Klopt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
jij opent dik veel kuttopics joh
Hoever sta je op de wachtlijst?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef Messenga het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op mijn status als admin.
Het schijnt dat ik de eerste genadigde ben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoever sta je op de wachtlijst?
Na Dirkh mag ik hopenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik de eerste genadigde ben.
Hij kan ook heel subtiel bans aansmeren, onze Maartenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Goed topic Sun
Ik word doodziek van die betweter
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik de eerste genadigde ben.
quote:
Ja, net als het de goede kant op gaat, pleur jij het naar ONZ.quote:
Is ElizabethR familie van je eik?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]You wish
[..]Hulde
[..]
Ja, net als het de goede kant op gaat, pleur jij het naar ONZ.
Geen idee, ik heb zoveel vrouwen bevrucht. Het zou zo een kind van me kunnen zijn. Dus ik zeg maar "Ja".quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ElizabethR familie van je eik?
Ze is iets ouder dan jijquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zoveel vrouwen bevrucht. Het zou zo een kind van me kunnen zijn. Dus ik zeg maar "Ja".
99% Kans dat ik dan het goede antwoord heb gegeven.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef remlof het volgende:
komt er een [USA] subforum?
Ja dat wel, maar dan zit hij wel in een soort eigen ghettoquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Een Anti USA Subforum heeft meer kans op FOK!
Dat zit die meeloper nu ook alquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan zit hij wel in een soort eigen ghetto![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |