Een verrekte niersteen in z'n milt.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:37 schreef TornadoDK het volgende:
ik ben benieuwd wat maandag het smoesje is waarom hij er afgelopen week niet was
tbh?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:03 schreef Matty___ het volgende:
Het verhaal was leuk tot het teambuildingweekeind tbh.
Ah, de Engelse variant op wmb.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:20 schreef Richardfun het volgende:
tbh = to be honest
wmb?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:26 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Ah, de Engelse variant op wmb.
Merci (om er nog maar een taal bij te trekken).
Jammer van dit stuk, voor de rest was het wel geloofwaardig.quote:Afijn, Dirk-Jan kijkt even om zich heen en buigt zich zo voorover naar Diane: "Nou, ik weet het niet, Diane... Maar het lijkt erop dat jij als de aanstichtster van dit alles wordt gezien!" Diane schrikt zich een hoedje. "Hoezo? Wat is er aan de hand dan?" vraagt ze verbijsterd. "Nou, Diane, ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar valt het je niet op dat Sjaak deze morgen al een paar keer bij Jean-Paul is geweest? En niet om zijn ontslagbrief op te halen als je het mij vraagt." antwoordde Dik-Jan
Dat doet elke vrouw 1x per maandquote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef SjonPopesco het volgende:
Je moeder bloedt langzaam dood, hoor je me!
Fictieve namen, geen bedrijfsnamen genoemd of wat dan ook. Enige schade richt hij dus niet aan. Er is dus ook geen grond hem te ontslaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:29 schreef CamelNL het volgende:
VD is gewoon flink gewaarschuwd op z´n werk. Nog 1 keer posten op FOK! en je ligt eruit![]()
Zitten alle overheidsinstanties onder werktijd te Fok!ken dan?quote:Ik bedoel, welke overheids instantie is er nou zo gek dat ze dat soort dingen NIET opmerken.
Dan raad ik hem ten zeerste aan schrijver te worden. Hij heeft talent voor spannende en pakkende verhalenquote:Kom op zeg......Dit verhaal is:
1 Compleet uit de duim gezogen verhaal van VD
Hetzelfde advies.quote:of
2 Voor een deel waar, maar super aangedikt
Vervolgens zou jouw chef jou op straat flikkeren als ie de ontslagvergoedingen ziet die het bedrijf dankzij jouw ontslagwoede kan gaan betalen, aangezien er geen enkele grond voor ontslag is, zeker niet op staande voet. Ok, uitzondering is wat Sjaak geflikt heeftquote:Als ik die Jean-Paul had geweest en ik had dit verhaal op internet gezien dan hadden er al lang een paar buiten de deur van dat bedrijf gestaan. Maar goed, ik heet geen Jean-Paul en werk (gelukkig) al helemaal niet voor een overheids instelling.
Alleen moet hij dan wel zijn tempo wat verhogen. Met het tempo waarin hij nu schrijft komt zijn debuut uit tegen de tijd dat hij met pensioen gaat.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:41 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dan raad ik hem ten zeerste aan schrijver te worden. Hij heeft talent voor spannende en pakkende verhalen![]()
[..]
Hetzelfde advies.![]()
de avonden is ook niet op een dag geschrevenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen moet hij dan wel zijn tempo wat verhogen. Met het tempo waarin hij nu schrijft komt zijn debuut uit tegen de tijd dat hij met pensioen gaat.![]()
DAT ben ik met je eens! VD! UPDATEN! Hou je lezers niet zo in spanning!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen moet hij dan wel zijn tempo wat verhogen. Met het tempo waarin hij nu schrijft komt zijn debuut uit tegen de tijd dat hij met pensioen gaat.![]()
We wachten dan ook alweer langer dan een dag op de volgende updatequote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
de avonden is ook niet op een dag geschreven
Tuurlijk, het is zijn appeltje voor de dorst!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga je weer drie uur lunchen?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:26 schreef vogeItjesdans het volgende:
<knip>
Het is nu lunchtijd, straks weer een update.
Beloofd?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:26 schreef vogeItjesdans het volgende:
Nadat we allemaal aangekomen waren op checkpoint Charlie hadden Jean-Paul en Sjaak eerst op geringe afstand van de rest hun kleren hadden uitgewrongen, was het volgens Tjopa en de twee huillies tijd voor een broodje. Het was niet lang geleden dat we wat gegeten hadden, maar dankzij de gedane inspanning was iedereen wel wat hongerig. Ik ging aan te tafel zitten met Marco, Taeke en Sjaak, die later aanschoof.
De broodjes die Tjopa had meegomen waren warm en klef, des te meer reden voor Marco om op slinkse wijze een kleffe plak kaas in de richting van de scharrelende kippen van het Secretariaat te gooien. Na een paar seconden kwam er een hard gegil en gelach uit de richting van het Secretariaat. Het was Chili die iets in de trend riep van: "Joellie moeten joellie brood opeten, joellie klootz*kken". Het bleek dus precies op het hoofd te zijn gekomen van Diane.
Toen Diane met een rood hoofd richting onze tafel kwam. En al begon met boos naar Sjaak kijken, werd het Taeke teveel " Waarom geef je Sjaak altijd de schuld heks, vind je hem leuk ofzo". Diane wist niets meer te zeggen en liep stampvoetend terug naar tafel. Toen Jean-Paul in een poging om orde te houden zei " En nou is het genoeg, het is geen kleuteruitstapje!". Iedereen moest lachen, zelfs Tjopa. Nadat iedereen de broodjes ophad moesten we weer achter Tjopa aan.
Het is nu lunchtijd, straks weer een update.
Ah, dat verklaart een hoop wat betreft de kromme spelling. Je hebt natuurlijk haast om niets te missen van Dirk-Jans kantinegeintjesquote:Op donderdag 14 september 2006 12:26 schreef vogeItjesdans het volgende:
Het is nu lunchtijd.
ja en wat stond hierquote:Op donderdag 14 september 2006 12:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
De kortste update die ik ooit heb gezien!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
quote:vogeitjesdans
Pek en veren!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Pakt uwen fakkels en hooivorken!
+10 scherp.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Borkydude het volgende:
KLOON!
De echte Vogeltjesdans schrijf je gewoon, die op deze pagina het verhaal post heeft geen l (L) maar een I, hoofdletter i, wat is dit?
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Borkydude het volgende:
KLOON!
De echte Vogeltjesdans schrijf je gewoon, die op deze pagina het verhaal post heeft geen l (L) maar een I, hoofdletter i, wat is dit?
Het klopt wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:59 schreef Rio het volgende:
[..]
+10 scherp.
Laatste bezoek: 1 uur, 42 minuten geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Dood aan vogeitjesdans! DOOD!
Kan ook te maken hebben met het feit dat TS niet vogeltjesdans is maar Sloperquote:Op donderdag 14 september 2006 15:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het klopt wel.
Als je aanzet dat de posts van de TS blauw moeten zijn dan worden de laatste van Vogeitjesdans niet blauw.
Blind date regelen met Chiliquote:Op donderdag 14 september 2006 15:11 schreef Levitation het volgende:
Tijd voor een Poll?![]()
"Wat doen we met Vogeitjesdans?"
- Vierendelen
- Aan 't spit bij de lunch
- Kielhalen onder het vlot van 't secretariaat door
- Aan het secretariaat uitleveren
- ...
Ik ga me straks bij het RIAGG melden wegens een ernstige vorm van Poll-verslaving.![]()
Volgens Loose Change wist de CIA dit, maar deden ze er niks aan! Zie je wel!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef Reflex het volgende:
Ik eis dat de SP en GL hier kamervragen over stellen!! Dit kan zo niet! Waarom lijkt de hoofdletter I op een normale l? Ik denk dat het een complot is van bush...
Jij snapt er niets van... het is de schuld van Al Qaida... heeft ome Bush zelf gezegd.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:40 schreef Frits het volgende:
[..]
Volgens Loose Change wist de CIA dit, maar deden ze er niks aan! Zie je wel!
Dan moeten we Iran maar binnenvallen, er zit niets anders op!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij snapt er niets van... het is de schuld van Al Qaida... heeft ome Bush zelf gezegd.![]()
Diana is een Iraanse spionne die is geinfiltreerd bij een Nederlandse overheidsorganisatie om onze atoomgeheimen los te krijgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef Frits het volgende:
[..]
Dan moeten we Iran maar binnenvallen, er zit niets anders op!
Dat zeg ik, als het de echte was zou die blauw worden als je die optie aan hebt staan!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:07 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Kan ook te maken hebben met het feit dat TS niet vogeltjesdans is maar Sloper![]()
Heb jij LTS zwakstroom gedaan? Hoe kun je nou literatuur vergelijken met een anekdote die op internet is getikt?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
de avonden is ook niet op een dag geschreven
joh......quote:Op donderdag 14 september 2006 17:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat wel raar is, probeer die nepperd maar eens te quoten en kijk dan naar de naam.
Mee eens.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:04 schreef Sitethief het volgende:
WTF, RELLLEN!!!
Dit moet niet kunnnen,.
ik nietquote:Op donderdag 14 september 2006 10:21 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat doet elke vrouw 1x per maand
(verkapte TVP)
Is het wel, want als ik bijvoorbeeld CamelNL quote staan er wél gewoon de hoofdletters.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:26 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
joh......
Is niet raar... dat is een hoofdletter i ==> I en die lijikt verdacht veel op? juist de kleine letter L ==> l
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is het wel, want als ik bijvoorbeeld CamelNL quote staan er wél gewoon de hoofdletters.
Samenvatting:quote:
Staat als het goed is de volgende keer in de OPquote:Op maandag 11 september 2006 13:53 schreef Levitation het volgende:
Sjaak: Drankorgel. Grijpt in dronken toestand Diana vol vast en verklaart haar de liefde. De anti-held van dit verhaal.
Diana: Secretaresse en niet de mooiste en zeker ook niet de slimste. Wat ze doet? Gillen en heel erg boos zijn op Sjaak. Secretariaat staat als 1 vrouw achter haar.
Jean-Paul: Manager en een beetje een zacht ei. Kan helemaal niets met deze situatie.
VD en collega's (oa Dirk-Jan en Teake) blijven olie op het vuur gooien om het verhaal lekker smeuīg te krijgen.
Dus jij was het, bad, bad boyquote:Op donderdag 14 september 2006 23:33 schreef oinkoink12 het volgende:
Lol Mijn kloon had wel succes, en dat voor een eerste kloon
Nee! De TS van dit topic is NIET vogeltjesdans (echt of nep), maar Sloper (zoals ik al zei)!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als het de echte was zou die blauw worden als je die optie aan hebt staan!![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:33 schreef oinkoink12 het volgende:
Lol Mijn kloon had wel succes, en dat voor een eerste kloon
Ow, ja....quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:10 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Nee! De TS van dit topic is NIET vogeltjesdans (echt of nep), maar Sloper (zoals ik al zei)!
Kijk anders voor de lol eens naar de eerste twee posts in dit topic, kijk wie er blauw is en ga dan zelf effe met je hoofd tegen die muur bonken!
Hoeveel topics gaan we volspammen voor VD zich weer eens meldt?quote:
Woei! mijn post haalt de OP of FIPO of SEPO ofzo...quote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Samenvatting:
[..]
Staat als het goed is de volgende keer in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |