Ik zat op mijn werk.
Ineens hoorde ik op de radio dat er een vliegtuig in het WTC in NY was gevlogen. Het ging waarschijnljik om een sportvliegtuig. Dus ik dacht nog "pfff sukkel. Die toren is toch zo groot... die zie je wel neem ik aan"
uiteraard werd na een tijdje duidelijk dat het nou niet bepaald een sportvliegtuigje was.
Ff op internet gaan zoeken naar een plaatje ofzo om te kijken hoe het eruit zag.
Toen hoorde ik op de radio dat er een 2de vliegtuig in was gevlogen. Ik ben naar Tweakers gegaan en zag er een topic over (ik zat toen nog niet op Fok!). Er kwamen zo snel berichten bij dat ik het niet eens kon bijhouden met lezen. Daarna nog het Pentagon. Ik dacht echt dat ik gek werd.
Later waren er kleine filmpjes te vinden. Ik kon het echt niet geloven.
Wat me eigenlijk best irriteerde was dat ik samen met 2 collega's de enige waren die er aandacht aan besteedden. Al mijn andere collega's leek het niet te boeien. Ze gingen rustig verder aan het werk. Ik ben niet meer productief geweest die dag.
Tussendoor ook de hele tijd mailen met vrienden die ook op het werk zaten. Om toch een redelijk beeld te krijgen van wat er aan de hand was.
Ik wist zeker dat dit de wereld zou gaan veranderen en dat heeft het ook zeker gedaan. Terwijl de collega's die er geen aandacht aan wilden besteden me voor gek verklaarden.
Ik dacht ook aan WO3. Gelukkig is het niet helemaal zo ver gekomen. Hoewel er wel een heleboel landen nu in oorlog zijn.
S'avonds toen ik thuis was gelijk de tv aangezet. Pizza bestelt omdat ik geen zin had om zelf eten te maken op dat moment. Tot zeker een uur of 1 tv aangehad en op internet gezeten.
Het moment dat mensen naar beneden gingen springen...
![]()
Brok in me keel. Moet je nagaan hoe erg het daar geweest moet zijn dat ze liever naar beneden springen dan daar blijven.
Het instorten van de Torens. Verschrikkelijk!
Ik heb zelfs nog een aankondiging gevonden op internet door 1 of andere rare gast. Die zei dat er iets ging gebeuren waardoor de wereld veranderd zou worden. Hij verkondigde dit op 1 of ander forum (nope niet fok
![]()
). Jammer genoeg weet ik zijn gebruikersnaam niet meer. Anders had ik het wel kunnen opzoeken. Ik vraag me nog steeds af wat daar nou waar van is. Ik vond het alleen toen wel ongelovelijk beangstigend.
Is tot nu toe wel de wereldgebeurtenis die het meeste indruk op me gemaakt heeft....
[ Bericht 6% gewijzigd door Komakie op 13-09-2006 15:29:38 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"