Dan gaat ze echt niet mee hoorquote:
pfff,quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan gaat ze echt niet mee hoor
Dit was toch ONTOPICquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pfff,ik weet me heel goed te beheersen hoor.
maaruh, ff ontopic![]()
ben een beetje gaar en heb niet zo'n zinquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond doe ik weer een rondje Battlefield. Wie wil er mee doen ?Ik ben heel lief en onschuldig kanonnenvoer
Vanavond de webserver afmaken en de huidige verhuizen, de oude opnieuw instaleren, nog 2 websites/designs af te maken, 4 gameservers gereed maken, 2 facturen sturen en een keer wat werk voor de belasting doen.. Denk dat het vanavond niet gaat lukken..quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond doe ik weer een rondje Battlefield. Wie wil er mee doen ?Ik ben heel lief en onschuldig kanonnenvoer
Als ik los kan komen van mijn "gerepareerde" ps2 kom ik wel even langsquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:00 schreef sickah het volgende:
[..]
Maar moet ook nog even koffie gaan drinken in een niet nader genoemde koffiesjop![]()
de eerst post van de laatste 200 waar ik het woordt Battlefield in zie terugkomenquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef JumperJack het volgende:
de eerst post van de laatste 200 waar ik het woordt Battlefield in zie terugkomen![]()
![]()
ik zal wel zien of ik tijd heb. denk het wel. ewr. gewoon op de clanserver?? 84 244 162 88quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Goed zijn wij heMaar doe je mee vanavond ?
Je bent al een hele oude hequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef JumperJack het volgende:
ik zal wel zien of ik tijd heb. denk het wel. ewr. gewoon op de clanserver?? 84 244 162 88en zeker ook TS nodig, want dat is wel HEEEEL lang geleden (TS voor trackmania...
![]()
) dan moet ik teamspeak ff gaan downloaden
![]()
(ehm. wachtwoord van TS![]()
)
85.92.128.89:8767quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je bent al een hele oude heWe zijn ondertussen bij een nieuwe provider want i3d leverde ons uiteindelijk een slechte server. De juiste gegevens staan wel in deze OP dus dat komt goed
![]()
Alleen moet iemand me even helpen met de TS. Als het goed is klopt de link in de OP wel maar is er ook een backup TS up die ipv op 91 op 89 eindigt. Maar hoe de verhouding daar tussen precies is weet ik even nietIk connect gewoon en zoek de drukste op
Wachtwoord staat hier: http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=77&hl=wachtwoord
TS voor Trackmania was echt coolVloeken dat we deden op elkaar, echt geniaal
dat heet een jetlagquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
*zucht
Ik kan nog geen puf krijgen om iets te doen.
Morgen krijg ik eindelijk de foto's en dan donderdag weer werken.
*zucht
Ach ja, ik kan ook wel even het een en ander vertellen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef UnleashMitch het volgende:
He ArieIk heb heel je topic gemist waarin je terug was
![]()
Las alleen dat er geen sex in zat dus ik heb het belangrijkste wel gehadHoe was het verder ?
Vanavond ook online ?
Nee dat heet einde vakantiequote:
Klinkt als een erg toffe vakantiequote:
omdat het in nederland te vaak wisselt van weeromstandigheden .. gaat te snel van koud/nat naar warm droog etcquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef -Raffie- het volgende:
ik doe ook wel mee vanavond. Waarom moet ik altijd verkouden worden als het mooi weer wordt
zeg dan gewoon dat je indiaantje hebt gespeeldquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
bladieblaboeiendverhaalbladiebla
Ik heb in een tipi geslapen, terwijl het vroor.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=udBMBf5Qa4c&mode=related&search=quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Dit is dan weer wel geniale Irwin humor:
http://www.youtube.com/watch?v=-9p6F451MMU
applicaties, muziek en downloads kunnen natuurlijk op een andere schijf. ik heb in totaal 5 hdd's, en een usb stick van 1GB en 8GBquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb nu 320gb en alles staat vol
Alleen al het installeren van games kost enorm veel schijfruimte.... dan heb je nog al je applicaties en de setups daarvan, muziek, downloads....dan gaat het snel bij mij hoor.
Bij mij werkt ie gewoonquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef BattleLies het volgende:
Ligt het aan mij of ligt TS eruit??
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef BattleLies het volgende:
Ligt het aan mij of ligt TS eruit??
Vrouwen..quote:
ooooh vandaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie gewoon
85.92.128.89:8767 is het tijdelijke IP he...
nope, bestuurder... maar dat ik elk halfuur door punkbuster wordt gekicked vind ik nog veel vreemderquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:52 schreef ursel het volgende:
Je was bijrijder??
Even Punkbuster updaten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef JumperJack het volgende:
nee dat probleem is inmiddels opgelost. deed het alleen die ronde niet![]()
maar wel een ander probje erbij... elk halfuur wordt ik door PunkBuster gekicked van welke server dan ook voor 2 minuten. 'Time Out trying to update PB-client ofzoiets'
hahahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:08 schreef Sickert het volgende:
wie doet het licht uit?
nee doe je broek maar uit
Broek uit Broek uit
Kan niet, heb net de webcam uitgezetquote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:07 schreef Yildiz het volgende:
Hey gasten
Ik heb nu versie 1.1.2878-710 (Battlefield 2 deluxe)
moet ik dan updaten van versie 1.3 naar 1.4
Ja? Thanks!quote:
quote:Zenden ze geen samenvattingen meer uit van de overige wedstrijden uit de CL??![]()
Morgenavond na Man Utd - Celtic.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja.
Zenden ze geen samenvattingen meer uit van de overige wedstrijden uit de CL??![]()
was wel de bedoeling alleen die had ik gecapt in lage kwaliteit en aangezien het donker was zag je alleen mijn gele korte broekquote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey geen twister? Midsschien maar beter ook
Trusten
2 minuten karten en daana sta ik er 2 minuten vol opquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef Sickert het volgende:
Dan eindelijk de Preview
http://rapidshare.de/files/32904923/Preview.wmv.html
alles goed gegaan met eps... en je deadlines...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
MoguH!!!!!
JA IKKE moet eerst voor men certificaat voor scooter en daarna als het goed is klaar hoop ikquote:Op woensdag 13 september 2006 01:37 schreef Mr_Baus het volgende:
server vullen!!!![]()
Ik haat avonddiensten![]()
Morgen ben ik lekker vrij, ga ik morgenmiddag en avond wel lekker veel bf2 spelen denk ik. Iemand anders morgenmiddag ook vrij?
Eps zijn oke aangezien we niks meer hebben gehoord van het bedrijf waar we ze aangeleverd hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
alles goed gegaan met eps... en je deadlines...
Maar precies houd je het niet bij...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En nog 50 uur voor Jp terugkomt uit Belfast ...
Ruilen?nee dat is ook niks.quote:Op woensdag 13 september 2006 04:14 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is echt ruk als je thuiskomt en de rest van de beschaving gaat slapen
lang leve discochannel en NGC![]()
Kutbaan![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar precies houd je het niet bij...![]()
heb ik alquote:Op woensdag 13 september 2006 10:42 schreef egg-bird het volgende:
goedemorgen allemaal.
@lies. hoe gaat t met je deadlines?
@static. dan had je vanmorgen achter mij moeten lopen vanmorgenging ook totaaaal niet. dan had je 200 op karkand
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:42 schreef egg-bird het volgende:
goedemorgen allemaal.
@lies. hoe gaat t met je deadlines?
Ik heb er alweer 1tje kunnen wegwerken in een uur ....quote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Enne deadlines .. gisterenmorgen haalde ik de 5de deadline .. score kwam dus op nog 4 te gaan .. Toen kreeg ik er twee bij .. Die heb ik gisteren beide weggewerkt .. dus sta weer op: Nog vier deadlines 3 deadlines te gaan...
En nog 50 49 uur voor Jp terugkomt uit Belfast ...
Rudy! Weet jij een plek waar ik snel fonts af kan halen?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
Server down? of iets anders raars...
dafont.com, maar Univers is een pay-font... http://www.fontseek.com/fonts/univers.htmquote:Op woensdag 13 september 2006 11:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Rudy! Weet jij een plek waar ik snel fonts af kan halen?
Ik heb de normale UNIVERS nodig en heb alleen UNIVERS LT Std ...
nee normale pc!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dafont.com, maar Univers is een pay-font... op usenet staat een nzb met de most expensive fonts, heb ik thuis maar weet niet of Univers erbij zit... is het Mac?
Alstu Check ze ff, volgens mij zijn ze goed...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
nee normale pc!
Pay dus
potverdepotver ... op de server van mijn werk staan vooral LT Std fonts![]()
DANKJE! ... is helaas een ER Univers ...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Alstu Check ze ff, volgens mij zijn ze goed...![]()
jij bent echt goedquote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef BattleLies het volgende:
Ik heb een LT gepakt , bold gemaakt en het aanta; % strech verminderd .. lijkt tie toch heel erg op univers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |