wat nou?quote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
Ode aan een Ego-tripper
quote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
hahaha ook goeie tt
ja rotte appels kan je het niet noemenquote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
SabRina laat nog even zien wat ze aan pluspunten in huis heeft.
Plies plies plies BB, NEEM HAAR MIC AF NUUUUUUquote:Op zondag 10 september 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Janine ! KAPPE NOU !!
is er een reden voor altijd de eerste 2 posts te hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
En we gaan hier verder....
Laat je gaan Bluezz, gooi het er maar uit.quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plies plies plies BB, NEEM HAAR MIC AF NUUUUUU
sorry
hmm ja, ik schort mijn lidmaatschap van de sjaanfanclub nog even op.quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef Kinga het volgende:
Gaat ze weer haar dank u big brother.....BLEEEEEEEEEEEEEEEEEH ik kots op dat wijf....al die pluspuntjes van de laatste dagen worden er nu genadeloos afgetrokken!!!
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat nou?
zonder haar was dit niet mogelijk geweest en dat zal de hele wereld weten![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Neeee het gaat niet om mij hoor, echt niet het is allemaal voor jullie hoor lieverdssssssss
ARRGGGGGGHHHHHHH
quote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm ja, ik schort mijn lidmaatschap van de sjaanfanclub nog even op.
bb zei al zoiets van een beer neerschieten en niks verkopen ofzo
Is Ok ! Maak van je hart geen moordkuil !quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plies plies plies BB, NEEM HAAR MIC AF NUUUUUU
sorry
Nee de genomineerden krijgen een koptelefoon op.quote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
Als ze straks muziek krijgen....horen die anderen dat toch ook??
dat zijn geen rotte appelenquote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
SabRina laat nog even zien wat ze aan pluspunten in huis heeft.
Ik zie weer een bestorming van het huis aankomenquote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Oohhhh garnalen danku Bigbrother![]()
Ik heb moorneigingen, hou me tegen BB![]()
quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zie weer een bestorming van het huis aankomen![]()
![]()
Vandaar dat Sjaan ook zei tegen de anderen, jullie mogen niet meeeten, maar misschien kunnen jullie later meedoen ofzo.quote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
Als ze straks muziek krijgen....horen die anderen dat toch ook??
Dat hoort zoquote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is er een reden voor altijd de eerste 2 posts te hebben
Tsja alle blaatapen zitten in die ruimtequote:Op zondag 10 september 2006 20:30 schreef Sonique het volgende:
Tis in de keuken gezelliger en gemoedelijker dan aan de die eettafel waar iedereen doorelkaar schreeuwt...
en bedankt...quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef toxikon het volgende:
jammer dat dit nooit meer van mijn netvlies afgaat
[afbeelding]
En nu ook nooit meer van de mijne...je wordt bedankt!quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef toxikon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef toxikon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef toxikon het volgende:
[afbeelding]
Party !!!quote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef Kinga het volgende:
kom op doorvreten, en laat die muziek maar komen...
BB gaat nog wel ingrijpen denk ik, dit is niet goed voor het afscheid nemen....quote:Op zondag 10 september 2006 20:35 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben het de hele tijd over de organisatie, niet over elkaar....beetje raar
Komt door janine.quote:Op zondag 10 september 2006 20:35 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben het de hele tijd over de organisatie, niet over elkaar....beetje raar
Ja ze zei het heel zacht.quote:Op zondag 10 september 2006 20:36 schreef itsme het volgende:
hahaha Tijn en marcia erg grappig.
Tijn vraagt aan haar wat zij de raarste plek vind om sex te hebben.
Marcia op een tennisbaan.
tijn: helemaal verbaasd . op een Tennisbaan?!!!
Egbert, hoor je wat je dochter heeft gedaan?
marcia hou op, (ze hebben lol)
Egbert wil het niet horen.![]()
quote:
Vind je?quote:
ach ze is nog jong..zal nog wel een keertje gebeuren denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef GeerenGoor het volgende:
Sabje had wel eens een gangbang willen doen...![]()
Was flauw van me, maar ik wilde zo graag die smiley met dat tongetje een keer gebruiken...quote:
Qua intelligentie is hij het hele huis de baasquote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef Nostalgist het volgende:
Semih rules!!!!!!!!!
quote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Qua intelligentie is hij het hele huis de baas
ik denk dat Jeroen veel losse komt als hij nie in die kampers groepje zitquote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Die Jeroen word steeds brutaler. Nu doet die voor hoe ze hem erin moet doen.
quote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was flauw van me, maar ik wilde zo graag die smiley met dat tongetje een keer gebruiken...![]()
deze dus >>>![]()
Ik blijf hem een saaie sucker vindenquote:Op zondag 10 september 2006 20:48 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
ik denk dat Jeroen veel losse komt als hij nie in die kampers groepje zit
Ik heb werkelijk nog geen flauw idee wie die Jeroen is en wat hij daar doet. hij is wat mij betreft de meest oninteressante figuur in de hele geschiedenis van BB.quote:Op zondag 10 september 2006 20:48 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
ik denk dat Jeroen veel losse komt als hij nie in die kampers groepje zit
Dus maakt die een goede kans om te winnen net als Marcia.quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen flauw idee wie die Jeroen is en wat hij daar doet. hij is wat mij betreft de meest oninteressante figuur in de hele geschiedenis van BB.
Elke keer als ik hem zie denk ik: "oh ja, die vent zit er ook in"
Dat komt omdat jeroen geen persoonlijkheid heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen flauw idee wie die Jeroen is en wat hij daar doet. hij is wat mij betreft de meest oninteressante figuur in de hele geschiedenis van BB.
Elke keer als ik hem zie denk ik: "oh ja, die vent zit er ook in"
Wat een plofkop ook, hij kon ook wel uit Mongolie komenquote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Semih heeft een rake toespraak over tolerantie en Etienne luistert.
[afbeelding]
Wat wel ?quote:Op zondag 10 september 2006 20:49 schreef Sonique het volgende:
E10 'Tijn en ik hebben precies dezelfde karakters'
Ik moet toegeven, mensenkennis heeft E10 ook al niet...
Ik kan heel goed over dangetjes tutten...quote:Op zondag 10 september 2006 20:52 schreef Capaja het volgende:
zijn er hier mensen die WEL over dingetjes en dangetjes mee kunnen tutten
of muziek en dangen
quote:Op zondag 10 september 2006 20:52 schreef Addi het volgende:
Hilde kan een goed gesprek hebben over haar series:)
sorry? welnee het is toch zo?quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef MissJ. het volgende:
E10 zegt dat Tijn en hij hetzelfde karakter hebben!!!
"Nou moet je eens goed luisteren misselijke plofkop, voorlopig kan je nog niet tippen aan Tijn, jij kameel met je friemelende handjes en je kleine pikkie".
(sorry, ik ging even op zijn Bluezz)
jij solliciteert naar een nominatie zeker?quote:Op zondag 10 september 2006 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
M`n zoon was gisteren jarig, hij werd acht jaar oud m`n schat
Hij vroeg aan mij een vlieger, en die heeft hij ook gehad
Naar z`n bal, z`n fiets, z`n treinen, nee daar keek hij niet naar om
Want z`n vlieger was hem alles, alleen wist ik niet waarom
Ik dacht ik waarschuuw maar vast![]()
Ach, ik heb een jokerquote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
jij solliciteert naar een nominatie zeker?
ik dacht eerder aan de medische encyclopediequote:Op zondag 10 september 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En een goed boek. (Volgens mij uit de Bouquet reeks)
Hij was echt stomdronken op het laatste feest. Hij kon zijn ogen niet meer openhouden....quote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef noucky het volgende:
Marcel KAN tegen drank ( dus niet ) omdat hij wijnmanager is !!!!
Serieus?quote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef noucky het volgende:
Marcel KAN tegen drank ( dus niet ) omdat hij wijnmanager is !!!!
quote:Op zondag 10 september 2006 20:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan de medische encyclopedie
vertel mij watquote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef itsme het volgende:
Ik probeerde te streamen maar dit is echt niet te volgen.
Lukt prima hierquote:
tik jij het dan ook even uitquote:
Spemmerquote:
dat zijn trouwens andere streams dan die ik hier heb...quote:
Wijve scoren ? (zijn taal)quote:Op zondag 10 september 2006 21:00 schreef Kinga het volgende:
wtf doet marcel bij de rest?
dat zou kunnenquote:Op zondag 10 september 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
dat zijn trouwens andere streams dan die ik hier heb...
Komt gij daar nu pas achter.quote:Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind haar ook niet zo boeiend trouwens... Beetje saai zelfs.
[afbeelding]
Ik zag een uur geleden Semih aan een kippepoot kluiven.quote:Op zondag 10 september 2006 21:03 schreef Kinga het volgende:
Duurt wel lang voordat dat vreten komt... gaat lang duren vanavond...zucht
Nou, nee. Op dag één al eigenlijk. Maar ik dacht: "kom laat ik eens een gedachte met jullie delen..."quote:
Dat komt allemaal omdat haar vriend heel jaloers is en ze helemaal niets wil doen inhet huis wat hem verkeerde gedachtes kan geven. Ik begin Egbert wel te begrijpen dat die jongen helemaal niet goed voor Marcia is.quote:Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind haar ook niet zo boeiend trouwens... Beetje saai zelfs.
[afbeelding]
lol Jij in ieder geval bedankt voor de andere verslagen.quote:
DBK lockquote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef noucky het volgende:
hey waarom de feestvierders stream uit ?
quote:Op zondag 10 september 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou, nee. Op dag één al eigenlijk. Maar ik dacht: "kom laat ik eens een gedachte met jullie delen..."
Als ze de hele tijd rekening moet houden met haar vriendje, had ze denk ik beter thuis kunnen blijven.quote:Op zondag 10 september 2006 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat komt allemaal omdat haar vriend heel jaloers is en ze helemaal niets wil doen inhet huis wat hem verkeerde gedachtes kan geven. Ik begin Egbert wel te begrijpen dat die jongen helemaal niet goed voor Marcia is.
Ja precies, met een gesprek van de week tussen Marcia en Milica zei Marcia al dat haar vriend om een blik in de ogen naar een andere jongen al stinkend jaloers kan worden. Nu kan ik Eg ook wel begrijpen, laat niet open dat ik Egbert en Marcia nog steeds saai vind. Marcia moet een keer schijt aan die vriend hebben en lekker gaan "leven".quote:Op zondag 10 september 2006 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat komt allemaal omdat haar vriend heel jaloers is en ze helemaal niets wil doen inhet huis wat hem verkeerde gedachtes kan geven. Ik begin Egbert wel te begrijpen dat die jongen helemaal niet goed voor Marcia is.
Inderdaad... of gewoo wel een beetje rekening met hem houden, maar niet met alles. Ze praat nauwelijks met jongens alleen omdat ze dan al bezorgd is hoe hij het opvat.quote:Op zondag 10 september 2006 21:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ze de hele tijd rekening moet houden met haar vriendje, had ze denk ik beter thuis kunnen blijven.
quote:
Had je geen wolkjes ??quote:
Je bent me net voor....ik word er ook knettergek van..quote:Op zondag 10 september 2006 21:16 schreef BBoon het volgende:
Hoe vaak zegt dat mens : Dank u BigBrotherrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...jezus ...Haar arm is zo bruin van het in BB zn hol kruipen volgens mij
Ze weet háár zin weer door te drijven...quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef Kinga het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw. Janine heeft dát eten besteld, omdat ze zelf zo'n zin had in garnalen.
Ha kijk Hummie leest mee hij was ff in beeldquote:Op zondag 10 september 2006 21:16 schreef Inca het volgende:
Is Eggie al naar huus?
HAHAquote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef wolferl het volgende:
Rik stelt voor om de glazen met rood wijn leeg te drinken.
Hilde is het hiermee 100% eens.
Ik vond die fake van Hilde werkt zo helemaal geweldig....quote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef wolferl het volgende:
Rik stelt voor om de glazen met rood wijn leeg te drinken.
Hilde is het hiermee 100% eens.
Leuk een relatie waarin je niet jezelf kunt zijn en moet nadenken over alles wat je doet!quote:Op zondag 10 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad... of gewoo wel een beetje rekening met hem houden, maar niet met alles. Ze praat nauwelijks met jongens alleen omdat ze dan al bezorgd is hoe hij het opvat.
ken het nie goed zien, maar die zal wel met de opscheplepel vretenquote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef noucky het volgende:
Hilde kan de stokjes ook gebruiken om de ogen open te houden
quote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ken het nie goed zien, maar die zal wel met de opscheplepel vreten
klok klok klok?quote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef wolferl het volgende:
RaRa.
Wat is het favoriete geluid van Hilde?
ontkurken van een fles, echt te simpel dezequote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef wolferl het volgende:
RaRa.
Klokklok ?quote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef wolferl het volgende:
RaRa.
bubbelen in een wijnbadquote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef wolferl het volgende:
RaRa.
quote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ontkurken van een fles, echt te simpel deze
lekker dan, waar naar toe?quote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Jij wint een weekendje weg met Hilde.
HAHA ben blij dat ik niet gewonnen hebquote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Jij wint een weekendje weg met Hilde.
knor....knorquote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef wolferl het volgende:
RaRa.
WIjnboerderijquote:Op zondag 10 september 2006 21:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lekker dan, waar naar toe?
Naar de internationale wijnvelden van Frankrijk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Een weekendje opgesloten zitten bij Hilde in de caravanquote:Op zondag 10 september 2006 21:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat hij er even niet bijzit.quote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef itsme het volgende:
OKay nieuwe enemy number 1 van de kampers is dus duidelijk Tijn. wat een geroddel.
![]()
ik begin plotseling een beetje levensmoe te worden, win ik ook is wat, is het de Olifant in de zak...quote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Een weekendje opgesloten zitten bij Hilde in de caravan
quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begin plotseling een beetje levensmoe te worden, win ik ook is wat, is het de Olifant in de zak...
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zoek nog een goede screenshot van hilde in bad, voor de fakes natuurlijk...
Ja, was mn geluid al zachter aan het zettenquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef noucky het volgende:
ze gaan al meer schreeuwen aan de tafel door de drank
tuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
tja, hoe lul ik me hier nu weer uit ?quote:
Jaja.quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan vroeg BB het waarschijnlijk ook zo.quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : Ze vroegen aan me; "Wat doe je als er zo'n KUT-marokkaan binnenkomt...."
Dat waren dus kennelijk zijn woorden.....
Moet je even de COS van na de live uitzending zoeken want toen zat ze in bad met die andere fouterikkenquote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, hoe lul ik me hier nu weer uit ?
HAHA , kan je nagaan wat BB met je doet. Als zn vriendjes in Zwolle het nou ook maar gehoord hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef Kinga het volgende:
Rik: wil iemand water?
E10: nee dankje lieverd
je kan dat weekendje wat ik net gewonnen heb wel krijgen hoor, ken je het persoonlijk ondervinden zeg maarquote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, hoe lul ik me hier nu weer uit ?
Moet je even de COS van na de live uitzending zoeken want toen zat ze in bad met die andere fouterikkenquote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
goh niemand ? vreemd, lol
ik zoek haar eigenlijk alleen in (uitgebreid) bad.quote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef BBoon het volgende:
[..]
Moet je even de COS van na de live uitzending zoeken want toen zat ze in bad met die andere fouterikken
Dat kunnen de cameramannen niet aan dus die bestaat nietquote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zoek haar eigenlijk alleen in (uitgebreid) bad.
quote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat kunnen de cameramannen niet aan dus die bestaat niet
Krijg ik toch nog gelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef Kinga het volgende:
Rik: wil iemand water?
E10: nee dankje lieverd
Hahahaha zo klonk het wel he!quote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef BBoon het volgende:
E10 ik kan zowel op een turk schieten op een boer schieten op een schinees schieten :-)
en de oscar voor best geklede meest sympathieke schat gaat naar mezelf, zal ze wel zeggen tante sjaanquote:Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef schatje het volgende:
De Oscars worden uitgereikt.
wat een slappe hapquote:Op zondag 10 september 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Sjees zeg, híer had ik vuurwerk van verwacht. Hummie heeft BB in een theekransje laten veranderen...
Erg jammer ja...quote:Op zondag 10 september 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Sjees zeg, híer had ik vuurwerk van verwacht. Hummie heeft BB in een theekransje laten veranderen...
Mister Smoezelig?quote:Op zondag 10 september 2006 21:49 schreef BBoon het volgende:
heb Marcel ff gemist Welke oscar had hij...die van onduidelijk praten???
Mister Kurkebouwer spel is met sinterklaas in de winkel te krijgenquote:Op zondag 10 september 2006 21:49 schreef BBoon het volgende:
heb Marcel ff gemist Welke oscar had hij...die van onduidelijk praten???
HAH THNX voor de waarschuwing Ik zit er klaar voor...voor de mute knop dan hequote:Op zondag 10 september 2006 21:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ok mensuh oppassen nu, hand aan de muteknop, ik voel een vlieger aankomen
![]()
ahaha OK bedankt voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 10 september 2006 21:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
HAH THNX voor de waarschuwing Ik zit er klaar voor...voor de mute knop dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |