Doe toch maar wel ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hehehe... dat geldt voor mij eigenlijk ook.
Maar met mijn eerste studie (half jaartje Civiele Techniek Hogeschool Brabant in Tilburg) heb ik geen tijd verspild omdat ik toch nog m'n VWO af moest maken dat jaar
Maar M&I ga ik wel afmaken hoor
Mazzel zeg ik je! Mazzel!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Blame the game, not tha playa
Die doet toch geen verpleegkunde? Was toch wat anders?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vriendinnetje van onze huisgenoot Willem ook
HBO-V = Verpleegkundequote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Die doet toch geen verpleegkunde? Was toch wat anders?
Ohjaquote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef daNpy het volgende:
Wil je het niet, krijg je het toch wel of interesseert het je geen bal, dan haal je het nooit binnen 20 lessen en wordt je een gevaarlijke weggebruiker op de koop toe.
Is motorrijles vaak met zijn 2en dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef daNpy het volgende:
Als je autorijden leuk vind (of motorrijden in my case), je er een goed gevoel bij hebt en de interesse hebt, haal je het veel sneller.
Wil je het niet, krijg je het toch wel of interesseert het je geen bal, dan haal je het nooit binnen 20 lessen en wordt je een gevaarlijke weggebruiker op de koop toe.
Ik heb 4 jaar scooter gereden en regelmatig met de schakelbrommer van mn pa ritjes gemaakt.
Ik stap dus zo op de motor en rijd weg, want ik vind het leuk en interesseer me ervoor.
Sinds de 2e les rijd ik echter samen met iemand anders....
Hij heeft een dure helm gekocht en mooie laarzen. Ik rijd met geleende laarzen van een vriend en mn 6 jarige brommer helm
Maar ik stap zo op die motor en rijd aan... waarna ik moet wachten tot die enorme EPPO hem eindelijk van de standaard heeft gehaald.
Ook bij de oefeningen die we moeten beheersen ben ik _veel_ sneller als hem. Ik ga dan maar lekker slingeren, de motor platleggen en kort proberen te draaien. Allemaal dingen die je uiteindelijk moet kunnen of handig zijn en anders sta ik toch maar mn tijd te verdoen
Ik geloof dat de statistieken zeggen dat vrouwen minder ongelukken maken dan mannen, omdat mannen vínden dat ze beter kunnen rijden.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OhjaVreselijk leipe shit.
Overigens gaat dat argument helemaal niet op voor mij en gurlie, want we zijn wijven en kunnen dus per definitie niet rijden toch![]()
Tot ik mijn roze papiertje in mijn handen heb doe ik daar wijselijk geen uitspraken overquote:Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik geloof dat de statistieken zeggen dat vrouwen minder ongelukken maken dan mannen, omdat mannen vínden dat ze beter kunnen rijden.
Gelukkig kunnen wij wel rijden, toch?
Ik durf best te zeggen dat ik kan rijden totdat het tegendeel bewezen wordt.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tot ik mijn roze papiertje in mijn handen heb doe ik daar wijselijk geen uitspraken over
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik durf best te zeggen dat ik kan rijden totdat het tegendeel bewezen wordt.
Boem is ho, toch?
Ja mannen vinden dat alle mannen goede chauffeurs zijn. Ik heb daar zo mijn twijfels over maargoed.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Vandaag wel commentaar gehad: "maak er geen wedstrijdje van"
Ik rij dus als een vent. Ergo: ik kan rijden.
Ja zo kan je het ook zien whehe
Niet te hard, ik nam te snelle beslissingen. Zie het maar als overcompensatie voor mijn eerste 40 lessenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja mannen vinden dat alle mannen goede chauffeurs zijn. Ik heb daar zo mijn twijfels over maargoed.
Te hard rijden tijdens je examen kun je inderdaad maar beter niet doen.
Geen woorden in mijn mond leggen aubquote:Op woensdag 13 september 2006 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OhjaVreselijk leipe shit.
Overigens gaat dat argument helemaal niet op voor mij en gurlie, want we zijn wijven en kunnen dus per definitie niet rijden toch![]()
Ik zal volgende keer extra knipoogjes erbij zetten danquote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geen woorden in mijn mond leggen aub
Het ging me meer om de interesse en de affiniteit. Ik heb zelf in 22 lessen mn B rijbewijs gehaald en ben niet van plan erg veel geld te verspillen aan A
We rijden idd vaak met z'n 2en. Wordt zo ingedeeld door die kerel (overigens _erg_ relaxte vent) en in principe geen probleem als je beiden even snel bent
A.s vrijdag theorie en 25 sept mn rijvaardigheis examen
En weet je al wanneer je je examen verkeersdeelname hebt?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:08 schreef daNpy het volgende:
Daarna nog het 'echte' examen op de openbare weg
Heb a.s. zaterdag weer les. Lekker gassuh
Mooie kast?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:28 schreef FlowDesign het volgende:
Laat ik duidelijk zijn: Ik vind zeker niet dat ALLE mannen goed kunnen rijden. Er zitten heel erg veel megeaulen bij. En er zijn ook zat vrouwen die wel goed kunnen rijden.
Nee maar wel een mooie roze papiertje op 2 dagen na al 6 jaar in mijn portemonnaiequote:
Zal ik de deur open doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee maar wel een mooie roze papiertje op 2 dagen na al 6 jaar in mijn portemonnaie
De mijne valt inmiddels van ellende uit elkaar, denk dat ik binnekort zo'n nieuwe ga regelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee maar wel een mooie roze papiertje op 2 dagen na al 6 jaar in mijn portemonnaie
Dan kan je ego ook binnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Staat er iemand aan de deur dan?
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:12 schreef gurlie het volgende:
Grafimediatechnologie klinkt ook wel geinig.
Als God iets tegen hem heeft, dikke kans dattie Senneke dan mag gaan wassenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vriendinnetje van onze huisgenoot Willem ook
GA WEG! Krijgen we er een motormuis bij in het topique?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef daNpy het volgende:
Als je autorijden leuk vind (of motorrijden in my case), je er een goed gevoel bij hebt en de interesse hebt, haal je het veel sneller.
Ik heb 4 jaar scooter gereden en regelmatig met de schakelbrommer van mn pa ritjes gemaakt.
Ik stap dus zo op de motor en rijd weg, want ik vind het leuk en interesseer me ervoor.
Sinds de 2e les rijd ik echter samen met iemand anders....
Hij heeft een dure helm gekocht en mooie laarzen. Ik rijd met geleende laarzen van een vriend en mn 6 jarige brommer helm
Maar ik stap zo op die motor en rijd aan... waarna ik moet wachten tot die enorme EPPO hem eindelijk van de standaard heeft gehaald.
Ook bij de oefeningen die we moeten beheersen ben ik _veel_ sneller als hem. Ik ga dan maar lekker slingeren, de motor platleggen en kort proberen te draaien. Allemaal dingen die je uiteindelijk moet kunnen of handig zijn en anders sta ik toch maar mn tijd te verdoen
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Is motorrijles vaak met zijn 2en dan?
Rijles vind ik nu ook veel toffer omdat ik het ook echt heel graag wil en ik de instructeur leuk en aardig vind. En verder is het gewoon grappig om te zien als iemand die net in de beginfase zit je thuis moet brengen en het allemaal nog niet zo doorheeft.
Ik moet denken aan een maat van me, die altijd zo mooi in geuren en kleuren kan vertellen hoe zijn lesmaatjes op hun bek gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 14:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bijna altijd met zn 2-en (verschilt uiteraard per rijschool)
Is Leiden niks?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:24 schreef gurlie het volgende:
Maar ik wil ook weer niet naar Rotterdam, Groningen of België, ook al hebben ze daar wel wat interessante studies.
Gewoon volgend jaar met Flow naar Turkije, ist probleem zo opgelostquote:Op woensdag 13 september 2006 14:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg polo's voor.
Kun je die niet van flow lenenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg polo's voor.
Turkije..quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar met Flow naar Turkije, ist probleem zo opgelost.
Zou je denken misschien, maar heeft hij nagenoeg niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je die niet van flow lenen
Turkijequote:
Ik kan wel ff die post opzoeken waarin ie de inhoud van zijn kledingkast op subtiele wijze tentoonstelde, maar als ik het me goed herinner zaten daar de nodige polo's tussenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zou je denken misschien, maar heeft hij nagenoeg niet.
Oh dan draagt hij ze nooit. Op eentje na dan.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan wel ff die post opzoeken waarin ie de inhoud van zijn kledingkast op subtiele wijze tentoonstelde, maar als ik het me goed herinner zaten daar de nodige polo's tussen.
Viel wel mee... waren voornamelijk t-shirts, als ik het me goed herinner...quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan wel ff die post opzoeken waarin ie de inhoud van zijn kledingkast op subtiele wijze tentoonstelde, maar als ik het me goed herinner zaten daar de nodige polo's tussen.
I love everything on wheels that goes fastquote:Op woensdag 13 september 2006 14:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
GA WEG! Krijgen we er een motormuis bij in het topique?![]()
Ik heb er 2, een witte en een lichtgroenequote:Op woensdag 13 september 2006 14:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zou je denken misschien, maar heeft hij nagenoeg niet.
Die witte ging de vlek niet helemaal uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb er 2, een witte en een lichtgroene
Ze hebben al verklaard die petitie langs zich neer te leggen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
[[url=http://www.europafederalisterna.se/oneseat/img/banner_big_2.gif]afbeelding][/url]
Al meer dan 975.000 dan handtekeningen.
Cool... hoe ver ben je?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
I love everything on wheels that goes fast
Beurswandjequote:Op woensdag 13 september 2006 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn beurswandje
Jammer dat er een afwijking van 1 mm in de pdf zat die op het doek van 3 bij 3 meter ineens wel erg opvalt
Aha, nu begrijp ik hetquote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zo'n soort kamerscherm achtige reclamezuil voor op beurzen
Alles wat dood is.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef Blueman het volgende:
Iemand nog tips wat ik vanavond kan eten, behalve pizza?
Friet.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef Blueman het volgende:
Iemand nog tips wat ik vanavond kan eten, behalve pizza?
Ja sorry!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
En dat kon je zelf niet bedenken?
Culinair wonder dat je bent.
Geintje.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja sorry!
Ga zo wel ff door de hamsterwinkel wandelen en kieken.
Hamsterweken bij de appie dusquote:
Oh, ja, duh.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hamsterweken bij de appie dus
Hamsterweek-hamsters moeten trouwens ook serieus hard dood
Schoeversquote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef gurlie het volgende:
Commercieel/Communicatiemanagement aan Schoevers?
Dat is prive iddquote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef gurlie het volgende:
Business school Notenboom in EHV, is dat een privedinges?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |