Dan zitten er zelfs in hetquote:Op zondag 10 september 2006 22:25 schreef cripplecrow het volgende:
heb wel zin in frikandel.
Your welcome, inholland!quote:Beste promostudenten,
Het nieuwe studiejaar gaat weer van start. Enhauisas en gemotiveerd gaat iedereen ook dit jaar weer beginnen. Wij kijken ernaar uit om weer met jullie te werken tijdens onze evenementen in het studiejaar 2006-2007. Enkele van jullie hebben hun studie afgerond en zijn bezig zich te orienteren op de arbeidsmarkt. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma en wij wensen jullie veel succes.
De samenwerking van het afgelopen jaar was heel prettig en wij willen jullie daarvoor bedanken met de kleine attentie die je in de envelop vindt. Jullie input is belangrijk voor het optimaliblablabla
Graag tot volgend studiejaar of veel succes in je nieuwe baan.
Met hartelijke groeten,
Indra, Dyana, Diana, Auke & Conny
Evenemententeam Hogeschool INHOLLAND
quote:Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wijven zijn m'n lust als ze niet leven.
Helloquote:Op zondag 10 september 2006 22:37 schreef ehqo het volgende:
En alles staat zo dicht op elkaar.
Nehquote:Op zondag 10 september 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lees die post ervoor even door!
ik zal de belangrijke stukjes even onderlijnen voor je
Tiekquote:Op zondag 10 september 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Bitch! Nou ga ik het nog uitleggen ook!quote:
da's mijn snel-blind-typen-met-10-vingers kunst.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ze mogen daar wel eens leren spellen trouwens.
Dan mag jij wel eens leren spellen/typen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's mijn snel-blind-typen-met-10-vingers kunst.
Als ik een sollicitatiebrief tik neem ik er meer tijd voor!quote:Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dan mag jij wel eens leren spellen/typen.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef Misstique het volgende:
Voordat ik slapen ga wil ik nog even zeggen dat ik de liefste vent op aarde heb..
Maak ons maar jaloers.quote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef Misstique het volgende:
Voordat ik slapen ga wil ik nog even zeggen dat ik de liefste vent op aarde heb..
Nou haar nieren werken goed hoorquote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen lichaamsdeel?
Misschien houd ze gewoon van hem, jij achterlijk schepsel.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Misschien houd ze gewoon van hem, jij achterlijk schepsel.
Of je begrijpt de wereld niet.quote:Op zondag 10 september 2006 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nuchter van aard
Dat zeker, maar het had wel te maken met mn verjaardag ook.quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Misschien houd ze gewoon van hem, jij achterlijk schepsel.
quote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het had wel te maken met mn verjaardag ook..
Hij kan er morgen niet bij zijn, dus heb ik elke dag van t weekend een kadootje gekregen. Ik heb em een uurtje geleden naar het station gebracht en bij terugkomst vind ik nóg een kadootje op mn bed en een kussensloop om mn kussen met een poetische tekst over jarig zijn.,
,
.
Hmmquote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij kan er morgen niet bij zijn, dus heb ik elke dag van t weekend een kadootje gekregen. Ik heb em een uurtje geleden naar het station gebracht en bij terugkomst vind ik nóg een kadootje op mn bed en een kussensloop om mn kussen met een poetische tekst over jarig zijn.,
,
.
Nóg een cadeautje.quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
Waarom komt er een spatie voor mn 1e zin?.
Welterusten!quote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Misstique het volgende:
En nu ga ik écht slapen..
Truste moppies..
quote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
,
.
quote:
Ze zijn ook állemaal het zelfde hè!quote:
Leer 'r wat van.quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze zijn ook állemaal het zelfde hè!
Op -leuke- verrassingen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zijn allemaal gek op kadootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |