Ik vraag me af of jullie heren zo'n moeilijke keus kunnen makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom wil een twents deerntje dat weten?
Ik spreek je over een jaar welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's eenvoudig. Een jaar lang (of langer) geen alcohol en in ruil daarvoor mag jij alvast gaan liggen. Deal?
Okee, dus als ik een jaar geen alcohol nuttig mag ik je komen opzoeken? Nee, okee, dan weet ik dat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik spreek je over een jaar wel![]()
Oke deal!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee, dus als ik een jaar geen alcohol nuttig mag ik je komen opzoeken? Nee, okee, dan weet ik dat.
Bereid je goed voor zou ik zeggen.
Ik bookmark dit topic even om je over een jaar eraan te herinneren...quote:
Jij bookmarkt er maar op los!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik bookmark dit topic even om je over een jaar eraan te herinneren...
Neeee!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
je woont toch niet toevallig in haaksbergen he?
Ik woon vlakbij jouquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Good for youwaar kom je vandaan dan?
Ik ken zoveel laura´s kent ze mij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij jouEven he... ken je ene Laura?
Geen ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ken zoveel laura´s kent ze mij?
Werkt ze bij jumbo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen ideeHaaksbergen is niet zo heeeel erg groot. Ze is 18 jr
Ja hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Tussen:
Een jaar geen sex
of
Een jaar geen alcohol
Vertel het mij!
Euhm, 1-75, slank, wel leuk meisje om te zien bruin haar volgens mij, maar kan ook donker blond zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen ideeHoe ziet jouw Jumbo-Laura eruit dan?
Nee is ze nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Euhm, 1-75, slank, wel leuk meisje om te zien bruin haar volgens mij, maar kan ook donker blond zijn
Neejoh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit hoeve of buurse he?
Same here, buona notte tutti!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neejoh!![]()
Ik ga nu slapen! Trusten!!![]()
Moet ik mezelf voor de trein gooien ofzo/quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Tussen:
Een jaar geen sex
of
Een jaar geen alcohol
Vertel het mij!
Je kan gewoon niet kiezen hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 06:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Deze vraag is volledig flauwekul ..... ik ga er niet eens over nadenken!![]()
Als vrouw kan ik zeggen dat ik voor een jaar geen alcohol gaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:15 schreef Dibbl het volgende:
wrom is die keuze alleen voor mannen?
eenschquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als vrouw kan ik zeggen dat ik voor een jaar geen alcohol ga![]()
De eerste 12 jaar waren zo goed als sexloos, maar ja, ook alcohol loos.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk dat ik toch voor de alcohol ga!
Ik heb al eerder een jaar geen seks overleefd en er weinig last van gehad!
neenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Tussen:
Een jaar geen sex
of
Een jaar geen alcohol
Vertel het mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |