dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zoek nog een goede screenshot van hilde in bad, voor de fakes natuurlijk...
Ja, was mn geluid al zachter aan het zettenquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef noucky het volgende:
ze gaan al meer schreeuwen aan de tafel door de drank
tuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
tja, hoe lul ik me hier nu weer uit ?quote:
Jaja.quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan vroeg BB het waarschijnlijk ook zo.quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : Ze vroegen aan me; "Wat doe je als er zo'n KUT-marokkaan binnenkomt...."
Dat waren dus kennelijk zijn woorden.....
Moet je even de COS van na de live uitzending zoeken want toen zat ze in bad met die andere fouterikkenquote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, hoe lul ik me hier nu weer uit ?
HAHA , kan je nagaan wat BB met je doet. Als zn vriendjes in Zwolle het nou ook maar gehoord hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef Kinga het volgende:
Rik: wil iemand water?
E10: nee dankje lieverd
je kan dat weekendje wat ik net gewonnen heb wel krijgen hoor, ken je het persoonlijk ondervinden zeg maarquote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, hoe lul ik me hier nu weer uit ?
Moet je even de COS van na de live uitzending zoeken want toen zat ze in bad met die andere fouterikkenquote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
goh niemand ? vreemd, lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |