een cap daarvan is wel iets om te hebben ja, de meest bloedstollende televisie ooit gemaakt...quote:
dezequote:Op maandag 11 september 2006 14:35 schreef roelofjan het volgende:
Heeft iemand ook al een linkje om gewoon in media player te kijken?
bronquote:8:49:34: The first news and radio organizations report an explosion or incident at the World Trade Center. CNN breaks into a commercial at 8:49. CNN headlines first read 'World Trade Center disaster.' Carol Lin, who was the first anchor to break the news of the attacks, said: "Yeah. This just in. You're looking at obviously a very disturbing live shot there. That is the World Trade Center, and we have unconfirmed reports this morning that a plane has crashed into one of the towers of the World Trade Center. CNN Center right now is just beginning to work on this story, obviously calling our sources and trying to figure out exactly what happened, but clearly something relatively devastating happening this morning there on the south end of the island of Manhattan. That is once again, a picture of one of the towers of the World Trade Center." Later, Sean Murtagh, CNN vice-president of finance, in an on-air phone call, said from his office in the CNN New York bureau that a large passenger commercial jet hit the World Trade Center. Murtagh was the first network employee on the air. The first email bulletins of breaking news from CNN and MSNBC report "fire at tower of World Trade Center". Both CNN and MSNBC's websites receive such heavy traffic, that many servers collapse. BBC News' website is active and shows a picture of the North Tower on fire. Minutes later, email news bulletins revise the reports of fire to a plane crash.
Volgens mij werd er nu een commercial break uitgezonden en halen ze dat er nu uit?quote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef Agrafes het volgende:
Mmm ze hebben er dus wat pauzes tussen zitten, ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen
Volgens mij hoort hier nu een reclameblok te zitten wat ze er dus uitgesneden hebben. Maar om het realtime te houden, moeten ze wel even wachten.quote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef Agrafes het volgende:
Mmm ze hebben er dus wat pauzes tussen zitten, ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen
Volgens mij hebben ze die break er gewoon in vanwege de commercials die er inzitten, denk dat ze die dus niet opnieuw uitzenden.quote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef Simmertje het volgende:
Coming up bla bla mode programma....of toch niet?
er waren op dat moment ook enorme transacties aan de gangquote:Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef Falco het volgende:
Zien jullie het ook? De Dow Jones stond nog in de plus
Kan kloppen, staat me ook iets van bij.quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
volgens mij was deze dag ook dat cnn ermee begon om een nieuwsticker onderin beeld te brengen
quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef arnold-d het volgende:
gaat zometeen het vliegtuig in het WTC??
zo ongeveer nu.quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef arnold-d het volgende:
gaat zometeen het vliegtuig in het WTC??
niet de normale tv-cnn. die hebben herdenkingenquote:Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef arnold-d het volgende:
maar dat komt tog ook op NU cnn of niet?
1 persoon had tog Home Video opgenomen?quote:Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Verwacht geen beelden van de eerste inpact, want die zijn er namelijk niet (niet live uitgezonden tenminste)
Op een internet stream... niet op TV..quote:Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef arnold-d het volgende:
maar dat komt tog ook op NU cnn of niet?
waar dan..??quote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
niet de normale tv-cnn. die hebben herdenkingen
Dat waren die Franse broers die met de NYC brandweer meeliepen om een reportage of documentaire te maken.quote:Op maandag 11 september 2006 14:47 schreef arnold-d het volgende:
[..]
1 persoon had tog Home Video opgenomen?
zie boven ergens.quote:Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef arnold-d het volgende:
kan iemand mij een directe link geven naar windows media player?
Waren die er dan?quote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef Mister1977 het volgende:
Gek dat eerst de geruchten over een "vliegtuigje dat op de top landde" zich verspreidde.
Mjah, raar. Ik dacht dat men het eerst had over een sportvliegtuigje.quote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef Mister1977 het volgende:
Er was dus meteen al spraken van een passenger jet.
Gek dat eerst de geruchten over een "vliegtuigje dat op de top landde" zich verspreidde.
Ik ook ja, op schoolquote:Op maandag 11 september 2006 14:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, raar. Ik dacht dat men het eerst had over een sportvliegtuigje.
9:02:59quote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe laat kwam de tweede binnen eigenlijk?
15.03 onze tijdquote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe laat kwam de tweede binnen eigenlijk?
Tot de tweede inslag dacht iedereen dan ook gewoon dat het een unfortunate ongeluk was...quote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Mister1977 het volgende:
Gek idee dat er nu mensen in de zuidtoren zijn die denken: "ah, het is niet onze toren dus ik blijf zitten."
Denk toch dat ik naar buiten zou zijn gegaan als ik in die andere toren had gezeten.quote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Mister1977 het volgende:
Gek idee dat er nu mensen in de zuidtoren zijn die denken: "ah, het is niet onze toren dus ik blijf zitten."
Er was toch 1 nederlandse vrouw overleden die er toen zat. En die had naar haar ouders in nederland gebeld van : "nee, met mij is alles goed, ik zit in de andere toren"quote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Mister1977 het volgende:
Tgaat hard naar beneden....quote:Op maandag 11 september 2006 15:04 schreef ForumGek het volgende:
Mooi dat je de beurs daaronder nogsteeds kan volgen !![]()
Nee inderdaad, wilde het net zeggen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Het woord terrorisme is nog NIET gevallen
Raar, piloten denken zelf ook wel na.quote:Op maandag 11 september 2006 15:08 schreef Agrafes het volgende:
Die presentator denkt nu dat het aan een navigatiesysteem lag
het was gewoon absoluut onvoorstelbaar tot die tijdquote:Op maandag 11 september 2006 15:07 schreef roelofjan het volgende:
Het komt helemaal niet in hem op dat het opzet kan zijn...
Ook het instorten vn de torens werd relatief laat opgemerkt vond ik. Ik weet iig dat de NOS een beetje zat te suffen toen.quote:
het gaat best snel juist vind.quote:Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef Arcee het volgende:
Duurt ook lang voor ze met meer beelden van de 2e komen...
Verklap het eens niet... T'is juist zo spannend. Mijn "live" gevoel niet wegnemen....quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook het instorten vn de torens werd relatief laat opgemerkt vond ik. Ik weet iig dat de NOS een beetje zat te suffen toen.
dat was ook raar ja. opmerkingen als 'ik zie de toren niet meer door al die rook'. Maar die was dus gewoon ingestort.quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook het instorten vn de torens werd relatief laat opgemerkt vond ik. Ik weet iig dat de NOS een beetje zat te suffen toen.
http://archives.cnn.com/2001/US/09/11/chronology.attack/quote:Op maandag 11 september 2006 15:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op welk uur kunnen we de instortingen alweer zien ?
Dat zijn CNN affiliates, daar hebben ze afspraken mee.. zo komt CNN altijd aan z'n breaking news.quote:Op maandag 11 september 2006 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het gaat best snel juist vind.
dat ze zo snel toestemming hebben om beelden van andere zenders te gebruiken enzo, en al die mensen aan de telefoon
ik ook ja. ik hoorde het pas en zette de tv pas aan toen de torens al ingestort warenquote:Op maandag 11 september 2006 15:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bijft onwerkelijk om het te zien. Zie het nu voor het eerst "live", 5 jaar geleden hoorde ik er pas van toen de torens al ingestort waren.
graag gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 15:18 schreef Klonk het volgende:
en Saviour bedankt voor je tip, we hebben hem last minute verwerkt in de blog van 15:11
so far...quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef PLAE@ het volgende:
De geilste dag in journalistiek ooit.
Raar ja, heeft op -130 gestaan, maar daarna kroop het ook weer omhoog.. nu weer op -145quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
die beurskoers is ook 'gaaf' om te zien dalen
ongelofelijke dag.quote:
Ja, voorodat Bush op TV kwam was de beurs al stilgelegd.quote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
was de beurs al stilgelegd toen? (geen getallen meer in die banner onderaan)
jammer dat die pauper dat niet deed bij die ene katrina rampquote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Agrafes het volgende:
Waarom zeikt men nu Bush af om het tijdstip van de persconferentie? Kvind het al goed dat hij zo snel reageerd
9:40 a.m.: The FAA halts all flight operations at U.S. airports, the first time in U.S. history that air traffic nationwide has been halted.quote:Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef Megalomaniac het volgende:
Hoe laat was Pentagon aan de beurt?
lekker overvliegen man. Het waren toch maar roetmoppenquote:Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef thedude0 het volgende:
[..]
jammer dat die pauper dat niet deed bij die ene katrina ramp
9:43quote:Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef Megalomaniac het volgende:
Hoe laat was Pentagon aan de beurt?
*spoilerquote:Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef venomsnake het volgende:
zometeen breekt de paniekfase uit, geruchten van een helicopter die neergestort is bij het pentagon. vliegtuigen die nog rondvliegen, gebouwen ontruimen enz enz.....![]()
hij wist allang dat het eraan zat te komen... en heeft het niet willen voorkomen omdat het zijn regering wel erg goed uitkwam.quote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Agrafes het volgende:
Waarom zeikt men nu Bush af om het tijdstip van de persconferentie? Kvind het al goed dat hij zo snel reageerd
TRU is een paar deurtjes verderquote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
hij wist allang dat het eraan zat te komen... en heeft het niet willen voorkomen omdat het zijn regering wel erg goed uitkwam.
tenminste zo denk ik erover.
Gaan we hier ook beginnen?quote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
hij wist allang dat het eraan zat te komen... en heeft het niet willen voorkomen omdat het zijn regering wel erg goed uitkwam.
tenminste zo denk ik erover.
Je denkt toch neit dat ie dat van a thousand injuries ter plekke heeft verzonnen he?quote:Op maandag 11 september 2006 15:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
toch mooi van cnn, niks man of vrouw in de studio met de info die op de pc binnenstroomt, maar gewoon de onwetende reporter met het wtc op de achtergrond
niks TRU, meer dirty POLquote:Op maandag 11 september 2006 15:39 schreef Agrafes het volgende:
[..]
TRU is een paar deurtjes verder![]()
Nooit, ze kunnen zo'n impact toch wel aan?quote:
Ik kan me RTL4 nog herrineren met een duidelijk aangeslagen Loretta Schrijver.quote:Op maandag 11 september 2006 15:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
toch mooi van cnn, niks man of vrouw in de studio met de info die op de pc binnenstroomt, maar gewoon de onwetende reporter met het wtc op de achtergrond
Jaquote:Op maandag 11 september 2006 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren die raketaanvallen op kabul 's nachts?iedereen dacht dat ze toen al begonnen maar het was 'maar' dat ongeregelde zooitje rebellen wat later ineens de noordelijke alliantie werd
zo'n verandering als van de tutsi's naar de westerlijke gealliceerden in wo II :")
Is het niet echt live dan?quote:Op maandag 11 september 2006 15:45 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom zegt 3 man hier dat het witte huis is geevacueerd net alsof het 11 september 2001 is![]()
Zoiets idd ja. Er werden beelden getoond van feestende moslims die snoep uitdeelden.quote:Op maandag 11 september 2006 15:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik kan me RTL4 nog herrineren met een duidelijk aangeslagen Loretta Schrijver.
Volgens mij had ze zelfs nog een paar niet politiek-correcte uitspraken...
Waar?quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Dementor het volgende:
Het is al op dvd te krijgen.
klopt ja,quote:Op maandag 11 september 2006 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoiets idd ja. Er werden beelden getoond van feestende moslims die snoep uitdeelden.
Daar reageerde ze duidelijk aangeslagen op.
onwetende reporter staat gewoon in contact met AP dus die staat daar heus wel goedquote:Op maandag 11 september 2006 15:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch raar héquote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef remlof het volgende:
"There was a helicopter circling the building (Pentagon), it disappeared behind the building and then there was a huge explosion"![]()
In het begin stond die vent toch echt uit zijn nek te lullen hoorquote:Op maandag 11 september 2006 15:49 schreef Agrafes het volgende:
[..]
onwetende reporter staat gewoon in contact met AP dus die staat daar heus wel goed
Over tien minuten.quote:Op maandag 11 september 2006 15:52 schreef 2Drix het volgende:
Hoelaat gaat de eerste toren nou instorten?
Alsof ze in de studio zoveel meer zouden kunnen vertellenquote:Op maandag 11 september 2006 15:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In het begin stond die vent toch echt uit zijn nek te lullen hoor![]()
En nog steeds niet...quote:Op maandag 11 september 2006 15:54 schreef remlof het volgende:
Pas nu hebben ze "gehoord" dat het een vliegtuig was dat het Pentagon raakte... Niemand heeft het gezien
Als je vanaf het begin keek zag je ook dat ze eerst dachten dat er een raket het WTC invloog, wat is je punt nou dan? Verslaggeving is gewoon ontzettend moeilijk op zo;n momentquote:Op maandag 11 september 2006 15:54 schreef remlof het volgende:
Pas nu hebben ze "gehoord" dat het een vliegtuig was dat het Pentagon raakte... Niemand heeft het gezien
Genoeg hebben dat gezien.quote:Op maandag 11 september 2006 15:54 schreef remlof het volgende:
Wel een US helicopter die er toevallig vloogquote:
wittness : "building just exploded"quote:
Ik heb het idee dat de "aanslag" op het pentagon door de amerikanen zelf gedaan is, pas in gang gezet nadat bekend was dat de verwachte terroristische aanslag in NY had plaatsgevonden.quote:Op maandag 11 september 2006 15:56 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Als je vanaf het begin keek zag je ook dat ze eerst dachten dat er een raket het WTC invloog, wat is je punt nou dan? Verslaggeving is gewoon ontzettend moeilijk op zo;n moment![]()
Explosie heb kun ij toch ook zien, die dikke vuurbal die je ziet vlak nadat het vliegtuig erin vloog.quote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
wittness : "building just exploded"
Opmerkelijk blijft dat die vliegtuig getuigen feitelijk maar kwamen "nadat" men al die versie had genoemd.![]()
Stel je niet zo aan, man.quote:Op maandag 11 september 2006 15:38 schreef -skippybal- het volgende:
Kunnen we zo niet gewoon een tweede topic hier maken waar alle users van hiero weer komen??
Dat andere topic word alweer verneukt met TRU geouwehoer
Heel bizar als je dat leest inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 16:00 schreef popolon het volgende:
je moet nu de originele foktopics van toen erbij hebben.
Er valt ook weinig te zien behalve een enorme rookwolk vanwaar hij staat...quote:Op maandag 11 september 2006 16:00 schreef Arcee het volgende:
Ze hadden 't instorten van de eerste toren niet eens live... en hij ziet 't nu ook nog niet.
sommige beelden staan niet op tapequote:Op maandag 11 september 2006 16:01 schreef Timmai het volgende:
ze zenden bepaalde stukken niet uit?
Dat kan de ontbrekende gedeeltes in de heruitzending verklarenquote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de "aanslag" op het pentagon door de amerikanen zelf gedaan is, pas in gang gezet nadat bekend was dat de verwachte terroristische aanslag in NY had plaatsgevonden.
Om de casus bellum aan te dikken zeg maar...
Maar goed da's geen disucssie voor dit topic, maar ik volg de broadcast vooral om te horen wat er destijds in the heat of the moment is gezegd...
gek he?quote:Op maandag 11 september 2006 16:01 schreef Timmai het volgende:
ze zenden bepaalde stukken niet uit?
Ik stel me niet aan, alleen een beetje jammer dat het niet meer mogelijk is een 9/11 topique te openen zonder al dat gedoe...quote:
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYCquote:Op maandag 11 september 2006 16:00 schreef popolon het volgende:
je moet nu de originele foktopics van toen erbij hebben.
Heel apart ja. Vreemd.quote:Op maandag 11 september 2006 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel bizar als je dat leest inderdaad
Ik had ze al gevonden Arcee.quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
Het begint idd vrij irritant te worden.quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, alleen een beetje jammer dat het niet meer mogelijk is een 9/11 topique te openen zonder al dat gedoe...
again....quote:Op maandag 11 september 2006 16:00 schreef Da_Ripper het volgende:
fire at the State Department?
Waar is dat
Washington.quote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
again....
weet iemand waar dit is, welk gebouw?
Ik vind dit zo'n idiote redenatie. Waarom zou zo'n toren netjes moeten instortenquote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef remlof het volgende:
kijk hoe die eerste toren instort dan, als dat geen controlled demolition is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |