Oh, gefeli dan he!quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef Gia het volgende:
Ik was bij mijn moeder om de kids uit school (tegenover) te halen. Mijn zus belde dat we CNN op moesten zetten. Zodoende zag ik live nr. 2 in die toren vliegen. Heb meteen mijn man gebeld op zijn werk, waar ze nog van niks wisten. Daar was toen meteen ook alles in rep en roer. Eén vliegtuig kan nog een ongeluk zijn, maar twee moest wel een aanslag zijn.
Vervolgens ben ik de kids op gaan halen. Bij het schoolhek vertelde ik tegen een aantal moeders wat er gebeurd was. Hun reactie: WTC? Wat is dat? Is dat belangrijk?
Een van mijn medevakantiegangers ging op haar gemakje op het strand liggen, want... tsja, het was in New York he... Ver weg dus...quote:Op maandag 11 september 2006 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
De volgende dag beseften ze de ernst van de situatie pas.![]()
Vandaag dus?quote:Op maandag 11 september 2006 13:34 schreef Kings het volgende:
Ik zat in de trein naar huis, toen de jongen op wie ik verliefd was mij belde om het nieuws te vertellen. Vijf jaar later werd het pas wederzijds..!
quote:Op maandag 11 september 2006 10:44 schreef mstx het volgende:
Ik kwam om 15:00 net terug van school, ging een beetje TV kijken en toen zag ik op RTL5 ineens een brandende toren.
Zo is het bij mij ook ongeveer gegaan. Alleen heb ik het onder samen met mijn pa gekeken. s' avonds ben ik nog uefa cup gaan kijken. Roda tegen fylkir uit ijsland. Er waren heel weinig mensen daar en er heerste begrijpelijkerwijs een grafsfeer.quote:Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef Natalie het volgende:
Dit topic komt ook ieder jaar terug
Thuis, bij de pc, toen mijn vader naar boven gestormd kwam om te melden dat er een vliegtuig in het WTC was gevlogen. Ik zei nog dat het klonk als het script van een film. Toch maar m'n tv aangezet en zag net het tweede vliegtuig de andere toren in gaan.
en daarna feest op straat?quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef Burakius het volgende:
gamen
nee.. werd verdrietig.. dat mensen hun eigen volk zoiets kunnen aandoen ongelooflijkquote:
En dat grietje niet eens ontmaagdquote:Op maandag 11 september 2006 20:50 schreef Staaf het volgende:
Hadden jullie toen ook allemaal van die tjappie mensen met domme MSNnamen in jullie MSN lijst??
bij mij heetten er toen een heleboel 'osama bin laden', 'help WO3 gaat beginne', 'ik wil nog niet dood' en de gekste was nog wel 'help ik wil niet als maagd stervan want wo3 komt eraan!'
Omin lauw die namen man... whaha![]()
Zo een naam had ik ook toenquote:Op maandag 11 september 2006 20:50 schreef Staaf het volgende:
Hadden jullie toen ook allemaal van die tjappie mensen met domme MSNnamen in jullie MSN lijst??
bij mij heetten er toen een heleboel 'osama bin laden', 'help WO3 gaat beginne', 'ik wil nog niet dood' en de gekste was nog wel 'help ik wil niet als maagd stervan want wo3 komt eraan!'
Omin lauw die namen man... whaha![]()
Ik ook zoiets. Ik kwam thuis van school om 15.00 en mijn moeder zat jankend voor de tv. Ik zei ''wat is er'' ze zei ''kijk maar'' en toen vloeg het tweede vliegtuig er dus in. "T was best schrikkenquote:Op maandag 11 september 2006 10:44 schreef mstx het volgende:
Ik kwam om 15:00 net terug van school, ging een beetje TV kijken en toen zag ik op RTL5 ineens een brandende toren.
Hahaha... hmm lets see what else is on tv...quote:
Grappig, hier hetzelfde. Ik was in de werkplaats bezig en een dame van kantoor meldde dat er een sportvliegtuigje een wolkenkrabber ingevlogen was. Onnodig te vermelden dat er niet veel meer gewerkt werd.quote:Op maandag 11 september 2006 13:10 schreef Knipoogje het volgende:
Op mijn werk. Collega zei dat er een sportvliegtuigje het WTC was ingevlogen, dus gingen we kijken naar de internetstreams. 15 minuten later waren we live getuige van het 2e vliegtuig.
Rest van de dag weinig aan werk toegekomen...
Dat was mijn eerste reactie ook : "WO3 is begonnen."quote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik hoorde t van mn zus, die binnen kwam gerend en zei dat er een vliegtuig in het WTC was geknald.
Ik dacht nog dat het het WTC in Amsterdam was, tv aangedaan en toen moest het eerst even doordringen dat het New York was.
Kan me nog goed herinneren hoe ik het tweede vliegtuig erin zag gaan en ik hysterisch riep: OMG GA DE WAPENS MAAR PAKKEN, WO3 IS BEGONNEN!!!
Dat inzakken van de torens was unreal. Net een film![]()
ohwja, dus jij dacht gelijk dat de US dit zelf op zijn geweten zou hebben?quote:Op maandag 11 september 2006 19:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
nee.. werd verdrietig.. dat mensen hun eigen volk zoiets kunnen aandoen ongelooflijk
Dude ik ook!quote:Op maandag 11 september 2006 10:35 schreef BoNi het volgende:
Aan het bier in Stairway to Heaven.....
hej das toevallig, mij overkwam precies hetzelfde:O Wat een darn toeval. (;))quote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef Devvie het volgende:
Ik was zo op bruggerkamp, maar die #*%^Y(@ leraren vonden het nodig dat we dit wisten, dus ze hebben ons er niets over verteld. En toen we 2dagen later in de krant lazen dat er oorlog was, nou ja he, toen wisten we het toch.
![]()
Verbaast me niks, swaquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:27 schreef De_Loet het volgende:
ik was een paar natte kutten aan het beffen
Wat voor school was dat nou weerquote:Op donderdag 14 september 2006 09:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat toevallig in de aula op school, had een tussenuur. Er kwam een leraar binnenstormen die altijd de radio aan heeft staan en zette de TV meteen op CNN. De rest van de dag geen les meer gehad, want je mocht kiezen: óf in de aula blijven zitten kijken, óf naar huis gaan en daar kijken. Niemand is naar huis gegaan
een ROCquote:Op donderdag 14 september 2006 09:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat voor school was dat nou weer. als je bij ons op school het woordje huis hoorde dan was de halve school al leeg
dinsdag 11 september 2001 @ 17:54 LOL coolquote:Op woensdag 13 september 2006 19:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik hoorde het toen ik op weg was naar huis
Iemand in de trein werd gebeld, waarna hij het vertelde tegen de persoon naast hem.
Toen ik thuis kwam heb ik de TV aangezet. Op dat moment vloog het 2e toestel de toren in.
Op die dag heb ik overigens ook mijn account hier op Fok aangemaakt
"we hebben een tuss..." *weg*quote:Op donderdag 14 september 2006 09:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat voor school was dat nou weer. als je bij ons op school het woordje huis hoorde dan was de halve school al leeg
Ik zette het nieuws aan, ik denk van 3 uur (maar kan ook best pas om 4 uur zijn geweest.) Kan me nog goed herinneren dat 't al een minuutje ofzo bezig was en dat 't eerste wat ik zag de eerste toren was die in brand stond. Vervolgens kwamen de beelden van 't 2de vliegtuig. Maar ik keek dus gewoon nieuws, op Nederland... kan best zijn dat 't niet "live" was. Keek immers geen CNN oid. Het maakte wel de indruk dat 't live was, maar 't kan ook gewoon zijn dat 't zoveel indruk maakte dat ik me dat niet meer goed kan herinneren.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik twijfel trouwens aan al die mensen die zeggen dat ze de tv aanzetten en heel toevallig allemaal net het tweede vliegtuigje erin zagen vliegen. Bijna iedereen zegt op dat moment de tv te hebben aangezet. Maar dat fragment werd zovaak in de herhaling vertoond, dat je al snel de tv aanzette op een moment dat je het tweede vliegtuig erin zag vliegen.
ik was om 14:00 vrij en om 15:00 thuis... normaal ren ik altijd door naar me kamer alleen zat ik op cnn naar het brandende wtc te kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik twijfel trouwens aan al die mensen die zeggen dat ze de tv aanzetten en heel toevallig allemaal net het tweede vliegtuigje erin zagen vliegen. Bijna iedereen zegt op dat moment de tv te hebben aangezet. Maar dat fragment werd zovaak in de herhaling vertoond, dat je al snel de tv aanzette op een moment dat je het tweede vliegtuig erin zag vliegen.
Hier moet ik het we live gezien hebben. Was al bbc aan het kijken omdat mijn ma een soap aan het volgen was.(dat kan ik me dan weer wel herinneren.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef Isabeau het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |