Was het sowieso niet een rare tijd? Tegelijkertijd begon ook het net zich rond ENRON te sluiten.quote:Op maandag 11 september 2006 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Put opties koop je ook als je verwacht dat het gaat dalen toch?
Tsja, zo kun je ook beginnen met het feit dat het vaak ook landen met een Islamitische achtergrond zijn die worden getroffen door aardbevingen. Of je zegt gewoon dat het grootste Islamitische land op de meest actieve vulkanische plek (ter wereld?) ligt.quote:Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat de reden is dat Amerika is aangevallen? Volgens mij kon Osama Bin Laden het niet verkroppen dat er Christelijke Amerikaanse soldaten rondliepen op Islamitische grond. Ik denk dat de hele situatie ook te maken heeft met afgunst naar Amerika en Israel. Overigens is het succes Bijbels te verklaren. God zegent de landen die Zijn volk steunen, lees daar de Bijbel maar eens op na.
Ja, want CNN TV heeft de hele dag herdenkingen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:15 schreef haaahaha het volgende:
Je bedoelt dat het enkel via internet te zien is?
vet dat ding draait hier ook nog, even kijken.quote:Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze hadden een andere docu moeten uitzenden dan dat vehicle.
Dat is weer een hele andere complottheorie.quote:Op maandag 11 september 2006 15:17 schreef squealmaster het volgende:
Pearl Habor hebben ze laten gebeuren, omdat Amerika een rede nodig had om Japan aantevallen. 9/11 hadden ze nodig om Afghanistan en irak aantevallen.
Don't see any difference
Dan ben je bij de verkeerde persoonquote:Op maandag 11 september 2006 15:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
vet dat ding draait hier ook nog even kijken.
Heb je ook nog een link van die illuminatie documentaire want vind ik nog de meest indrukkwekkende conspiracy tot nu toe.
Ik zeg niet dat het waar is, maar het is leuk om naar te kijken. Moderne Thrillers zijn het.
Japan mochten ze ook al aanvallen vanwege de wanpraktijken die ze deden in China. Overigens heeft de Japanse keizer zelf toestemming gegeven voor Pearl Harbor.quote:Op maandag 11 september 2006 15:17 schreef squealmaster het volgende:
Pearl Habor hebben ze laten gebeuren, omdat Amerika een rede nodig had om Japan aantevallen. 9/11 hadden ze nodig om Afghanistan en irak aantevallen.
Don't see any difference
Het principe is hetzelfde : Een rede hebben ! ! !quote:Op maandag 11 september 2006 15:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere complottheorie.
Alleen Flash is gaar, er zit een kleine vertraging in het geluid.quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan ben je bij de verkeerde persoonIk post alleen links van docu's waar ik zelf denk: die kunnen dicht bij de waarheid zitten
Pearl Habor was nodig om de emmer te doen overlopen ! ! !quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Japan mochten ze ook al aanvallen vanwege de wanpraktijken die ze deden in China. Overigens heeft de Japanse keizer zelf toestemming gegeven voor Pearl Harbor.
Ach, sommige mensen praten als een kip zonder kop. Ignorance is bliss.
quote:Op maandag 11 september 2006 15:24 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Het principe is hetzelfde : Een rede hebben ! ! !
Alleen worden die gecrieerd.
quote:Op maandag 11 september 2006 15:27 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Pearl Habor was nodig om de emmer te doen overlopen ! ! !
............maar de politiek correct Fokkers, kunnen helaas niet uit hun hokje kruipen, dat zou landverraad zijn.
lolquote:Op maandag 11 september 2006 15:27 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Pearl Habor was nodig om de emmer te doen overlopen ! ! !
............maar de politiek correct Fokkers, kunnen helaas niet uit hun hokje kruipen, dat zou landverraad zijn.
quote:Op maandag 11 september 2006 13:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Copy-Pasta van http://www.urban75.org/info/conspiraloons.html
[..]
Ik neem aan dat de meeste mensen hier The Manual for the Internet hebben gelezen? Zeer handig in het ontmaskeren van trolls.
quote:2. Relentlessness.
They will always go on and on about a conspiracy no matter how little evidence they have to go on or how much of what they have is simply discredited. (Moreover, as per 1. above, even if you listen to them ninety-eight times, the ninety-ninth time, when you say "no thanks", you'll be called a "sheep" again.) Additionally, they have no capacity for precis whatsoever. They go on and on at enormous length.
Ja jongen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:17 schreef squealmaster het volgende:
Don't see any difference
Dat ziet er normaal uit.quote:
Ik moet zeggen, dat ik het fijne er ook niet van weet, omdat ik naar het geheel kijk.quote:Op maandag 11 september 2006 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Het is dat ik het beter weet na al mijn jaren op het internet.
Sarcasme
(Zo niet, dan ben je gewoon aan het trollen)
En de bomaanslagen in madrid dan? Waarom hoor ik je daar niet over?quote:Op maandag 11 september 2006 15:34 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat ik het fijne er ook niet van weet, omdat ik naar het geheel kijk.
Het enige dat er ermee wil zeggen, is dat je terug moet gaan in de geschiedenis om het te kunnen begrijpen.
Pearl Habor, Kennedy, USS Cole, Oklhahoma city Bombing, WTC aanslag 1993, enz, enz.
Oftewel, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt en zit maar wat in de ruimte te lullen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:34 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat ik het fijne er ook niet van weet, omdat ik naar het geheel kijk.
Het enige dat er ermee wil zeggen, is dat je terug moet gaan in de geschiedenis om het te kunnen begrijpen.
Pearl Habor, Kennedy, USS Cole, Oklhahoma city Bombing, WTC aanslag 1993, enz, enz.
Dat is een gebeurtenis die zich na 9/11, afspeelde en is een gevolg van.............quote:Op maandag 11 september 2006 15:35 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En de bomaanslagen in madrid dan? Waarom hoor ik je daar niet over?
Weer zo'n politiek correct Fokkertje, die niet verder kan denken dan in het hokje waar hij zichzelf heeft ingeplaatst !quote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt en zit maar wat in de ruimte te lullen.
Pas maar op dat ik je IQ niet ga raden.
Precies wat ik ook zeiquote:Harige Bangmaker kom er maar in: “De dagen zijn zwanger van nieuwe gebeurtenissen en joden en alle andere westerlingen moeten dood.” Waarvan akte. En nou niet gelijk roepen dat de rechterhand van Bin Laden een racist is, want de westerse complotdenkers kunnen er ook wat van. Zo worden veel aluminiumhoedjes puur en alleen gedreven door racisme. Pardon? Jawel, “11 September was namelijk veel te ingewikkeld voor die domme Arabieren. Daar moet de CIA wel achter zitten.”
Ah, een echte.quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef altface het volgende:
[afbeelding]
Http://www.sendspace.com/file/uglj9i
Http://www.sendspace.com/file/uglj9i
Http://www.sendspace.com/file/bhvrzl
Http://www.sendspace.com/file/qilb1h
gerse beelden al weer 5 jaar ehh respect voor broeder atta
Sorry, maar daar zijn ze ook te dom voor.quote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef JohnDope het volgende:
geenstijl:
[..]
Precies wat ik ook zei
Nee, een Fokkertje dat niet tegen dom gelul kan zonder bewijzen. Of nog erger: figuren die wat vragen stellen, het anwoord op die vragen niet weten, en daarom uit die vragen een conclusie trekken.quote:Op maandag 11 september 2006 15:45 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Weer zo'n politiek correct Fokkertje, die niet verder kan denken dan in het hokje waar hij zichzelf heeft ingeplaatst !
![]()
Ach, ze moeten wel, want als het ooit uitkomt, willen ze natuurlijk niet dat ze in een slecht daglicht komen te staan. ! ! !quote:Op maandag 11 september 2006 16:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Valt me trouwens op dat ze op CNN veel kritischer zijn dan 5 jaar geleden.
Lees eens een boek kloothommel, wat een onzin!quote:Op maandag 11 september 2006 15:17 schreef squealmaster het volgende:
Pearl Habor hebben ze laten gebeuren, omdat Amerika een rede nodig had om Japan aantevallen.
Jesus Christus, wat doe jij veel moeite, om jouw blanke reet te beschermen !quote:Op maandag 11 september 2006 16:09 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, een Fokkertje dat niet tegen dom gelul kan zonder bewijzen. Of nog erger: figuren die wat vragen stellen, het anwoord op die vragen niet weten, en daarom uit die vragen een conclusie trekken.
Oh enneu: 88
Je bent op dreef zegquote:Op maandag 11 september 2006 16:55 schreef JohnDope het volgende:
Dit is ook een mooi verhaal, wederom weer lekker afgemixxed, mooie geluiden, etc
http://video.google.nl/videoplay?docid=3891535120990840079&q=illuminati
In deze documentaire krijgt de VN er van langs ook.
De Amerikanen wisten het en hebben het toch laten gebeuren.quote:Op maandag 11 september 2006 17:01 schreef _The_General_ het volgende:
Mag ik nu even de bronnen zien dat Pearl Harbor een inside job was ?
Kijk als Europa, VN, WHO, WTO, etc en de hele mikmak in discrediet wordt gebracht vind ik het top, het maakt me niet uit of het waarheid is of niet als ze maar in discrediet gebracht worden.quote:
Kijk naar de doc. van Alex Jones, dan gaan je ogen misschien open en ga nu niet roepen van : Alex Jones hier, en zus, want als je ze allemaal gezien hebt, leer je de geschiedenis misschien van een andere kan zien ! ! !tquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef _The_General_ het volgende:
Bron, het slaat nergens op wat je roept!
alex jones...zucht..het voelt trouwens vreemd om eens aan de andere kant te staan maar wat ik wil zeggen is, alex jones is een compleet doorgedraaide klant die alles wat hij kan vinden zonder het na te checken als waarheid presenteerd.quote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Kijk naar de doc. van Alex Jones, dan gaan je ogen misschien open en ga nu niet roepen van : Alex Jones hier, en zus, want als je ze allemaal gezien hebt, leer je de geschiedenis misschien van een andere kan zien ! ! !t
Heb alleen een film over Pearl Harbor gezien (nee, niet dat klote werkje met Ben Affleck). Staat me zoiets bij dat er toen ook veel waarschuwingen genegeerd werden en dat het wellicht voorgekomen had kunnen worden. Weet jij hoe dat zit als war/gun-nut?quote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef _The_General_ het volgende:
Dit is werkelijk ongelofelijk, 60 jaar naar Pearl Harbor, na officiele onderzoeken, boeken door onderzoekers, studie's door wetenschappers en historici gaan enkele conspiracy nutcracks nu roepen dat Pearl Harbor fishy was.
Ja echt wel!!!!! Die bom lag al klaar!!!!!quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef squealmaster het volgende:
Trouwens Pearl Habor was geen inside job, maar ze hadden wel voorkennis, dus hadden ze zoiets van : laat hun gang maar gaan, dan kunnen we hun daarna NUKEN ! ! !
Het kan voor een hoop mensen nou eenmaal niet zo zijn dat Amerika ooit ergens slachtoffer van kan zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef _The_General_ het volgende:
Dit is werkelijk ongelofelijk, 60 jaar naar Pearl Harbor, na officiele onderzoeken, boeken door onderzoekers, studie's door wetenschappers en historici gaan enkele conspiracy nutcracks nu roepen dat Pearl Harbor fishy was.
Zoals ik al erder zei, is pearl Habor geen inside job, maar een gelegenheid die de Amerikanen toen goed uitkwam.quote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef _The_General_ het volgende:
Gruwelquote:Op maandag 11 september 2006 17:21 schreef SunChaser het volgende:
Dat Pearl Harbor werd gebombadeerd was tot daar aan toe, maar dat die goedkope slet met allebei die vrienden neukte vond ik veel smeriger.
Net als 9/11 dusquote:Op maandag 11 september 2006 17:20 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Zoals ik al erder zei, is pearl Habor geen inside job, maar een gelegenheid die de Amerikanen toen goed uitkwam.
Maar ze buigen het altijd wel snel om naar eigen voordeelquote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Het kan voor een hoop mensen nou eenmaal niet zo zijn dat Amerika ooit ergens slachtoffer van kan zijn.
Bron?quote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Sorry, maar daar zijn ze ook te dom voor.
Nee, dat waren negentien anderen aan de oostkust van de VS. Wel opletten, he.quote:Je gelooft toch niet dat Bin Laden in zijn grotje in Afghanistan zo'n daad heeft kunnen plegen.
Robert Kennedyquote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En ook de moord op ML King en Marylin Monroe
Beetje hulp van een Pakistaanse geheime dienst erbij en het moet heel goed mogelijk zijn geweest. Immers, Amerika was een gatenkaas qua beveiliging.quote:Op maandag 11 september 2006 17:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Nee, dat waren negentien anderen aan de oostkust van de VS. Wel opletten, he.
Ik weet niet wat ik er van moet geloven, aan de ene kant vind ik het wel spannend als het waar is en hoop ik bijna dat het waarheid is.....quote:Op maandag 11 september 2006 17:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Wanneer shift de aandacht van 9/11 naar Illuminati/CFR
Tja Sinds bart weg is, is het niet meer wat het geweest is qua idealen. Politiek gezien is BNN sinsdien 180 graden gedraaid.quote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef _The_General_ het volgende:
Ik hoop het niet, dan moeten we echt de subsidie aan die club intrekken. Ik heb mijn lidmaatschap van BNN opgeheven ondertussen!
Opvallend feitje is wel dat de Amerikanen als eerste een mini-Japanse onderzee boot lieten zinken (voor Pearl Harbor). Voordat de eerste torpedo's vielen (van de eerste aanvalsgolf).quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef _The_General_ het volgende:
En ik heb tientallen, zo niet honderden boeken gelezen over WOII en oa Pearl Harbor en ik kan je zeggen dat dat niet zo is.. En die boeken zijn 100x meer betrouwbaarder dan ene Alex Jones.
Alsof Bart het beleid bepaalde toen hij nog leefde. BNN werd geleid door Gerard Timmer, die nu bij RTL zit.quote:Op maandag 11 september 2006 17:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tja Sinds bart weg is, is het niet meer wat het geweest is qua idealen. Politiek gezien is BNN sinsdien 180 graden gedraaid.
Hij zat volgens mij ook meer in een Teringtubbiepak dan wat anders.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alsof Bart het beleid bepaalde toen hij nog leefde. BNN werd geleid door Gerard Timmer, die nu bij RTL zit.
En ik kan me ook niet herinneren dat BNN zich achter een politiek standpunt schaarde. Een docu als Loose Change past prima bij BNNquote:Op maandag 11 september 2006 18:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij ook meer in een Teringtubbiepak dan wat anders.
Na, vind politiek sowieso niet bij de BNN-doelgroep horen. Die willen vooral gekke tv zien. Die liggen te slapen bij de zoveelste pseudoanalyse van instortende gebouwen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En ik kan me ook niet herinneren dat BNN zich achter een politiek standpunt schaarde. Een docu als Loose Change past prima bij BNN
LC is anders erg populair, tis niet voor niks 30 miljoen keer gedownload.quote:Op maandag 11 september 2006 18:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die willen vooral gekke tv zien. Die liggen te slapen bij de zoveelste pseudoanalyse van instortende gebouwen.
Het lijkt me eerder iets voor SBS6, die met de JFK aflevering van Peter R. De Vries wel vaker iets met complotten doen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
LC is anders erg populair, tis niet voor niks 30 miljoen keer gedownload.
dat maakt het nog geen onzin de smurfen zijn wel 100 miljoen kleer gedownload.quote:Op maandag 11 september 2006 18:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
LC is anders erg populair, tis niet voor niks 30 miljoen keer gedownload.
De tagline klopt al niet iig, ik wil niet eens de inhoud dan weten.quote:Op maandag 11 september 2006 18:34 schreef SunChaser het volgende:
Je hoort niks over die andere complottheorie. Dat de Joden erachter zaten. Is ook een film van met de tagline: No Jews Died on the WTC Towers
idd ze hebben die hezbollah journalist opgespoord en die zei ook dat het klinkklare onzin wasquote:Op maandag 11 september 2006 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De tagline klopt al niet iig, ik wil niet eens de inhoud dan weten.
Deze theorie is vooral popiejopie in het de Arabische landen waar maar liefst 80-85% dit zien als een feitMede mogelijk gemaakt door Hezbollah-tv
![]()
"signalen van mogelijke dreiging" ??quote:Op maandag 11 september 2006 12:41 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat bush specifiek wist wat er zou gaan gebeuren. Ik denk eerder dat ze wel signalen van mogelijke dreigingen binnen kregen, maar die (blijkt dus achteraf: ) enorm hebben onderschat.
Jongetje toch. Nou doe je het alweer.... Je doet de ene aanname na de andere zonder ook maar een flard bewijs.quote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Jesus Christus, wat doe jij veel moeite, om jouw blanke reet te beschermen !![]()
Jahaaa en de bouwbedrijven hadden er ook belang bij! Dus de bouwbedrijven hebben de aanslagen gepleegd!!!!! Geweldige conclusie kerel!!!!quote:Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef atmosphere1 het volgende:
[quote]Op maandag 11 september 2006 12:41 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat bush specifiek wist wat er zou gaan gebeuren. Ik denk eerder dat ze wel signalen van mogelijke dreigingen binnen kregen, maar die (blijkt dus achteraf: ) enorm hebben onderschat.
"signalen van mogelijke dreiging" ??
In juli 2001 schreven de neo-cons zelf al over Osama die het plan had om op Amerikaanse bodem aan te vallen . Ook schreven zij over de slapende cellen in de VS.
Een paar maanden later rolden de waarschuwingen van minimaal 12 geheime diensten van verschillende landen binnen . Niet zo maar waarschuwingen maar zeer zeer concrete !!
Zij wisten vooraf al welk voordeel een grote aanslag voor hen zou hebben . Waarom zou men ingrijpen om iets dat in hun voordeel was te voorkomen ????
Vergeet de Peak Oil lezing van Colin Campbell niet, "End of Suburbia". Een echte aanrader vol met ironische humor.quote:Op maandag 11 september 2006 12:35 schreef OpenYourMind het volgende:
[knip]
Nieuwszenders die eigenlijk een waarde oordeel durven te geven over een periode van de laatste 5 jr.quote:Op maandag 11 september 2006 20:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is dat voor een reclame dan?
Goed, ik neem mijn woorden terug; we zijn niet allemaal verstandiger dan Meki.quote:Op maandag 11 september 2006 17:30 schreef JohnDope het volgende:
deze docu is ook heel dik, duurt maar 7 minuten. Daar in laten ze zien waar je in het dagelijks leven allemaal symbolen van de vrijmetselaars en illuminatie tegen komt.
Met als klap op de vuurpijl op 4minuut17 dan zie je de paus met daar achter een omgekeerd kruis.
http://video.google.nl/videoplay?docid=2357448098911229950&q=illuminati
Waar haal je dat in godsnaam vandaan dan ???quote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef oheng het volgende:
[..]
Jahaaa en de bouwbedrijven hadden er ook belang bij! Dus de bouwbedrijven hebben de aanslagen gepleegd!!!!! Geweldige conclusie kerel!!!!
Ik ben hier bijna de enige die de waarheid wel inzietquote:Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Goed, ik neem mijn woorden terug; we zijn niet allemaal verstandiger dan Meki.
Ik had nooit gedacht dat ik op een forum een grondige en oprechte hekel aan iemand kon krijgen...quote:Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben hier bijna de enige die de waarheid wel inziet
er waren explosies dat ziet iedereen behalve mensen die dat niet willen inzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |