Er zin er meer geweest....(tvp)quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef macondo het volgende:
Tja... die Zuid-Afrikaanse variant van Bloody Sunday.. Maar geen idee hoe het heet.
ik ookquote:Op maandag 11 september 2006 21:02 schreef Neleos het volgende:
Present.
Jo Nembrio. Ik wist helemaal niet dat je op wereldreis wasquote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dag mensen!
Even een berichtje vanuit het warme San Diego!
De vakantie tot nu toe is echt top(alhoewel we de huurauto bij het oppikken 5(!!!!) keer moesten omruilen tot we een goede hadden)
Als ik terug ben krijgen jullie een leuk verhaal en een fotoverslag maar mijn internet tijd is nu niet zo lang dus dat moet even wachten
Vanmiddag gaan we in ieder geval een bezoekje brengen aan een vliegdekschip. Ik heb 'm gisteren al gezien en dat ding is echt vet
De groeten aan iederen
Hey Nem! hoe lang gaat je reisje in zw-VS nog duren?quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dag mensen!
De vakantie tot nu toe is echt top(alhoewel we de huurauto bij het oppikken 5(!!!!) keer moesten omruilen tot we een goede hadden)
Als ik terug ben krijgen jullie een leuk verhaal en een fotoverslag maar mijn internet tijd is nu niet zo lang dus dat moet even wachten
Vanmiddag gaan we in ieder geval een bezoekje brengen aan een vliegdekschip. Ik heb 'm gisteren al gezien en dat ding is echt vet
De groeten aan iederen
Veel plezier nog.quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dag mensen!
De groeten aan iederen
G0313n@v0ndquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef geenaam het volgende:
En daar ben ik weeerr!! Goeienavond!
Breezerquote:
Over welk dier gaat dit?quote:Deheeft karakteristieke bakkebaarden, gepluimde oren en een kort staartje. Hij staat hoog op de poten. De vacht van de
is in de zomer geelbruin. 's Winters is de vacht bleker en dikker.
Try before you die aan het kijken?quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef gablentz het volgende:
rendier
jahquote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef geenaam het volgende:
[..]
Try before you die aan het kijken?
Goed hoor!quote:Op maandag 11 september 2006 23:00 schreef Supersheep het volgende:
Hendrix
dat nummer ookquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
Is die ook van John Mayer ofzo? Daughters?
Beetje een vrouwenvraagje, maar ik gok maar op die vrouwelijke, donkere dokter (die kleine en brede). Alleen geen idee hoe ze heetquote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
In Grey's Anatomy wordt iemand 'the nazi' genoemd. Wie?
Die bedoel ik!quote:Op maandag 11 september 2006 23:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Bailey!
oi Soemquote:
Nederland klopt, Spyker klopt ook, maar voor de f moet nog één letterquote:Op maandag 11 september 2006 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Nederlandse vlag, spyker f1 team?
t lag ook wel voor het zwaaiende handjequote:Op maandag 11 september 2006 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet geen eens wat dat betekend allemaal. Wel leuk ingekopt he
Volgende vraag komt er aan!
Dat is vast een hint..quote:Op maandag 11 september 2006 23:49 schreef Soempie het volgende:
weet ook niet waarom ik online kwam.
Veel nut heeft het niet.![]()
Trusten Soempiequote:Op maandag 11 september 2006 23:49 schreef Soempie het volgende:
Hee, heb evenveel punten als Asmo![]()
Maargoed, ik ga slapen.![]()
weet ook niet waarom ik online kwam.
Veel nut heeft het niet.![]()
![]()
Slaap lekker
![]()
ze gunt je ook geen moment rust hè?quote:
Karpathos!quote:Op maandag 11 september 2006 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
hint: Jojoortje & Stanley gaan hierheen op vakantie!
Supersheep + 1quote:Op maandag 11 september 2006 23:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ze gunt je ook geen moment rust hè?
[..]
Karpathos!
serieus?
Das dan snel als het zo is, maar gefeliciteerd hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Supersheep + 1
en ja... het is serieus![]()
nee, dat is de hoogste staat die een mens kan bereiken (en daardoor in het boeddhisme heilig wordt)quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:09 schreef macondo het volgende:
nirvana
en daar gaat mijn hoopquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
Thx sheepNee we kenden elkaar nog niet eerder!
die is anders nog behoorlijk actief hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:12 schreef macondo het volgende:
Dan is het tijd om naar bed te gaan, net als Soempie
hintje dan maarquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Dit is wel een moeilijke. Bijna iedereen kent ook alleen maar Nirvana.
dat is geblaatquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
Haha, maar ik was tussen de 18 en 22 he![]()
okquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is geen geblaat, ik doe niet aan geblaat
en nu de boel nog afmakenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
Mekka?
blijf jij eens van de drank afquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:22 schreef Berkery het volgende:
Senseo!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Metta?
serieus? leek me toch vrij makkelijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Hmpf, dat waren echt hints van niks Sheepje!
Jim, Jamai, Maud, Boris, Rafaëlla en ...?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
Noem de 6 finalisten die Idols heeft gehad! (Dus van Idols 1,2 en 3)
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef dartfanaat het volgende:
1: Jamai en Jim
2: Boris en Maud
3: Rafaela en Floortje
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg Jojoortje, wat lees ik nou?
Doe ik daarvoor die moeite om een jaar lang niet te drinken?
Ah damn! Ik dacht... Daf is er niet, dus ik kan het nu wel vertellenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg Jojoortje, wat lees ik nou?
Doe ik daarvoor die moeite om een jaar lang niet te drinken?
ik kende dat topic, vandaar dat ik ff plat lagquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lees het hier: Kunnen mannen hieruit kiezen???
had eigenlijk moeten winnen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
Hind!
Zeker. Ben afgelopen jaar naar een theaterconcert van 'r geweestquote:
Schijnbaar niet; want dartfanaat vraagt wie de derde plaats kreeg. Dat wil dus zeggen dat er twee personen beter waren.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:39 schreef Supersheep het volgende:
heb je een Hindje?
[..]
ik kende dat topic, vandaar dat ik ff plat lag
quote:
juistquote:
Nou, dan ken je het programma Idols niet. Daar bepalen bellers wie wint........quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Schijnbaar niet; want dartfanaat vraagt wie de derde plaats kreeg. Dat wil dus zeggen dat er twee personen beter waren.
Ik zei al, ze had moeten winnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:44 schreef Supersheep het volgende:
stukken beter dan de nummer 1 en 2
Summer Al Over Again is dr mooiste nummer vind ik
ik word keihard gestraft omdat ik ooit iets zei over darten met daarbij skippy en flipper in dezelfde zinquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:45 schreef wyccie het volgende:
Uhh, Sheep gaf het antwoord toch eerder?
Helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog geen betere zangeres gezien dan Hind met Idols...
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik word keihard gestraft omdat ik ooit iets zei over darten met daarbij skippy en flipper in dezelfde zin
Jojo +1!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:51 schreef Jojoortje het volgende:
Renout Oerlemans
Tooske Breugem
Chantal Janzen
Martijn Krabbe
daar ga ik niet moeilijk over doen, net als Krabbéquote:
En daar heb je je puntje weerquote:
En een nog slechtere Nederlanderquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:57 schreef Supersheep het volgende:
Kurt Nilsen, Kelly Clarkson en er was ook een ontzettend slechte Duitser
Superschaap + 1quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:57 schreef Supersheep het volgende:
Kurt Nilsen, Kelly Clarkson en er was ook een ontzettend slechte Duitser
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:58 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
En een nog slechtere Nederlander
sorry, kon het niet laten![]()
A Moment like Thisquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:00 schreef Jojoortje het volgende:
moment like this
Superschaapje + 1quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:07 schreef Supersheep het volgende:
Aretha Franklin
op en neerquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
seal - kiss from a rose!
Was ook te makkelijk eigenlijk!quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:24 schreef Supersheep het volgende:
Margharita
Zie nu wel dat het zonder h moet blijkbaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was ook te makkelijk eigenlijk!![]()
Superschaap + 1
Jojoortje +1quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:29 schreef Jojoortje het volgende:
rum, kokossap en ananassap, en een ananas erin gooien!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:33 schreef Supersheep het volgende:
Sneijder, 4
volgens mij is hier verder echt niemand![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, beste club van Nederland
tong80 +1!quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:43 schreef Jojoortje het volgende:
Hij scoorde toen met het WK elk wedstrijd een doelpunt!
die had ik echt niet gewetenquote:
Weet niet Tong was wel ooit bij de KRO op tv in een voetbalkwisquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:44 schreef Jojoortje het volgende:
(Was deze vraag niet bij een WK-Quiz op tv!?)
Ook al Tim Rice?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:56 schreef Supersheep het volgende:
Tom, heb je wat rijst?
Boomtown Rats. Over het opnieuw opstarten na het weekend?quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een bekende groep had een hit, eind jaren '70, met "I don't like mondays".
Welke groep en op welke gebeurtenis slaat de titel?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:05 schreef NoSigar het volgende:
Er was een meisje in AMerika dat mensen in haar klas doodschoot: als verklaring gaf ze "I don't like mondays".
Klopt goed genoeg. De jongedame was 16 en schoot met haar kerstgeschenk 2 kinderen van de school bij haar tegenover neer. Twee volwassenen werden gedood en een agent gewond.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:05 schreef NoSigar het volgende:
Er was een meisje in AMerika dat mensen [s]in haar klas[/i] doodschoot: als verklaring gaf ze "I don't like mondays".
Ik ben nu serieus aan het twijfelen of ik moet lachen of toch maar gewoon verbaasd moet zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:05 schreef NoSigar het volgende:
Er was een meisje in AMerika dat mensen in haar klas doodschoot: als verklaring gaf ze "I don't like mondays".
ok, duidelijk de verbazing die het wint nu, levenslang opgesloten lijkt me?quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ze zei ondermeer: "I don't like Mondays. This livens up the day." Ook: "I had no reason for it, and it was just a lot of fun", "It was just like shooting ducks in a pond" en "[The children] looked like a herd of cows standing around, it was really easy pickings."
Geen idee, haar volgende parole hearing staat op de rol voor 2009.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:11 schreef Supersheep het volgende:
ok, duidelijk de verbazing die het wint nu, levenslang opgesloten lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:33 schreef Supersheep het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Ik heb nog redelijk scherpe hoorns momenteel, moet er alleen wel een beetje tempo in zitten...quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was samen met Sheep erg scherp een uur geleden... Nu niet meer![]()
Doei Jojoquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:55 schreef Jojoortje het volgende:
Haha
Ik ga niet meer denken, ik ga lekker slapen! Tot morgen!!![]()
![]()
bah! *spuug*quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Rol eens een sigaar van schapenhaar, dan weet je 't zo.
trusten Daffie!quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga ook plat. Truste, Schaap!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:56 schreef macondo het volgende:
Mijn eerste puntje sinds het resetten!
quote:
reken ik goed, wordt regelmatig anders gespeldquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:44 schreef DSanka het volgende:
Floris van Rozenmond?
+1 Berkeryquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:54 schreef Berkery het volgende:
Diamonds are forever
10 miljard dollar, volgens Wikipediaquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:12 schreef Homdeck het volgende:
I love you?
Doe je altijd zo je best om ergens zo snel populair te worden bij je entree?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:27 schreef Faithz het volgende:
Schiet eens op met die nieuwe vraag, dit ziet er leuk uit
Altijd gedacht dat er Achmea kennisquiz stond ipv AlgemeneIk weet het, zeg maar niks
achmea kennisquiz...was wel makkelijker geweestquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:27 schreef Faithz het volgende:
Schiet eens op met die nieuwe vraag, dit ziet er leuk uit
Altijd gedacht dat er Achmea kennisquiz stond ipv AlgemeneIk weet het, zeg maar niks
moet je haar niet introduceren en wegwijs makenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Doe je altijd zo je best om ergens zo snel populair te worden bij je entree?
Ik zou niet durven, heb al eens eerder een vermaning gekregen van een andere AKQ deelneemster..quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
moet je haar niet introduceren en wegwijs maken
ja, ja, maar als ik even niet kijk...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, heb al eens eerder een vermaning gekregen van een andere AKQ deelneemster..![]()
Ik dacht al, wat zijn die vragen moeilijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
achmea kennisquiz...was wel makkelijker geweest![]()
Alleen als je eerst een vraag goed hebtquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zijn die vragen moeilijk![]()
En om de tijd te doden had ik inderdaad de OP doorgenomenGooglen is bij dit soort topics altijd verboden.. Ik kan ook een nieuwe vraag verzinnen?
Idee, de vorige kwam me nog bekend voor maar deze zegt me niksquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:50 schreef Soempie het volgende:
misschien kunnen we het inderdaad beter bij vragen a la achmea kennisquiz houden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |