quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef Re het volgende:waar gaat het nou om, over een showcase door een moderator geopend, door een andere mod geacepteerd door nog een mod verplaatst en door weer een ander op slot gegooid en that's it. Oh nee, vervolgens zegt een mod dat het topic weer open gaat als betreffende fotograaf weer kan posten, het topic wordt door een mod verplaatst naar fot en door de ander weer geloten... is het nog duidelijk?
Heel simpel. Het wordt geopend door een user die er zelf op staat, geen probleem mee. waar wel het probleem in zit is dat zowel de fotograaf als de tweede persoon gebanned zijn. Dat maakt het topic gewoon niet plaatsbaar. Hadde n jullie beiden niet gebanned geweest dan was er niets aan de hand. Vergis je trouwens niet , als een crewlid een topic opent is dat topic niet per definitie oké. Crew is namelijk gewoon user met wat meer rechten/knoppies/dingetjes en verantwoordelijkheden..
Dat topic had gewoon bijvoorbeeld vandaag geopend moeten worden, dan was er niets aan de hand. BTW de foto's stonden ook al in een andertopic in US, waar ze weg zijn gehaald door de poster ? Vage actie was dat al.
quote:
En ja ik kom net terug van een 3 maanden ban, we worden vervolgens frontaal aangevallen door een ander fokstelletje en dan heb ik ineens het forum verkloot?
Jij hebt het niet verkloot. als zijn de het is jouw schuld. De wijze hoe het topic is opengegaan zonder de bijbehorende vraag valt buiten de afspraak. Daarnaast waar er vier knokken zijn er vier schuldig. Nu heeft een ban geen nut , maar op dat moment wel. Er was namelijk geen moderatie aanwezig verder het afgelopen weekend.
quote:
Ik heb je nog nergens een zachte benadering zien geven, kijk een naar je vrouw/vriendin, die pakt het toch een stuk prettiger aan
![]()
Kan je nagaan , het valt niet eens op dat er overal waarschuwingen softe hints staat etc. Het enige waar mensen naar luisterten is als je posts verwijderd , edits uitvoerd en een paar man de koelkast in gooit. Dan pas zien mensen dat er iets gebeurd. Waar het hier op FOT om draait is dat een paar mensen geen enkele wijze van moderatie accepteerd behalve hun eigen moderatie ( alleen zijn ze geen mod).
FOT is namelijk voor alle users en niet voor een bepaalde groep. Ik zal er dan ook alles aan doen om FOT open te houden voor een groter geheel en het niet laten verslippen in een intiem klein forumpje voor een kleine groep. De grens is simpel, geen enkele vorm van een persoonlijke aanval van wie dan ook wordt meer getolereerd , geen onderhuids gesteek meer. Er zijn zat kanalen waar dat kan, en FOK! is een kanaal waar dat niet kan.
Lijkt me duidelijk, voor de rest mijn excuses voor de harde ingreep. Het heeft wel het resultaat gehad waar ik op hoopte en dat is een openbreking van onderhuidse spanning. Mocht je trouwens het topic nog steeds open willen hebben, dan kan je dat gewoon zeggen. Dan schoon ik het op en krijgt het een nieuwe start. ZO verkeerd was het topic an sich niet.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.