abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42911947
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Deze vier users hadden na het slotje gebanned moeten worden, dat is niet gebeurd. Dat gezeik moet namelijk eens afgelopen zijn. De zachte wijze van praten en vragen / waarschuwen werkt niet. En de harde wijze wordt niet gehonoreerd / ondersteund door de FA's . Tja .. daar zit je dan met een leuk forum dat verkloot wordt.
Ik ben het wel met Re eens dat jer erg fel reageert. MS heeft het een voorgeschiedenis oid, maar als je objectief kijkt wat er gebeurt is, valt het allemaal nogal mee. Sure, de rentree van Re en MB ging gepaard met irritant gedoe, maar dat was welgeteld 1 avond met een minuscuul staartje in de SC de volgende dag. Geen van de 4 users heeft op dat moment imho iets banwaardigs gedaan, en het forum is sindsdien niet verkloot. Bannen zou schieten met een kanon op een mug zijn geweest. Ik ben het wel met je eens dat er harder opgetreden had kunnen worden, maar dan vooral in het verwijderen van posts, en het direct aanspreken van zuigende users en de users die zich daardoor lieten provoceren. Daarvan heb ik niets gezien. Kennelijk was er vooraf geen overleg geweest tussen de (F)A's en de mods. En dat heb ik helaas eerder gezien. Veel van de rotzooi op Fok (en welbeschouwd is dat ook weer niet zo veel) had imho voorkomen kunnen worden als mods en (F)A's wat beter zouden communiceren.

Overigens petje af voor een groot deel van de vaste FOT-ers die zich door het gezeik niet van de wijs hebben laten brengen en die impliciet of expliciet aan 'de 4' hebben laten merken niet gediend te zijn van gezeik. Dat werkt namelijk wel.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_42912059
Ik heb er niks van meegekregen, en dat terwijl ik een neus heb voor relletjes. Relativeren dus .
  maandag 23 oktober 2006 @ 16:52:06 #168
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42912440
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef Re het volgende:
waar gaat het nou om, over een showcase door een moderator geopend, door een andere mod geacepteerd door nog een mod verplaatst en door weer een ander op slot gegooid en that's it. Oh nee, vervolgens zegt een mod dat het topic weer open gaat als betreffende fotograaf weer kan posten, het topic wordt door een mod verplaatst naar fot en door de ander weer geloten... is het nog duidelijk?
Heel simpel. Het wordt geopend door een user die er zelf op staat, geen probleem mee. waar wel het probleem in zit is dat zowel de fotograaf als de tweede persoon gebanned zijn. Dat maakt het topic gewoon niet plaatsbaar. Hadde n jullie beiden niet gebanned geweest dan was er niets aan de hand. Vergis je trouwens niet , als een crewlid een topic opent is dat topic niet per definitie oké. Crew is namelijk gewoon user met wat meer rechten/knoppies/dingetjes en verantwoordelijkheden..

Dat topic had gewoon bijvoorbeeld vandaag geopend moeten worden, dan was er niets aan de hand. BTW de foto's stonden ook al in een andertopic in US, waar ze weg zijn gehaald door de poster ? Vage actie was dat al.
quote:
En ja ik kom net terug van een 3 maanden ban, we worden vervolgens frontaal aangevallen door een ander fokstelletje en dan heb ik ineens het forum verkloot?
Jij hebt het niet verkloot. als zijn de het is jouw schuld. De wijze hoe het topic is opengegaan zonder de bijbehorende vraag valt buiten de afspraak. Daarnaast waar er vier knokken zijn er vier schuldig. Nu heeft een ban geen nut , maar op dat moment wel. Er was namelijk geen moderatie aanwezig verder het afgelopen weekend.
quote:
Ik heb je nog nergens een zachte benadering zien geven, kijk een naar je vrouw/vriendin, die pakt het toch een stuk prettiger aan
Kan je nagaan , het valt niet eens op dat er overal waarschuwingen softe hints staat etc. Het enige waar mensen naar luisterten is als je posts verwijderd , edits uitvoerd en een paar man de koelkast in gooit. Dan pas zien mensen dat er iets gebeurd. Waar het hier op FOT om draait is dat een paar mensen geen enkele wijze van moderatie accepteerd behalve hun eigen moderatie ( alleen zijn ze geen mod).
FOT is namelijk voor alle users en niet voor een bepaalde groep. Ik zal er dan ook alles aan doen om FOT open te houden voor een groter geheel en het niet laten verslippen in een intiem klein forumpje voor een kleine groep. De grens is simpel, geen enkele vorm van een persoonlijke aanval van wie dan ook wordt meer getolereerd , geen onderhuids gesteek meer. Er zijn zat kanalen waar dat kan, en FOK! is een kanaal waar dat niet kan.

Lijkt me duidelijk, voor de rest mijn excuses voor de harde ingreep. Het heeft wel het resultaat gehad waar ik op hoopte en dat is een openbreking van onderhuidse spanning. Mocht je trouwens het topic nog steeds open willen hebben, dan kan je dat gewoon zeggen. Dan schoon ik het op en krijgt het een nieuwe start. ZO verkeerd was het topic an sich niet.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_42919397
Zoals Puckzzz het zo goed verwoord.
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind wel dat we in het kader van deze reanimatie allemaal vanaf nu weer lief tegen elkaar gaan doen
Daarom wil ik nu niets meer weten van de vetes op Fok!/IRL/Andere Fora van voor de downtime..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:14:54 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_42919575
welke downtime?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_42919638
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Re het volgende:
welke downtime?
Om nijn God ... hij heeft een leven buiten Fok!

Verder geneuzel in de SC
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 1 november 2006 @ 18:55:16 #172
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_43146259
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Hebben jullie ook zelf al gedaan, maar ik heb er nog maar eens een melding van gemaakt.
Wat mij betreft mag daar, als het mogelijk is ivm tijd en dergelijke, wel wat strenger op gecontroleerd (en gehandeld) worden...
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 november 2006 @ 19:04:50 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_43146600
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef WurM het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag daar, als het mogelijk is ivm tijd en dergelijke, wel wat strenger op gecontroleerd (en gehandeld) worden...
ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, ik merk steeds dat ik meer de topics oversla waar veel foto's inkomen doordat er steeds van die enorme platen in staan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 1 november 2006 @ 19:16:11 #174
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_43147063
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, ik merk steeds dat ik meer de topics oversla waar veel foto's inkomen doordat er steeds van die enorme platen in staan
de grootte van de foto's is niet wat mij het meeste dwars zit, ook (en vooral) het gebrek aan feedback op de vorige geplaatste foto irriteert me.

[ Bericht 3% gewijzigd door WurM op 01-11-2006 19:21:33 (beetje anders geformuleerd) ]
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 2 november 2006 @ 16:27:07 #175
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43174758
Voor de FOT agenda:

Dickensfestijn Deventer + kerstmarkt 16 & 17 december
http://www.dickensfestijn.nl/
  maandag 6 november 2006 @ 14:53:48 #176
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43291527
Ik heb wat foto's gemaakt die vallen onder het plekje "low-key", tenminste, dat denk ik. Er zijn wel al topics (geweest) die dat als onderwerp hadden, maar de een is vol en de ander bijna 3 jaar oud:

High key/ Low key
Low Key / Hi Key

Zou er een groot bezwaar zijn als ik een nieuw topic open over hi- en low-key?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 6 november 2006 @ 15:14:20 #177
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43292082
Ik was ongeduldig en kon niet op reactie wachten, bij bezwaar hoor ik 't wel:
Low key - high key .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 6 november 2006 @ 15:36:32 #178
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_43292630
lijkt me geen enkel probleem , het oude topic is nu ook voorzien van een slotteke.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  FOK!fotograaf maandag 6 november 2006 @ 22:45:55 #179
48846 Xilantof
I keep you in the holes
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:02:19 #180
160759 Dutch50
drup .... drup .....
pi_43425826
Nou wil ik ook eens zien hoe ik foto's kan uploaden en wil ik de FAQ hierover lezen wekt de link bij mij niet.

zie hier
"Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier!" en dan
Foto's plaatsen
Zie de FAQ hoe dat precies moet.

nu weet ik het nog niet. doe ik het verkeerd of werkt het linkje echt niet meer
...dat ik fotografeer wil niet zeggen dat ik alles scherp zie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')