Tgaat hard naar beneden....quote:Op maandag 11 september 2006 15:04 schreef ForumGek het volgende:
Mooi dat je de beurs daaronder nogsteeds kan volgen !![]()
Nee inderdaad, wilde het net zeggen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Het woord terrorisme is nog NIET gevallen
Raar, piloten denken zelf ook wel na.quote:Op maandag 11 september 2006 15:08 schreef Agrafes het volgende:
Die presentator denkt nu dat het aan een navigatiesysteem lag
het was gewoon absoluut onvoorstelbaar tot die tijdquote:Op maandag 11 september 2006 15:07 schreef roelofjan het volgende:
Het komt helemaal niet in hem op dat het opzet kan zijn...
Ook het instorten vn de torens werd relatief laat opgemerkt vond ik. Ik weet iig dat de NOS een beetje zat te suffen toen.quote:
het gaat best snel juist vind.quote:Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef Arcee het volgende:
Duurt ook lang voor ze met meer beelden van de 2e komen...
Verklap het eens niet... T'is juist zo spannend. Mijn "live" gevoel niet wegnemen....quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook het instorten vn de torens werd relatief laat opgemerkt vond ik. Ik weet iig dat de NOS een beetje zat te suffen toen.
dat was ook raar ja. opmerkingen als 'ik zie de toren niet meer door al die rook'. Maar die was dus gewoon ingestort.quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook het instorten vn de torens werd relatief laat opgemerkt vond ik. Ik weet iig dat de NOS een beetje zat te suffen toen.
http://archives.cnn.com/2001/US/09/11/chronology.attack/quote:Op maandag 11 september 2006 15:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op welk uur kunnen we de instortingen alweer zien ?
Dat zijn CNN affiliates, daar hebben ze afspraken mee.. zo komt CNN altijd aan z'n breaking news.quote:Op maandag 11 september 2006 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het gaat best snel juist vind.
dat ze zo snel toestemming hebben om beelden van andere zenders te gebruiken enzo, en al die mensen aan de telefoon
ik ook ja. ik hoorde het pas en zette de tv pas aan toen de torens al ingestort warenquote:Op maandag 11 september 2006 15:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bijft onwerkelijk om het te zien. Zie het nu voor het eerst "live", 5 jaar geleden hoorde ik er pas van toen de torens al ingestort waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |