Komt er dan nog iets om 8 uur wat je niet hebt gezien?quote:Op maandag 11 september 2006 17:44 schreef remlof het volgende:
Ik twijfel nog of ik live zal luisteren, veel interessants op TV mbt 11 september
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=22774quote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt er dan nog iets om 8 uur wat je niet hebt gezien?
Ik vond de uitzending van Nova van gisteren wel interessant.
Ik ken tvgids.nl....quote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=22774
Om 20.30 de docu fan die Fransen die de brandweer volgden.quote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt er dan nog iets om 8 uur wat je niet hebt gezien?
Ik vond de uitzending van Nova van gisteren wel interessant.
Oh Iquote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Om 20.30 de docu fan die Fransen die de brandweer volgden.
Maar als ik tijd heb luister ik nog wel even naar FR.![]()
Het zit eraan te komen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef SunChaser het volgende:
Leuk dat Dark Angelus meer bij FR wordt betrokken, ben benieuwd wanneer Pub Radio naar AR gaat
quote:Op maandag 11 september 2006 17:46 schreef B-Fifty-Two het volgende:
mag ik jullie ook aandacht vragen om Jimbo / NeoPhythes tragische dood( R.I.P Jimbo :'( ) aangezien ik weet dat ie nogal vaak in jullie uitzending was
Wel submit gedaan, voorderest niets gehoord.quote:Op maandag 11 september 2006 20:05 schreef dennistd het volgende:
waarom stond het niet op de fp?
Hahahahahhaa , iddquote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef Messenga het volgende:
Je wou alleen mod worden om met mij te werken.
Jij playboyquote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef Messenga het volgende:
Je wou alleen mod worden om met mij te werken.
Mooi zegquote:
Bwehehehequote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze blij met iedereen of niet dan![]()
132 user![]()
![]()
Nee joh.quote:Op maandag 11 september 2006 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Begint een beetje langdradig te worden zo.
Maarten is een chille knaap ja, maar ik vind het nu een beetje saai worden.quote:
Nog vier minuten that isquote:Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Blinky is er vanaf circa 21:30 uur voor de stelling.
Nu luister ik met aandachtquote:Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Blinky is er vanaf circa 21:30 uur voor de stelling.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Helemaal top Martijn
quote:Op maandag 11 september 2006 21:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maarten is een chille knaap ja, maar ik vind het nu een beetje saai worden.
Geen telefoon, en geen Skype.quote:
Ik deel jouw persoonlijke mening geheel.quote:Op maandag 11 september 2006 21:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Geen telefoon, en geen Skype.
Ik ben geloof ik niet de enige die het he-le-maal niet erg vind dat BaajGuardian NIET aan het woord komt....![]()
(persoonlijke mening natuurlijk)![]()
quote:
Mits Marty vaste presentator wordt.quote:Op maandag 11 september 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
D_A mag vaker stand-in zijn
Neen. Er gaat niets boven Nolius.quote:Op maandag 11 september 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mits Marty vaste presentator wordt.
Nee, Marty is leuk voor soms.quote:Op maandag 11 september 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mits Marty vaste presentator wordt.
je kent me nieteens knul.quote:Op maandag 11 september 2006 21:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Geen telefoon, en geen Skype.
Ik ben geloof ik niet de enige die het he-le-maal niet erg vind dat BaajGuardian NIET aan het woord komt....![]()
(persoonlijke mening natuurlijk)![]()
Nee. Maar van het (erg lage) niveau van je postings op dit forum vorm ik al een aardig beeld....quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
je kent me nieteens knul.
Ik was ook al aan het zoeken jaquote:Op maandag 11 september 2006 19:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar is het gedeelte "Voor Svensational?".
Anders weet ik niet hoe ik kan luisteren![]()
als jij een telefoon voor me koopt zie je me wel verschijnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee. Maar van het (erg lage) niveau van je postings op dit forum vorm ik al een aardig beeld....
Maar goed, ik zou je best wel eens willen horen op Fok!Radio hoor, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat je dat niet echt durft.
trouwens dat jij niet inziet dat de meeste posts puur sarcasme zijn is mijn probleem niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee. Maar van het (erg lage) niveau van je postings op dit forum vorm ik al een aardig beeld....
Maar goed, ik zou je best wel eens willen horen op Fok!Radio hoor, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat je dat niet echt durft.
Ooh.... dus die "vriendjes in het Amerikaanse parliament" was sarcastisch bedoelt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens dat jij niet inziet dat de meeste posts puur sarcasme zijn is mijn probleem niet.
Ja toen BaajGuardian Maartena op het kanaal al de huid begon vol te schelden dacht ik he interessantquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien kunnen jullie je ruzietje binnenkort eens live uitpraten op FOK!Radio?
Ik heb helemaal met niemand ruzie....quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien kunnen jullie je ruzietje binnenkort eens live uitpraten op FOK!Radio?
nee, jij zat natuurlji nieteens in amerika, je zat gewoon op de veluwe met je laptop.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Ooh.... dus die "vriendjes in het Amerikaanse parliament" was sarcastisch bedoelt.
Nee, nu snap ik em.
hou je praatgat danquote:Op woensdag 13 september 2006 00:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb helemaal met niemand ruzie....
Hou er eens mee op, je reply's worden steeds dommer.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee, jij zat natuurlji nieteens in amerika, je zat gewoon op de veluwe met je laptop.
goed he ik kan ook domme posts maken, net als jij !
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
nee, jij zat natuurlji nieteens in amerika, je zat gewoon op de veluwe met je laptop.
goed he ik kan ook domme posts maken, net als jij !
Hij doet het erg leuk! Ik zit deze uitzending nu even terug te luisteren en zet 'm zo onlinequote:Op maandag 11 september 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
D_A mag vaker stand-in zijn
En die van vorige week, wordt die ook al snel beschikbaar gesteld?quote:Op maandag 25 september 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Ow, de uitzending staat inmiddels op Radio.fok.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |