Ik vraag me af of jullie heren zo'n moeilijke keus kunnen makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom wil een twents deerntje dat weten?
Ik spreek je over een jaar welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's eenvoudig. Een jaar lang (of langer) geen alcohol en in ruil daarvoor mag jij alvast gaan liggen. Deal?
Okee, dus als ik een jaar geen alcohol nuttig mag ik je komen opzoeken? Nee, okee, dan weet ik dat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik spreek je over een jaar wel![]()
Oke deal!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee, dus als ik een jaar geen alcohol nuttig mag ik je komen opzoeken? Nee, okee, dan weet ik dat.
Bereid je goed voor zou ik zeggen.
Ik bookmark dit topic even om je over een jaar eraan te herinneren...quote:
Jij bookmarkt er maar op los!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik bookmark dit topic even om je over een jaar eraan te herinneren...
Neeee!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
je woont toch niet toevallig in haaksbergen he?
Ik woon vlakbij jouquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Good for youwaar kom je vandaan dan?
Ik ken zoveel laura´s kent ze mij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij jouEven he... ken je ene Laura?
Geen ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ken zoveel laura´s kent ze mij?
Werkt ze bij jumbo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen ideeHaaksbergen is niet zo heeeel erg groot. Ze is 18 jr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |