abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 november 2006 @ 13:11:55 #226
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_43817495
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:36 schreef lostminds het volgende:

misschien zijn froosje en ik iets serieuzer als het om fotografie gaat en verwachten we als er showcase staat, op z'n minst een post waaruit blijkt dat iemand z'n best er op heeft gedaan
Misschien dat daar het probleem ligt... er stond nl. geen showcase - in de TT stond sjoowkees.
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie daar over denken, maar in mijn beleving was dat een aanwijzing dat het hier een ludieke shoot betreft en geen teken dat HM2 de Engelse taal slecht beheerst.

Maar ja - humor is heel persoonlijk. Theo Maassen kan ik bijvoorbeeld nog niet eens om glimlachen, terwijl ik van anderen hoor dat 'ie toch echt ontzettend grappig is...
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_43820095
Ik krijg vaak halve foto's te zien.
Hebben hier er meer last van?
Goedemorgen :W
  donderdag 23 november 2006 @ 14:33:37 #228
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_43820147
Ja...daar heb ik ook last van. In meerdere topics zelfs.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_43820371
Ja. daar hebben meerdere mensen last van, na een F5 is het vaak ove. Geen flauw idee wat het is, maar het is bekend.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:42:21 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43820412
Het gaat ook weg als je er een keer overheen scrollt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_43829347
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:43 schreef lostminds het volgende:
kan dit topic misschien naar testcase veranderd worden?
[Test-Sjoowkees] Bananen-Emo-Rollercoaster

ik dacht dat een showcase bedoeld was om alleen je beste werk in te tonen waar je ook echt je best voor hebt gedaan (waarbij dat laatste nog wel de belangrijkste factor is) waarna anderen er opbouwende kritiek op kunnen geven
Je bent in de war met DPZ, hier mag je je Kees zo noemen als je wilt, en maken we ons niet druk of dat terecht is en gaan we daar zeker niet over lopen miepen in de Feedback. Vind je de foto's niet mooi? Geef aan waarom niet. Vind je de reactie van de TS te flauw voor woorden? Sta er dan boven en negeer het topic. Ook al zegt TS zelf dat het geen serieuze reeks is, dan nog gaan we geen waarde-oordeel hangen aan de titel.

Dat LD in zijn ijver nog aan je bezwaar tegemoet komt ook, vind ik ook al niet fraai eerlijk gezegd.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_43837619
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:37 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Je bent in de war met DPZ, hier mag je je Kees zo noemen als je wilt, en maken we ons niet druk of dat terecht is en gaan we daar zeker niet over lopen miepen in de Feedback. Vind je de foto's niet mooi? Geef aan waarom niet. Vind je de reactie van de TS te flauw voor woorden? Sta er dan boven en negeer het topic. Ook al zegt TS zelf dat het geen serieuze reeks is, dan nog gaan we geen waarde-oordeel hangen aan de titel.

Dat LD in zijn ijver nog aan je bezwaar tegemoet komt ook, vind ik ook al niet fraai eerlijk gezegd.
[showoff-henk] kan ook
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_43838125
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef prupke het volgende:

[..]

[showoff-henk] kan ook
Ik zou eerder [showoff-freud] verwachten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_43838618
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zou eerder [showoff-freud] verwachten
dan w8 ik met smart op de [showoff-shark.bait.kittengatecase]
pi_43950153
Kan dit niet in de FAQ erbij ?

Opzettelijke schending van het auteursrecht is in Nederland een misdrijf en kan met gevangenisstraf worden bestraft. Bij schending van auteursrecht kan bij de politie aangifte gedaan worden. In de praktijk zal zelden tot vervolging worden overgegaan tenzij sprake is van grootschalige opzettelijke inbreuk.

Artikel 1 van de Auteurswet 1912 definieert 'auteursrecht' als volgt:

"Het auteursrecht is het uitsluitend recht van den maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld."

ps dit komt uit de wikipedia dus die heeft de rechten van dit stukkie tekst dus !!!!
  FOK!fotograaf dinsdag 28 november 2006 @ 08:17:10 #236
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43952830
Is het niet meer dan logisch dat de nederlandse wetgeving geldt voor een in nederland gehoste site? Ik weet niet wat de emerwaarde is van het expliciet vermelden van dit soort passages. De modjes/FA/A kunnen meldingen hiervan best oplossen denk ik.

Just my 2 cents.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43954501
Ik ben niet van plan het extra te vermelden in de FAQ. Zie daar echt het nu niet van in.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_43957288
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik ben niet van plan het extra te vermelden in de FAQ. Zie daar echt het nu niet van in.
Tis een kwestie van copy pasten en dan is het duidelijk
kleine moeite om groot ge... te voorkoomen wederom
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:06:49 #239
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43958574
Spuit elf Bin there, done that, bought the t-shirt.
Wettelijke dingen gelden altijd, dus waarom extra vermelden?
En anders verwijzen naar: Fotopolicy discussietopic of nog beter:
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef NJ het volgende:

Dit is in de huidige policy de regel waar het om gaat.
Natuurlijk wordt FOK! geen eigenaar van de foto's en ligt het copyright nog steeds bij de fotograaf. De regel is alleen bedoeld om duidelijk te maken dat wij niet achter andere users aangaan die jouw foto eventueel in een ander topic gebruiken. Dat dát het 'risico' is van het posten van een foto op FOK!.
Duidelijk, klein en van een FA.
Maar iedereen in FOT (alsook US)weet dat nu wel inmiddels........
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_43973306
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef Mukie het volgende:
Spuit elf Bin there, done that, bought the t-shirt.
Wettelijke dingen gelden altijd, dus waarom extra vermelden?
En anders verwijzen naar: Fotopolicy discussietopic of nog beter:
[..]

Duidelijk, klein en van een FA.
Maar iedereen in FOT (alsook US)weet dat nu wel inmiddels........
Als iedereen het weet is het toch goed en hoeft er toch ook bij het plaatsen van een foto dat er niet overdreven bijgezet te worden?
Nu heb je als gevolg dat er een showcase weg is.
(wat nou spuit 11 )
  woensdag 29 november 2006 @ 08:21:43 #241
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43982926
spuit elf omdat de discussie al lang en breed overgewaaid was, alles was al gezegd.

als iedereen het weet zou het ook niet uitmaken dat ik de disclaimer erbij zet. kennelijk wel, dus geen showcase.

je wou toch dat er gereageerd werd op je posts? nu wordt er gereageerd en begin je weer zo te doen...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf woensdag 29 november 2006 @ 09:03:50 #242
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43983434
Misschien een [showcase] disclaimers? Met mooie foto's van disclaimers?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  woensdag 29 november 2006 @ 09:56:33 #243
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43984334
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:03 schreef freud het volgende:
Misschien een [showcase] disclaimers? Met mooie foto's van disclaimers?
oe dan heb ik er nog eentje
  woensdag 29 november 2006 @ 10:41:10 #244
160759 Dutch50
drup .... drup .....
pi_43985304
Hoi ff wat anders, hoe kan ik uit 'My Active Topics' topics verwijderen ???
Ik heb al wel veel gezocht, het zal wel heel simpel zijn maar ik heb het nog niet kunnen vinden
...dat ik fotografeer wil niet zeggen dat ik alles scherp zie.
  woensdag 29 november 2006 @ 11:14:25 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43986060
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef Dutch50 het volgende:
Hoi ff wat anders, hoe kan ik uit 'My Active Topics' topics verwijderen ???
Ik heb al wel veel gezocht, het zal wel heel simpel zijn maar ik heb het nog niet kunnen vinden
volgens mij kan dat niet? ik weet het niet, maar kijk anders even bij 'opties' bovenaan de pagina
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_43986379
Dat kan niet. Je kunt wel hele fora eruit halen.
pi_43986459
Wat Puckzzz zegt , je kan geen topics uit de my at halen
  woensdag 29 november 2006 @ 12:12:36 #248
160759 Dutch50
drup .... drup .....
pi_43987536
bedankt , ik begon al aan mezelf te twijfelen dat ik niet goed gezocht had.

...dat ik fotografeer wil niet zeggen dat ik alles scherp zie.
pi_44011902
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
spuit elf omdat de discussie al lang en breed overgewaaid was, alles was al gezegd.

als iedereen het weet zou het ook niet uitmaken dat ik de disclaimer erbij zet. kennelijk wel, dus geen showcase.

je wou toch dat er gereageerd werd op je posts? nu wordt er gereageerd en begin je weer zo te doen...
de discussie is toch ook al een hele tijd geleden gevoerd inclusief danny? Toen was je het er ook niet mee eens. Nu maak je een showcase aan waarvan in enen de fotos weg zijn om de zelfde discussie die niet gewonnen kan worden tussen beide partijen.

En ik mag toch wel een punt aangeven voor de modjes ? Ook al is dat wat later dan gepland. Dus ik vraag netjes of ze dat erbij kunnen zetten in de FAQ!
Willen ze dit niet . ook goed mij een zorg.

attentie : let op de PI in deze post!!!
  donderdag 30 november 2006 @ 07:43:16 #250
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44014304
mja en dat wil ie dus niet.

'wij' hebben niets in te brengen tegen FOT Almighty
pi_44014714
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:43 schreef Puckzzz het volgende:
mja en dat wil ie dus niet.

'wij' hebben niets in te brengen tegen FOT Almighty
Wat is dat nu weer voor een kut reactie.
  donderdag 30 november 2006 @ 09:44:24 #252
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44015703
dat is mijn mening
pi_44015967
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
dat is mijn mening
gelieve die op Photophoria.net te spuien , niet hier. Hier zie ik dat als trollen.
pi_44016108
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:59 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

gelieve die op Photophoria.net te spuien , niet hier. Hier zie ik dat als trollen.
Lieve LD, met iedere verwijzing naar Photophoria.net of welk ander forum buiten Fok dan ook, trek je je eigen objectiviteit in twijfel.

Voor jou -als modje van Fok!- is iedere Fok!-user een Fok!-user, ongeacht op welke fora ze daarnaast rondhangen en ongeacht wat voor functies ze op andere fora uitoefenen.

Het is irritant genoeg dat er hier groepen users zijn die menen dat ze elkaar moeten verketteren, als een mod meent partij te moeten kiezen -of zelfs maar die indruk wekt- is het einde zoek. Wees professioneel en zorg dat je boven dat gedoe staat.
Mijn DeviantART gallery
,
  FOK!fotograaf donderdag 30 november 2006 @ 10:09:39 #255
18921 freud
Who's John Galt?
pi_44016144
quote:
Op donderdag 30 november 2006 08:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat is dat nu weer voor een kut reactie.
Het was een samenvatting van de regels waarmee iedereen die een login heeft op dit forum mee akkoord is gegaan. Was geen persoonlijke aanval voor zover ik het zie. Hierover gaan klagen op een ander forum lijkt me redelijk nutteloos, evenals het wederom aankaarten hiervan in deze feedback. Aangezien het aan beide kanten (enige) irritatie opwekt, vraag ik me af waarom jullie er steeds toch weer op ingaan...

Just my 2 cents...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_44016587
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Wees professioneel en zorg dat je boven dat gedoe staat.
Ik kies partij voor FOK! en één ieder die meent constant de geaccepteerde FOK! policy te moeten bekritiseren, ook na diverse discussies, hoeft van mij hier niet te zijn. Ben je hier toch dan stop je met zeuren, vandaar mijn reactie zeuren en zeiken doe je maar ergens anders. En iemand die te pas en te onpas een anderforum spamt verwijs ik dan ook gewoon naar dat forum. ( en dan heb ik het niet over een link in de sig, want dat moet gewoon kunnen)
pi_44016906
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:27 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik kies partij voor FOK! en één ieder die meent constant de geaccepteerde FOK! policy te moeten bekritiseren, ook na diverse discussies, hoeft van mij hier niet te zijn. Ben je hier toch dan stop je met zeuren, vandaar mijn reactie zeuren en zeiken doe je maar ergens anders. En iemand die te pas en te onpas een anderforum spamt verwijs ik dan ook gewoon naar dat forum. ( en dan heb ik het niet over een link in de sig, want dat moet gewoon kunnen)
Jammer dat je in een verdedigingsreflex schiet, ipv wat nuttigs te doen met de feedback
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 30 november 2006 @ 11:32:21 #258
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44018259
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:59 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Zou je gewoon mijn site hier geheel buiten willen laten en je verzoeken je selectieve subjectieve mening voor je te houden...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_44018450
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:32 schreef Re het volgende:
Zou je gewoon mijn site hier geheel buiten willen laten en je verzoeken je selectieve subjectieve mening voor je te houden...
Zou jij het willen laten om je site op een wijze spammen door twee a drie foto'tjes te plaatsen en de rest te verwijzen naar die site van je. Zoals dit: The iPod emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganza 2 voorbeeld. Dank je.
  donderdag 30 november 2006 @ 11:41:46 #260
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44018523
dat doet (om ff een voorbeeldje te noemen) Pea ook altijd! gewoon omdat er veel meer foto's gemaakt zijn dan de paar die in een showcase komen te staan. wat is dat nou weer voor een argument?
  donderdag 30 november 2006 @ 11:43:50 #261
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44018589
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:39 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Zou jij het willen laten om je site op een wijze spammen door twee a drie foto'tjes te plaatsen en de rest te verwijzen naar die site van je. Zoals dit: The iPod emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganza 2 voorbeeld. Dank je.
ik spam niets, het is een upload gedeelte voor members (je beschuldigd je mede fottertjes toch ook niet van spammen van xs of tinypic?), ik hoef niet te spammen
pi_44018927
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
dat doet (om ff een voorbeeldje te noemen) Pea ook altijd! gewoon omdat er veel meer foto's gemaakt zijn dan de paar die in een showcase komen te staan. wat is dat nou weer voor een argument?
Omdat je ook de 10 mooiste foto's neer kan zetten. Als er twee kunnen , kunnen er tien ook en dan hoef dat linkje niet.
  donderdag 30 november 2006 @ 11:55:48 #263
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44019013
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Omdat je ook de 10 mooiste foto's neer kan zetten. Als er twee kunnen , kunnen er tien ook en dan hoef dat linkje niet.
dus als ik alle 1500 foto's post dan is het wel goed?

is gewoon even een discussie hoor,, wat maakt mijn upload facility anders dan een photobucket bv?
  donderdag 30 november 2006 @ 13:08:09 #264
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_44021175
Jij hebt geen kikkertje

LD: ik zet al mijn foto's ook op mijn eigen server en link een paar in de showcase van fok.
Als ik meerdere foto's heb, kunnen ze op mijn site kijken voor de rest. Als je daarna toe linkt moet dat toch kunnen?
Als ik alles in 1 showcase moet zetten, zou dat een beetje heel erg veel van het goede worden
  donderdag 30 november 2006 @ 13:56:23 #265
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44022523
misschien zit er een verschil tussen linken naar een fotoalbum en linken naar een andere site met ook een fotoforum.

linken naar een site waar je foto's tekoop staan mag ook niet volgends mij (faq is zo dramatisch aangepast dat ik dit niet meer zeker weet)
pi_44022668
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef PKfotografie het volgende:
misschien zit er een verschil tussen linken naar een fotoalbum en linken naar een andere site met ook een fotoforum.
Inderdaad, als het alleen een plaatjes oplaod site was , zou het geen probleem zijn.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:08:02 #267
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44022871
het album is alleen een plaatjes upload gedeelte. het forum is een heel andere afdeling.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:08:59 #268
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44022901
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
het album is alleen een plaatjes upload gedeelte. het forum is een heel andere afdeling.
maar het blijft dezelfde site.

donderdag 30 november 2006 @ 14:10:49 #269
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_44022947
Het grootste deel van het forum is volgens mij toch members only. En het is volgens mij ook helemaal niet de bedoeling om mensen te "lokken", aangezien de starters van PP zelf mensen uitnodigen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_44023133
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef PKfotografie het volgende:
Mmzzzz, dus de users die verwijzen naar hun Zoom-album krijgen in het vervolg ook een opgeheven vingertje te zien?
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 30 november 2006 @ 14:19:17 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44023150
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:01 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Inderdaad, als het alleen een plaatjes oplaod site was , zou het geen probleem zijn.
nee je maakt het een selectief probleem, wees consistent en consequent, dan heb je recht van spreken...
  donderdag 30 november 2006 @ 14:34:09 #272
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44023357
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:17 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Mmzzzz, dus de users die verwijzen naar hun Zoom-album krijgen in het vervolg ook een opgeheven vingertje te zien?
denk het niet.

zoom is een overkoepelende site.
http://zoom.nl/forum/ is een onderdeel van de site
http://album.zoom.nl/ staat op een aparte server. is een sub-site van zoom . maar staat er redelijk los van heeft niks met het forum van doen
pi_44023434
pffft, wat een gekronkel en gedraai om iemand van spam te kunnen beschuldigen zeg.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44023604
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Het is gewoon een link naar een bepaald album. Als iemand daar op klikt komt hij in dat album terecht. En niet op een forum, whatever. Dus behalve als die persoon moeite gaat doen om op het forum te komen gebeurt het niet.. Ik zie er de spam niet van in.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 30 november 2006 @ 14:43:29 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44023664
maar goed LD, je doet maar wat je niet laten kunt, er valt niet te discussieren met je zolang je niet eens in staat bent iets te beargumenteren of te verwoorden.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:44:19 #276
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44023691
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:36 schreef Vliegvrager het volgende:
pffft, wat een gekronkel en gedraai om iemand van spam te kunnen beschuldigen zeg.
sommige mensen lokken het ook echt zelf uit.

als je iets spamd waar de rest nog iets aan heeft is het niet zo erg.
je kan best zo nu en dan eens naar andere sites verwijzen. met of zonder forum. desnoods naar een topic van een ander forum.

maar je kan het natuurlijk ook overdrijven. en dan word het wat vervelend voor sommige users.
(ik kijk bv. al niet echt meer naar topics van sommige users omdat er toch bijna niks tezien is. wil je wat zien moet je naar een andere site klikken.

als ik daar wou kijken zou ik wel op die site zitten en niet hier.
pi_44023923
Ik snap het probleem wel denk ik.photophoria.net komen een aantal mensen samen. die worden gezien als groepje.
Dat groepje laat zich ook zien hier in fot.
Dan is er nog een groepje hier op fot. De fot mod behoord tot het groepje wat niet op Photophoria komt.
En er schijnt wat wrijving tussen die twee groepjes te zijn.
En het fot groepje of kliekje (kan ook een gedeelte zijn) probeert steeds het Photophoria groepje te bespringen.

Ik kan er ook naast zitten en het helemaal verkeerd begrijpen

Ik ben blij dat ik niet bij een groepje hoor
Goedemorgen :W
pi_44023931
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:44 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

sommige mensen lokken het ook echt zelf uit.

als je iets spamd waar de rest nog iets aan heeft is het niet zo erg.
je kan best zo nu en dan eens naar andere sites verwijzen. met of zonder forum. desnoods naar een topic van een ander forum.

maar je kan het natuurlijk ook overdrijven. en dan word het wat vervelend voor sommige users.
(ik kijk bv. al niet echt meer naar topics van sommige users omdat er toch bijna niks tezien is. wil je wat zien moet je naar een andere site klikken.

als ik daar wou kijken zou ik wel op die site zitten en niet hier.
Beste kerel, hou nou eens gewoon op met die ongein. Je hebt gewoon een pesthekel aan Re, en je loopt je nou in allerlei bochten te wringen om daar een zogenaamd rationeel verhaal omheen te bouwen.

Ik ben dat gezeik met die persoonlijke ruzies meer dan zat. Het interesseert me werkelijk geen ene fuck wat de achtergrond er van is. Ik heb niets tegen jou, ik heb niets tegen Re, maar het gezeik tussen jullie moet maar eens afgelopen zijn. FOT zit vol met goedwillende users, en die zitten echt niet te wachten op privé gejank tussen een paar users, die daarmee de sfeer verneuken voor de rest. Dus kappen met die onzin.

Bah
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44023948
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:36 schreef Vliegvrager het volgende:
Nee hoor twee foto's + een link naar de rest is Spam. 10 foto's en een link naar de rest is voor de geintresseerde meer willen zien liefhebbers en dus geen Spam. Maar vaak hebben mensen genoeg gezien met 10 mooie foto's en hoeven ze de rest niet te zien.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:56:16 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44024037
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:53 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Nee hoor twee foto's + een link naar de rest is Spam. 10 foto's en een link naar de rest is voor de geintresseerde meer willen zien liefhebbers en dus geen Spam. Maar vaak hebben mensen genoeg gezien met 10 mooie foto's en hoeven ze de rest niet te zien.
staat dat ergens in de FAQ? of is dit de nieuwe policy?

wat is de limiet?, 10 foto's, 8?, 5? 3? 15,3?
pi_44024097
Je hebt gelijk Re , doei
pi_44024165
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:52 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ben dat gezeik met die persoonlijke ruzies meer dan zat. Het interesseert me werkelijk geen ene fuck wat de achtergrond er van is. Ik heb niets tegen jou, ik heb niets tegen Re, maar het gezeik tussen jullie moet maar eens afgelopen zijn. FOT zit vol met goedwillende users, en die zitten echt niet te wachten op privé gejank tussen een paar users, die daarmee de sfeer verneuken voor de rest. Dus kappen met die onzin.
En hier ben ik het nou eens lekker mee eens
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 30 november 2006 @ 16:08:38 #283
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44026292
quote:

[..]

Beste kerel, hou nou eens gewoon op met die ongein. Je hebt gewoon een pesthekel aan Re, en je loopt je nou in allerlei bochten te wringen om daar een zogenaamd rationeel verhaal omheen te bouwen.

Bah
dit is maar deels tegen Re.
dit is ook deels tegen andere die hier zo nu en dan wel eens voorbij kwamen.

dat jij al mijn reacties leest alsof het tegen Re is dat is jou geest die zo denkt dat is niet mijn verwoording.

ik ben mans genoeg om als ik het tegen 1 persoon heb zijn/haar naam daar bij te zetten
  donderdag 30 november 2006 @ 16:23:19 #284
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44026834
@ Vliegvrager

dit is bv. een post van jou, waarbij er gemeld word dat er meer foto's van zijn.
jij doet dat zonder linkje, als mensen echt willen kijken ze wel op je homepage of er daar meer van staan.
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk hoe je die blik gevangen hebt, maar ze is wel erg direct in het gezicht geflitst zo te zien. Wel weer mooi diepte in de foto door de DOF.

Onderstaand portretje hoort eigenlijk thuis in een serie, maar ik ben benieuwd hoe ie het zonder enige context doet:

[afbeelding]
is toch zat.
hoefd men toch niet hun site te spammen.
(als het een showcase zou zijn die je al vol gooid met de max van 10 foto's maar je hebt meer noemenswaardige platen vind ik het een ander verhaal trouwens. )
dan kan men zien wat voor foto's het betreft en bij intresse door klikken.

maar om mar 1 of 2 foto's hier te posten, te vermelden dat de FAQ van hier je niet aanstaat wegens rechten enzo. en dat daarom de rest van de foto's ergends anders staan. daar krullen mijn tenen van om.

(of als mensen 2a3 foto's neer gooien en dan linken naar hun site waar bij je kan zien dat ze geld verdienen met hun foto's en dat als je daar model wil staan dat het geld kost, ook dat vind ik niet kunnen.)

het is een foto-fora niet een reclame pagina.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:53:19 #285
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44027854
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:23 schreef PKfotografie het volgende:

maar om mar 1 of 2 foto's hier te posten, te vermelden dat de FAQ van hier je niet aanstaat wegens rechten enzo. en dat daarom de rest van de foto's ergends anders staan. daar krullen mijn tenen van om.
doel je hierbij op Re of op mij?

even er vanuit gaande dat je mijn showcase die geen showcase meer is bedoeld.
ik heb daarin alleen gezegd dat we een meeting hadden gehad van photophoria. net. daarna laat ik wat foto's zien. dan volgt de disclaimer.

de naam van photophoria.net is gewoon de naam. het is geen spam, dan had ik er wel een linkje van gemaakt. ik had ook fotovisie, DPZ of whatever kunnen zeggen. het .net gedeelte hoort bij de naam.
daarna laat ik een stuk of 6 foto's zien zonder enige verwijzing naar een album of een andere site.

dat ze hier wat allergisch zijn voor photophoria.net en alles wat daarmee verbonden is daar kan ik niet zoveel aan doen. ik wou gewoon ook hier mijn foto's laten zien. maar wel met een duidelijke vermelding over die copyrights. het is wel duidelijk dat dat dus niet meer zal gebeuren.
  donderdag 30 november 2006 @ 17:09:43 #286
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44028365
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]
.............................
dit is echt niet jullie.

dit is algemeen.

als je showcase waardige foto's hebt vul dan de showcase.
maak er niet een teaser van met maar een paar foto's en een linkje naar de rest.

er mogen 10 foto's in de OP

zijn er meerdere reacties geweest dan kun je altijd een vervolg posten.

in een showcase kunnen makkelijk 50 foto's komen testaan.
maar om niet een overkil aan foto's te posten is de regel van max 10 foto's ingevoerd. (dit is echter alleen over de OP. )

ps. ik heb jou showcase pas gezien toen alles weg was. dus geen idee wat daar stond dus kan daar ook geen oordeel over geven.

* PKfotografie begint er van te balen dat alles wat hij zecht gelezen word of het alleen maar voor Re en Puckzzz bedoeld is.
pi_44028392
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

even er vanuit gaande dat je mijn showcase die geen showcase meer is bedoeld.
ik heb daarin alleen gezegd dat we een meeting hadden gehad van photophoria. net. daarna laat ik wat foto's zien. dan volgt de disclaimer.

de naam van photophoria.net is gewoon de naam. het is geen spam, dan had ik er wel een linkje van gemaakt. ik had ook fotovisie, DPZ of whatever kunnen zeggen. het .net gedeelte hoort bij de naam.
daarna laat ik een stuk of 6 foto's zien zonder enige verwijzing naar een album of een andere site.

dat ze hier wat allergisch zijn voor photophoria.net en alles wat daarmee verbonden is daar kan ik niet zoveel aan doen. ik wou gewoon ook hier mijn foto's laten zien. maar wel met een duidelijke vermelding over die copyrights. het is wel duidelijk dat dat dus niet meer zal gebeuren.
Sjeez gaat het gezeik hier even grote proporties aan te nemen als op DPZ over DutchHeaven modellen????
Ik wordt er een beetje flauw van... Op EOSDigitaal.nl kunnen al niet stoppen om Nikon af-te-zeiken, op ieder forum is wel wat te janken...
LAAT GEWOON MEKAAR IN ZN WAARDE!!!!!! Is dat zo moeilijk

En wat Re ook al stelt, wat is een maximum voor een Showcase??
VOlgens mij werd hier de tien foto-regel gehandhaaft. Dat vind ik ook genoeg om te kunnen beoordelen. De rest mag van mij best achter een link staan. En wat kan mij het schelen of er nu een ander forum achter zit.
Zolang ik maar geen lid hoef te worden van dat forum/website/albumsite om die foto's te willen zien. Dat vind ik op dit moment de enige voorwaarde.
Wat ik de laatste tijd dan zie op EOSDigitaal, dat er voor iedere foto die gemaakt wordt een topic wordt geopend... Daar wordt ik nou wel onpasselijk van.
Dat is het voordeel van FOT, de verzameltopics.

Dus ophouden met janken over en weer. En ik kijk iedereen aan... Dus niet gauw denken dat ik niet jou bedoel
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_44028424
Dus ongeveer wat PKfotografie ook al meldt.
Maar ik doe het wat harder...
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 30 november 2006 @ 17:50:03 #289
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_44029607
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:01 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dus ik mag mijn foto's hier niet showen.
Als ik die regel zoals jij het aangeeft uitleg.
  donderdag 30 november 2006 @ 17:55:56 #290
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44029778
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:09 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

dit is echt niet jullie.

dit is algemeen.

als je showcase waardige foto's hebt vul dan de showcase.
maak er niet een teaser van met maar een paar foto's en een linkje naar de rest.

er mogen 10 foto's in de OP

zijn er meerdere reacties geweest dan kun je altijd een vervolg posten.

in een showcase kunnen makkelijk 50 foto's komen testaan.
maar om niet een overkil aan foto's te posten is de regel van max 10 foto's ingevoerd. (dit is echter alleen over de OP. )

ps. ik heb jou showcase pas gezien toen alles weg was. dus geen idee wat daar stond dus kan daar ook geen oordeel over geven.

* PKfotografie begint er van te balen dat alles wat hij zecht gelezen word of het alleen maar voor Re en Puckzzz bedoeld is.
nee okee, duidelijk. het was maar ff een vraagje

HM je hoeft mij niet te quoten eigenlijk. ik stelde een simpele vraag aan PK en heb daar gewoon antwoord op gekregen
pi_44029906
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

nee okee, duidelijk. het was maar ff een vraagje

HM je hoeft mij niet te quoten eigenlijk. ik stelde een simpele vraag aan PK en heb daar gewoon antwoord op gekregen
Uhm die quote was niet helemaal de bedoeling.. Was meer in het algmeen. No-offense
Tis alleen gebruikt voor de sfeer hier in het algemeen.
Het is maar een forum c.q. het internet.

p.s. ik wist niet dat PKfotografie ondertussen zijn berichtje deed..
  donderdag 30 november 2006 @ 18:04:03 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44029971
Ok
  donderdag 30 november 2006 @ 19:29:49 #293
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44032523
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:50 schreef Mukie het volgende:

[..]

of je leest even bij
  donderdag 30 november 2006 @ 19:30:36 #294
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44032553
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:01 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Uhm die quote was niet helemaal de bedoeling.. Was meer in het algmeen. No-offense
Tis alleen gebruikt voor de sfeer hier in het algemeen.
Het is maar een forum c.q. het internet.

p.s. ik wist niet dat PKfotografie ondertussen zijn berichtje deed..
had je natuurlijk wel kunnen verwachten mij kennende
  donderdag 30 november 2006 @ 21:26:56 #295
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_44037028
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:50 schreef Mukie het volgende:

[..]

Erm ik heb geen reactie gekregen van LD op mijn vraag.
pi_44042563
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ok
hai
pi_44042900
quote:

[..]

Bah
Beste VV ,
zou jij misschien iets minder vaak het woord janken of jankerds of fuck gezeik enz willen gebruiken?
Het schrikt heel misschien nieuwe fotters af
oh ja en ook verneuken , Bij Voorbaat Dank,

Pruppie (die nu bang in een hoekje kruipt afwachtend op de reactie van MR VV.)

[ Bericht 0% gewijzigd door prupke op 30-11-2006 23:58:16 (kut was de PI vergeten) ]
  Milf vrijdag 1 december 2006 @ 00:02:56 #298
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44043053
Als jullie nu allemaal elkaar eens met rust lieten en niet denken bij elke poep en of scheet dat de ander het snerend bedoeld, scheelt het ook wel een hoop frustratie vermoed ik. . Want die vetes onderling ben ik eigenlijk behoorlijk zat.

Doe eens wat vriendelijker tegen elkaar. En ik heb het tegen iedereen in het algemeen. Als je je aangesproken voelt moet je even nagaan bij jezelf waarom je je aangesproken voelt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44043089
ik voel me aan gesproken
omdat jij op mijn post reageerd?

oh ja en topic moet vol
pi_44043097
toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: