abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 september 2006 @ 22:08:04 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41751514
Spannend octo, zet hem op hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41756040
Thnx Rewimo. ik heb besloten dat ik me niet met een kluitje in het riet laat sturen.

Isabeau, komen jullie dit weekend naar Den Haag? Ik heb 11 euro korting (kruidvat actie van Always) voor 2 personen voor Vitalizee
pi_41760162
Sterkte octopussy, zet hem op!!!

Ik mag straks mijn tweede les geven aan die klas van gisteren... Ik zag het gisteravond echt helemaal niet zitten, en heb vannacht ook heel slecht geslapen, maar ik begin mezelf maar weer even bij elkaar te rapen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 07:17:47 #54
13151 crew  Rewimo
pi_41760178
teigan, je kunt het hoor! 't Is maar een stelletje pubers joh
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41760195
wel een stelletje hele vervelende pubers.. ik was dat echt niet gewent van eerder, dit is mijn eerste VMBO klas..
En ik deed eerder niet zo aan regels, iig niet zo streng als dat ik nu ga doen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 07:28:37 #56
13151 crew  Rewimo
pi_41760218
VMBO vergt waarschijnlijk wel een andere aanpak dan VWO ja. Duidelijke regels stellen lijkt me een goed idee. En consequent zijn, anders nemen ze een loopje met je (dat zie ik bij mijn eigen kind ook )
  woensdag 13 september 2006 @ 08:17:31 #57
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41760511
Ik heb gemist waarvoor je naar de dokter gaat (en ik ben te lui om topics terug te gaan lezen ) maar in ieder geval heel veel succes Octopussy.

Teigan, streng blijven hoor. Het is precies zoals Rewimo zegt. Als je niet consequent blijft maken ze daar onmiddellijk misbruik van.

Qua eten gaat het hier echt slecht. Gisteren hebben we zo lang in de file gestaan dat we uiteindelijk wat bij de Burger King hebben gehaald. Er was gewoon totaal geen tijd meer om te koken. En eergisteren bestond het avondeten uit pannekoeken. Nieuwe rondes, nieuwe kansen, vandaag weer fris van start.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 08:28:39 #58
13151 crew  Rewimo
pi_41760619
Ik las niet slecht, m@x En toen Burger King en pannenkoeken
  woensdag 13 september 2006 @ 08:41:59 #59
3142 m@x
pi_41760786
Maar qua tussendoortjes en water drinken gaat het wel goed. Het is alleen zo'n ontzettend gerace doordeweeks. Ik ga 's ochtends om half 7 de deur uit en ben dan om een uur of 5 weer thuis. Dan kindlief ophalen van de opvang, koken, wachten tot manlief thuis is, eten, kind in bad, kind naar bed. Tegen die tijd is het alweer een uur of 7/half 8. Dan kies je toch voor makkeljk en snel en dat is dan vaak ook nog ongezond en vet
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 08:46:39 #60
13151 crew  Rewimo
pi_41760856
Daar kun je wel iets aan doen lijkt me. Kook bijvoorbeeld een keer een grote pan rijst en vries daar porties van in. Zorg dat je groenten en bijvoorbeeld kip in huis hebt, mik die in de wok en doe er een portie rijst bij. Zo klaar en toch verantwoord. Er zijn zat snelle maaltijden te vinden die toch gezond zijn hoor
  woensdag 13 september 2006 @ 08:56:48 #61
3142 m@x
pi_41761059
Aaaaaaargh, de wok Mijn moeder haalde dat ding vroeger zo'n vier keer per week tevoorschijn. Ik heb er een flinke tik aan overgehouden. Ik hou nl. heel erg van eten wat in aparte pannetjes is bereid Af en toe wokken we wel (ongeveer één keer per week) maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo geweldig. Vantevoren dingen klaarmaken is lastig omdat we niet zo heel veel vriesruimte hebben. Maar goed, smoesjes zijn er natuurlijk genoeg. Ik moet gewoon gezonder eten dus
pi_41762124
Ik heb reuze honger, en ik moet nog tot 10.00 uur wachten voor mijn appel. Ben al aan het aftellen, lang geleden dat ik nog zo een honger heb gehad (honger dus, geen zin, maar echte honger )
pi_41762356
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef Emu het volgende:
Ik heb reuze honger, en ik moet nog tot 10.00 uur wachten voor mijn appel. Ben al aan het aftellen, lang geleden dat ik nog zo een honger heb gehad (honger dus, geen zin, maar echte honger )
Glaasje water? Koppie thee?
Weet je zeker dat het honger is? Is het niet bijvoorbeeld maagpijn oid?
En als je echt honger hebt, eet dan lekker je appel op. Desnoods eet je vandaag een appeltje meer dan anders. Geeft toch niets?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41762791
Als je nog niet weg bent dan succes, octo Ik hoop ook dat ze je serieus neemt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41762843
Och vergeet ik het toch nog bijna!
Octo, heel veel succes bij de dokter! Hopelijk ziet ze in hoe belangrijk het voor je is!
***Levi was here***
pi_41762849
ok, ik heb een update gedaan wordt er niet bepaald vrolijk van, maar ach het zet me wel op de feiten.

Gisteren echt een top dag gehad kwa lijnen. En beweging. Vanavond weer dat ene rondje lopen van 1,5 uur, ongeveer 10km denk.

pi_41762937
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:16 schreef ymme het volgende:
ok, ik heb een update gedaan wordt er niet bepaald vrolijk van, maar ach het zet me wel op de feiten.

Gisteren echt een top dag gehad kwa lijnen. En beweging. Vanavond weer dat ene rondje lopen van 1,5 uur, ongeveer 10km denk.

Tjonge, 10km in 1,5 uur... dan lopen jullie wel pittig door zeg! Denk dat ik daar -in mijn eigen tempo- ongeveer 2 uur over zou lopen.
Behalve als ik met mijn vriend loop, die is een stuk langer dan ik en haalt makkelijk 7km/u en da's voor mij echt heel pittig doorstappen. Gisteren ruim 5 kwartier achter hem aan gehold, pffff, die mannen altijd met hun lange benen.
***Levi was here***
pi_41763187
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Tjonge, 10km in 1,5 uur... dan lopen jullie wel pittig door zeg! Denk dat ik daar -in mijn eigen tempo- ongeveer 2 uur over zou lopen.
Behalve als ik met mijn vriend loop, die is een stuk langer dan ik en haalt makkelijk 7km/u en da's voor mij echt heel pittig doorstappen. Gisteren ruim 5 kwartier achter hem aan gehold, pffff, die mannen altijd met hun lange benen.
We hebben inderdaad lekker doorgelopen. Op einde wat minder snel, maar he, het was de eerste keer.
Ons doel is uiteindelijk van de zomer de Nijmegse vierdaagse te gaan lopen (30km). Maar eerst maar eens zien dat we dit volhouden

En dat ik het lijnen weer te pakken krijg. Zoals je aan mijn regeltje kunt zien, stond daar voor de vakantie 82, dus ik heb mezelf wel laten kennen. Ik weet dat ik het kan (dat heb ik ookal tig keer gezegt tegen mezelf), dus waarom doe ik het dan niet gewoon...

Ga zo dadelijk lekker ontbijten nemen (dagje vrij vandaag)..
En na het lopen vanavond neem ik weer wat 0% yogurt (ookal is dit niet mijn lievelingsmaaltje).
  woensdag 13 september 2006 @ 10:29:34 #69
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41763195
Octo veel suc6!!
pi_41763208
Oeps....

Octo, succes bij de dokter!
pi_41763405
ik ben ook weer helemaal genezen verklaard door de dok. Vanavond dus eindelijk voor het eerst sporten
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 11:03:12 #72
13151 crew  Rewimo
pi_41764150
Goed nieuws MW
pi_41764406
Lekker, Mangoworks Veel plezier.

En Ymme, je bent enthousiast bezig zeg. Hou dat gevoel vast!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41765912
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, Mangoworks Veel plezier.

En Ymme, je bent enthousiast bezig zeg. Hou dat gevoel vast!
Dat hoop ik. Dat gevoel doet me goed! Ik heb d'r zin in. Terwijl een aantal weken lang, het me allemaal niets kon schelen. Als ik maar gezond was toch Maar ik kan dat wel gezond zijn, maar zit niet lekker in mijn vel met overgewicht. Ik wil die laatste kilo's ook kwijt. En kwijt houden. En dat gaat me lukken... dat moet. Positief blijven denken.
pi_41766041
Kan je een brokje enthousiasme missen? Ik kan wel wat gebruiken
pi_41766147
Mijn leerlingen waren stil.... *nog steeds in shock is*
Het lucht zo op!!

Nu eens zien hoe mijn andere klas het doet...
pi_41766148
Nee eigenlijk niet. Omdat het bij mij ook heel snel daalt
Als ik volgende week nog zo enhousiast ben, krijg jij zeker een deeltje van me mee
pi_41766162
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:11 schreef teigan het volgende:
Het lucht zo op!!

Goed gedaan, succes bij de andere klas
pi_41766272
quote:
Het lucht zo op!!

Je kunt het! Zie je wel!
Heel goed gedaan!
***Levi was here***
pi_41766656
Teigan, dat klinkt al stukken beter Ik hield m'n hart al vast
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 13:03:30 #81
13151 crew  Rewimo
pi_41767532
teigan, goed joh!
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 september 2006 @ 14:35:12 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41770205
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:07 schreef ymme het volgende:
Zo en weer terug. Kwart voor zeven gegaan.
Toch een dikke 10 á 12 km gelopen. Zweet me kapot.
Ga nu eerst douchen, en dan zo CSI kijken...
Dat zal morgen wel spierpijn worden. Maar morgen gaan we er weer tegen aan.
Gelopen of gerend Flink tempo hoor, als je op een uur en een kwartier zo'n afstand kunt afleggen...
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef ymme het volgende:

[..]

We hebben inderdaad lekker doorgelopen. Op einde wat minder snel, maar he, het was de eerste keer.
Ons doel is uiteindelijk van de zomer de Nijmegse vierdaagse te gaan lopen (30km 40km). Maar eerst maar eens zien dat we dit volhouden

En dat ik het lijnen weer te pakken krijg. Zoals je aan mijn regeltje kunt zien, stond daar voor de vakantie 82, dus ik heb mezelf wel laten kennen. Ik weet dat ik het kan (dat heb ik ookal tig keer gezegt tegen mezelf), dus waarom doe ik het dan niet gewoon...

Ga zo dadelijk lekker ontbijten nemen (dagje vrij vandaag)..
En na het lopen vanavond neem ik weer wat 0% yogurt (ookal is dit niet mijn lievelingsmaaltje).
30 km zal niet gaan, diploma afstanden zijn afgeschaft. Dus ga je gewoon net als ik voor de 40 km. Hou er rekening mee dat je de lange afstanden niet op eenzelfde tempo zult kunnen lopen, dat trekt je lichaam niet...

[ Bericht 46% gewijzigd door Sjeen op 13-09-2006 14:49:02 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 september 2006 @ 14:49:48 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41770559
quote:
Het lucht zo op!!

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41772396
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Gelopen of gerend Flink tempo hoor, als je op een uur en een kwartier zo'n afstand kunt afleggen...
[..]

30 km zal niet gaan, diploma afstanden zijn afgeschaft. Dus ga je gewoon net als ik voor de 40 km. Hou er rekening mee dat je de lange afstanden niet op eenzelfde tempo zult kunnen lopen, dat trekt je lichaam niet...
We zijn in ons dorp begonnen. En zo via een andere dorp weer terug gelopen. Ik ga er dus vanuit dat dit 10km is.
Zeker weten doe ik het niet. Vraag vriendje lief wel eens met de auto dat stuk te rijden. Kijken wat het dan precies is.
pi_41772431
Ik heb zo'n afstandsmetertje die je over de kaart kan rollen. Super handig!
pi_41772792
zo, mijn tweede les ging ook wel lekker.. Was de eerste les aan die klas, en ze waren wel wat rumoerig, maar ze wilden een stuk beter dan die VMBO klas...

Net nog even bij een college een deel van mijn VMBO klas bekeken, en nu even thuis relaxen..
Morgen 1 lesuur, en een uur projecten begeleiden en dan is het weekend..

O ja, en natuurlijk nog even trakteren op school.... Door al deze drukte vergeet ik gewoon bijna dat ik jarig ben.. Niet dat ik er heel veel zin in heb, er komt bijna niemand..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 16:20:38 #87
13151 crew  Rewimo
pi_41773098
pi_41773138
Wat een onzinnige ideeën weer over gewicht en ideaalbeeld.

Ik ben trouwens benieuwd hoe ik eruit zie met een BMI onder de 19 (niet om aan te zien waarschijnlijk)
pi_41773174
quote:
Laten we eerlijk zijn maar ideaal voor mij is wel BMI 20-22. Onder de 20 vind ik echt wel te mager

En ik streef voor mijzelf naar een BMI van 22-24, een leuk mannen BMI denk ik?
  woensdag 13 september 2006 @ 16:25:11 #90
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41773236
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzinnige ideeën weer over gewicht en ideaalbeeld.

Ik ben trouwens benieuwd hoe ik eruit zie met een BMI onder de 19 (niet om aan te zien waarschijnlijk)
Dan kunnen ze door me heen kijken

en ben ik alleen maar bot met 55 kg
pi_41773245
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef teigan het volgende:
zo, mijn tweede les ging ook wel lekker.. Was de eerste les aan die klas, en ze waren wel wat rumoerig, maar ze wilden een stuk beter dan die VMBO klas...

Net nog even bij een college een deel van mijn VMBO klas bekeken, en nu even thuis relaxen..
Morgen 1 lesuur, en een uur projecten begeleiden en dan is het weekend..

O ja, en natuurlijk nog even trakteren op school.... Door al deze drukte vergeet ik gewoon bijna dat ik jarig ben.. Niet dat ik er heel veel zin in heb, er komt bijna niemand..
En ik lees er gewoon bijna overheen!

GEFELICITEERD!
***Levi was here***
pi_41773298
quote:
Het leuke aan een poll is dat niemand weet wie er stemt.

Poll: Welke BMI heb je het liefste voor je vriendin?
Je hebt gestemd op: Ik hou van volslank (BMI >26)
***Levi was here***
  woensdag 13 september 2006 @ 16:27:23 #93
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41773315
Nog geen nieuws van octo he? ben benieuwd
pi_41773321
GEFELICITEERD Teigan
pi_41773332
Ik las er ook overheen Teigan, gefeliciteerd!!

(bedankt Levitation)
pi_41773374
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog geen nieuws van octo he? ben benieuwd
Inderdaad, ben ook wel nieuwsgierig hoe het haar is vergaan bij de dokter.
***Levi was here***
  woensdag 13 september 2006 @ 16:29:18 #97
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41773384
teigan gefeliciteerd!!!
pi_41773474
Idem.

Teigan: knap van je dat je ze eronder hebt hoor! Ik overweeg zelf toch het onderwijs in te gaan. Heb wel zo'n introductiecursus gedaan met korte stage, maar alleen brugwuppen op VH lesgegeven. Ik werk wel in een supermarkt natuurlijk, met VMBO tuig tussen de 15 en 18 voornamelijk, en ze nemen elkaar snel mee. Als je goeie werkers hebt, dan zijn de anderen ook wel rustig. Heb je er een paar draken bij, dan gaat de rest ook lopen klieren. Ik houd niet van streng zijn, maar soms is het gewoon nodig. Ik heb ook liever dat ze uit zichzelf werken en niet 30 keer op een avond 'naar de wc' gaan (sure) en eerlijkgezegd vind ik het flauwekul ze te verbieden om een chocotoff te pikken uit een kapotte zak, maar soms is dat blijkbaar te veel vrijheid voor ze. Maar als je ze eenmaal kent en je elkaars grenzen weet te vinden en te respecteren, dan is het gewoon een hele leuke groep om mee te werken. Druk, maar wel energiek dus. En ze doen altijd wel iets raars waar je achteraf heel hard om kunt lachen
Sanity is (not) statistical
pi_41773879
Teigan van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!

smak smak smak

Nou ik ben net terug van de dokter en helemaal blij en opgelucht
Deze vrouw is dus echt een ontzettend lief mens en volledig begripvol voor mijn situatie. Ze gaf zelfs aan dat ze het verstandig vond dat ik naar haar toe ben gekomen.

Ze vond ook zelf dat een dietiste wellicht ook niet zoveel nut heeft voor mij. En toen stelde ze helemaal uit zichzelf voor om me te verwijzen naar dr. Schweitzer (die heeft een obesitaskliniek in het ziekenhuis in Delft) om met hem eens verder te praten over de mogelijkheden en voor onderzoek.
Ik moet van haar morgen meteen bellen voor een afspraak en er dan helemaal voor gaan.
Precies wat ik voor ogen had dus.

Ik heb haar nog bedankt dat ze zo open staat voor mijn vraag om hulp, en heb beloofd haar op de hoogte te houden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 16:47:23 #100
13151 crew  Rewimo
pi_41773920
Geweldig octo Hartstikke goed joh, ik lees goede berichten over dr. Schweitzer op het WLS-forum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')