Dan zitten er zelfs in hetquote:Op zondag 10 september 2006 22:25 schreef cripplecrow het volgende:
heb wel zin in frikandel.
Your welcome, inholland!quote:Beste promostudenten,
Het nieuwe studiejaar gaat weer van start. Enhauisas en gemotiveerd gaat iedereen ook dit jaar weer beginnen. Wij kijken ernaar uit om weer met jullie te werken tijdens onze evenementen in het studiejaar 2006-2007. Enkele van jullie hebben hun studie afgerond en zijn bezig zich te orienteren op de arbeidsmarkt. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma en wij wensen jullie veel succes.
De samenwerking van het afgelopen jaar was heel prettig en wij willen jullie daarvoor bedanken met de kleine attentie die je in de envelop vindt. Jullie input is belangrijk voor het optimaliblablabla
Graag tot volgend studiejaar of veel succes in je nieuwe baan.
Met hartelijke groeten,
Indra, Dyana, Diana, Auke & Conny
Evenemententeam Hogeschool INHOLLAND
quote:Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wijven zijn m'n lust als ze niet leven.
Helloquote:Op zondag 10 september 2006 22:37 schreef ehqo het volgende:
En alles staat zo dicht op elkaar.
Nehquote:Op zondag 10 september 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lees die post ervoor even door!
ik zal de belangrijke stukjes even onderlijnen voor je
Tiekquote:Op zondag 10 september 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Bitch! Nou ga ik het nog uitleggen ook!quote:
da's mijn snel-blind-typen-met-10-vingers kunst.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ze mogen daar wel eens leren spellen trouwens.
Dan mag jij wel eens leren spellen/typen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's mijn snel-blind-typen-met-10-vingers kunst.
Als ik een sollicitatiebrief tik neem ik er meer tijd voor!quote:Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dan mag jij wel eens leren spellen/typen.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef Misstique het volgende:
Voordat ik slapen ga wil ik nog even zeggen dat ik de liefste vent op aarde heb..
Maak ons maar jaloers.quote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef Misstique het volgende:
Voordat ik slapen ga wil ik nog even zeggen dat ik de liefste vent op aarde heb..
Nou haar nieren werken goed hoorquote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen lichaamsdeel?
Misschien houd ze gewoon van hem, jij achterlijk schepsel.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Misschien houd ze gewoon van hem, jij achterlijk schepsel.
Of je begrijpt de wereld niet.quote:Op zondag 10 september 2006 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nuchter van aard
Dat zeker, maar het had wel te maken met mn verjaardag ook.quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Misschien houd ze gewoon van hem, jij achterlijk schepsel.
quote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het had wel te maken met mn verjaardag ook..
Hij kan er morgen niet bij zijn, dus heb ik elke dag van t weekend een kadootje gekregen. Ik heb em een uurtje geleden naar het station gebracht en bij terugkomst vind ik nóg een kadootje op mn bed en een kussensloop om mn kussen met een poetische tekst over jarig zijn.,
,
.
Hmmquote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij kan er morgen niet bij zijn, dus heb ik elke dag van t weekend een kadootje gekregen. Ik heb em een uurtje geleden naar het station gebracht en bij terugkomst vind ik nóg een kadootje op mn bed en een kussensloop om mn kussen met een poetische tekst over jarig zijn.,
,
.
Nóg een cadeautje.quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
Waarom komt er een spatie voor mn 1e zin?.
Welterusten!quote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Misstique het volgende:
En nu ga ik écht slapen..
Truste moppies..
quote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
,
.
quote:
Ze zijn ook állemaal het zelfde hè!quote:
Leer 'r wat van.quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze zijn ook állemaal het zelfde hè!
Op -leuke- verrassingen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zijn allemaal gek op kadootjes
Mag eens tijd worden met jou!quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef rompompom het volgende:
Klote-Dago! Nu moeten alle andere mannen ook zo stom romantisch gaan doen!
Ja of de overbuurvrouw is zwanger van mequote:Op zondag 10 september 2006 23:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zeg er maar 'leuk' bij..
VERRASSING SCHATJE! IK HEB AIDS!
Dat is minder..
Oh ik ook wel denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb ziekelijk veel gepost in 24 uur.
Neh. Is nogsteeds weg.quote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik ook wel denk ik![]()
zijn die kutlijstjes er weer dan
Hoi!quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef kLowJow het volgende:
Geluk, keert weder!
Neuken?quote:Op zondag 10 september 2006 23:28 schreef Neenetje het volgende:
McD, wat heb ik toch een hekel aan je.
Is dat nodig dan?quote:Op zondag 10 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Kunnen we geen poll doen voor meest gehate Beffers
Leuk voor je.quote:Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef rompompom het volgende:
Ik moet nu eigenlijk aandachtig op m'n werkplek zitten trouwens, maar daar zit ik niet. Daar zit m'n chef te ouwehoeren met een collega van me
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 10 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Kunnen we geen poll doen voor meest gehate Beffers
Moet ik popcorn gaan bakken?quote:Op zondag 10 september 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet reageren.
Ja doe maar ik ben ook al achterlijk wezen genoemd weerquote:
WTF héb jij. sorry hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet reageren.
Ah tof!quote:Op zondag 10 september 2006 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja doe maar ik ben ook al achterlijk wezen genoemd weer![]()
Geen ideequote:Op zondag 10 september 2006 23:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah tof!
Zouden ze mais verkopen bij de nachtwinkel?
He, waarom heb ik nou niet alvast hamstervoer gekocht!quote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb wel konijnenvoer waar ik ze uit kan filteren
Maar dat gaat te ver weer.
Da's 2 stemmen voor mij!quote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je moet opfucken en je bek houden.
Is je Clearasil op ?quote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je moet opfucken en je bek houden.
Ja ik had al een stem van dat Bizzgeval he'quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
HEY!! NIET MIJN STEMMEN AFPAKKEN VERDOMME!
Je hebt me weer geblockt he?quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Die stem win ik wel weer terug als 'r pms aanval over is.
quote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
mcD! Ik heb koffie besteld bij je vriendin!
Oh?quote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik had al een stem van dat Bizzgeval he'![]()
Nou achterlijk wezen is niet echt een liefdesbetuigingquote:
Hij is scherp!quote:
ja echt poeh hequote:Op maandag 11 september 2006 00:10 schreef Zaeqomqommer het volgende:
'N heerlijcke dag is het niet?
*Zich aanbiedt.quote:Op maandag 11 september 2006 00:14 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik heb zin in iemand's slagader d'r uit te rukken.
quote:Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mag ik die van jou dan ook dichthouden?
*stap naar voren doet.quote:Op maandag 11 september 2006 00:14 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik heb zin in iemand's slagader d'r uit te rukken.
wat is pi dan?quote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan zitten er zelfs in hetsnelreageren
PI's ingebouwd, en gebruik je er nog geen!
Alle mensen in de multi-msn, gok ik.quote:Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Er ontbreekt ietsmaar ik weet niet wat
Mag ik je even op msn adoreren?quote:Op maandag 11 september 2006 00:30 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Hmmm, wat een fans ineens.
M'n quick quote is weg dusquote:Op maandag 11 september 2006 00:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alle mensen in de multi-msn, gok ik.
Nee, dan moet ik weer tegen half nederland converseren enzo.quote:Op maandag 11 september 2006 00:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mag ik je even op msn adoreren?
Hmm.. ok.quote:Op maandag 11 september 2006 00:42 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer tegen half nederland converseren enzo.
En ik ben sowieso niet echt in the mood voor dialoog..
"Door zo'n foto krijgen smileys een foute naam."quote:Op maandag 11 september 2006 00:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[afbeelding]
Wat is hier nou weer kwetsend aan?
quote:Op maandag 11 september 2006 00:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 september 2006 00:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog..quote:Op maandag 11 september 2006 00:55 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ohja, m'n bier is op.
Op de grond.quote:Op maandag 11 september 2006 01:20 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Kankerbende, m'n shag is kwijt.
Jawel joh.quote:Op maandag 11 september 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat moest dat, die multi? Over dat het niet doorgaat ofzo??
Memento Moriquote:Op maandag 11 september 2006 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen mensen die in de tijd dat ik lag te creperen hebben afgezegd?
Ow dan mis je niks in feitequote:Op maandag 11 september 2006 01:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Memento Mori![]()
En McD.. geloof ik.
Nee zegquote:Op maandag 11 september 2006 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie gingen naar die baggermeet he ?![]()
Dan blijf ik dus thuis...quote:Op maandag 11 september 2006 01:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik kom natuurlijk alleen als mijn favo BeFfers ook komen he![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Skaai komt!!.
Die zou ik nou echt niét recht aan kunnen kijken zonder in lachen uit te barsten.
Bitch niet, jij hebt tenminste een béétje slaap achter de rug.quote:Op maandag 11 september 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Nu al moe.
Boer.Maat.quote:Op maandag 11 september 2006 01:43 schreef Neenetje het volgende:
Herken je de TT trouwens, c?
Mien koei'n bin die beste!quote:Op maandag 11 september 2006 01:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Correct.
Mien koei'n zijn sjoener..
Oe bint niet mien boerinnegien!quote:
En oe al eullemoal niet mit dat dommerige gelaag.quote:
Mag ik uw koeien niet melk'n?quote:Op maandag 11 september 2006 01:54 schreef Boer-maat het volgende:
[..]
Oe bint niet mien boerinnegien!
We zitten dan wel in ONZ.. maarre...quote:Op maandag 11 september 2006 01:58 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Hmmm stil...
Maar gelijk heb je.
Als dat plat is praat Jan Nes in Meppel ABN.quote:Op maandag 11 september 2006 01:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
We zitten dan wel in ONZ.. maarre...
Ja hey, moet je bij ks zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 02:02 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Als dat plat is praat Jan Nes in Meppel ABN.
Frenkie heeft je ook aanschouwt dus dan is er iets mis met zijn perceptievermogen ofzeau.quote:
Neh, hij zei dat m'n pyjama geil was.quote:Op maandag 11 september 2006 02:04 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Frenkie heeft je ook aanschouwt dus dan is er iets mis met zijn perceptievermogen ofzeau.
Hij keek verder dan het satijn schat ik zo.quote:Op maandag 11 september 2006 02:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neh, hij zei dat m'n pyjama geil was.
Nee joh.quote:Op maandag 11 september 2006 02:12 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Hij keek verder dan het satijn schat ik zo.
Ö?quote:Op maandag 11 september 2006 02:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee joh.
Geen enkele reden toe.
Dus Frank ook niet?quote:Op maandag 11 september 2006 02:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb tieten.
Maar geil vind ik ze niet.
Hmm.. frank vindt zeekomkommers nog geil.quote:Op maandag 11 september 2006 02:18 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Dus Frank ook niet?
Ik vind mijn eigen zelve ook niet echt sueel ofzo.
quote:Op maandag 11 september 2006 02:18 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. frank vindt zeekomkommers nog geil.
Sueel heb ik je nooit gevonden nee, maar ik weet ook niet wat dat is.
quote:Op maandag 11 september 2006 02:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*Tuuts op voorhoofd geeft om goed te maken.
En nou, sletje, wat is sueel?
[chantage]quote:
Werkt niet.quote:Op maandag 11 september 2006 02:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[chantage]
Als je online komt (er is toch niemand meer) heb ik nog iets leuks voor je om te kijken.. (een show, niet m'n tieten.
[/chantage]
Ik moest er meerdere malen hard om lachen.quote:Op maandag 11 september 2006 02:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Kut..
Maar het is écht heel leuk.
Ik ga slapen van het lachen.quote:Op maandag 11 september 2006 02:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik moest er meerdere malen hard om lachen.
quote:Op maandag 11 september 2006 08:23 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Wat een levendige boel daarquote:Op maandag 11 september 2006 03:07 schreef Neenetje het volgende:
Ik zocht m'n woonplaats op google.. Krijg ik dit:
http://www.opentopia.com/showcam.php?id=3699&time=1157936831
Op-ties.quote:Op maandag 11 september 2006 10:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah nu snap ik waarom ik steeds Firefox 20 keer heb staan
Dat ding opent een nieuwe link
Dan moet je meer bier drinken.quote:Op maandag 11 september 2006 09:34 schreef Pheno het volgende:
Shit, mijn firefox extensie werkt niet meer
Had hij vorige week ook wel kunnen zeggen danquote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef Misstique het volgende:
Ik ben vanmiddag vrij! Ik hoor net dat dat standaard is bij mijn werkgever!!
Ze dachten dat ik het wistquote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Had hij vorige week ook wel kunnen zeggen dan
Ik zou er ook voor tekenen.quote:Op maandag 11 september 2006 10:43 schreef Q. het volgende:
Ik wil vanmiddag ook vrij. En morgen. En altijd.
Feliquote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef Misstique het volgende:
Ik ben jarig!! Ik wil aandacht verdulle! Feliciteer mij!!!.
Eindelijk. Dank je.quote:
Sorry, werk en zoquote:
Maakt niet uit, je bent sowieso de eerste vandaag.quote:
Een schande zeg ik je!quote:Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent sowieso de eerste vandaag.
Ik krijg vanavond bezoek, dus kan ik mooi vanmiddag even boodschappen doen en nog ff schoonmaken enzo.quote:Op maandag 11 september 2006 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een schande zeg ik je!
Maar je bent vanmiddag vrij, nog plannen?
gezelligquote:Op maandag 11 september 2006 12:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond bezoek, dus kan ik mooi vanmiddag even boodschappen doen en nog ff schoonmaken enzo..
Beter dan na het werk te moeten haasten.quote:
dat is waarquote:Op maandag 11 september 2006 12:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beter dan na het werk te moeten haasten..
Jeej. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef Misstique het volgende:
Ik ben niet oud.quote:Op maandag 11 september 2006 15:18 schreef ehqo het volgende:
Mt. Proficiat. Oude vrouw.
Halve dag gewerkt, verder weinig bijzonders. Vanaaf krijg ik bezoek.quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Weet ik toch.. Ik plaag je. Leuke dag gehad tot nu toe?
Ik lees het nu pasquote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef Misstique het volgende:
Dan veel plezier nog. Zaterdag proosten we op je. Vind ik.quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Halve dag gewerkt, verder weinig bijzonders. Vanaaf krijg ik bezoek.
Thanx.quote:Op maandag 11 september 2006 15:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas.
Gefeliciteerd!
Ik reken erop.quote:Op maandag 11 september 2006 15:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan veel plezier nog. Zaterdag proosten we op je. Vind ik.
quote:Op maandag 11 september 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
BRB, ik moet even 11 september herdenken door op het Vrijheidsbeeld in te vliegen.
*Boem*.quote:Op maandag 11 september 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
BRB, ik moet even 11 september herdenken door op het Vrijheidsbeeld in te vliegen.
quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
*kuch!
Wie dan? NJ? Jogy?quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Een mod met humorwe hebben er 1
Waar?quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Een mod met humorwe hebben er 1
Ja en terecht, als je dat soort opmerkingen al grappig vindquote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben een knuppel volgens iemand
Ik had jou naar een asiel gebracht toch ?quote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en terecht, als je dat soort opmerkingen al grappig vind![]()
yvonnequote:Op maandag 11 september 2006 16:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had jou naar een asiel gebracht toch ?![]()
Wie the fuck heeft je losgelaten weer![]()
Ik miste je al.quote:Op maandag 11 september 2006 17:02 schreef Dagonet het volgende:
MSN Stuuk.
Waarom?quote:Op maandag 11 september 2006 16:56 schreef Misstique het volgende:Chowi
heeft een verjaardagstopic voor me gemaakt.
,
,
.
Doe's een wilde gok?quote:
met een tubgirlquote:Op maandag 11 september 2006 16:56 schreef Misstique het volgende:Chowi
heeft een verjaardagstopic voor me gemaakt.
,
,
.
Dat was per ongeluk.quote:
Jij wel ja. Chowi ken ik echter wat beter dan dat.quote:
gefeliciteerd lieverdquote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij wel ja. Chowi ken ik echter wat beter dan dat..
Maar wel qua verjaardagen van schone deernes toch?quote:Op maandag 11 september 2006 17:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet aan. Ik ben niet zo thuis in ONZ..
Nope:quote:Op maandag 11 september 2006 17:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar wel qua verjaardagen van schone deernes toch?
Mt, doet dit plaatje het niet bij jou?
http://www.dmhweb.com/wine/images/matisse_chocolate_cake.jpg
Que?quote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef ehqo het volgende:
Lichtzweepjes uitlopend in flikkerende vierkantjes, schuin van voren gezien.
http://images.fok.nl/uplo(...)e_chocolate_cake.jpgquote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope:
"Forbidden
You don't have permission to access /wine/images/matisse_chocolate_cake.jpg on this server."
Blijf eens van de mescaline af?quote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef ehqo het volgende:
Lichtzweepjes uitlopend in flikkerende vierkantjes, schuin van voren gezien.
Dat ziet er goed uit!quote:Op maandag 11 september 2006 17:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://images.fok.nl/uplo(...)e_chocolate_cake.jpg
quote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Dagonet het volgende:
Het aanmelden is mislukt etc.
Dank je mn kind.quote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Neenetje het volgende:
Gefeliciteerd mamma.
Subtiel genegeerde vraag wel, dit.quote:
Kijk daar! Een vliegtuig!quote:Op maandag 11 september 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Subtiel genegeerde vraag wel, dit.
quote:John Leguizamo played a cruel prank on Carlito's Way co-star Penelope Ann Miller after the pair fell out - by shrinking her costumes. The actor took an instant dislike to Miller during the shooting of the 1993 film. In his upcoming autobiography Pimps, Hos, Playa Hatas, And All The Rest Of My Hollywood Friends, Leguizamo writes, "You really have to know Penelope Ann Miller to dislike her. She's the kind of girl who would flirt with anyone in the world as long as people are watching." Leguizamo and the wardrobe department decided to get even with Miller - by taking in her clothes an inch at a time. He writes, "Every day her outfits are getting a little tighter, a little tighter. She goes on a starvation diet. Watch the movie, you'll see she gets thinner and thinner."
Is ook niet te beantwoorden voor iemand die niet oud is.quote:Op maandag 11 september 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Subtiel genegeerde vraag wel, dit.
Wat een gemene grap!quote:
Tofquote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zaterdag krijg je chocolaatjes van me.
Ik vind 'm wel goed gevonden.quote:
Dat was dus het eerste wat door mijn hoofd schoot, hoe dat zou zijn als iemand dat bij mij flikt.quote:Op maandag 11 september 2006 17:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]Leuke grap wel.
Hoewel, wie dat bij mij probeert maak ik af.
En dan bij zo'n arrogante aandachtshoer is het helemaal wel grappig.quote:Op maandag 11 september 2006 17:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was dus het eerste wat door mijn hoofd schoot, hoe dat zou zijn als iemand dat bij mij flikt..
Opzich is het wél heel origineel..
Helemaal en altijd of alleen met naald en draad?quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef Neenetje het volgende:
En dago, je blijft van mamma's kleren af.
Ik denk dat mannen het ook niet echt kunnen waarderen als het hen overkomt hoor..quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef Dagonet het volgende:
Mannen vinden het tof, vrouwen vinden het gemeen en maken de dader af.
Duidelijk en veelzeggend.
feli lieverdquote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef Misstique het volgende:
Dank je.quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 17:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Helemaal en altijd of alleen met naald en draad?
ik denk ik hou het positief, mischien helpt hetquote:Op maandag 11 september 2006 17:46 schreef Q. het volgende:
Was hij maar lief!
Dan is het wel continu loops.quote:Op maandag 11 september 2006 17:48 schreef Q. het volgende:
Of zou het forum vrouwelijk zijn en gewoon last hebben van PMS?
Die zouden gaan twijfelen aan hun kleding en niet aan hun figuur.quote:Op maandag 11 september 2006 17:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen het ook niet echt kunnen waarderen als het hen overkomt hoor..
Ik ken zat mannen die net zo zouden reageren als een vrouw hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zouden gaan twijfelen aan hun kleding en niet aan hun figuur.
weet je zeker dat het mannen zijn, en niet van die vage metrosexuele figuren?quote:Op maandag 11 september 2006 17:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken zat mannen die net zo zouden reageren als een vrouw hoor..
Gerard Joling telt niet mee.quote:Op maandag 11 september 2006 17:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken zat mannen die net zo zouden reageren als een vrouw hoor..
Metrosexuelen zijn ook mannen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je zeker dat het mannen zijn, en niet van die vage metrosexuele figuren?
Die ken ik ook niet.quote:
Wie ken jij die zo reageert?quote:
Yo, what the shizzle my nizzle to the wizzlequote:Op maandag 11 september 2006 17:58 schreef JDude het volgende:
Ik moet eens een nieuwe begroeting verzinnen.
Denk even na.quote:
Die mag zo dus niets eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |