oh verdomd, het is helemaal geen maandag vandaagquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:00 schreef appelsientje het volgende:
zo nog ff en dan kan ik weer naar huis... klaar maken voor de wedstrijd vanavond
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:21 schreef Bjoro het volgende:
wel lief dat jullie zeggen dat jullie mij zo missen
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ook als ik zeg dat jullie met 1-0 gaan winnen vanavond.
daar teken ik voor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ook als ik zeg dat jullie met 1-0 gaan winnen vanavond.
Zo lekker een half uurtje door de duinen naar het strand gefietst, daarna even lekker met de pootjes door het water een strandwandeling gemaakt, toen even op een terrasje een witbiertje genomen en vervolgens weer door de duinen naar huis terug gefietst.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
Zometeen maar eens door de duinen naar het strand fietsen.
Je hebt in ieder geval wielrennersbenen .quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo lekker een half uurtje door de duinen naar het strand gefietst, daarna even lekker met de pootjes door het water een strandwandeling gemaakt, toen even op een terrasje een witbiertje genomen en vervolgens weer door de duinen naar huis terug gefietst.
Het was heerlijk rustig aan het strand.
Speciaal voor Clauwtje:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef borisz het volgende:
gelukkig zijn er deka's in de buurt van school en waren er nog waterijsjes![]()
ik zeg [afbeelding]
Ik dacht al dat ik iets vergatquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:21 schreef Bjoro het volgende:
wel lief dat jullie zeggen dat jullie mij zo missen
Ja he, zwaar afgetraind.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:00 schreef maril het volgende:
Je hebt in ieder geval wielrennersbenen .![]()
Golfertje wel, als het goed isquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde een plaagsmsje sturen vanaf het strand, maar ik heb je 06 niet
Ik had de mijne niet bij me.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:25 schreef clauwheee het volgende:
Golfertje wel, als het goed is
* clauwheee nu echt weg!
Wie is hier een dief?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:31 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw meldt zichIemand een aperitief?
Have fun.quote:
Veel plezier, we zullen aan je denken in het stadionquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef appelsientje het volgende:
rubber veel plezier![]()
![]()
Ik ga er ook vandoor, eten bij vrienden en daarna kijken
in de zin van je drinkt het bier van sien ook op?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel plezier, we zullen aan je denken in het stadion
Ik ben toch ook aardigquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
hahaha dankje Bos, dat is echt aardig van je
Bier tijdens CL wedstrijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in de zin van je drinkt het bier van sien ook op?
*slok*quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kwam Gordon Ramsey vanavond niet? Jammer dat ik dadelijk weg moetquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat leuks op tv vanavond?
volgens mij een nieuwe serie van Jamie Oliver ipv Gordonquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kwam Gordon Ramsey vanavond niet? Jammer dat ik dadelijk weg moet
Ik sla een rondje over.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Dirkie Kuijt.
Heb net even ons huis bekeken vanuit de sateliet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:16 schreef borisz het volgende:
heb ff in het google earth topic, telstar en haarlem toegevoegd![]()
wtfquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bier tijdens CL wedstrijden![]()
Volgens mij wordt dat niet geschonken
UEFA
Of zo
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb net even ons huis bekeken vanuit de sateliet.
Leuk om te bekijken zo.
Oh ja, jij mag nu ook al stemmen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:02 schreef borisz het volgende:
ik gaat sp stemmen denk ik
Jij bent toch dat ventje dat papa tegen Jan Peter moet zeggen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga stemmen op de gene die de snelwegen wil gaan verbreden....
Geen idee wat het gaat worden dus..
In ieder geval geen rode
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent toch dat ventje dat papa tegen Jan Peter moet zeggen?
De meeste snelwegen zijn ook niet rood, maar zwart.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef appelsientje het volgende:
In ieder geval geen rode
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
De meeste snelwegen zijn ook niet rood, maar zwart.![]()
dat die geen vvd stemmenquote:
En op d'n Bels zenden ze niks uit. Kloten, kan je niet overschakelen naar een ander potje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik viel bijna in slaap. Wat een baggerwedstrijd.
Ik had ook moeite om de eerste helft mijn ogen open te houden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ach moeite om wakker te blijven heb ik niet...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een CL wedstrijd, ik zie Kluivert warmlopen: dat wordt nog interessantquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
snelwegen verbreden helpt geen ruk in dit land zolang er hier hele volksstammen zijn die niet normaal op een drukke snelweg kunnen rijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef appelsientje het volgende:
In ieder geval geen rode
daar moeten jullie nog minimaal een jaar op wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef borisz het volgende:
tja rondje van de eindhovenaren dan maar dat een punt binnen is![]()
ook dat.. maar wat ook irritant is... is dat het eerst een 3 baans wordt... dan weer een 2 baans dan weer 3 .... mensen kunnen daar ook niet echt mee om gaan..quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
snelwegen verbreden helpt geen ruk in dit land zolang er hier hele volksstammen zijn die niet normaal op een drukke snelweg kunnen rijden![]()
jeez stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef appelsientje het volgende:
bah laffe koemand... echt laf.. je laat geen speler de hele 2e helft warm lopen...
Kone moest eruit.. wat een drama die gast en nee ik ben niet blij met die ene punt.
wij gaan donderdag gewoon wat puntjes pakken voor NLquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar moeten jullie nog minimaal een jaar op wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |