Echt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je vraagt of je unbanned mag worden krijg je er zo nog een jaar bij, zoiets roept ie dan
Diekie 2quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
Zometeen maar eens door de duinen naar het strand fietsen.
Volgens mij zijn dat perm-bans. Het fijne weet ik er ook niet van. Ik dacht overigens dat ze terug zouden komen, mischien dat Da_S wat kan vertellen wat hij nog besproken/gesproken heeft tijdens zijn sollicitatie mischien.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:14 schreef MaxPower het volgende:
Dat impliceert trouwens dat er een tijdslimiet aan de ban zit.. dus dat is op zich goed nieuws.
Zonquote:
oh verdomd, het is helemaal geen maandag vandaagquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:00 schreef appelsientje het volgende:
zo nog ff en dan kan ik weer naar huis... klaar maken voor de wedstrijd vanavond
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:21 schreef Bjoro het volgende:
wel lief dat jullie zeggen dat jullie mij zo missen
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ook als ik zeg dat jullie met 1-0 gaan winnen vanavond.
daar teken ik voor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ook als ik zeg dat jullie met 1-0 gaan winnen vanavond.
Zo lekker een half uurtje door de duinen naar het strand gefietst, daarna even lekker met de pootjes door het water een strandwandeling gemaakt, toen even op een terrasje een witbiertje genomen en vervolgens weer door de duinen naar huis terug gefietst.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
Zometeen maar eens door de duinen naar het strand fietsen.
Je hebt in ieder geval wielrennersbenen .quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo lekker een half uurtje door de duinen naar het strand gefietst, daarna even lekker met de pootjes door het water een strandwandeling gemaakt, toen even op een terrasje een witbiertje genomen en vervolgens weer door de duinen naar huis terug gefietst.
Het was heerlijk rustig aan het strand.
Speciaal voor Clauwtje:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef borisz het volgende:
gelukkig zijn er deka's in de buurt van school en waren er nog waterijsjes![]()
ik zeg [afbeelding]
Ik dacht al dat ik iets vergatquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:21 schreef Bjoro het volgende:
wel lief dat jullie zeggen dat jullie mij zo missen
Ja he, zwaar afgetraind.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:00 schreef maril het volgende:
Je hebt in ieder geval wielrennersbenen .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |