Hilde's afscheidquote:Op zondag 10 september 2006 18:29 schreef D.Rose het volgende:
ter ere waarvan is het feest?
En waarom maar voor de helft van de bewoners?
ja kan ie patat in bakken tijdens het kelneren, altijd warm etenquote:Op zondag 10 september 2006 18:30 schreef Kinga het volgende:
Etienne smeert nog meer troep in zijn haar.
Uitgekakt door Nederlandquote:
Is dat een anagram ofzo? "Lineaal" zit er wel in .quote:Op zondag 10 september 2006 18:25 schreef toxikon het volgende:
tjonge als jullie het echt willen weten : ottolien Raal
Dat heet positief blijven denkenquote:Op zondag 10 september 2006 18:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet het vel verkopen voor de beer geschoten is zei BB al eerder
Ja, leuk !quote:
Mooi stel, zo. Semih en Micheline.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat een anagram ofzo? "Lineaal" zit er wel in .
En om maar on topic te blijven: () Marlies en Monique spelen een spelletje.
Het doet me denken aan een Amerikaans kapsel.quote:Op zondag 10 september 2006 18:36 schreef Marrije het volgende:
Dat kapsel van Mich staat dr niet geweldig.
Die smoking staat m goedquote:Op zondag 10 september 2006 18:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi stel, zo. Semih en Micheline.
ik vind dr wel lief eigenlijk......quote:
Oud nieuws.quote:Op zondag 10 september 2006 18:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vind dr wel lief eigenlijk......
stiekum ff offtopic: Schumacher stopt met racen![]()
Offtopic : Stopt die arrogante eikel er eindelijk mee ? Mooi !quote:Op zondag 10 september 2006 18:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vind dr wel lief eigenlijk......
stiekum ff offtopic: Schumacher stopt met racen![]()
De andere helft heeft niet op Hilde gestemdquote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef D.Rose het volgende:
maar weet iemand serieus waarom er (voor de helft van de bewoners) feest is?
het is zeg maar mogelijk hun laatste avond, dus daarom een feestje, het galgenmaal zeg maarquote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef D.Rose het volgende:
Laatste avond voor henquote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
BB: Hilde naar de tuin komen, Hilde naar de tuin komen.
Hilde word in haar jurk gehezen.
quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
BB: Hilde naar de tuin komen, Hilde naar de tuin komen.
Hilde word in haar jurk gehezen.
Afscheidsdiner voor de genomineerden en hun partner...quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef D.Rose het volgende:
al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde heeft al veel uitgroei hoor... De dames vorig jaar mochten het allemaal verfen.....
quote:Op zondag 10 september 2006 18:42 schreef Morwen het volgende:
Zijn alleen de genomineerden en aanhang in gala kleding?
Edit: Ja dus![]()
met aanhang begrijp ik dus?quote:Op zondag 10 september 2006 18:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het is zeg maar mogelijk hun laatste avond, dus daarom een feestje, het galgenmaal zeg maar
BB is harder dan ooit !quote:Op zondag 10 september 2006 18:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik zou eht lullig vinden als de andere niet mee mogen doen.
ok, duidelijkquote:Op zondag 10 september 2006 18:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Afscheidsdiner voor de genomineerden en hun partner...
Hij is toch met zijn vrienden het huis ingekomen ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef Kinga het volgende:
Jeroen is eenzaam. Muhaha.
Ben bang dat die te klein isquote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Dit moet m worden
[afbeelding]
![]()
Staat hem idd zeer goed. Nou dat haar nog wat korter en het zou zomaar een mooie man kunnen zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef Vompie het volgende:
Ik vind de smoking bij Semih echt goed staan! De jurk zit bij Hilde d'r borsten veel te strak! Ze puilen er uit!![]()
Dat doen ze altijd.quote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef Vompie het volgende:
Ik vind de smoking bij Semih echt goed staan! De jurk zit bij Hilde d'r borsten veel te strak! Ze puilen er uit!![]()
dat zijn dingen die je niet wil zien.quote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef Vompie het volgende:
De jurk zit bij Hilde d'r borsten veel te strak! Ze puilen er uit!![]()
Achossie, en het is zo'n aardige, breed ontwikkelde gozer.quote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen mist al zijn maatjes.
[afbeelding]
Dat zijn der Airbags, let maar op als ze te weinig drinkt en rookt en zit springen ze open.quote:Op zondag 10 september 2006 18:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat zijn dingen die je niet wil zien.
omg volgieten en uitroken danquote:Op zondag 10 september 2006 18:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat zijn der Airbags, let maar op als ze te weinig drinkt en rookt en zit springen ze open.
Tijn is al de hele dag ongesteld..... Hij verveelt zich in het huis...quote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Tijn is geirriteerd geloof ik
quote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
@ Kinga; Je hebt gelijk; Ik heb gevraagd de TT te veranderen....
On Topic: Wat ziet Etienne er belachelijk uit zeg.
Op mn wenken bediend, thnx!!quote:
zonnebril afzetten als je gaat pc-enquote:Op zondag 10 september 2006 18:58 schreef intoyou het volgende:
Ik vind Etienne er wel leuk uit zien.
Hoe is dat nou, een computer met braille ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:58 schreef intoyou het volgende:
Ik vind Etienne er wel leuk uit zien.
OMG nee!!! Ah is eik wel heel zielig voor e10, waarom zegt niemand tegen hem dat ie zo ongelooflijk voor lul loopt??quote:
Niks meer aan doen rik, je heb je best weer gedaan jochiequote:
BB : Het feest gaat NU beginnen! Allemaal naar het zwembad !quote:Op zondag 10 september 2006 19:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Niks meer aan doen rik, je heb je best weer gedaan jochie![]()
Ja, leuk !quote:Op zondag 10 september 2006 19:04 schreef Kinga het volgende:
Rik is die Grace Kelly dinges aant maken bij Hilde.
hij HAD toch zoveel vrienden, waar zijn die dan om hem te steunen?quote:Op zondag 10 september 2006 19:06 schreef itsme het volgende:
Etienne is eigenlijk nog maar heel jong ook. Wat zal hij het moeilijk krijgen na BB
Ja topquote:Op zondag 10 september 2006 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, leuk !
Offtopic : heb je de TT al gezien ?![]()
beter.quote:Op zondag 10 september 2006 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, leuk !
Offtopic : heb je de TT al gezien ?![]()
In een ranzig café met hun rechterarm omhoog, het Horst Wessel lied aan het brallen....quote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij HAD toch zoveel vrienden, waar zijn die dan om hem te steunen?
quote:Op zondag 10 september 2006 19:11 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHA Hilde: ik moet zo een scheet laten....en lock
ok, maar ik probeer mij even voor te stellen dat er iemand in het huis zit die ik ken en respecteer, en dat er dus vervolgens door de massa vuil over hem verschijnt, ik zou als echte vriend dan toch wel ergens proberen om hem in een beter daglicht te zetten...maar dat is tot op heden nog helemaal niet gebeurtquote:Op zondag 10 september 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In een ranzig café met hun rechterarm omhoog, het Horst Wessel lied aan het brallen....![]()
Je zou zo langzamerhand het idee krijgen, dat er geen beter daglicht is !quote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ok, maar ik probeer mij even voor te stellen dat er iemand in het huis zit die ik ken en respecteer, en dat er dus vervolgens door de massa vuil over hem verschijnt, ik zou als echte vriend dan toch wel ergens proberen om hem in een beter daglicht te zetten...maar dat is tot op heden nog helemaal niet gebeurt
Het duurt iig veels te lang, ja. Zo is het eten van het cateringbedrijf koud.....quote:Op zondag 10 september 2006 19:14 schreef kukeleku het volgende:
ik heb het idee dat Rik van het uur wat hij voor de dames had al bijna 3 kwartier met Hilde bezig is
moet je weleen pc aan kunnen zettenquote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ok, maar ik probeer mij even voor te stellen dat er iemand in het huis zit die ik ken en respecteer, en dat er dus vervolgens door de massa vuil over hem verschijnt, ik zou als echte vriend dan toch wel ergens proberen om hem in een beter daglicht te zetten...maar dat is tot op heden nog helemaal niet gebeurt
wie de mens leert kennen gaat de dieren waarderenquote:Op zondag 10 september 2006 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je zou zo langzamerhand het idee krijgen, dat er geen beter daglicht is !![]()
niet nodig, degenen die het nodig hadden, hebben al kunst tieten. behalve sjaan dan maar die gaat ze ook kopen als ze wintquote:Op zondag 10 september 2006 19:15 schreef Vompie het volgende:
Hoezo Grace Kelly???Hebben ze ook 'n plastisch chirurg in BB6 dan?
![]()
Toon me uw vrienden, en ik zeg u wie u bent....quote:Op zondag 10 september 2006 19:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wie de mens leert kennen gaat de dieren waarderen
das ook een mooie, dank je wel, kende ik nog niet maar is zo waarquote:Op zondag 10 september 2006 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Toon me uw vrienden, en ik zeg u wie u bent....![]()
Jij gaat zolangzamerhand de annalen van FOK! in als man die het meest genoemd is in een TT.....quote:Op zondag 10 september 2006 19:17 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB1009109.jpg]afbeelding][/URL]
Dank je.quote:Op zondag 10 september 2006 19:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
das ook een mooie, dank je wel, kende ik nog niet maar is zo waar
Het is ook een manier om te proberen te winnenquote:Op zondag 10 september 2006 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Probeert ze Tijn te verleiden ofzo
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
Het klopt niet........... Iemand heeft het nummer gevonden ! (Wie ?)
hehe eindelijk heb ik dat nummerquote:Op zondag 10 september 2006 19:26 schreef Kinga het volgende:
TELEFOON WAT THE FUCK!!!!!!!!
Waarschijnlijk een afleidingsmaneuvre..... Zo konden de mensen naar de lounge lopen.....quote:Op zondag 10 september 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
huh?
Heeft Hilde d'r jurk nog niet aan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
D't is iemand aan de voordeur...
quote:
En nu heeft ie zijn vingertje op het rode knopjequote:Op zondag 10 september 2006 19:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Denk dat het Bush was. Toen er niet met 'Poetin' werd opgenomen heeft ie hem er weer op gegooid.
Storing my ass.... De stagiaire drukte weer eens op het verkeerde knopje...quote:
big brother?quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Storing my ass.... De stagiaire drukte weer eens op het verkeerde knopje...![]()
meteen allemaal genomineerd toch dan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:32 schreef Inca het volgende:
Pakt dat ene zusje die foon op zegt dat andere zusje neeeeee ik wil niet dat je hem op pakt en pleurt die hoorn er weer op![]()
Ja, daar zal Marlies ook wel van balen danquote:Op zondag 10 september 2006 19:30 schreef intoyou het volgende:
Waarom mogen de andere nu niet meedoen? Straks word je elke week genomineerd en dan heb je elke week zo'n feest en straks wordt je nooit genomineerd (neem bijvoorbeeld Marlies, STEL!) dan heb je nooit zo'n feest. Beetje raar.
Ze is uitgekozen door BB om het te organiserenquote:Op zondag 10 september 2006 19:37 schreef D.Rose het volgende:
Janine was toch niet genomineerd?
Waar is zo'n oscar beeld ha(e)ndig voor ?quote:
wat heeft ze daarvoor moeten doen?quote:Op zondag 10 september 2006 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze is uitgekozen door BB om het te organiseren![]()
whahahhaa ja, ze houd van machtquote:Op zondag 10 september 2006 19:41 schreef Bluezz het volgende:
Janine voelt zich zooooo belangrijk ;')
Beetje zielig eik.
quote:Op zondag 10 september 2006 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat heeft ze daarvoor moeten doen?
Ja, ze voelt zich echt zooo werelds. Helemaal haar (jetset) feestje !quote:Op zondag 10 september 2006 19:41 schreef Bluezz het volgende:
Janine voelt zich zooooo belangrijk ;')
Beetje zielig eik.
quote:Op zondag 10 september 2006 19:39 schreef Kinga het volgende:
Toch wel zielig voor die anderen he...
Ja precies. O LMAOquote:Op zondag 10 september 2006 19:42 schreef toxikon het volgende:
hey er loopt een verlopen hoerenmadame bij dat etentje, das nou jammer
Ik ben al blij dat semih er bij mag zijn. Op de 1e lijst die ik zag stond hij niet.quote:Op zondag 10 september 2006 19:45 schreef MissJ. het volgende:
Wel wrang voor Semih en Micheline, hun grootste vijanden moeten nu dit galgenmaal delen.
Mooi die kleuren missJ.quote:Op zondag 10 september 2006 19:43 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Helaas is de 'Streamverslagen ' niet ingevuld en ook in de COS vind ik weinig terug over het moment dat de bewoners te horen kregen over vanavond. Ik las het net terug op Talpa.
Jammer. (al zat ik wel heerlijk met mijn gat inmijn speedboot op het Alkmaardermeer)
Ook jammer dat de andere bewoners er niet bij mogen zijn.
quote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef Kinga het volgende:
Micheline moet straks zo janken. Dat zie je gewoon aankomen...
Die komen straks bij de oscar-uitreikingen....quote:Op zondag 10 september 2006 19:46 schreef schatje het volgende:
Alles en leuk en aardig, maar ze zouden toch valse opmerkingen gaan maken
micheline": met kerst zit ik in mijn trainingspak.quote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef Kinga het volgende:
Micheline moet straks zo janken. Dat zie je gewoon aankomen...
quote:
hahaha dat noemen we bij ons in de familie otjeachtig. Wij hadden een kat die soms echt zo een domme blik had.quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Micheline heeft vaak wat weg van Carola van BZN vind ik. Ze kan ook zo Volendams kijken.
Beetje belediging voor Micheline hoorquote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Micheline heeft vaak wat weg van Carola van BZN vind ik. Ze kan ook zo Volendams kijken.
quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
micheline": met kerst zit ik in mijn trainingspak.
zal je kerel blij mee zijn. ik wist niet dat dat soort vrouwen nog bestond, eerst mooi maken en als de buit binnen is een trainingspak aantrekken en dik worden.
had ze bij mij niet moeten proberen, schop onder de hol 3 hoog naar beneden
quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Was een storingquote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef wolferl het volgende:
Hoe is het afgelopen met de telefoon?
quote:Op zondag 10 september 2006 19:50 schreef itsme het volgende:
[..]
die dames eerst weer allemaal piesen![]()
...oeps....sorry Scan....zal het nooit meer zeggen..........(nou zijn de Volendamse meisjes wel van de makkelijke hoor...)quote:Op zondag 10 september 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje belediging voor Micheline hoor
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het niet zo jammer dat de anderen er niet bij mogen zijnquote:Op zondag 10 september 2006 19:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi die kleuren missJ.
Het is idd jammer dat de andere bew. er niet bij zijn. Zelfs niet als bediening of zo
Your place or mine ?quote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef itsme het volgende:
FUCK
shit, te laat met editen.quote:
Gelukkig is het goed gekomen met de streams !quote:Op zondag 10 september 2006 19:54 schreef itsme het volgende:
[..]
shit, te laat met editen.![]()
mijn 2 oscar streams vielen uit dus ik dacht dat ze het ons niet zouden laten zien.
Pfff... jij mag zeggen wat je wilt hoor. Ik zeg dan alleen dat ik het een belediging vindquote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
...oeps....sorry Scan....zal het nooit meer zeggen....
Zijn ze ook niet, ze moesten dit "etentje" organiseren en ze zijn nu de "slaafjes"quote:Op zondag 10 september 2006 19:56 schreef wolferl het volgende:
Ik wist niet dat Rik en Janine ook genomineerd waren?
Janine zeker. Die is wel vaak aan het slijmen.quote:Op zondag 10 september 2006 19:57 schreef Kinga het volgende:
Ik kan heel slecht tegen dat geslijm tegen "Big Brother"
Ohhh dank u wel.......
1 grote slijm zooi dus.quote:Op zondag 10 september 2006 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet, ze moesten dit "etentje" organiseren en ze zijn nu de "slaafjes"
jaquote:Op zondag 10 september 2006 19:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Janine zeker. Die is wel vaak aan het slijmen.
maar erger is dat Big Brodder door Egbert en Marcia.![]()
Ze is weer ouderwets irritant. Een gastvrouw dient zich op de achtergrond te houden....Zij trekt alles naar zich toe.quote:Op zondag 10 september 2006 20:04 schreef Verida het volgende:
Nadat Rik zich de pestpokke heeft gewerkt om alles te kappen en doen, mag hij ook nu zich uit de naad werken. Janine zit aan de tafel, vreet mee en rik bedient. Rik probeert nog subtiel er iets van te zeggen, "nee, nee, ik hoef echt niet, dit etentje is voor jullie zessen" en janine laat zich bedanken voor alle organisatie, wat een zeikwijf.
Ik ben bang van wel.quote:Op zondag 10 september 2006 20:05 schreef Kinga het volgende:
Oh god, ze gaan toch niet de vlieger draaien straks..
Dan roep ik "eigenkutjeknabbelaar"quote:Op zondag 10 september 2006 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is weer ouderwets irritant. Een gastvrouw dient zich op de achtergrond te houden....Zij trekt alles naar zich toe.
Als het een man was zou ik "eigenpijper" geroepen hebben...![]()
KLopt !quote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef riri het volgende:
Bah...janine is steeds zo prominent aanwezig...zit zelfs alles zo'n beetje van tevoren al te verklappen
quote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan roep ik "eigenkutjeknabbelaar"
Hoe zal haar graf eruit zien?quote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
Hilde in haar natuurlijke pose
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 20:12 schreef Fronsertje het volgende:
heb weer wat gemist, wat heeft sabine met er hand? Met hilde gestreden om alcohol ofzo?
Ken je die van het blondje met de kaasschaaf?quote:Op zondag 10 september 2006 20:12 schreef Fronsertje het volgende:
heb weer wat gemist, wat heeft sabine met er hand? Met hilde gestreden om alcohol ofzo?
Sabine is er trouwens al zo'n zes jaar uit hoor...quote:Op zondag 10 september 2006 20:12 schreef Fronsertje het volgende:
Ze was kaas aan het sijden met kaasschaaf, toen ze plotseling der eigen hand aan het schillen was.quote:Op zondag 10 september 2006 20:12 schreef Fronsertje het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Sabine is er trouwens al zo'n zes jaar uit hoor...
eikenhouten wijnvatquote:Op zondag 10 september 2006 20:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoe zal haar graf eruit zien?
Een grote fles port of jack daniels?
Precies. hoe durft hijquote:Op zondag 10 september 2006 20:12 schreef MissJ. het volgende:
Rik die zegt:"ja dat is kut".
Dan denk ik....wat weet jij van KUT ? Nou?
We gaan haar nog missen morgenquote:Op zondag 10 september 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde wordt laveloos vanavond. Echt. Nu heeft ze een goede smoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |