Zou je denken misschien, maar heeft hij nagenoeg niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je die niet van flow lenen
Turkijequote:
Ik kan wel ff die post opzoeken waarin ie de inhoud van zijn kledingkast op subtiele wijze tentoonstelde, maar als ik het me goed herinner zaten daar de nodige polo's tussenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zou je denken misschien, maar heeft hij nagenoeg niet.
Oh dan draagt hij ze nooit. Op eentje na dan.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan wel ff die post opzoeken waarin ie de inhoud van zijn kledingkast op subtiele wijze tentoonstelde, maar als ik het me goed herinner zaten daar de nodige polo's tussen.
Viel wel mee... waren voornamelijk t-shirts, als ik het me goed herinner...quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan wel ff die post opzoeken waarin ie de inhoud van zijn kledingkast op subtiele wijze tentoonstelde, maar als ik het me goed herinner zaten daar de nodige polo's tussen.
I love everything on wheels that goes fastquote:Op woensdag 13 september 2006 14:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
GA WEG! Krijgen we er een motormuis bij in het topique?![]()
Ik heb er 2, een witte en een lichtgroenequote:Op woensdag 13 september 2006 14:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zou je denken misschien, maar heeft hij nagenoeg niet.
Die witte ging de vlek niet helemaal uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb er 2, een witte en een lichtgroene
Ze hebben al verklaard die petitie langs zich neer te leggen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
[[url=http://www.europafederalisterna.se/oneseat/img/banner_big_2.gif]afbeelding][/url]
Al meer dan 975.000 dan handtekeningen.
Cool... hoe ver ben je?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
I love everything on wheels that goes fast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |