Glaasje water? Koppie thee?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef Emu het volgende:
Ik heb reuze honger, en ik moet nog tot 10.00 uur wachten voor mijn appel. Ben al aan het aftellen, lang geleden dat ik nog zo een honger heb gehad (honger dus, geen zin, maar echte honger)
Tjonge, 10km in 1,5 uur... dan lopen jullie wel pittig door zeg!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:16 schreef ymme het volgende:
ok, ik heb een update gedaan wordt er niet bepaald vrolijk van, maar ach het zet me wel op de feiten.
Gisteren echt een top dag gehad kwa lijnen. En beweging. Vanavond weer dat ene rondje lopen van 1,5 uur, ongeveer 10km denk.
We hebben inderdaad lekker doorgelopen. Op einde wat minder snel, maar he, het was de eerste keer.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tjonge, 10km in 1,5 uur... dan lopen jullie wel pittig door zeg!Denk dat ik daar -in mijn eigen tempo- ongeveer 2 uur over zou lopen.
Behalve als ik met mijn vriend loop, die is een stuk langer dan ik en haalt makkelijk 7km/u en da's voor mij echt heel pittig doorstappen. Gisteren ruim 5 kwartier achter hem aan gehold, pffff, die mannen altijd met hun lange benen.
Dat hoop ik. Dat gevoel doet me goed! Ik heb d'r zin in. Terwijl een aantal weken lang, het me allemaal niets kon schelen. Als ik maar gezond was tochquote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, MangoworksVeel plezier.
En Ymme, je bent enthousiast bezig zeg. Hou dat gevoel vast!
Goed gedaan, succes bij de andere klasquote:Op woensdag 13 september 2006 12:11 schreef teigan het volgende:
Mijn leerlingen waren stil.... *nog steeds in shock is*
Het lucht zo op!!
Nu eens zien hoe mijn andere klas het doet...
Je kunt het! Zie je wel!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:11 schreef teigan het volgende:
Het lucht zo op!!
Gelopen of gerendquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:07 schreef ymme het volgende:
Zo en weer terug. Kwart voor zeven gegaan.
Toch een dikke 10 á 12 km gelopen. Zweet me kapot.
Ga nu eerst douchen, en dan zo CSI kijken...
Dat zal morgen wel spierpijn worden. Maar morgen gaan we er weer tegen aan.
30 km zal niet gaan, diploma afstanden zijn afgeschaft. Dus ga je gewoon net als ik voor de 40 km. Hou er rekening mee dat je de lange afstanden niet op eenzelfde tempo zult kunnen lopen, dat trekt je lichaam niet...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
We hebben inderdaad lekker doorgelopen. Op einde wat minder snel, maar he, het was de eerste keer.
Ons doel is uiteindelijk van de zomer de Nijmegse vierdaagse te gaan lopen (30km 40km). Maar eerst maar eens zien dat we dit volhouden![]()
En dat ik het lijnen weer te pakken krijg. Zoals je aan mijn regeltje kunt zien, stond daar voor de vakantie 82, dus ik heb mezelf wel laten kennen. Ik weet dat ik het kan (dat heb ik ookal tig keer gezegt tegen mezelf), dus waarom doe ik het dan niet gewoon...
Ga zo dadelijk lekker ontbijten nemen (dagje vrij vandaag)..
En na het lopen vanavond neem ik weer wat 0% yogurt (ookal is dit niet mijn lievelingsmaaltje).
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:11 schreef teigan het volgende:
Het lucht zo op!!
We zijn in ons dorp begonnen. En zo via een andere dorp weer terug gelopen. Ik ga er dus vanuit dat dit 10km is.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gelopen of gerendFlink tempo hoor, als je op een uur en een kwartier zo'n afstand kunt afleggen...
[..]
30 km zal niet gaan, diploma afstanden zijn afgeschaft. Dus ga je gewoon net als ik voor de 40 km. Hou er rekening mee dat je de lange afstanden niet op eenzelfde tempo zult kunnen lopen, dat trekt je lichaam niet...
Laten we eerlijk zijn maar ideaal voor mij is wel BMI 20-22. Onder de 20 vind ik echt wel te magerquote:Op woensdag 13 september 2006 16:20 schreef Rewimo het volgende:
Welke BMI heb jij het liefste voor je vriendin?
Slank = BMI <19
Dan kunnen ze door me heen kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzinnige ideeën weer over gewicht en ideaalbeeld.
Ik ben trouwens benieuwd hoe ik eruit zie met een BMI onder de 19(niet om aan te zien waarschijnlijk)
En ik lees er gewoon bijna overheen!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef teigan het volgende:
zo, mijn tweede les ging ook wel lekker.. Was de eerste les aan die klas, en ze waren wel wat rumoerig, maar ze wilden een stuk beter dan die VMBO klas...
Net nog even bij een college een deel van mijn VMBO klas bekeken, en nu even thuis relaxen..
Morgen 1 lesuur, en een uur projecten begeleiden en dan is het weekend..
O ja, en natuurlijk nog even trakteren op school.... Door al deze drukte vergeet ik gewoon bijna dat ik jarig ben.. Niet dat ik er heel veel zin in heb, er komt bijna niemand..
Het leuke aan een poll is dat niemand weet wie er stemt.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:20 schreef Rewimo het volgende:
Welke BMI heb jij het liefste voor je vriendin?
Slank = BMI <19
Inderdaad, ben ook wel nieuwsgierig hoe het haar is vergaan bij de dokter.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog geen nieuws van octo he? ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |