Er valt ook weinig te zien behalve een enorme rookwolk vanwaar hij staat...quote:Op maandag 11 september 2006 16:00 schreef Arcee het volgende:
Ze hadden 't instorten van de eerste toren niet eens live... en hij ziet 't nu ook nog niet.
sommige beelden staan niet op tapequote:Op maandag 11 september 2006 16:01 schreef Timmai het volgende:
ze zenden bepaalde stukken niet uit?
Dat kan de ontbrekende gedeeltes in de heruitzending verklarenquote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de "aanslag" op het pentagon door de amerikanen zelf gedaan is, pas in gang gezet nadat bekend was dat de verwachte terroristische aanslag in NY had plaatsgevonden.
Om de casus bellum aan te dikken zeg maar...
Maar goed da's geen disucssie voor dit topic, maar ik volg de broadcast vooral om te horen wat er destijds in the heat of the moment is gezegd...
gek he?quote:Op maandag 11 september 2006 16:01 schreef Timmai het volgende:
ze zenden bepaalde stukken niet uit?
Ik stel me niet aan, alleen een beetje jammer dat het niet meer mogelijk is een 9/11 topique te openen zonder al dat gedoe...quote:
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYCquote:Op maandag 11 september 2006 16:00 schreef popolon het volgende:
je moet nu de originele foktopics van toen erbij hebben.
Heel apart ja. Vreemd.quote:Op maandag 11 september 2006 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel bizar als je dat leest inderdaad
Ik had ze al gevonden Arcee.quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
Het begint idd vrij irritant te worden.quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, alleen een beetje jammer dat het niet meer mogelijk is een 9/11 topique te openen zonder al dat gedoe...
again....quote:Op maandag 11 september 2006 16:00 schreef Da_Ripper het volgende:
fire at the State Department?
Waar is dat
Washington.quote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
again....
weet iemand waar dit is, welk gebouw?
Ik vind dit zo'n idiote redenatie. Waarom zou zo'n toren netjes moeten instortenquote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef remlof het volgende:
kijk hoe die eerste toren instort dan, als dat geen controlled demolition is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |