In een ranzig café met hun rechterarm omhoog, het Horst Wessel lied aan het brallen....quote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij HAD toch zoveel vrienden, waar zijn die dan om hem te steunen?
quote:Op zondag 10 september 2006 19:11 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHA Hilde: ik moet zo een scheet laten....en lock
ok, maar ik probeer mij even voor te stellen dat er iemand in het huis zit die ik ken en respecteer, en dat er dus vervolgens door de massa vuil over hem verschijnt, ik zou als echte vriend dan toch wel ergens proberen om hem in een beter daglicht te zetten...maar dat is tot op heden nog helemaal niet gebeurtquote:Op zondag 10 september 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In een ranzig café met hun rechterarm omhoog, het Horst Wessel lied aan het brallen....![]()
Je zou zo langzamerhand het idee krijgen, dat er geen beter daglicht is !quote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ok, maar ik probeer mij even voor te stellen dat er iemand in het huis zit die ik ken en respecteer, en dat er dus vervolgens door de massa vuil over hem verschijnt, ik zou als echte vriend dan toch wel ergens proberen om hem in een beter daglicht te zetten...maar dat is tot op heden nog helemaal niet gebeurt
Het duurt iig veels te lang, ja. Zo is het eten van het cateringbedrijf koud.....quote:Op zondag 10 september 2006 19:14 schreef kukeleku het volgende:
ik heb het idee dat Rik van het uur wat hij voor de dames had al bijna 3 kwartier met Hilde bezig is
moet je weleen pc aan kunnen zettenquote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ok, maar ik probeer mij even voor te stellen dat er iemand in het huis zit die ik ken en respecteer, en dat er dus vervolgens door de massa vuil over hem verschijnt, ik zou als echte vriend dan toch wel ergens proberen om hem in een beter daglicht te zetten...maar dat is tot op heden nog helemaal niet gebeurt
wie de mens leert kennen gaat de dieren waarderenquote:Op zondag 10 september 2006 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je zou zo langzamerhand het idee krijgen, dat er geen beter daglicht is !![]()
niet nodig, degenen die het nodig hadden, hebben al kunst tieten. behalve sjaan dan maar die gaat ze ook kopen als ze wintquote:Op zondag 10 september 2006 19:15 schreef Vompie het volgende:
Hoezo Grace Kelly???Hebben ze ook 'n plastisch chirurg in BB6 dan?
![]()
Toon me uw vrienden, en ik zeg u wie u bent....quote:Op zondag 10 september 2006 19:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wie de mens leert kennen gaat de dieren waarderen
das ook een mooie, dank je wel, kende ik nog niet maar is zo waarquote:Op zondag 10 september 2006 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Toon me uw vrienden, en ik zeg u wie u bent....![]()
Jij gaat zolangzamerhand de annalen van FOK! in als man die het meest genoemd is in een TT.....quote:Op zondag 10 september 2006 19:17 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB1009109.jpg]afbeelding][/URL]
Dank je.quote:Op zondag 10 september 2006 19:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
das ook een mooie, dank je wel, kende ik nog niet maar is zo waar
Het is ook een manier om te proberen te winnenquote:Op zondag 10 september 2006 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Probeert ze Tijn te verleiden ofzo
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
Het klopt niet........... Iemand heeft het nummer gevonden ! (Wie ?)
hehe eindelijk heb ik dat nummerquote:Op zondag 10 september 2006 19:26 schreef Kinga het volgende:
TELEFOON WAT THE FUCK!!!!!!!!
Waarschijnlijk een afleidingsmaneuvre..... Zo konden de mensen naar de lounge lopen.....quote:Op zondag 10 september 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |