quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef UnleashMitch het volgende:He Arie
![]()
Ik heb heel je topic gemist waarin je terug was
Las alleen dat er geen sex in zat dus ik heb het belangrijkste wel gehad
![]()
Hoe was het verder ?
Vanavond ook online ?
![]()
Ach ja, ik kan ook wel even het een en ander vertellen.
Er was wel degelijk kans op sex, maar ik heb het afgeslagen
Ik ben nu al 2 keer in Canada geweest en weet bijna wel zeker dat ik er nog een keer naar toe ga.
Het begon op schiphol met het idee. Wat moet dit nu worden met deze groep. De eerste indruk van de groep was niet al te best, maar gelukkig zat ik er naast. Het bleek een zeer gezellige (op een aantal na) en uitgesproken groep te zijn. Ik heb meerdere pittige gesprekken gehad over anderen en over mijzelf.
Groep samenstelling:
4 stelletjes.
3 vrijgezelle mannen (inclusief ikzelf)
8 vrijgezelle vrouwen.
Leeftijden varieren van 26 (ikzelf) tot 62.
We hadden een overstap in Toronto welke door bijna de gehele groep werd gemist
![]()
Er was maar 1 stelletje die op tijd hun bagage hadden en konden overstappen. De rest moest 1 uurtje wachten. Ik stapte uiteindelijk als laatste in.
Ik was bijna altijd de laatste, zo kon ik de groep mooi in de gaten houden.
Wees niet bang ik ga nu niet van dat tot dag mijn hele vakantie beschrijven, maar hier komen een paar hoogtepunten. Welke zonder foto's prima zijn te beschrijven. Foto's komen morgen wel.
Ik ben tegen een berg op gefietst met een mountainbike en dat was meer dan 7Km klimmen met een gemiddeld stijgingspercentage van 10%
Ik heb dit samen met 1 andere van de groep gedaan (een man van rond de 50). Ik wist op dit moment niet dat hij vroeger een amateur renner van niveau is geweest. Hij is jeugd kampioen cycle cross geweest en 3 voudig nederlandskampioen ploegentijdrit. Dit vertelde hij pas aan het einde van de dag.
We hebben die dat nog meer klimmetjes gedaan en ik was helemaal kapot, maar het was wel lekker
Ik heb 4000 km gereden (niet alles zelf gelukkig) door Canada en dat alleen al is super gaaf. Door de rockies rijden is echt tof. Het uitzicht is na elke bocht weer anders en je kunt altijd en overal wilde beesten tegenkomen.
Ik heb 3 uur lang over een glacier gewandeld.
Ik ben met een watervliegtuigje naar een glacier gevlogen en heb daar kunnen aanschouwen hoe de natuur zich weer hersteld als de glacier zich weer "terugtrekt".
Ik heb wilde beesten gezien en geaaid (een chipmunk en eekhoorn
![]()
)
Ik heb kilometers bergop en af gelopen. 1 dag door de stromende regen samen met 1 andere 5,5 km bergop en af gelopen langs een canyon. Wij waren de enige die dat deden. Ik deed het zelfs zonder regenkleding, alleen een hoed en een trui, die enigszins waterafstotend was. Het is niet stoer bedoeld, maar het geeft wel aan hoe ik mij had voorbereid op deze vakantie
Ik heb een sneeuwballen gevecht gehouden met de rest van de groep, uiteraard moesten ze met zijn allen tegen mij. Ik werd niet geraakt, maar een toerist die toevallig langs kwam wel. Kwam waarschijnlijk omdat ik hem als menselijkschild gebruikte
Ik heb liters bier gedronken en heb er gelukkig geen echte kater aan over gehouden. Andere in de groep kunnen dat niet zeggen. 1'tje heeft mijn Baco's niet overleeft en heeft alles er weer uitgekotst
![]()
Overigens waren mijn baco's lekker en degene die zij zelf in schonk gewoon weg veelste sterk.
Ik heb 1 walvis gezien en tig orca's.
Ik heb heel veel gegeten ben dan ook 6 kilo aangekomen, maar deze ben ik zo weer kwijt.
Ik heb zalm gezien in het water, boven het water en op mijn bord. Helaas weten de canadezen niet hoe ze zalm moeten klaar maken en was hij dus eigenlijk altijd te droog, althans dat vond ik. De rest van de groep vond het elke keer weer super, maar ja zij hebben nooit mijn zalm gegeten.
Wat canadezen ook niet kunnen is een steak bereiden. Als je medium vraagt krijg je hem erg well done.
Ik heb zelfs een keer voor de gehele groep gekookt samen met 4 dames. Ik kwam toevallig binnenlopen terwijl zij bezig waren met de voorbereidingen en toen heb ik de chef muts opgezet en heb alles klaar gemaakt.
Ik heb een grizzly beer zien zwemmen.
Ik zwarte beren gezien.
Ik heb in een
kekuli geslapen met 20 man.
Ik heb in een
tipi geslapen, terwijl het vroor.
Ik heb in hottubes gezeten met 7 vrouwen.
Ach ik heb nog wel meer gedaan, maar morgen zal ik gewoon wat plaatjes laten zien.
Nu ga ik iets anders doen, misschien dat ik vanavond nog even online kom.