Heeft hij maar 1 balletje dan?quote:Op maandag 11 september 2006 23:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn balletje
[afbeelding]
(voor de gene die em gemist hebben in de bijna laatste post, ik wil em jullie niet onthouden).
Overigens, morgenavond in de nok zitten
Duhquote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn bestuursballetje (vandaar t pak)
Ik ben nu mijn pc opnieuw aan het installeren, had ook van die vreemde dingen met FF.quote:Op maandag 11 september 2006 23:24 schreef Blueman het volgende:
Ruzie met mijn FireFox.
Normaal als Ctrl + T doet dan opent hij nieuwe tab en als je dan begint te typen, type je ook in de adresbalk. Bij mij doet hij dat sinds vandaag niet meer en heb geen nieuwe updates/extensions ervoor gedraaid
Irri!
Dat had ik eigenlijk niet in de planning staan.quote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben nu mijn pc opnieuw aan het installeren, had ook van die vreemde dingen met FF.
Klut allemaal.quote:Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk niet in de planning staan.
Heb wel al FF opnieuw geinstalled maar ook dit wil niet helpen
Te vroeg. Of is het daar in het buitenland al 12 september?quote:Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef ArTiC het volgende:
tv gefeliciteerd SQ p
Iddquote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef FlowDesign het volgende:
tvp... Ingrid, houd je foto's eens bij je. We are not interested
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 11 september 2006 23:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben gewoon trots op mn knappe vent
Hoe is het met de ritssluiting?quote:Op maandag 11 september 2006 23:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben gewoon trots op mn knappe vent
Waar is dat buikje heen dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Hijs nog steeds paars, maar mn ei ben ik kwijt.
Ik mis mn sexy buikje
Sqtje, feli![]()
Nee niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:08 schreef Ingridh007 het volgende:
dr loopt nu een ritssluiting overheen.
had je dat gelezen, dat een man bij t Griekse zwembad vroeg of ik een keizersnede had gehad?
Lijkt mij wel leuk om te zien ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Idd, maar toen zat er nog een enorme pleister overheen, 3x zo groot als de ritssluiting.
Miss post ik em wel over een tijdje, hij is ongv 4 cm lang
Al de littekens die ik heb zijn mooi bijgekleurd, Sommige hebben er wel 2.5 jaar over gedaan, maar ze vallen nu bijna niet op.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik hoop nog ff dat ie bijkleurt, hijs nl paars en wordt niet echt wit.
Mn pa heeft ook een litteken op zn buik en dat is ook paars gebleven, bij mn moeder is een litteken op haar been (ook zeker 26 cm) wel wit geworden, dus hoop op mn moeders litteken genen
Dan moet je er iedere dag calendula zalf opsmeren, dan gaat het weg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik hoop nog ff dat ie bijkleurt, hijs nl paars en wordt niet echt wit.
Mn pa heeft ook een litteken op zn buik en dat is ook paars gebleven, bij mn moeder is een litteken op haar been (ook zeker 26 cm) wel wit geworden, dus hoop op mn moeders litteken genen
Mits er Calendula inzit want dat is het enige dat echt werkt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik smeer littekencreme van Biodermal, is dat ook goed?
Het ligt er een beetje aan hoe ze gehecht hebben, hier in NL kunnen ze het wel, ik ben ooit in België gehecht en dat zie je nog steeds, tussen m'n ogen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Er staat niet in wat erin zit (iig niet op de tube en t doosje heb ik al weggegooid).
Maar volgens mij zag ik in t medicijnkastje ook Calendula liggen, dus zal dat ook es proberen
Klopt, op mijn vinger zit nu ook nog een duidelijk hechtingslitteken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoe ze gehecht hebben, hier in NL kunnen ze het wel, ik ben ooit in België gehecht en dat zie je nog steeds, tussen m'n ogen.![]()
Ik ben bij terugkomst in NL ook naar de huisarts geweest, die zei me toen dat het goed leek maar nog alle kanten op kon gaan, en dat is dus ook gebleken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Volgens een Nederlandse verpleegkunde (langs t zwembad ontmoet) en mn huisarts
was t netjes gehecht.
Wat doe jij voor werk?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Volgens een Nederlandse verpleegkunde (langs t zwembad ontmoet) en mn huisarts
was t netjes gehecht.
Om 10:30 uur wakker gebeld worden op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Om 8 uur wakker worden op je vrije dag
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Er is ook nog niemand dood gegaan aan mijn cakejes
Met slagroom en smarties?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Er is ook nog niemand dood gegaan aan mijn cakejes
Nee, dan stuit ik de mensen met kleurstofintolerantie weer voor de borstquote:
Sja... kleine meisjesquote:
Da's het voordeel van een studie als communicatie in dit soort situaties: het maakt niet uit WAT je zegt, als je maar lult en je publiek van je gelijk kan overtuigenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:34 schreef r8ality het volgende:
"Zo, en dan gaan we nu even naar een paar presentaties luisteren, ik zal even iemand uitkiezen."
*Joost wordt ineens bruut uit z'n Starcraft-spel gehaald door z'n brein, "Huh watte?".
Moeten we een of ander verhaaltje houden over Java-code die ik niet eens heb kunnen openen en bijgevolg niet eens gezien heb. Laat staan dat deze les bewust aan mij voorbijgaat.. Maar hopen dattie mij niet uitkiest want dan ga ik even klagen
.
Borland JBuilder, Borland Together of Visual Cafe gebruiken, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:34 schreef r8ality het volgende:
"Zo, en dan gaan we nu even naar een paar presentaties luisteren, ik zal even iemand uitkiezen."
*Joost wordt ineens bruut uit z'n Starcraft-spel gehaald door z'n brein, "Huh watte?".
Moeten we een of ander verhaaltje houden over Java-code die ik niet eens heb kunnen openen en bijgevolg niet eens gezien heb. Laat staan dat deze les bewust aan mij voorbijgaat.. Maar hopen dattie mij niet uitkiest want dan ga ik even klagen
.
Lift naar school?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:31 schreef gurlie het volgende:
Warm.. Warm!
En voor volgende week dinsdag ook al weer een lift gescoord. Vriendin van me had ook haar rijbewijs gehaald na de derde keer.
Ik koop dat soort dingen niet hoor. Alleen dingen die ik normaal ook zou kopen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Aanbiedingen zijn stom. ga je zo 3 bonbonblokken halen omdat ze zo goedkoop zijn, terwijl je ze anders helemaal niet zou kopen en ben je dus duurder uit.
maar ik ben er ook gevoelig voor helaas
Ja maar zijn lekker.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik koop dat soort dingen niet hoor. Alleen dingen die ik normaal ook zou kopen.
Ik zag t reclame bord ook staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Aanbiedingen zijn stom. ga je zo 3 bonbonblokken halen omdat ze zo goedkoop zijn, terwijl je ze anders helemaal niet zou kopen en ben je dus duurder uit.
Bij mijn moeder is het nog net een tandje erger, die zou gewoon 20 bonbonblokken kopen en na 6 weken en het eten van 3 bonbonblokken er achter komen dat de bonbonblokken (al bijna) over datum zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Weten ze wel dat deze niet te frituren zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:00 schreef Ingridh007 het volgende:
ik vrees dat mn vader (!) voor deze aanbieding gaat zwichten.
Mn moeder mag geen chocolade
Ow, dan heb je Supersize Me niet gezien.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Weten ze wel dat deze niet te frituren zijn![]()
1000 calorieen of 1000 kilocalorieen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn maar 1000 calorieen, waar maak je je druk om.
Ow please zeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:15 schreef gurlie het volgende:
Hebben jullie dat ook heel vaak, dat de user Anonieme_Fokker in je fotoboek heeft gekeken?
Duurde even maar ik heb hem door nu.
1000 kilo calorieen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1000 calorieen of 1000 kilocalorieen?
Dat soort kwartjes vallen bij mij nou eenmaal niet snel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow please zeg.
Mensen die daar in trappen
Ik vind degene die er aan dacht om die username te claimen wel briljant
Ik ben tot nu toe nog niet gevallen vandaagquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat soort kwartjes vallen bij mij nou eenmaal niet snel.
Inderdaad wel een goeie.
Pallets sorterenquote:
Zou Kluivert gaan invallen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:20 schreef Blueman het volgende:
Zo.
Zometeen naar PSV - Liverpool!
Spannung!
Als pinchhitter misschien maar denk het eigenlijk niet.quote:
Jij wel een goeie plek?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:20 schreef Blueman het volgende:
Zo.
Zometeen naar PSV - Liverpool!
Spannung!
Ga dan ook niet met de trein! Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen?!quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:15 schreef febster het volgende:
Mensen, die, voor, de, trein, springen.
Echt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga dan ook niet met de trein! Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen?!
Waar ergens?
Dat ligt bijna in Belgiëquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:38 schreef febster het volgende:
[..]
Echt.
Je hebt Roermond, Echt, Susteren en dan Sittard. En het is 2 sporig daar, dus het moest aan beiden kanten dicht, gevolg, 1 grote puinzooi.
Ik studeer in Sittardquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat ligt bijna in België
Waarom ga je daar heen?
Huh? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ik studeer in Sittard
Kan er ook niks aan doen
Yuk!quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:59 schreef FlowDesign het volgende:
Ik kon het gewoon niet laten![]()
http://fotoboek.fok.nl/user/48213/13/25#978070
Sommige mensen zoeken zelfverheerlijking in het bekritiseren van anderen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:59 schreef FlowDesign het volgende:
Ik kon het gewoon niet laten![]()
http://fotoboek.fok.nl/user/48213/13/25#978070
er, achter, springen, heeft, geen, nutquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:15 schreef febster het volgende:
Mensen, die, voor, de, trein, springen.
Dus sinds wanneer ben jij op dieet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sommige mensen zoeken zelfverheerlijking in het bekritiseren van anderen.
en kom nou niet weer aan met je sarcasme excuus aub![]()
Nee, ik stoor me eraanquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:57 schreef FlowDesign het volgende:
Of zat je te wachten op een serieuse reactie?
Heb je haar fotoboek gezien? Als je zulke foto's plaatst dan kun je een reactie (positief dan wel negatief) verwachten. En bovendien constateerde ik slechts een feit, hoe jij (of zij) dat interpreteert ligt niet in mijn handen.quote:
gisteren ook nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:58 schreef FlowDesign het volgende:
StervendehoerigekenkerMSN!!
wil niet inloggen
Heel je sociaal leven ingestortquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:58 schreef FlowDesign het volgende:
StervendehoerigekenkerMSN!!
wil niet inloggen
Gilmore Girls en Grey's Anatomy is veel tofferderderder!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Yèh mèn. The humanity!
PSV begint zometeen
Hier staat ie al klaar op Net5!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Gilmore Girls en Grey's Anatomy is veel tofferderderder!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Yèh mèn. The humanity!
PSV begint zometeen
blabla idem dito voor jouw reactiequote:Op dinsdag 12 september 2006 20:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je haar fotoboek gezien? Als je zulke foto's plaatst dan kun je een reactie (positief dan wel negatief) verwachten. En bovendien constateerde ik slechts een feit, hoe jij (of zij) dat interpreteert ligt niet in mijn handen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:04 schreef febster het volgende:
Ooh Flow: Ik ga begin nu aan mijn 2e jaar
Oost onder. Zeer goede sfeer en wedstrijd ook grotendeels gezien.quote:
Heb ik weer, een blonTje.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:32 schreef DuchessX het volgende:
Pffff hoef de schijn niet meer op te houden sinds vandaag![]()
Ben weer blond dus kan ik weer normaal doen
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:34 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Je bent zelf ook blond
En mijn dinnetje DE ook![]()
Shiny happy blond people
Nu 25.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:37 schreef DuchessX het volgende:
Hoezo neemt SQ afscheid van haar jeugd? Is het dan al zo'n ouwe doos?
Nee, Kone is een voetballer om te houdenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oost onder. Zeer goede sfeer en wedstrijd ook grotendeels gezien.
Beetje jammer dat de kansen niet werden afgemaakt.
Positief vond ik: Mendez en Farfan
Negatief vond ik: Reizigermaar ook zeker Kromkamp was niet echt top.
Opvallend: Kluivert werd niet uitgefloten door de harde kern toen hij ging warmlopen en er werd zachtjes geklapt.
Een van de betere opmerkingen die ik vandaag ook hoorde van een supporter: "We kunnen wel blijven zeiken dat het een jood geweest is, maar hij speelt nu voor ons en we zullen hem dadelijk hard zat nodig hebben!"
Understatement of the year!!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, Kone is een voetballer om te houden
Ik kijk niet veel voetbal, maar wat ik van em zie is meestal niet denderend
quote:Schadevergoeding wegens halfjaar zonder seks
SINT-NIKLAAS - Een hiv-patiënte uit het Belgische Sint-Niklaas bij Antwerpen moet een agent 2000 euro schadevergoeding betalen, zo heeft de rechtbank in Dendermonde beslist. De seropositieve patiënte had de man gekrabd tijdens een ruzie.
De agent moest daardoor een halfjaar wachten op de uitslag van een aids-test en kon in die tijd geen seks hebben met zijn vrouw. De man bleek uiteindelijk niet besmet, meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag.
Pijlstaartroggebroodmetpurechocoladehagelslag!!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:04 schreef daNpy het volgende:
Pijlstaartrogge!
Nog nooit van een condoom gehoord ofzo?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:06 schreef Mex_ het volgende:
Schadevergoeding wegens halfjaar zonder seks
SINT-NIKLAAS - Een hiv-patiënte uit het Belgische Sint-Niklaas bij Antwerpen moet een agent 2000 euro schadevergoeding betalen, zo heeft de rechtbank in Dendermonde beslist. De seropositieve patiënte had de man gekrabd tijdens een ruzie.
De agent moest daardoor een halfjaar wachten op de uitslag van een aids-test en kon in die tijd geen seks hebben met zijn vrouw. De man bleek uiteindelijk niet besmet, meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag.
Dat rijmt nietquote:Op woensdag 13 september 2006 10:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Pijlstaartroggebroodmetpurechocoladehagelslag!!
Ja, je gaat je vrouw/vriendin op je 50ste nog met een condoom neukenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nog nooit van een condoom gehoord ofzo?
Als dat het alternatief is voor helemaal geen sex, dan ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, je gaat je vrouw/vriendin op je 50ste nog met een condoom neuken
Yay!! Normen en waardengezeik op kantoor!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn toets gehaald over normen, waarden en regeltjes.
Proefexamen? Is dat gewoon met je eigen instructeur of met kerel van CBR?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yay!! Normen en waardengezeik op kantoor!
Mijn proefexamen ging best okee. De instructeur: ik vind het altijd zo fijn als ik zo'n goed begin van de dag heb!
Nee, met een proefexameninstructeur van de rijschool. Om alvast te wennen aan het idee van rijden met een vreemde vent in de auto die je niet meer helpt.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:57 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Proefexamen? Is dat gewoon met je eigen instructeur of met kerel van CBR?
Oké, dat hadden ze vroeger nog nietquote:Op woensdag 13 september 2006 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, met een proefexameninstructeur van de rijschool. Om alvast te wennen aan het idee van rijden met een vreemde vent in de auto die je niet meer helpt.
Ik zit ook bij de meest uitgebreide rijschool van zuid-nederland hequote:Op woensdag 13 september 2006 11:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Oké, dat hadden ze vroeger nog niet![]()
doe datquote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef r8ality het volgende:
Aangezien ik tot 16.55 op school mag resideren, vind ik dit een prima tijd om op te staan.
Het is geen toets, het is voor je eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef FlowDesign het volgende:
Rijopleiding In Stappen. Mooie uitvinding om het alleen maar duurder te maken met nog meer nutteloze tussentoetsjes
quote:Kronenburg Park
Ik weet niet wat jou zover heeft gebracht
Als ik jou zie 's avonds bij het park
De autolichten beschijnen je lichaam
Zonder ogen zonder herinnering
Ik neem aan dat je nooit liefde hebt gehad
Ook niet toen dat zo belangrijk voor je was
De woorden die bij jou horen
Zijn goedkoper dan ik dacht
In één seconde ging het regenen vannacht
Ga die wereld uit één seconde
En rij snel door die wereld uit
En kijk goed rond in ons paradijs
En vraag niet naar de weg
Want iedereen is de weg kwijt
Op zoek naar geluk in Kronenburg Park
Thuis wacht een vrouw onwetend op haar man
Ze heeft nooit iets gevoeld van zijn ontevredenheid
En alles blijft bij het oude
Als hij weer naar huis rijdt
En rij snel door die wereld uit
En kijk goed rond in ons paradijs
En vraag niet naar de weg
Want iedereen is de weg kwijt
Was je zenuwachtig voordat je begon aan deze gemoedsrustoefening?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is geen toets, het is voor je eigen gemoedsrust.
En daarbij is niet iedereen zo briljant als jij als het om het leren autorijden gaat.
Ikzelf niet, maar ik kan mensen noemen die WEL last hebben van (rij)examenvreesquote:Op woensdag 13 september 2006 11:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was je zenuwachtig voordat je begon aan deze gemoedsrustoefening?
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef r8ality het volgende:
Aangezien ik tot 16.55 op school mag resideren, vind ik dit een prima tijd om op te staan.
Waarom? Zenuwachtig zijn voor een examen heeft toch geen direct verband met wel of niet snel leren autorijden?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar ik kan mensen noemen die WEL last hebben van (rij)examenvrees
Waar overigens niks mis mee is. Iedereen gaat daar anders mee om. Die proefexamens krijg je ook alleen als je meer dan 30 lessen hebt gehad.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom? Zenuwachtig zijn voor een examen heeft toch geen direct verband met wel of niet snel leren autorijden?
Iemand die van meet af aan goed kan rijden en mss maar 20 lessen nodig heeft kan nog steeds zijn of haar examen verneuken door zenuwachtigheid.
Neeeeejquote:Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe is het in parijs? Heb je mijn sms gehad?
Is het nog steeds een staatsgeheim waar jullie naar toe verhuizen?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef DuchessX het volgende:
Hi allemaal!!!
Ga vandaag weer fijn inpakken(Dozen voor de verhuizing bedoel ik
)
Godver, en die heb ik vannacht nog wel verstuurdquote:Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neeeeej.
Maar tis weer heerlijk interessant hiero.
Jawel... Zalk zo ff doenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godver, en die heb ik vannacht nog wel verstuurd
Niet boeiend?Da's kut!
Kun je wel gewoon mailen verders?
Faculteit Commercieel Managementquote:Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef FlowDesign het volgende:
Hoezo zit Febster trouwens in het 2e jaar van welke opleiding eigenlijk in Sittard?
Is dat z'n 2e studie dan? Of issie gestopt met MER aan de Fontys Eindhoven?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Faculteit Commercieel Management
Commercieel Management
Commerciële Economie Vt-Dt-Du Sittard
Food & Business Vt-Du Sittard
Small Business & Retail Management Vt-Du Sittard
3de studie... Maar dan als in, de 3de die hij probeert.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat z'n 2e studie dan? Of issie gestopt met MER aan de Fontys Eindhoven?
Reminds me of someonequote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
3de studie, ow en die andere 2 issie gestopt, dus hij doet idd al een jaar of 3 geen MER meer![]()
Vindtie het nog wel leuk?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reminds me of someone
Die gaat trouwens morgen voor het eerst mensen wassenNog leuker: ze gaan elkander wassen
Jawel hoor, 80% van zijn klas bestaat uit vrouwenquote:
1e jaars HBO Verpleegkunde Fontys Eindhoven?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel hoor, 80% van zijn klas bestaat uit vrouwen
Maar ff serieus, ja ik heb echt de indruk dat hij dit leuk vindt. Ben benieuwd
Hehehe... dat geldt voor mij eigenlijk ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
3de studie... Maar dan als in, de 3de die hij probeert.
Ik zeg pure mazzel.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is geen toets, het is voor je eigen gemoedsrust.
En daarbij is niet iedereen zo briljant als jij als het om het leren autorijden gaat.
Jupzquote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1e jaars HBO Verpleegkunde Fontys Eindhoven?
Doe toch maar wel ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hehehe... dat geldt voor mij eigenlijk ook.
Maar met mijn eerste studie (half jaartje Civiele Techniek Hogeschool Brabant in Tilburg) heb ik geen tijd verspild omdat ik toch nog m'n VWO af moest maken dat jaar
Maar M&I ga ik wel afmaken hoor
Mazzel zeg ik je! Mazzel!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Blame the game, not tha playa
Die doet toch geen verpleegkunde? Was toch wat anders?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vriendinnetje van onze huisgenoot Willem ook
HBO-V = Verpleegkundequote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Die doet toch geen verpleegkunde? Was toch wat anders?
Ohjaquote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef daNpy het volgende:
Wil je het niet, krijg je het toch wel of interesseert het je geen bal, dan haal je het nooit binnen 20 lessen en wordt je een gevaarlijke weggebruiker op de koop toe.
Is motorrijles vaak met zijn 2en dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef daNpy het volgende:
Als je autorijden leuk vind (of motorrijden in my case), je er een goed gevoel bij hebt en de interesse hebt, haal je het veel sneller.
Wil je het niet, krijg je het toch wel of interesseert het je geen bal, dan haal je het nooit binnen 20 lessen en wordt je een gevaarlijke weggebruiker op de koop toe.
Ik heb 4 jaar scooter gereden en regelmatig met de schakelbrommer van mn pa ritjes gemaakt.
Ik stap dus zo op de motor en rijd weg, want ik vind het leuk en interesseer me ervoor.
Sinds de 2e les rijd ik echter samen met iemand anders....
Hij heeft een dure helm gekocht en mooie laarzen. Ik rijd met geleende laarzen van een vriend en mn 6 jarige brommer helm
Maar ik stap zo op die motor en rijd aan... waarna ik moet wachten tot die enorme EPPO hem eindelijk van de standaard heeft gehaald.
Ook bij de oefeningen die we moeten beheersen ben ik _veel_ sneller als hem. Ik ga dan maar lekker slingeren, de motor platleggen en kort proberen te draaien. Allemaal dingen die je uiteindelijk moet kunnen of handig zijn en anders sta ik toch maar mn tijd te verdoen
Ik geloof dat de statistieken zeggen dat vrouwen minder ongelukken maken dan mannen, omdat mannen vínden dat ze beter kunnen rijden.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OhjaVreselijk leipe shit.
Overigens gaat dat argument helemaal niet op voor mij en gurlie, want we zijn wijven en kunnen dus per definitie niet rijden toch![]()
Tot ik mijn roze papiertje in mijn handen heb doe ik daar wijselijk geen uitspraken overquote:Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik geloof dat de statistieken zeggen dat vrouwen minder ongelukken maken dan mannen, omdat mannen vínden dat ze beter kunnen rijden.
Gelukkig kunnen wij wel rijden, toch?
Ik durf best te zeggen dat ik kan rijden totdat het tegendeel bewezen wordt.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tot ik mijn roze papiertje in mijn handen heb doe ik daar wijselijk geen uitspraken over
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik durf best te zeggen dat ik kan rijden totdat het tegendeel bewezen wordt.
Boem is ho, toch?
Ja mannen vinden dat alle mannen goede chauffeurs zijn. Ik heb daar zo mijn twijfels over maargoed.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Vandaag wel commentaar gehad: "maak er geen wedstrijdje van"
Ik rij dus als een vent. Ergo: ik kan rijden.
Ja zo kan je het ook zien whehe
Niet te hard, ik nam te snelle beslissingen. Zie het maar als overcompensatie voor mijn eerste 40 lessenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja mannen vinden dat alle mannen goede chauffeurs zijn. Ik heb daar zo mijn twijfels over maargoed.
Te hard rijden tijdens je examen kun je inderdaad maar beter niet doen.
Geen woorden in mijn mond leggen aubquote:Op woensdag 13 september 2006 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OhjaVreselijk leipe shit.
Overigens gaat dat argument helemaal niet op voor mij en gurlie, want we zijn wijven en kunnen dus per definitie niet rijden toch![]()
Ik zal volgende keer extra knipoogjes erbij zetten danquote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geen woorden in mijn mond leggen aub
Het ging me meer om de interesse en de affiniteit. Ik heb zelf in 22 lessen mn B rijbewijs gehaald en ben niet van plan erg veel geld te verspillen aan A
We rijden idd vaak met z'n 2en. Wordt zo ingedeeld door die kerel (overigens _erg_ relaxte vent) en in principe geen probleem als je beiden even snel bent
A.s vrijdag theorie en 25 sept mn rijvaardigheis examen
En weet je al wanneer je je examen verkeersdeelname hebt?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:08 schreef daNpy het volgende:
Daarna nog het 'echte' examen op de openbare weg
Heb a.s. zaterdag weer les. Lekker gassuh
Mooie kast?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:28 schreef FlowDesign het volgende:
Laat ik duidelijk zijn: Ik vind zeker niet dat ALLE mannen goed kunnen rijden. Er zitten heel erg veel megeaulen bij. En er zijn ook zat vrouwen die wel goed kunnen rijden.
Nee maar wel een mooie roze papiertje op 2 dagen na al 6 jaar in mijn portemonnaiequote:
Zal ik de deur open doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee maar wel een mooie roze papiertje op 2 dagen na al 6 jaar in mijn portemonnaie
De mijne valt inmiddels van ellende uit elkaar, denk dat ik binnekort zo'n nieuwe ga regelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee maar wel een mooie roze papiertje op 2 dagen na al 6 jaar in mijn portemonnaie
Dan kan je ego ook binnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Staat er iemand aan de deur dan?
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:12 schreef gurlie het volgende:
Grafimediatechnologie klinkt ook wel geinig.
Als God iets tegen hem heeft, dikke kans dattie Senneke dan mag gaan wassenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vriendinnetje van onze huisgenoot Willem ook
GA WEG! Krijgen we er een motormuis bij in het topique?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef daNpy het volgende:
Als je autorijden leuk vind (of motorrijden in my case), je er een goed gevoel bij hebt en de interesse hebt, haal je het veel sneller.
Ik heb 4 jaar scooter gereden en regelmatig met de schakelbrommer van mn pa ritjes gemaakt.
Ik stap dus zo op de motor en rijd weg, want ik vind het leuk en interesseer me ervoor.
Sinds de 2e les rijd ik echter samen met iemand anders....
Hij heeft een dure helm gekocht en mooie laarzen. Ik rijd met geleende laarzen van een vriend en mn 6 jarige brommer helm
Maar ik stap zo op die motor en rijd aan... waarna ik moet wachten tot die enorme EPPO hem eindelijk van de standaard heeft gehaald.
Ook bij de oefeningen die we moeten beheersen ben ik _veel_ sneller als hem. Ik ga dan maar lekker slingeren, de motor platleggen en kort proberen te draaien. Allemaal dingen die je uiteindelijk moet kunnen of handig zijn en anders sta ik toch maar mn tijd te verdoen
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Is motorrijles vaak met zijn 2en dan?
Rijles vind ik nu ook veel toffer omdat ik het ook echt heel graag wil en ik de instructeur leuk en aardig vind. En verder is het gewoon grappig om te zien als iemand die net in de beginfase zit je thuis moet brengen en het allemaal nog niet zo doorheeft.
Ik moet denken aan een maat van me, die altijd zo mooi in geuren en kleuren kan vertellen hoe zijn lesmaatjes op hun bek gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 14:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bijna altijd met zn 2-en (verschilt uiteraard per rijschool)
Is Leiden niks?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:24 schreef gurlie het volgende:
Maar ik wil ook weer niet naar Rotterdam, Groningen of België, ook al hebben ze daar wel wat interessante studies.
Gewoon volgend jaar met Flow naar Turkije, ist probleem zo opgelostquote:Op woensdag 13 september 2006 14:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg polo's voor.
Kun je die niet van flow lenenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg polo's voor.
Turkije..quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar met Flow naar Turkije, ist probleem zo opgelost.
Zou je denken misschien, maar heeft hij nagenoeg niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je die niet van flow lenen
Turkijequote:
Ik kan wel ff die post opzoeken waarin ie de inhoud van zijn kledingkast op subtiele wijze tentoonstelde, maar als ik het me goed herinner zaten daar de nodige polo's tussenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zou je denken misschien, maar heeft hij nagenoeg niet.
Oh dan draagt hij ze nooit. Op eentje na dan.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan wel ff die post opzoeken waarin ie de inhoud van zijn kledingkast op subtiele wijze tentoonstelde, maar als ik het me goed herinner zaten daar de nodige polo's tussen.
Viel wel mee... waren voornamelijk t-shirts, als ik het me goed herinner...quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan wel ff die post opzoeken waarin ie de inhoud van zijn kledingkast op subtiele wijze tentoonstelde, maar als ik het me goed herinner zaten daar de nodige polo's tussen.
I love everything on wheels that goes fastquote:Op woensdag 13 september 2006 14:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
GA WEG! Krijgen we er een motormuis bij in het topique?![]()
Ik heb er 2, een witte en een lichtgroenequote:Op woensdag 13 september 2006 14:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zou je denken misschien, maar heeft hij nagenoeg niet.
Die witte ging de vlek niet helemaal uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb er 2, een witte en een lichtgroene
Ze hebben al verklaard die petitie langs zich neer te leggen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
[[url=http://www.europafederalisterna.se/oneseat/img/banner_big_2.gif]afbeelding][/url]
Al meer dan 975.000 dan handtekeningen.
Cool... hoe ver ben je?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
I love everything on wheels that goes fast
Beurswandjequote:Op woensdag 13 september 2006 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn beurswandje
Jammer dat er een afwijking van 1 mm in de pdf zat die op het doek van 3 bij 3 meter ineens wel erg opvalt
Aha, nu begrijp ik hetquote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zo'n soort kamerscherm achtige reclamezuil voor op beurzen
Alles wat dood is.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef Blueman het volgende:
Iemand nog tips wat ik vanavond kan eten, behalve pizza?
Friet.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef Blueman het volgende:
Iemand nog tips wat ik vanavond kan eten, behalve pizza?
Ja sorry!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
En dat kon je zelf niet bedenken?
Culinair wonder dat je bent.
Geintje.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja sorry!
Ga zo wel ff door de hamsterwinkel wandelen en kieken.
Hamsterweken bij de appie dusquote:
Oh, ja, duh.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hamsterweken bij de appie dus
Hamsterweek-hamsters moeten trouwens ook serieus hard dood
Schoeversquote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef gurlie het volgende:
Commercieel/Communicatiemanagement aan Schoevers?
Dat is prive iddquote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef gurlie het volgende:
Business school Notenboom in EHV, is dat een privedinges?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |