Zeg maar waar hij heen moet.quote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef Da_Ripper het volgende:
mijn excuses...
kan ik dit topic verplaatsen?
Zoals Dan Brownquote:Op maandag 11 september 2006 17:42 schreef het_fokschaap het volgende:
. Slechts een aantal conspiracy believers denken dat ze nog steeds aktief zijn.
Die beweert dat alles in zijn boeken waarheis isquote:Op maandag 11 september 2006 17:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, dat is een roman schrijver
tuurlijk, dat heet marketingquote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die beweert dat alles in zijn boeken waarheis is
Dat dacht het Vaticaan toch ook ?quote:Op maandag 11 september 2006 17:42 schreef het_fokschaap het volgende:
Zover ik weet zijn die al lang opgedoekt..
Dan móét het wel zo zijnquote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Masonary begon in Scotland, en heeft Grand Lodges in Frankrijk en Engeland.
Volgens vele zijn het de Knight Templars onder een andere naam.
De Illuminati zouden opgericht zijn in Duitsland, in 1776 (hetzelfde jaar dat de US the Declaration of Indepence ondertekende, + dit zou de hoogte worden van de Freedom Tower - de vervanging van de WTC)
1776 meter hoog ??quote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Masonary begon in Scotland, en heeft Grand Lodges in Frankrijk en Engeland.
Volgens vele zijn het de Knight Templars onder een andere naam.
De Illuminati zouden opgericht zijn in Duitsland, in 1776 (hetzelfde jaar dat de US the Declaration of Indepence ondertekende, + dit zou de hoogte worden van de Freedom Tower - de vervanging van de WTC)
Het blijft hoe dan ook een flink stuk gebouw waar je een vliegtuig in kan parkerenquote:Op maandag 18 september 2006 16:56 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
1776 meter hoog ??![]()
Volgens mij is dat nog niet eens mogelijk.
We zijn als mensheid nog niet eens bij de 1 kilometer aangeland... laat staan 2
Hm, correctie; het is dus 1776 FT.
My bad![]()
Precies ik weet niet of er een complot is, maar de reguliere complottheorien die je op TV ziet, hebben 0,0 diepgang.quote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Of het controlled demoliton was of niet?
Of het nu een vliegtuig of raket was?
Of het nu neergestort is of niet?
Het gaat erom wie hier baat bij heeft...
Question those in power and how they got there...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |