abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 10:44:00 #21
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_41700028
Ik kwam om 15:00 net terug van school, ging een beetje TV kijken en toen zag ik op RTL5 ineens een brandende toren.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 11 september 2006 @ 10:45:52 #22
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41700075
ik zat in de bus toen de ma van een klasgenoot had gebeld dat er allemaal bommen ontploft waren en vliegtuigen in gebouwen waren gevlogen door irak......

t was gelukkig iets minder erg
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_41700240
op school
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 11 september 2006 @ 10:56:31 #24
92008 cs11wa
Beam me up Scottie
pi_41700338
Ik was op school toen het gebeurde. Tijdens de pauze liep ik naar de kantine. In de kantine was het tv meestal op tmf of mtv, dit keer niet. Iedereen dacht het was een muziekclip met fx explosie. Naderhand namen we serieus aan dat het echt was.
pi_41700386
Ik liep op de afdeling personeelszaken toen ik het nieuws hoorde.
Life's not over 'till you die.
pi_41700438
keek toevallig Cnn toen het gebeurde (zoals ik wel wel vaker had met bijzondere gebeurtenissen)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Licht Ontvlambaar maandag 11 september 2006 @ 11:03:41 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41700513
Ik lag in bed in het Holiday Inn in Clearwater Florida toen mijn schoonvader ons belde dat we CNN aan moesten zetten... Vervolgens hebben vol verbazing zitten kijken hoe een tweede vliegtuig het WTC binnenvloog en vervolgens de torens instorten...

Toen kwam de mededeling dat Bush in Tampa zat (heel dichtbij), dat er nog een vliegtuig gekaapt zou zijn en onderweg naar Tampa en dat de grootste wapenindustrie van de VS in Tampa ligt... Dus hebben we ingepakt en zijn vertrokken...
We waren niet de enige, richting Orlando drie rijen dik en niemand die zich aan de snelheid hield...

De dagen erna waren behoorlijk onwerkelijk, we zijn naar Universal en Disney geweest... Geen enkele wachtrij... Overal op de lichtreclames van hotels geen kamerprijzen, maar 'God save America' etc, overal vlaggen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41701324
Ik liep direct naar buiten en begon met de champagne te knallen
pi_41701806
Had een van m'n laatste rijlessen toen (dag of 2 later moest ik afrijden). Kwam thuis en hoorde van m'n moeder dat er wat ergs in de VS was gebeurd.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_41702165
Dit topic komt ook ieder jaar terug
Thuis, bij de pc, toen mijn vader naar boven gestormd kwam om te melden dat er een vliegtuig in het WTC was gevlogen. Ik zei nog dat het klonk als het script van een film. Toch maar m'n tv aangezet en zag net het tweede vliegtuig de andere toren in gaan.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 11 september 2006 @ 12:01:45 #31
3542 Gia
User under construction
pi_41702172
Ik was bij mijn moeder om de kids uit school (tegenover) te halen. Mijn zus belde dat we CNN op moesten zetten. Zodoende zag ik live nr. 2 in die toren vliegen. Heb meteen mijn man gebeld op zijn werk, waar ze nog van niks wisten. Daar was toen meteen ook alles in rep en roer. Eén vliegtuig kan nog een ongeluk zijn, maar twee moest wel een aanslag zijn.
Vervolgens ben ik de kids op gaan halen. Bij het schoolhek vertelde ik tegen een aantal moeders wat er gebeurd was. Hun reactie: WTC? Wat is dat? Is dat belangrijk?
  maandag 11 september 2006 @ 12:04:26 #32
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_41702236
Ik was aan t werk in nuth in een loods. Toen me broer het me vertelde, en ik hem niet geloofde. En toen het op het nieuws kwam op de radio, begon ik toch te twijfelen.. en toen ik eenmaal (om een uur of 7 thuis was) zag ik dat het echt was.
ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  maandag 11 september 2006 @ 12:06:23 #33
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_41702287
In de trein van school op weg naar mijn werk in Eindhoven. In de trein kreeg ik al een gevoel dat er iets niet goed was, op mijn werk stond de tv aan (normaal doen ze dat nooit.)
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_41702346
Op de universiteit, ik had net college gehad en ging nog even op internet, want dat had ik thuis nog niet. Toen las ik wat er was gebeurd...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 11 september 2006 @ 12:10:29 #35
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41702382
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef Gia het volgende:
Ik was bij mijn moeder om de kids uit school (tegenover) te halen. Mijn zus belde dat we CNN op moesten zetten. Zodoende zag ik live nr. 2 in die toren vliegen. Heb meteen mijn man gebeld op zijn werk, waar ze nog van niks wisten. Daar was toen meteen ook alles in rep en roer. Eén vliegtuig kan nog een ongeluk zijn, maar twee moest wel een aanslag zijn.
Vervolgens ben ik de kids op gaan halen. Bij het schoolhek vertelde ik tegen een aantal moeders wat er gebeurd was. Hun reactie: WTC? Wat is dat? Is dat belangrijk?
die schoolmoeders
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_41702505
Ik zat op Fraser Island (Qld) in Australië. Dat was één an de hoogtepunten van mijn tijd in Australië, maar wel één met een zwarte rand dus.
  maandag 11 september 2006 @ 12:18:08 #37
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_41702562
Ik zat op m'n werk. De vriendin van een collega van me werkte toen bij de alarmcentrale van de ANWB, daar kwamen heel vlot de eerste berichten binnen (Ik denk omdat de impact toen nog niet te overzien was: hoeveel Nederlanders zitten daar, hoe snel moeten en vooral kunnen die weg). Zij belde die collega van me en vanaf dat moment zaten we aan radio's gekluisterd en een poging te doen CNN.com en andere nieuwssites op te roepen.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_41702597
11 September 2001 was groot feest
Mijn opa werd toen 75.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_41702600
Was op school en hoorde het nieuws van een klasgenoot die thuis zat
pi_41702609
school ofzo, erg boeiend allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo