bubbelen in een wijnbadquote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef wolferl het volgende:
RaRa.
Wat is het favoriete geluid van Hilde?
quote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ontkurken van een fles, echt te simpel deze
lekker dan, waar naar toe?quote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Jij wint een weekendje weg met Hilde.
HAHA ben blij dat ik niet gewonnen hebquote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Jij wint een weekendje weg met Hilde.
knor....knorquote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef wolferl het volgende:
RaRa.
Wat is het favoriete geluid van Hilde?
WIjnboerderijquote:Op zondag 10 september 2006 21:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lekker dan, waar naar toe?
Naar de internationale wijnvelden van Frankrijk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Een weekendje opgesloten zitten bij Hilde in de caravanquote:Op zondag 10 september 2006 21:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat hij er even niet bijzit.quote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef itsme het volgende:
OKay nieuwe enemy number 1 van de kampers is dus duidelijk Tijn. wat een geroddel.
![]()
ik begin plotseling een beetje levensmoe te worden, win ik ook is wat, is het de Olifant in de zak...quote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Een weekendje opgesloten zitten bij Hilde in de caravan
quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begin plotseling een beetje levensmoe te worden, win ik ook is wat, is het de Olifant in de zak...
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zoek nog een goede screenshot van hilde in bad, voor de fakes natuurlijk...
Ja, was mn geluid al zachter aan het zettenquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef noucky het volgende:
ze gaan al meer schreeuwen aan de tafel door de drank
tuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
tja, hoe lul ik me hier nu weer uit ?quote:
Jaja.quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan vroeg BB het waarschijnlijk ook zo.quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : Ze vroegen aan me; "Wat doe je als er zo'n KUT-marokkaan binnenkomt...."
Dat waren dus kennelijk zijn woorden.....
Moet je even de COS van na de live uitzending zoeken want toen zat ze in bad met die andere fouterikkenquote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, hoe lul ik me hier nu weer uit ?
HAHA , kan je nagaan wat BB met je doet. Als zn vriendjes in Zwolle het nou ook maar gehoord hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef Kinga het volgende:
Rik: wil iemand water?
E10: nee dankje lieverd
je kan dat weekendje wat ik net gewonnen heb wel krijgen hoor, ken je het persoonlijk ondervinden zeg maarquote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, hoe lul ik me hier nu weer uit ?
Moet je even de COS van na de live uitzending zoeken want toen zat ze in bad met die andere fouterikkenquote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
goh niemand ? vreemd, lol
ik zoek haar eigenlijk alleen in (uitgebreid) bad.quote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef BBoon het volgende:
[..]
Moet je even de COS van na de live uitzending zoeken want toen zat ze in bad met die andere fouterikken
Dat kunnen de cameramannen niet aan dus die bestaat nietquote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zoek haar eigenlijk alleen in (uitgebreid) bad.
quote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat kunnen de cameramannen niet aan dus die bestaat niet
Krijg ik toch nog gelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef Kinga het volgende:
Rik: wil iemand water?
E10: nee dankje lieverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |