quote:Schadevergoeding wegens halfjaar zonder seks
SINT-NIKLAAS - Een hiv-patiënte uit het Belgische Sint-Niklaas bij Antwerpen moet een agent 2000 euro schadevergoeding betalen, zo heeft de rechtbank in Dendermonde beslist. De seropositieve patiënte had de man gekrabd tijdens een ruzie.
De agent moest daardoor een halfjaar wachten op de uitslag van een aids-test en kon in die tijd geen seks hebben met zijn vrouw. De man bleek uiteindelijk niet besmet, meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag.
Pijlstaartroggebroodmetpurechocoladehagelslag!!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:04 schreef daNpy het volgende:
Pijlstaartrogge!
Nog nooit van een condoom gehoord ofzo?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:06 schreef Mex_ het volgende:
Schadevergoeding wegens halfjaar zonder seks
SINT-NIKLAAS - Een hiv-patiënte uit het Belgische Sint-Niklaas bij Antwerpen moet een agent 2000 euro schadevergoeding betalen, zo heeft de rechtbank in Dendermonde beslist. De seropositieve patiënte had de man gekrabd tijdens een ruzie.
De agent moest daardoor een halfjaar wachten op de uitslag van een aids-test en kon in die tijd geen seks hebben met zijn vrouw. De man bleek uiteindelijk niet besmet, meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag.
Dat rijmt nietquote:Op woensdag 13 september 2006 10:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Pijlstaartroggebroodmetpurechocoladehagelslag!!
Ja, je gaat je vrouw/vriendin op je 50ste nog met een condoom neukenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nog nooit van een condoom gehoord ofzo?
Als dat het alternatief is voor helemaal geen sex, dan ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, je gaat je vrouw/vriendin op je 50ste nog met een condoom neuken
Yay!! Normen en waardengezeik op kantoor!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn toets gehaald over normen, waarden en regeltjes.
Proefexamen? Is dat gewoon met je eigen instructeur of met kerel van CBR?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yay!! Normen en waardengezeik op kantoor!
Mijn proefexamen ging best okee. De instructeur: ik vind het altijd zo fijn als ik zo'n goed begin van de dag heb!
Nee, met een proefexameninstructeur van de rijschool. Om alvast te wennen aan het idee van rijden met een vreemde vent in de auto die je niet meer helpt.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:57 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Proefexamen? Is dat gewoon met je eigen instructeur of met kerel van CBR?
Oké, dat hadden ze vroeger nog nietquote:Op woensdag 13 september 2006 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, met een proefexameninstructeur van de rijschool. Om alvast te wennen aan het idee van rijden met een vreemde vent in de auto die je niet meer helpt.
Ik zit ook bij de meest uitgebreide rijschool van zuid-nederland hequote:Op woensdag 13 september 2006 11:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Oké, dat hadden ze vroeger nog niet![]()
doe datquote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef r8ality het volgende:
Aangezien ik tot 16.55 op school mag resideren, vind ik dit een prima tijd om op te staan.
Het is geen toets, het is voor je eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef FlowDesign het volgende:
Rijopleiding In Stappen. Mooie uitvinding om het alleen maar duurder te maken met nog meer nutteloze tussentoetsjes
quote:Kronenburg Park
Ik weet niet wat jou zover heeft gebracht
Als ik jou zie 's avonds bij het park
De autolichten beschijnen je lichaam
Zonder ogen zonder herinnering
Ik neem aan dat je nooit liefde hebt gehad
Ook niet toen dat zo belangrijk voor je was
De woorden die bij jou horen
Zijn goedkoper dan ik dacht
In één seconde ging het regenen vannacht
Ga die wereld uit één seconde
En rij snel door die wereld uit
En kijk goed rond in ons paradijs
En vraag niet naar de weg
Want iedereen is de weg kwijt
Op zoek naar geluk in Kronenburg Park
Thuis wacht een vrouw onwetend op haar man
Ze heeft nooit iets gevoeld van zijn ontevredenheid
En alles blijft bij het oude
Als hij weer naar huis rijdt
En rij snel door die wereld uit
En kijk goed rond in ons paradijs
En vraag niet naar de weg
Want iedereen is de weg kwijt
Was je zenuwachtig voordat je begon aan deze gemoedsrustoefening?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is geen toets, het is voor je eigen gemoedsrust.
En daarbij is niet iedereen zo briljant als jij als het om het leren autorijden gaat.
Ikzelf niet, maar ik kan mensen noemen die WEL last hebben van (rij)examenvreesquote:Op woensdag 13 september 2006 11:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was je zenuwachtig voordat je begon aan deze gemoedsrustoefening?
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef r8ality het volgende:
Aangezien ik tot 16.55 op school mag resideren, vind ik dit een prima tijd om op te staan.
Waarom? Zenuwachtig zijn voor een examen heeft toch geen direct verband met wel of niet snel leren autorijden?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar ik kan mensen noemen die WEL last hebben van (rij)examenvrees
Waar overigens niks mis mee is. Iedereen gaat daar anders mee om. Die proefexamens krijg je ook alleen als je meer dan 30 lessen hebt gehad.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom? Zenuwachtig zijn voor een examen heeft toch geen direct verband met wel of niet snel leren autorijden?
Iemand die van meet af aan goed kan rijden en mss maar 20 lessen nodig heeft kan nog steeds zijn of haar examen verneuken door zenuwachtigheid.
Neeeeejquote:Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe is het in parijs? Heb je mijn sms gehad?
Is het nog steeds een staatsgeheim waar jullie naar toe verhuizen?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef DuchessX het volgende:
Hi allemaal!!!
Ga vandaag weer fijn inpakken(Dozen voor de verhuizing bedoel ik
)
Godver, en die heb ik vannacht nog wel verstuurdquote:Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neeeeej.
Maar tis weer heerlijk interessant hiero.
Jawel... Zalk zo ff doenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godver, en die heb ik vannacht nog wel verstuurd
Niet boeiend?Da's kut!
Kun je wel gewoon mailen verders?
Faculteit Commercieel Managementquote:Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef FlowDesign het volgende:
Hoezo zit Febster trouwens in het 2e jaar van welke opleiding eigenlijk in Sittard?
Is dat z'n 2e studie dan? Of issie gestopt met MER aan de Fontys Eindhoven?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Faculteit Commercieel Management
Commercieel Management
Commerciële Economie Vt-Dt-Du Sittard
Food & Business Vt-Du Sittard
Small Business & Retail Management Vt-Du Sittard
3de studie... Maar dan als in, de 3de die hij probeert.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat z'n 2e studie dan? Of issie gestopt met MER aan de Fontys Eindhoven?
Reminds me of someonequote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
3de studie, ow en die andere 2 issie gestopt, dus hij doet idd al een jaar of 3 geen MER meer![]()
Vindtie het nog wel leuk?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reminds me of someone
Die gaat trouwens morgen voor het eerst mensen wassenNog leuker: ze gaan elkander wassen
Jawel hoor, 80% van zijn klas bestaat uit vrouwenquote:
1e jaars HBO Verpleegkunde Fontys Eindhoven?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel hoor, 80% van zijn klas bestaat uit vrouwen
Maar ff serieus, ja ik heb echt de indruk dat hij dit leuk vindt. Ben benieuwd
Hehehe... dat geldt voor mij eigenlijk ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
3de studie... Maar dan als in, de 3de die hij probeert.
Ik zeg pure mazzel.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is geen toets, het is voor je eigen gemoedsrust.
En daarbij is niet iedereen zo briljant als jij als het om het leren autorijden gaat.
Jupzquote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1e jaars HBO Verpleegkunde Fontys Eindhoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |