abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:40:45 #201
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_42426362
Heb al eens geprobeerd contact te verbreken met haar, maar dan is het zo dat het niet lukt omdat zei wel nog contact wilt en dan met van alles en nog wat naar me kop gooit..
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:34:00 #202
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42440673
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:52 schreef Stampurtjuh het volgende:
inderdaad morgen zie ik haar en post ik wel hoe het is gegaan
hoe is het gegaan?...of heeft zij jou te pakken gehad, hoop het niet.
"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
pi_42441168
Ik begin eraan te twijfelen of het wel uit is? Vanavond begon ie eerst op msn tegen me te praten. Vrij snel over onze relatie en met vragen over wat hij was 'geweest' voor mij. Toen wilde hij per se dat we niet met msn door zouden gaan maar dat ik zou bellen. Toen nog 1.5 uur eroverheen met een heel diep gesprek eerst met veel gepraat over onze leukste momenten samen en ons sexleven. Vervolgens de 'aanleiding' tot de ellende, een telefoontje van iemand met dezelfde naam als mijn ex.

En als uitsmijter weer terug naar msn, met cam waar zijn nick nu plotseling ging over een tongzoen die hij mij op Ataturk Airport had gegeven. Wat behoorlijk opzienbarend was op dat vliegveld; twee mannen die elkaar niet op de wang kusten maar vol op de mond.

En, bleek later, nadat ik weg was gegaan met een vriend om wat te gaan eten (gaf ook wel een beetje voldoening trouwens) bleek ie een turks kinderversje in te hebben getypt over een jongetje dat alleen achterbleef.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 09:55:41 #204
92409 Twinky
Little star.
pi_42447522
Bedenk gewoon even goed wat JIJ van hem wil, en heb het er met hem nog eens stevig over.
pi_42448459
laten we het erop houden dat ze wel toenadering zocht gisteren maar ik de boot afhield
was voor de rest wel een leuke dag gezellig
life is like a present you never know what is in it
pi_42452505
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:55 schreef Twinky het volgende:
Bedenk gewoon even goed wat JIJ van hem wil, en heb het er met hem nog eens stevig over.
Dat heb ik dus ook gedaan; hem simpelweg geconfronteerd met wat ik hierbij voel. En ik heb 'm zelfs gezegd waarom ik dat zo doe. Hij kan bij wijze van spreken morgen een nieuwe simkaart kopen en me blokkeren op MSN en dan hoeft ie nooit meer naar me te luisteren. En als ik dan niet heb gezegd wat ik wil zeggen, dan blijf ik daar eindeloos mee rondlopen.

Ik ben trouwens opvallend niet boos op 'm.
pi_42453537
zo kom je dus geen stap verder, toch,HiZ?

je bent hier niet happy mee, hebt ondertussen wel je hart helemaal gelucht, maar als het kontakt daarna verder exact zo blijft, wat schiet je er dan mee op?

als iets je niet happy maakt, enkel maar even op de momenten dat je hem spreekt, dan moet je er mee kappen toch, hoe eng dat ook is?

zo blijft het doorsudderen en kom jij vooral niet toe aan loslaten en rust en met de tijd weer je openstellen voor een ander?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:38:07 #208
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42454823
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:03 schreef Stampurtjuh het volgende:
laten we het erop houden dat ze wel toenadering zocht gisteren maar ik de boot afhield
was voor de rest wel een leuke dag gezellig
,maar volgens mij ben je wel weer stiekem verliefd....
pi_42456684
Gisteren een mail gestuurd naar mijn ex (het is 1,5 jaar uit) dat ik een andere meid tegen ben gekomen. Het is dan wel 1,5 jaar uit maar we hielden wel nog contact. Ze zou binnenkort weer gewoon eens langskomen om bij te kletsen dus toch maar even van tevoren aangegeven wat er bij mij speelt nu.

Blijft toch heel raar hoor, moeten zeggen dat je een ander hebt terwijl je 5 jaar met dezelfde meid gehad hebt. Niet dat ik mijn ex vaak zag verder. Laatste keer is 4 maanden geleden geweest ofzo, verder gewoon af en toe eens een sms'je.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_42456871
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:38 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

,maar volgens mij ben je wel weer stiekem verliefd....
ik kan je vertellen dat ik niet meer verlieft ben op haar daarvoor zijn er teveel dingen gebeurd en heb ik me teveel voor haar afgesloten
life is like a present you never know what is in it
pi_42457464
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:45 schreef milagro het volgende:
zo kom je dus geen stap verder, toch,HiZ?

je bent hier niet happy mee, hebt ondertussen wel je hart helemaal gelucht, maar als het kontakt daarna verder exact zo blijft, wat schiet je er dan mee op?

als iets je niet happy maakt, enkel maar even op de momenten dat je hem spreekt, dan moet je er mee kappen toch, hoe eng dat ook is?

zo blijft het doorsudderen en kom jij vooral niet toe aan loslaten en rust en met de tijd weer je openstellen voor een ander?
Integendeel, ik voel me redelijk goed. Ik merk dat ik me minder druk maak over wat voor relatie we nou precies hebben. Als die relatie 'vriendschap' heet, dan zit ie me in ieder geval niet emotioneel in de weg.

Het zomaar wegduwen blijkt overigens linker te zijn dan daadwerkelijk het zaakje af te ronden. Want het lijkt er meer op dat onze relatie belast is door de rotzooi waar we allebei mee zijn blijven zitten uit de vorige break up .
pi_42458014
nu ja, HiZ, ik krijg het idee dat je jezelf een beetje voor de gek houdt, ik zie geen afronding namelijk in wat jij beschrijft.

je wil hem terug, het is over, toch weer niet, we noemen het vriendschap, vorige relaties daar komt het door.

tja, ik weet niet, hoor, maar ik herken hetzelfde dralen en alibi's zoeken als in die vorige toestand met een meneer op afstand.

maar goed, ik heb het ms helemaal mis ( ik denk uiteraard van niet ).
pi_42459784
Ja, maar ik denk dat het wel mis hebt. So what dat de situatie NU even wat onbestemder is. Ik kan je verzekeren, als het hierbij blijft, dan is de vriendschap ook nog heel erg bevredigend. Overigens is langeafstandsgedoe inderdaad wel altijd een probleem.
pi_42459893
dubbelopski
pi_42459894
ik denk dat als je nog naar iemand verlangt, fysiek ook dus vooral, een vriendschap nooit bevredigend kan zijn, niet zonder een aanzienlijke periode van rust , i.e. geen kontakt.

natuurlijk zeg je dat nu, het is immers tenminste iets, als je iemand nog niet kan loslaten, en niets is eng.

maar goed, the proof of the pudding is in the eating, laten we hopen dat het je smaakt dan
pi_42468491
zo... evne mijn hart luchten

Na een relatie van 1,5 jaar is het nu ongeveer 1,5 week uit. Zij is 19, ik ben 22... De reden dat het uitging is dat we allebei andere dingen wilden. Zij wilde bijvoorbeeld heel graag dat ik iedere keer meeging naar verjaardagen van ooms en tantes, terwijl ik daar vrijwel nooit behoeft aan hand. Daarnaast waren er nog zo'n 100 dingen waar we niet uitkwamen met z'n tweeën.

Ik voel nog steeds heel veel voor haar en zij ook voor mij, dat maakt het nu echt heel moeilijk. We proberen door te gaan met onze levens, maar ik heb nu heel erg het gevoel dat er iets mist... Het was mijn eerste echte relatie, misschien dat het gevoel daarom ook zo sterk is.. ik weet het niet.

Het moeilijkste vind ik de gedachte dat zo straks een keer een ander tegenkomt... die gedachte maakt me echt helemaal gek, en ik zou haar dan ook het liefst meteen bellen om het te voorkomen door weer iets met haar te nemen.. Maar dan bel ik om de verkeerde redenen, en waarschijnlijk heeft zij hetzelfde gevoel.

Ik voel me nu echt zo klote.. niet normaal. Alles gaat ook fout.. goed slapen zit er niet meer in, ik ben niet meer gemotiveerd om te werken. Ik sluit me heel snel op in zo'n situatie, wat ik eigenlijk niet moet doen.... maargoed, alle mn vrienden hadden vanavond al wat te doen... en dan ga je na zitten denken op een zaterdagavond.. erg stom.
pi_42469211
Ok dit is vreemd, tis nu bijna 2 weken uit met me vriendin. Het gevoel was bij haar weg, dus ok, ben er al best overheen enzo.
We zouden gewoon normaal doen tegen elkaar en goede vrienden blijven dat soort dingen.
Ik zou naar een verjaardag van een vriendin van haar gaan, en ik wist al dat zij er zou zijn. Geen probleem want we zijn immers gewoon vrienden.
Toen zij het van de week hoorde dat ik ook zou komen heeft ze gezegd tegen die vriendin dat ze het niet goed als ik ook daar was... ze had geen zin om me te zien ofzo.
Ik snap daar dus niks van, ze geeft toch niks om mij meer!? Hele avond verneukt door haar.
pi_42469289
het feit dat dit jouw avond verneukt, geeft aan dat jij nog wel om haar geeft, en dat weet ze, en daarom wil ze ws niet op zo'n avond met jou geconfronteerd worden, gaat ze er toch rekening mee houden terwijl ze relaxed wil doen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 02:49:45 #219
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_42471358
* Spike1506 heeft alweer het "ik mis haar super erg" gevoel..

Jezus, waarom is ze nu gewoon zo lief voor me geweest dat het na bijna 1 jaar nog zo een pijn doet?
pi_42471994
Ik heb trouwens naar aanleiding van dit akkefietje iemand die zo'n beetje in mijn vriendenkring zat op ignore gezet in MSN. En als ik 'm in het echt ontmoet in Istanbul dan kan meneer maximaal een koel en afstandelijk 'hallo' verwachten.

Reden? Wel, vorig jaar heb ik hem uitgebreid aangehoord toen zijn relatie op de klippen was gelopen. En nu dus, terwijl ik het gewoon als mededeling gaf dat het 'uit' was (is het nu wel uit? Ik heb geen flauw idee meer) hij zei dat hij er niet over wilde praten. Ik kan me van sommige vrienden wel voorstellen dat ze zouden vragen om van onderwerp te veranderen. Maar deze reactie van die persoon bij gewoon deze mededeling was voor mij wel reden om te besluiten dat deze meneer in ieder geval geen vriend van me is.
pi_42472012
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:49 schreef Spike1506 het volgende:
* Spike1506 heeft alweer het "ik mis haar super erg" gevoel..

Jezus, waarom is ze nu gewoon zo lief voor me geweest dat het na bijna 1 jaar nog zo een pijn doet?
Het heeft mij heel erg geholpen uit eten te gaan met vrienden. Je krijgt dan aan de ene kant de kans om erover te praten. Maar meestal is het ook wel leuk genoeg om je heen om een goed gevoel te krijgen over jezelf.
pi_42472061
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef HiZ het volgende:
Ik heb trouwens naar aanleiding van dit akkefietje iemand die zo'n beetje in mijn vriendenkring zat op ignore gezet in MSN. En als ik 'm in het echt ontmoet in Istanbul dan kan meneer maximaal een koel en afstandelijk 'hallo' verwachten.

Reden? Wel, vorig jaar heb ik hem uitgebreid aangehoord toen zijn relatie op de klippen was gelopen. En nu dus, terwijl ik het gewoon als mededeling gaf dat het 'uit' was (is het nu wel uit? Ik heb geen flauw idee meer) hij zei dat hij er niet over wilde praten. Ik kan me van sommige vrienden wel voorstellen dat ze zouden vragen om van onderwerp te veranderen. Maar deze reactie van die persoon bij gewoon deze mededeling was voor mij wel reden om te besluiten dat deze meneer in ieder geval geen vriend van me is.
ja, als je nu al weken achtereen alleen maar over dit zou praten en over niets anders, kan ik me het wel voorstellen, maar ik neem aan dat dat niet het geval is.

ik ken dat ook wel, dat mensen na 2 of 3 keer 'emmeren' over "hem" al aangeven het zat te zijn, en ja natuurlijk val je in herhaling, en natuurlijk zeg je en doe je dingen tegen beter weten in, dat weet je vaak, ondanks de ontkenning, zelf ook wel, maar je moet jezelf gewoon hardop horen praten om bepaalde dingen ofwel uit je systeem te krijgen ofwel tot je door te laten dringen, het hoort gewoon bij het loslaten, het verwerken, het verdriet.
pi_42472133
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:52 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, als je nu al weken achtereen alleen maar over dit zou praten en over niets anders, kan ik me het wel voorstellen, maar ik neem aan dat dat niet het geval is.

ik ken dat ook wel, dat mensen na 2 of 3 keer 'emmeren' over "hem" al aangeven het zat te zijn, en ja natuurlijk val je in herhaling, en natuurlijk zeg je en doe je dingen tegen beter weten in, dat weet je vaak, ondanks de ontkenning, zelf ook wel, maar je moet jezelf gewoon hardop horen praten om bepaalde dingen ofwel uit je systeem te krijgen ofwel tot je door te laten dringen, het hoort gewoon bij het loslaten, het verwerken, het verdriet.
Juist, daarom zeg ik ook: 'van sommige mensen kan ik zoiets wel accepteren'. Maar deze meneer reageerde meteen zo. Gewoon bij de eerste keer dat ik er überhaupt iets over schreef op msn in zijn richting. En dat was een zinnetje dat weinig meer bevatte dan dat het uit was.
pi_42472185
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:01 schreef HiZ het volgende:

[..]

Juist, daarom zeg ik ook: 'van sommige mensen kan ik zoiets wel accepteren'. Maar deze meneer reageerde meteen zo. Gewoon bij de eerste keer dat ik er überhaupt iets over schreef op msn in zijn richting. En dat was een zinnetje dat weinig meer bevatte dan dat het uit was.
en vaak hoeft die ander niet eens zoveel te zeggen, er hoeft geen advies te komen, of zo, gewoon medeleven, desnoods geveinsd ( "jezus mens, stel je niet aan" mag gerust gedacht worden ) of gewoon herkenning van jouw gevoelens, het idee dat wat je voelt niet gek is, niet raar, niet overdreven, dat je gewoon niet alleen bent, ondanks dat je dat wel zo voelt.
pi_42472404
Inderdaad, het gaat om erkenning van de pijn die het doet als je relatie op de klippen loopt. Niet om wijze woorden of veel inbreng, want meestal weet je het zelf sowieso allemaal beter.
pi_42472426
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:42 schreef HiZ het volgende:
Inderdaad, het gaat om erkenning van de pijn die het doet als je relatie op de klippen loopt. Niet om wijze woorden of veel inbreng, want meestal weet je het zelf sowieso allemaal beter.
nou, ik weet vaak zelf best wel hoe het zit, wat ik niet moet doen, wat de keiharde waarheid is, maar dat is het punt ook niet dan, ik zoek geen hoop of bevestiging van ontkenning ( ja, dat kan!), je bent gewoon even zielig, en de ander moet er even in mee gaan, dat is alles, en ja er mag heus wel een schop onder de kont bij zitten, hoor, maar geen bagatellisering van mijn eindeloos verdriet ajb
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:07:22 #227
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_42475580
Vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn ex in het echt leerde kennen op het bedrijfsfeestje.. 3 dagen later was het 'for real'. we hadden al maanden gemaild en gebeld. geeft toch nog wel een wrang gevoel
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_42478268
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, ik weet vaak zelf best wel hoe het zit, wat ik niet moet doen, wat de keiharde waarheid is, maar dat is het punt ook niet dan, ik zoek geen hoop of bevestiging van ontkenning ( ja, dat kan!), je bent gewoon even zielig, en de ander moet er even in mee gaan, dat is alles, en ja er mag heus wel een schop onder de kont bij zitten, hoor, maar geen bagatellisering van mijn eindeloos verdriet ajb
Ja, zo'n effect als wanneer iemand z'n partner heeft verloren bij een auto-ongeluk en een niet al te close vriend een reactie heeft van 'ja, had je maar niet zo snel moeten rijden'.
pi_42478395
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:04 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, zo'n effect als wanneer iemand z'n partner heeft verloren bij een auto-ongeluk en een niet al te close vriend een reactie heeft van 'ja, had je maar niet zo snel moeten rijden'.
ja precies
"ja je had het kunnen weten, hè, iemand zoals hij etc..."

of

"joh, je hebt zo weer een ander"
"joh, zolang ging je toch niet met hem"
"joh, het was toch een zak"
"joh, over een half jaar lach je erom"

"zal allemaal best, maar mijn hart ligt in stukjes nu en dat doet zeer, ongeacht de hadjemaarniets en de hadjekunnenwetens"
pi_42478847
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:09 schreef milagro het volgende:

[..]

ja precies
"ja je had het kunnen weten, hè, iemand zoals hij etc..."

of

"joh, je hebt zo weer een ander"
"joh, zolang ging je toch niet met hem"
"joh, het was toch een zak"
"joh, over een half jaar lach je erom"

"zal allemaal best, maar mijn hart ligt in stukjes nu en dat doet zeer, ongeacht de hadjemaarniets en de hadjekunnenwetens"
Of 'wat verwacht je nou helemaal met zo'n Turk en dan ook nog een langeafstandrelatie'
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:06:03 #231
92409 Twinky
Little star.
pi_42479835
Gisteren was er zo'n film op tv over trouwen enzo.. en toen begon ik te denken aan trouwen met hem en toen bedacht ik dat hij toch misschien wel niet degene was met wie ik oud wilde worden. En toen pas kwam er in mijn hoofd op dat het ook alweer uit was. Raar moment, maar echt wel een stap verder in de acceptatie.
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:41:01 #232
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_42490776
Alweer een tijdje geleden dat ik hier gereageerd heb.

Het is nu zo'n anderhalve maand uit. Ben gisteren voor de tweede keer bij haar thuis geweest. We hebben veel gesprekken gevoerd. Het komt erop neer dat:

* ze zelf zegt dat ze niet toe is aan een relatie
* dat ze hier te onstabiel voor is (wisselvallig karakter)
* dat ze een geweldige tijd met me heeft gehad, maar dat ze echt behoefte heeft aan vrijheid
* dat ze er alles aan wil doen om goede vrienden te blijven
* dat ze me soms erg mist
* dat ze de mogelijkheid dat we weer bij elkaar komen, als ze de juiste ontwikkeling heeft doorgemaakt, wel ziet zitten

Voordat ik kwam waarschuwde ze me nog dat ik niet moest proberen haar te versieren, want ze zou daar dan waarschijnlijk geen nee tegen kunnen zeggen. Dan zouden we weer bij elkaar komen en zou het een tijdje heel erg leuk zijn, maar ze denkt zelf dat we dan over een maand weer in hetzelfde schuitje zitten. Dat ze zich weer gevangen voelt in de relatie. Wijs van haar, maar het maakt het er niet gemakkelijker op dat ik weet dat ze toch wel enige interesse heeft. Het is zo'n verrotte situatie.

Stiekem blijf ik voorlopig wel op haar wachten, hoe dom het ook is. Onbewust doe ik dat toch. Ik zal op den duur vast wel weer open staan voor een mogelijke nieuwe relatie, maar ik word niet snel verliefd en ben bang dat ik daardoor op haar blijf wachten. Het beste zou zijn om het contact helemaal te verbreken, maar dat willen we allebei niet. Ik ga binnenkort ook wonen in dezelfde stad als zij, dus dan zullen we elkaar nog meer zien. Het mooiste zou zijn als ze over een half jaartje ofzo haar wilde haren een beetje kwijt is, en dat ze weer behoefte krijgt aan vastigheid en stabiliteit. En dat we de draad weer oppakken. Maar het kan natuurlijk net zo goed een andere gozer zijn waar ze verliefd op wordt.

Ik ben blijven slapen vannacht (niet in hetzelfde bed). Toen ik vanmiddag weg ging was er een moment waarop we elkaar knuffelden, dat was een bijzonder lange en intense knuffel... Elkaar niet los willen laten, een heel raar gevoel. Intens en vertrouwd. Maar ja.

Oh ja, samen uitgaan werkte dus helemaal NIET. Het was voor ons allebei een ongemakkelijke situatie, dat doen we echt niet weer.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_42493874
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:14 schreef milagro het volgende:
ik denk dat als je nog naar iemand verlangt, fysiek ook dus vooral, een vriendschap nooit bevredigend kan zijn, niet zonder een aanzienlijke periode van rust , i.e. geen kontakt.

natuurlijk zeg je dat nu, het is immers tenminste iets, als je iemand nog niet kan loslaten, en niets is eng.

maar goed, the proof of the pudding is in the eating, laten we hopen dat het je smaakt dan
Iemand loslaten kan heel moelijk zijn!
Geen contact meer hebben is idd het beste. Nu heb ik daar een soort trucje op gevonden.
Stel je dat denkt: ik ga geen contact meer opnemen, maar ik vermoed dat het na 3 maanden geen contact (iets) beter met me zal gaan. Als je dan na enkele weken (of dagen) een enorme dip hebt en enorm graag wil bellen/mailen, beloof dan aan jezelf dat je dat NA 3 MAANDEN mag doen.
Zodoende help je jezelf door de dipjes heen. De verwachting is dan dat het na 3 maanden niet meer nodig is.
Desnoods herhaal je dit trucje, totdat het echt niet meer nodig is.
dat viel toch wel mee?
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:18:35 #234
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_42494795
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:53 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Geen contact meer hebben is idd het beste. Nu heb ik daar een soort trucje op gevonden.
Stel je dat denkt: ik ga geen contact meer opnemen, maar ik vermoed dat het na 3 maanden geen contact (iets) beter met me zal gaan. Als je dan na enkele weken (of dagen) een enorme dip hebt en enorm graag wil bellen/mailen, beloof dan aan jezelf dat je dat NA 3 MAANDEN mag doen.
Zodoende help je jezelf door de dipjes heen. De verwachting is dan dat het na 3 maanden niet meer nodig is.
Makkelijker gezegd dan gedaan, heb hetzelf ook al vaak geprobeerd maar is me nog nooit gelukt!
pi_42498202
Heb net met mn ex gebeld, werd er al minder verdrietig van dan na de eerste week. Maar wat n rotgevoel om te horen dat voor hem alles zn gewone gangetje gaat! Voor mij zijn de weekenden gewoon moeilijk omdat ik bijna ieder weekend naar hem toe ging. Maar hij is bijna om, mn eerste zondag helemaal alleen (heb de vorige weken steeds voor gezelschap gezorgd) en ik ben hem redelijk goed doorgekomen.
Op naar de volgende stap: hem zien om mn spullen op te halen. Alleen jammer dat ik, als ik instort, bijna 2uur in de trein moet zitten. Hmm zou hem mijn spullen laten brengen makkelijker zijn?
pi_42498716
Denk het wel, of neem iemand mee om ze te gaan halen.

Wij zitten nu dus in een soort van tussenfase; het is niet helemaal hetzelfde als voorheen, maar het is ook niet echt uit. We hebben maar besloten om er geen geforceerde naam aan te geven. Op sommige onderdelen heeft deze crisis onze relatie (neutraal) verbeterd. Het contact is niet afgenomen, maar juist geïntensiveerd. En het grappige is dat het initiatief nu van hem uitgaat en hij zelfs een opmerking maakte dat ik wel wat vaker mocht bellen.
pi_42500612
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:59 schreef gekke_sandra het volgende:
Nou, een dag zonder tranen is dus nu mijn record.
Vandaag weer even lekker wat traantjes laten rollen, toen ik thuiskwam.
Ik was van het weekend bij een van zijn maten. Tevens een goede vriend van mij geworden. Ik ben daar blijven slapen en aangezien hij boven die maat woont, zag ik hem regelmatig. Ik merkte wel, dat ik meteen naar hem toe wilde en gezellig met hem zijn en heel lang, stevig knuffelen. Te aanhankelijk dus.. want ja, dat kan niet echt meer. Ik heb een tijdje met hem boven zitten praten en het was erg gezellig, zowaar ook heel kort geknuffeld.
Helaas kregen we de volgende dag meteen weer een of ander misverstand Ik formuleerde iets niet zo tactisch en duidelijk en hij werd boos, omdat hij het in de negatieve vorm opvatte. Een behoorlijke anti-climax van een leuke avond. Ik hoop, dat het voor hem niet zo'n anti-climax was.. maar goed, dat zal wel. Dan realiseert hij zich meteen weer waarom het van hem niet meer aan hoeft. Met de neus op de feiten. Pff.. lausie shit. Maar goed, ik moet me even blijven herinneren waarom het beter is.

Ik heb binnenkort hele belangrijke tentamens, die ik moet halen. Daarna keert mijn rust, na jaren, weer terug. Althans, dat mag ik hopen, gezien de stage die daarna komt. Maar ohhh, eindelijk eens wat tijd aan mezelf besteden. Niks moe in bed liggen en de slons uithangen! Kappertje pakken, werken aan mezelf, energie voor 12! Dat ga ik fixen. De Sandra, die er nog maar zo nu en dan was, moet fulltime terugkomen!

Hmm.. ik hoop dat hij ook gelukkig wordt. Ik geef zoveel om hem, dat gun ik hem écht..
Delivered without an information leaflet
  maandag 9 oktober 2006 @ 09:27:56 #238
92409 Twinky
Little star.
pi_42503326
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:53 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Ik heb dit met 1 maand gedaan. Er zijn nu twee en een halve week voorbij en ik wen er wel een beetje aan, maar de eerste anderhalve week was echt supermoeilijk. Ik ben ook benieuwd hoe het nu na de maand is.
pi_42504554
idd goed idee
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_42561458
Loslaten loslaten. Misschien helpt het wel als ik iedere dag start met hardop zeggen 'Ik ben vrij'
pi_42563205
Ik heb een tijdje hardop gezegd: het komt niet meer goed! Iedere keer als ik dacht: had ik nou maar dit gedaan, of als ik nou dit zegt dan wil ie me wel terug. Moet zeggen dat het geholpen heeft. Dus mss werkt: ik ben vrij ook. Ik hoop t voor je.
Succes!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 08:46:36 #242
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_42568130
Iedereen moet het op zijn/haar eigen manier verwerken. Er doorheen moet je toch of je nu wilt of niet. Ik heb bijna 4 maanden elke dag gehuild, mezelf in slaap gejankt en heel langzaam werd het beter. Nu inmiddels begint er goed vorm weer in mn leventje te komen en ben ik de dingen in huis en aan mezelf aan het verbeteren. Alleen vandaag even een flinke terugval. het is precies een jaar geleden dat hij bij me kwam om 7 maanden dag in dag uit bij me te zijn. Maar vanaf hier sluit ik het af. Het is genoeg geweest.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_42568403
Toch is het opvallend he? Sommige mensen (inclusief ik) willen het eigenlijk niet afsluiten, en sluiten het daarom ook niet echt af. Ik hoop niet dat ik pas over een jaar besluit dat het geen zin meer heeft om zijn telefoonnummer in mijn telefoon te houden.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:47:04 #244
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_42573201
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:08 schreef HiZ het volgende:
Toch is het opvallend he? Sommige mensen (inclusief ik) willen het eigenlijk niet afsluiten, en sluiten het daarom ook niet echt af. Ik hoop niet dat ik pas over een jaar besluit dat het geen zin meer heeft om zijn telefoonnummer in mijn telefoon te houden.
Soms zeggen ze wel eens dat hoop doet leven, ben al 1 jaar bezig met geen valse hoop te hebben maar het lukt me gewoon niet, ik hoop altijd nog dat ze keertje terug komt bij me..
pi_42577689
Ja ik zit met zo'n soort gevoel ook, ondanks pogingen om me eroverheen te zetten, en ondanks het feit dat hij het linksom of rechtsom niet meer wil. Zoals bijvoorbeeld blijkt uit (ik weet dit nagenoeg zeker, hij kwam online en was meteen weer weg) het feit dat hij me net een half uur terug op MSN heeft geblokkeerd.
pi_42577816
je bent er gewoon nog niet aan toe, HiZ om het los te laten, maar idd laat het geen jaar duren, dat is gekkenwerk.

ik wilde je een pm sturen, heb je dat niet ingesteld
pi_42578445
wauw, ik ben totaal over me ex heen. raar, zo snel al.

achja, ik vind het best
bawb
pi_42579543
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:07 schreef milagro het volgende:
je bent er gewoon nog niet aan toe, HiZ om het los te laten, maar idd laat het geen jaar duren, dat is gekkenwerk.

ik wilde je een pm sturen, heb je dat niet ingesteld
Hoe doe je dat ?
pi_42579715
helemaal bovenaan de pagina zie je een envelopje, daarop klikken en de rest wijst zich vanzelf qua instellen

en voor Petsopjebilletjes een petsopzijnbilletjes, hup, wegwezen hier en lolmaken
pi_42579815
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hoe doe je dat ?
veel bier, veel uitgaan, veel dingen doen met vrienden, weer lekker sjansen met het ander geslacht... gewoon weer als een echte vent jagen
bawb
pi_42579834
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:58 schreef milagro het volgende:
helemaal bovenaan de pagina zie je een envelopje, daarop klikken en de rest wijst zich vanzelf qua instellen

en voor Petsopjebilletjes een petsopzijnbilletjes, hup, wegwezen hier en lolmaken

ik ben al een week lang lol aan het maken
bawb
pi_42579899
oh, petsopmijnbilletjes dan maar
pi_42579933
het is bijna 8 maanden uit
we spraken elkaar om de 2 maanden even via msn om even te praten hoe het nu was etc.
in juli allebei een nieuwe lover......hmmm niet zo leuk, maar het is haar gegund!! en vice versa
bij mij ging het snel weer uit.
sprak ze me vorige week aan op msn .... is ze nog steeds in love
nu komt het gegeven harder aan.....was al aardig over haar heen, maar nu is het net alsof het opnieuw uit is, maar nu echt definitief want ze heeft echt serieus een ander.

ik zie alleen maar de leuke dingen voor me hoe het was enzo.....terwijl het gewoon echt wel op was.
ben een sentimenteel mannetje

dit scenario zou vroeg of laat toch wel voorkomen natuurlijk, alleen hoopte ik dan dat het me niet meer zou boeien en ik ook alweer voorzien was.

kom er wel weer overheen, maar wat kan het vermoeiend zijn, al die nasleep!
pi_42579948
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef milagro het volgende:
oh, petsopmijnbilletjes dan maar
graag
bawb
pi_42581774
Ok, ik heb PM aangezet, nu maar hopen dat ik er ook af en toe aan denk om erin te kijken. Anyway, met volle overgave is het zeker nog niet, maar ik probeer me tussen het treuren door te gedragen alsof ik het geaccepteerd heb. Wat wil zeggen; een beetje rondkijken, af en toe eens naar een cafe, met mensen naar de bioscoop gaan, er (hopelijk) niet te veel over praten en last but not least gewoon een smsje gestuurd aan iemand die ik wel leuk vind, maar waarmee ik hopelijk geen al te emotionele toestanden hoef te verwachten.

Kortom, ik heb de ijdele hoop nog even sterk als voorheen, maar doe net alsof ik niet zit te wachten.

En kijk aan, ik zit niet te wachten en ik word niet alleen weer toegevoegd bij msn maar hij MOET ook met me praten om precies te vertellen wat er gisteren allemaal met 'm gebeurd is.

[ Bericht 13% gewijzigd door HiZ op 11-10-2006 18:33:18 ]
pi_42601762
HiZ, je moet lekker 3 dagen per week stappen joh
bawb
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:42:45 #257
151279 gewoonte
I know the pieces fit.
pi_42605364
Hmm gisteren is het uitgegaan na 15 maanden.
We hadden al langer wat problemen en we hebben 2 maanden terug al gepraat over de loop van de relatie. Als er geen verandering kwam zou het niet lang meer duren. Gisteren was het dus zo ver. Het was mijn eerste echte relatie (ben 18) en ik had altijd gedacht "uit is uit". Valt dat even tegen.

Na een tijdje had ik wel geaccepteerd dat hij echt niet van gedachten ging veranderen, dus zei ik dat ik wilde dat hij bleef tot ik het ook een beetje geaccepteerd had. Ik wilde niet dat hij ging terwijl ik nog helemaal aan het huilen zou zijn. Ik had iemand nodig en niemand was thuis. Ben wel blij dat ik hem niet meteen heb laten gaan want het heeft me goed gedaan, het heeft niets erger gemaakt of zo. Hij heeft zo zijn 'principes' etc. en ooit heeft hij gezegd dat "als het uit is, is het uit". Hij zei wel dat hij zelf niet helemaal wist of hij het goed deed, dat het kon dat hij later denkt "wat heb ik gedaan". Ik vroeg hem of hij tegen zichzelf zou liegen en áls het zover komt dat hij spijt krijgt, of hij dan aan zijn gevoelens toe zou geven of niet. Dat zou hij wel doen (hoewel ik niet denk dat het gebeurt). Op dit moment wil ik hem gewoon terug, hoewel ik daar over 2 weken of zo misschien heel anders tegenaan kijk.

Uiteindelijk ging hij dan, we hebben elkaar vastgehouden en nog wat dingen gezegd (o.a. dat we nog van elkaar houden ). Hij wil contact houden maar ik kan dat de eerstkomende tijd echt niet, dus ik heb hem gevraagd om niets van zich te laten horen (behalve als hij zich bedacht) en om me te blokkeren op msn. Als ik er aan toe was zou ik wel wat van me laten horen. Nog een knuffel en nog één en nog één en toen liep hij de deur uit.

Vreemd genoeg heb ik daarna niet gehuild. Ik ben in bed gaan liggen, ik heb gelezen tot mijn ogen dicht vielen, maar ik kon niet slapen. Mijn moeder kwam rond 12 uur thuis en ik wilde haar even inlichten. Dat ging ook zonder tranen, maar ik had een knuffel nodig dus die gaf ze me en toen begon het weer. Toen ben ik gaan 'slapen', ik werd echt om het half uur wakker en bleef tegen mezelf zeggen "het is uit". Ik wéét dat het uit is maar toch kan ik het op de één of andere manier niet geloven.

Dat moest ik even van me af schrijven, ik zit weer als een gek te huilen en ik ben weer alleen thuis. Mijn vrienden hebben allemaal wat te doen. Naja, niemand weet nog dat het uit is eigenlijk. Ik wil niet weten wat me te wachten staat, ik hoop gewoon dat hier zo snel mogelijk overheen kom en dat we later op een fatsoenlijke manier met elkaar om kunnen gaan, want ik wil hem niet helemaal kwijt.
pi_42605726
zeker herkenbaar. je staat nog aan het begin van het verwerkingsproces dus je hebt nog wel wat maandjes voor de boeg waarschijnlijk van ups en downs.
voordat je weer normaal vriendschappelijk contact met hem kan hebben.......mij lijkt het niet mogelijk aangezien je nog van hem houdt. dat gaat lang duren.
sterkte en gedeelde smart = halve smart.
pi_42607697
waar je mee moet beginnen is het accepteren, accepteren dat het gewoon helemaal voorbij is. wees hard tegen jezelf en doe dit.
bawb
pi_42608334
Tis echt, heel, heel erg KUT
pi_42610260
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:55 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
HiZ, je moet lekker 3 dagen per week stappen joh
Eh, de laatste week ben ik ook veel uitgeweest met vrienden, dat helpt wel iets. Maar het gevoel dat ik hem terugwil is nog steeds erg groot. En het wordt ook wel aangewakkerd door hem.
pi_42610329
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:42 schreef gewoonte het volgende:<knip>
Inderdaad heel erg herkenbaar. Ik hoop dat je er op andere momenten wel over kunt praten met mensen. Hoewel hier posten ook erg kan helpen is mijn ervaring.
pi_42615345
toch wel ff minder om je ex met haar nieuwe vriend in haar msn naam te zien, gelijk maar uit m'n msn lijst gedonderd.
bawb
pi_42630806
Huh? Mn ex belde net op om goedenacht te zeggen?! En dan vragen of ik 'gewoon kelly' ben of 'zn koosnaampje' uit de tijd dat we nog wat hadden. Hoezo harstikke dronken? Tis maar goed dat ik nog wakker was, anders was ik er mss gedachteloos op ingegaan. Mn hart sprong wel op toen ik zag dat hij belde--> ik ben nog niet over m heen! Nou ja dan weet ik dat ook weer. Bedankt!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 02:06:48 #265
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42631022
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:30 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
toch wel ff minder om je ex met haar nieuwe vriend in haar msn naam te zien, gelijk maar uit m'n msn lijst gedonderd.
idd

relaties
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 02:08:54 #266
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42631042
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 01:45 schreef lief_kellytje het volgende:
Huh? Mn ex belde net op om goedenacht te zeggen?! En dan vragen of ik 'gewoon kelly' ben of 'zn koosnaampje' uit de tijd dat we nog wat hadden. Hoezo harstikke dronken? Tis maar goed dat ik nog wakker was, anders was ik er mss gedachteloos op ingegaan. Mn hart sprong wel op toen ik zag dat hij belde--> ik ben nog niet over m heen! Nou ja dan weet ik dat ook weer. Bedankt!
Ja dat doe ik nu ook al een tijdje, dat eroverheenkomen... maar twerkt niet echt. Vooral als ik half dronken thuis kom na het uitgaan is het kut

Volgens mij is de snelste manier om gewoon met een ander te gaan,
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 02:39:53 #267
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42631346
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 02:08 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

da's uitstel van executie, dan komt de man met de hamer later...je moet het eerst verwerken
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 02:40:58 #268
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42631357
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 02:39 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

da's uitstel van executie, dan komt de man met de hamer later...je moet het eerst verwerken
Whatever, vrouwen doen dat ook altijd en het lijkt prima te werken

En die man met die hamer is al 3 keer geweest
pi_42633468
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 02:40 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

Whatever, vrouwen doen dat ook altijd en het lijkt prima te werken

En die man met die hamer is al 3 keer geweest
Nee het werkt niet prima helaas. Want je neemt alle vuilnis over die break up mee naar je nieuwe relatie. De zure vruchten daarvan pluk ik in ieder geval nu blijkt.

Wat wel werkt is eventjes wel openstaan voor sex met anderen, maar niet voor relaties. Als je met anderen naar bed gaat lijkt dat op de een of andere manier wel een rol te hebben in de acceptatie van de toestand. Het is iets van dat je handen en voeten geeft aan het feit dat je geen partner meer hebt aan wie je trouw moet zijn of zo.

[ Bericht 24% gewijzigd door HiZ op 13-10-2006 09:57:30 ]
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:32:39 #270
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42640036
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee het werkt niet prima helaas. Want je neemt alle vuilnis over die break up mee naar je nieuwe relatie. De zure vruchten daarvan pluk ik in ieder geval nu blijkt.

Wat wel werkt is eventjes wel openstaan voor sex met anderen, maar niet voor relaties. Als je met anderen naar bed gaat lijkt dat op de een of andere manier wel een rol te hebben in de acceptatie van de toestand. Het is iets van dat je handen en voeten geeft aan het feit dat je geen partner meer hebt aan wie je trouw moet zijn of zo.
Goeie tip, ik zal mn best doen het weekend

Benieuw of iemand "even" wil neuken

[ Bericht 7% gewijzigd door NeoTribalist op 13-10-2006 13:53:55 ]
pi_42640810
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef HiZ het volgende:

[..]

als ik dat doe, mis ik 'hem' juist nog tien keer zo erg, na maar soms al tijdens de sex met die ander
en als het even 'meezit' ga ik dan huilen, ook heel fijn voor de heer in kwestie.
pi_42641766
Nou ik kan wel zeggen dat ik er van baal dat ik nu geen contact meer heb maar dat het daardoor wel steeds makkelijker wordt. Ik kan het nu veel beter een plaats geven en accepteren dat het over is. Dat bellen en mailen de hele tijd brengt niks dan ellende met zich mee, ja ik mis haar vreselijk ja ik baal er nog steeds van, maar het is niet anders.

Echt Hiz volgens mij kun je dat het beste doen, het werkt voor mij in ieder geval super! ben lang niet meer zo verdrietig of radeloos!
pi_42642050
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:57 schreef milagro het volgende:
als ik dat doe, mis ik 'hem' juist nog tien keer zo erg, na maar soms al tijdens de sex met die ander
en als het even 'meezit' ga ik dan huilen, ook heel fijn voor de heer in kwestie.
Ik had dat al bij enkel zoenen..

Zijn beste vriend zei me een paar dagen terug ineens uit het niets: "er zijn genoeg anderen, 1000 andere jongens". Ik voelde langzaam zo'n warme, misselijkmakende stroming uit mijn maag opkomen. Ik was gelijk een half uur misselijk, met een zwak gevoel in mijn maag.
Al die cliche opmerkingen, doen mij geen goed. Ik praat er dan ook weinig tot niet over. Ik heb geen zin in oordelen over hem, mij of ons. Als je nog maar één opmerking hebt gemaakt staan mensen al met een oordeel klaar. Als ik daarna uitleg hoe het komt, dan zeggen ze dat ik het goedpraat of het voor hem opneem. Ik vind dat zo vermoeiend, want dan moet ik hen voor mijn gevoel gaan overtuigen, terwijl ze hem niet kennen. Eigenlijk kan ik dan geen eens mijn verhaal kwijt, dus lucht het ook niet op. Ik praat alleen met een gezamelijke vriend erover. Hij velt ook geen oordeel, omdat hij ons beiden kent en ons beiden mag. Maar ja, ik bezwaar hem er ook alleen maar mee.. voor mijn gevoel.
pi_42642379
quote:

[..]

De eerste keer dat ik sex had met een vriendin die vond dat dat wel leuke afleiding voor me was (4 weken nadat het uit was) werkte het zaakje ook niet helemaal goed. Toch nog niet echt aan dat soort activiteiten toe dus ....
Vorige week bleek trouwens dat het wél kan, maar ik heb geestelijk nog steeds niet zoveel behoefte aan lichamelijk contact.
En huilen, daar doen wij kerels natuurlijk niet aan hè
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_42642728
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 02:08 schreef NeoTribalist het volgende:

Ja dat doe ik nu ook al een tijdje, dat eroverheenkomen... maar twerkt niet echt. Vooral als ik half dronken thuis kom na het uitgaan is het kut

Dat lijkt me ook kut, terwijl ik niet eens heel veel met hem uitging. Om dan alleen thuis te komen..
Je hebt dan een leuke avond gehad, maar kijkt om je heen en dan realiseer je je maar al te goed dat je echt alleen bent. Hij/zij is er niet meer..

Ik had het gisteren over een vriendinnetje van me, die elke keer binnen no time een andere vriend heeft. Ik ben ervan overtuigd, dat je jezelf dan gewoon voor de gek houdt. Je moet het in ieder geval eerst verwerken, anders blijf je ermee zitten en dat doet je nieuwe relatie dan ook geen goed. Maar ja, als je het nou best rap verwerkt en dan een nieuwe vriend of vriendin krijgt.. misschien werkt het wel..

Toen ik op het volwassenonderwijs zat had ik daar een hele toffe geschiedenislerares. Op een gegeven moment vroeg ze aan me of ik een vriend had. Ik zei, dat ik daar geen behoefte aan had omdat ik nog teveel met mijn ex bezig was. Ze zei toen tegen me: de beste oplossing is, om gewoon een nieuwe te nemen.

Ik weet het niet hoor, of dat echt werkt. Veel mensen zeggen het, dus misschien is het wel het proberen waard. Ik weet wel, dat ik mensen niet zomaar kan vervangen. Ik denk mijn laatste ex helemaal niet te kunnen vervangen. Ik ben jaloers op de mensen die dat kunnen. Binnen no time iets verwerkt en na een paar weken alweer een nieuwe vriend. Was het ook maar zo gemakkelijk voor mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door gekke_sandra op 13-10-2006 15:08:58 ]
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:15:59 #276
92409 Twinky
Little star.
pi_42643091
Ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel beter is. Ik zou dan maar blijven denken hoe het met hem was. Dat doe ik zelfs al als ik een jongen op straat zie lopen: 'hey, die is leuk, hetzelfde kontje als T..'
zo snel gaat dat al. En zeker na twee jaar alles gedeeld te hebben zou ik nu alles gaan vergelijken. En dat gaat vast wel over, maar als ik met iemand naar bed ga wil ik T er niet naast hebben liggen bij wijze van spreken..
pi_42643159
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:15 schreef Twinky het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel beter is. Ik zou dan maar blijven denken hoe het met hem was. Dat doe ik zelfs al als ik een jongen op straat zie lopen: 'hey, die is leuk, hetzelfde kontje als T..'
zo snel gaat dat al. En zeker na twee jaar alles gedeeld te hebben zou ik nu alles gaan vergelijken. En dat gaat vast wel over, maar als ik met iemand naar bed ga wil ik T er niet naast hebben liggen bij wijze van spreken..
Ik ben ook zo'n vergelijkingsmuts..
pi_42643190
vandaag na 2 en half jaar, de verlossende zin:

Wil je nog praten? nee het heeft geen zin meer voor mij...

Ik ben 19 zij is 17, 2 en half jaar.. mijn hele jeugd en de hare (al heeft zij nog wat over, en was ik nog niet begonnen zeg maar..)

zaterdag avond telefoontje van een vriendin van mn exvriendin (blegh ex..) dat ze wat had gedronken en dat ze misschien wel vreemd ging. Nou elke zaterdag avond was het een gigantische soap in die vrienden kring van haar dus ik nam het maar met een korrel zout, haar opgebeld en vroeg of er wat aan de hand was (kant tekening; ze was al eens eerder in een opwelling vreemd gegaan maar dit heb ik haar, hoe fout ook, kunnen vergeven) half uurtje later zat ze naast me, niks aan de hand.
Volgende ochtend wou ik wat meer weten want toen was iedereen weer wat nuchterder, en ik kon niet geloven dat her verhaal zomaar uit de lucht was komen vallen. Dus ik rond vragen en voordat ik het wist kreeg ik allerlei verschillende verhalen te horen, en ik moest iedereen maar geloven. Savonds naar haar toe, een geen hoogte van haar kunnen krijgen. Na flinke knuffel en paar tranen weg gegaan met het plan om te kijken hoe het voor ons de komende week verder zou verlopen dan dan eind van de week te praten hoe we het gingen doen.
Rest van de week beetje alles op een rijtje proberen te zetten, en had telkens zoiets van ja het kan wel zonder haar, maar waarom? (zon opwelling van ik héb haar helemaal niet nodig en geen zin in haar ditjes en datjes, en dan op het eind, maar waarom mis ik haar zo erg?)

Na dit alles had ik zoiets van, ik kan nou de bink gaan uit hangen en doen alsof het me niks uit maakt, of ik kan haar vertellen dat ik echt van haar hou. laatste optie gekozen, maar voordat ik het wist was het gesprek al over... blegh, heb echt medelijden met mensen die zich vaker zo hebben moeten voelen.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:27:47 #279
92409 Twinky
Little star.
pi_42643450
rustig maar flappie, het wordt nog erger. Veel erger zelfs.
pi_42643620
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef Twinky het volgende:
rustig maar flappie, het wordt nog erger. Veel erger zelfs.
nee zover laat ik het niet komen
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:42:08 #281
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42643886
Gewoon met een ander neuken

Ik weet trouwens de oplossing ter voorkoming van toekomstig leed: Je nooit meer hechten aan 1 bepaald persoon

pi_42644070
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef NeoTribalist het volgende:

Ik weet trouwens de oplossing ter voorkoming van toekomstig leed: Je nooit meer hechten aan 1 bepaald persoon

Zo denk ik er dus ook over. Al is dat soms wat sneller gezegd dan gedaan. Maargoed, de drugs helpen wel je emoties te verdringen.
pi_42644380
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef NeoTribalist het volgende:

yeah, dat zeg ik ook elke keer
pi_42644508
eigenlijk is het gewoon een langdurige tease, je bouwt iets op, en dan in 1x, bam!
pi_42644918
quote:

[..]

Ja ok, de eerste keer dat ik het de 'vorige' keer probeerde mislukte het ook van alle kanten. Maar de eerste keer dat ik het echt deed met iemand anders (ruim na de eerste poging) was het wel een enorme bevrijding. Het maakte als het ware een einde aan het wachten, niet aan alle gevoelens, maar wel aan het wachten.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:54:04 #286
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_42646407
Net weer even met me ex op MSN proberen te praten, niet zoveel tegen elkaar gezegd, ben erna offline gegaan.. probeer telkens om haar gewoon als een vriendin te zien maar het is en blijft moeilijk ..

Maar misschien dat het me toch ooit nog gaat lukken om over haar heen te komen !
pi_42647666
Hmm, ik ga me nu toch ook maar melden in dit topic. Sinds vandaag redelijk duidelijk geworden, dat het toch uit is, en dat naar 4 jaar en een paar maanden..

Gedachten gaan door je hoofd, het onmogelijke ga je denken, maar ik zal me toch vooral moeten gaan neerleggen bij het feit dat het gevoel niet meer wederzijds is.. Iemand waarmee ik zon periode van mijn leven heb mogen delen wil ik toch graag proberen als vriendin te blijven zien,..

Allleen ik vrees dat dat mij totaal niet gaat lukken voel me gewoon kut
pi_42648222
Dames en heren, er is licht aan het einde van de tunnel

Na een relatie van 6 jaar is het nu drieenhalve maand uit. We kwamen er samen achter dat het echt niet meer ging. We waren elkaars eerste echte grote liefde en ook al gaat het niet meer, het deed pijn, errug veel pijn. Gelukkig hebben we goed contact onderhouden. Zo goed dat ik ook uitgebreid vroeg naar haar nieuwe 'single-leven' en een paar keer mezelf pijnigde door aan te horen met wie ze nu weer gezoend had en hoe leuk d'r leven wel niet was nu ze weer single is.
Na de 1ste maand onafgebroken bier drinken en blowen ben ik nu na drie maanden gestopt met blowen, drink normaal en ben zowaar bezig mijn eigen leven op te bouwen
Kortom, vergeet niet dat je heel veel tijd samen hebt doorgebracht en probeer vrienden te blijven en normaal te doen, na verloop van tijd heb je én een leuk eigen leven én een lieve ex waarbij je altijd terecht kan.

Succes allemaal
pi_42648484
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Dames en heren, er is licht aan het einde van de tunnel

Zo goed dat ik ook uitgebreid vroeg naar haar nieuwe 'single-leven' en een paar keer mezelf pijnigde door aan te horen met wie ze nu weer gezoend had en hoe leuk d'r leven wel niet was nu ze weer single is.
Na de 1ste maand onafgebroken bier drinken en blowen ben ik nu na drie maanden gestopt met blowen, drink normaal en ben zowaar bezig mijn eigen leven op te bouwen
dat eerste lijkt me echt ff slikken de eerste keer.. Dat tweede is wat ik al de ganze week doe...
pi_42650387
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef Spike1506 het volgende:
Net weer even met me ex op MSN proberen te praten, niet zoveel tegen elkaar gezegd, ben erna offline gegaan.. probeer telkens om haar gewoon als een vriendin te zien maar het is en blijft moeilijk ..

Maar misschien dat het me toch ooit nog gaat lukken om over haar heen te komen !
Net kwam ie dus online om me te vragen hem te bellen. We hebben anderhalf uur zitten praten weer. Voor een deel over ditjes en datjes, voor een deel over hem en mij, en een stukje over ons. Het zijn geen vervelende gesprekken of zo, maar wel raar. Omdat zo heel duidelijk zichtbaar is dat we een andere kant uit willen.
pi_42653789
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:58 schreef koentjuh18 het volgende:

[..]

dat eerste lijkt me echt ff slikken de eerste keer.. Dat tweede is wat ik al de ganze week doe...
Sja... dat eerste is meer dan slikken, je voelt je licht misselijk elke keer als je er aan denkt de eerste paar dagen nadat je het gehoord hebt. En dan heb ik geeneens het idee toegelaten dat ze met een van die jongens naar bed is geweest (en dat ze dat niet heeft durven vertellen). Maar ook met die gedachte kan ik nu leven. Sterker nog, ik ben zelf ook wel toe aan vers vlees
pi_42658667
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:58 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:

[..]

Sja... dat eerste is meer dan slikken, je voelt je licht misselijk elke keer als je er aan denkt de eerste paar dagen nadat je het gehoord hebt. En dan heb ik geeneens het idee toegelaten dat ze met een van die jongens naar bed is geweest (en dat ze dat niet heeft durven vertellen). Maar ook met die gedachte kan ik nu leven. Sterker nog, ik ben zelf ook wel toe aan vers vlees
How Met anderen naar bed geweest, hell no...

Vanaf nu af aan heeft mijn ex nooit geen sex meer Wat een kut gedachte zeg, dat is echt totaal niet tof om aan te denken.. bah bah
pi_42666397
Ja, dat hij het waarschijnlijk straks met iemand anders zal doen is ook geen lekkere gedachte voor mij. Onverdragelijk eigenlijk zelfs.

Maar het probleme du jour is dat op het moment dat ik me voorneem om afstand van 'm te gaan nemen ik het stressniveau bijna tastbaar voel toenemen. Zelfs zonder dat er nog maar iets in de praktijk is veranderd kan ik al niet omgaan met het idee dat ik het einde van onze relatie 'echt' accepteer en onderken dat dit 'vrienden blijven' voor hem misschien werkt, maar dat het voor mij een grote vette leugen is.
pi_42667262
en dus moet je effe doorzetten, hiz, en niet terugkrabbelen zodra de pijn en stress opkomt en teveel wordt, je moet er toch echt eerst doorheen voor het afneemt, en dat weet je natuurlijk wel, maar toch maar ff gezegd weer.

mij helpt het ook door dat soort open deuren hardop tegen mezelf te zeggen dan.
pi_42667912
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 11:08 schreef HiZ het volgende:
Zelfs zonder dat er nog maar iets in de praktijk is veranderd kan ik al niet omgaan met het idee dat ik het einde van onze relatie 'echt' accepteer en onderken dat dit 'vrienden blijven' voor hem misschien werkt, maar dat het voor mij een grote vette leugen is.
Idd, dat heb ik nu dus ook, maarja. Aan de andere kant lees ik hier ook van iemand dat hij naar 6 jaar relatie nu goede vrienden is met haar, en dat wil ik eigenlijk ook gana proberen.

Ik ga heel hard bikkelen, en me er door heen slaan. Het zal en moet geaccepteerd worden, want er met de pakken bij neer gaan zitten heeft totaal geen zin, en dan blijf ik me maar klote voelen. Het leven zal toch verder moeten, en ik kan gelukkig mijn gedachte vol zetten op de Bachelor scriptie, dat scheelt!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:08:58 #296
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_42671193
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:48 schreef FreakerS het volgende:

[..]

Zo denk ik er dus ook over. Al is dat soms wat sneller gezegd dan gedaan. Maargoed, de drugs helpen wel je emoties te verdringen.
Drugs helpen niet, het geeft alleen maar uitstel van de rotzooi waar je doorheen moet. Zie nou maar gewoon de waarheid onder ogen.. lijkt mij een stuk gezonder.
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:09 schreef HiZ het volgende:

[..]

Net kwam ie dus online om me te vragen hem te bellen. We hebben anderhalf uur zitten praten weer. Voor een deel over ditjes en datjes, voor een deel over hem en mij, en een stukje over ons. Het zijn geen vervelende gesprekken of zo, maar wel raar. Omdat zo heel duidelijk zichtbaar is dat we een andere kant uit willen.
Ehm, kon die jou niet bellen? Ik bedoel het niet verkeerd hoor maar inmiddels heb ik zulke voelsprieten dat ik alles in een soort weegschaal ga leggen. Als hij mij wil spreken kan hij mij bellen, niet andersom.

Goed, inmiddels begint het bij mij redelijk naar de achtergrond te dringen. Een leuk iemand ontmoet maar blijf zoals ik net eigenlijk al zei behoorlijk op mijn hoede. Ik ga wel door met mijn doelen die ik mij inmiddels voor ogen had gesteld, het huis op orde krijgen en lekker werken aan mezelf. Neemt niet weg dat ik het wel heerlijk vind dat iemand mij kan waarderen. Ik denk dat ik het bijna helemaal los gelaten heb en dat onderdeel al redelijk opgevouwen en netjes in mijn rugzakje aan het stoppen ben.

Succes all
pi_42689889
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:08 schreef Mickeys het volgende: Ehm, kon die jou niet bellen? Ik bedoel het niet verkeerd hoor maar inmiddels heb ik zulke voelsprieten dat ik alles in een soort weegschaal ga leggen. Als hij mij wil spreken kan hij mij bellen, niet andersom.
Dat is een praktisch iets. Ik kan hem voor bijna niks bellen (90 cent per uur). Hij betaalt bijna hetzelfde per minuut.
pi_42692931
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 03:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat is een praktisch iets. Ik kan hem voor bijna niks bellen (90 cent per uur). Hij betaalt bijna hetzelfde per minuut.
dat soort dingetjes zijn altijd zo leuk aan een relatie, van die kleine dingen, maar die gewoon overal zijn! blegh ik mis het.

Gister te kampen gehad met een gigantisch jaloers gevoel, ik wist waar ze uitging en met wie ed. door dat uitgaan was het de vorige week dus uitgelopen op ruzie...

gister kwam ze dr spullen op halen, ik had alleen nog een telefoon van haar (besteld via internet, maar was kapot dus moest terug ook nog hele week geziek geen gehad, kon geen bedankje af van haar kant ofzo) en nog wat klein pruttel. zei had nog paar sokken+ondergoed en tot mn verbazig had ze zelfs mijn pasfoto dr bij in gedaan...

maar goed, ik wil zo graag weten wat er in haar omgaat, waarom ze iets doet waar we allebei eigenlijk geen zin in hadden. heb nu een date voor vrijdag naar de bios maar voel me eigenlijk beetje schuldig omdat ik het gevoel heb dat ik haar gebruik (heel lief meisje) om over mn ex heen te komen.

Vooral dat jaloerse stalker gedrag, wat doen jullie daaraan? dat je gewoon echt de hele dag alles van haar wilt weten?
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:55:44 #299
151279 gewoonte
I know the pieces fit.
pi_42693547
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:23 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Vooral dat jaloerse stalker gedrag, wat doen jullie daaraan? dat je gewoon echt de hele dag alles van haar wilt weten?
Ik probeer mezelf de hele dag bezig te houden, ik wil het nog wel weten maar dan doe ik net of ik geen tijd heb om jaloers stalker gedrag te vertonen. En ik vertel mezelf dat het me toch niet boeit, wat op zich stom is want ik weet dat dat niet waar is.

Gisteren kon ik het al niet laten om wat van me te laten horen. Nu weet ik niet of ik blij ben dat ik het gedaan heb of niet..ik voelde me er wel eventjes beter door (ook al kreeg ik niet echt een geruststellende reactie) en de rest van de dag dacht ik "oh het gaat al beter, ik kom er wel overheen hoor". Gisteravond zat ik zelfs weer vol zelfvertrouwen en voelde ik me gewoon echt goed.

Dat is nu ook weer weg. Ik heb vandaag weer de neiging om te mailen, ik hoop dat ik me in kan houden. Ik mis alles het meest als ik net wakker word en dat komt niet doordat ik normaal naast hem wakker werd want dat gebeurde niet al te vaak. Maar goed het is ook nog geen 4 dagen geleden. Gelukkig staan er wel mensen constant voor me klaar en heb ik sinds donderdagmiddag niet meer alleen hoeven zijn, behalve om te slapen.
pi_42697344
Die neiging om te bellen/mailen/msn'en kun je (in mijn ervaring) alleen voorkomen door naar buiten te gaan zonder je GSM, iemand op te zoeken, gaan praten met een vriend/in die jullie allebei kent en hier posten. Op de momenten dat ik me echt alleen voel, dan roetsj ik heel snel in een gemoedstoestand waarin ik MOET bellen.

En inderdaad, wakker worden is het ergste moment voor mij ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')