Ik ben al blij dat semih er bij mag zijn. Op de 1e lijst die ik zag stond hij niet.quote:Op zondag 10 september 2006 19:45 schreef MissJ. het volgende:
Wel wrang voor Semih en Micheline, hun grootste vijanden moeten nu dit galgenmaal delen.
Mooi die kleuren missJ.quote:Op zondag 10 september 2006 19:43 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Helaas is de 'Streamverslagen ' niet ingevuld en ook in de COS vind ik weinig terug over het moment dat de bewoners te horen kregen over vanavond. Ik las het net terug op Talpa.
Jammer. (al zat ik wel heerlijk met mijn gat inmijn speedboot op het Alkmaardermeer)
Ook jammer dat de andere bewoners er niet bij mogen zijn.
quote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef Kinga het volgende:
Micheline moet straks zo janken. Dat zie je gewoon aankomen...
Die komen straks bij de oscar-uitreikingen....quote:Op zondag 10 september 2006 19:46 schreef schatje het volgende:
Alles en leuk en aardig, maar ze zouden toch valse opmerkingen gaan maken
micheline": met kerst zit ik in mijn trainingspak.quote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef Kinga het volgende:
Micheline moet straks zo janken. Dat zie je gewoon aankomen...
quote:
hahaha dat noemen we bij ons in de familie otjeachtig. Wij hadden een kat die soms echt zo een domme blik had.quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Micheline heeft vaak wat weg van Carola van BZN vind ik. Ze kan ook zo Volendams kijken.
Beetje belediging voor Micheline hoorquote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Micheline heeft vaak wat weg van Carola van BZN vind ik. Ze kan ook zo Volendams kijken.
quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
micheline": met kerst zit ik in mijn trainingspak.
zal je kerel blij mee zijn. ik wist niet dat dat soort vrouwen nog bestond, eerst mooi maken en als de buit binnen is een trainingspak aantrekken en dik worden.
had ze bij mij niet moeten proberen, schop onder de hol 3 hoog naar beneden
quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Was een storingquote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef wolferl het volgende:
Hoe is het afgelopen met de telefoon?
quote:Op zondag 10 september 2006 19:50 schreef itsme het volgende:
[..]
die dames eerst weer allemaal piesen![]()
...oeps....sorry Scan....zal het nooit meer zeggen..........(nou zijn de Volendamse meisjes wel van de makkelijke hoor...)quote:Op zondag 10 september 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje belediging voor Micheline hoor
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het niet zo jammer dat de anderen er niet bij mogen zijnquote:Op zondag 10 september 2006 19:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi die kleuren missJ.
Het is idd jammer dat de andere bew. er niet bij zijn. Zelfs niet als bediening of zo
Your place or mine ?quote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef itsme het volgende:
FUCK
shit, te laat met editen.quote:
Gelukkig is het goed gekomen met de streams !quote:Op zondag 10 september 2006 19:54 schreef itsme het volgende:
[..]
shit, te laat met editen.![]()
mijn 2 oscar streams vielen uit dus ik dacht dat ze het ons niet zouden laten zien.
Pfff... jij mag zeggen wat je wilt hoor. Ik zeg dan alleen dat ik het een belediging vindquote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
...oeps....sorry Scan....zal het nooit meer zeggen....
Zijn ze ook niet, ze moesten dit "etentje" organiseren en ze zijn nu de "slaafjes"quote:Op zondag 10 september 2006 19:56 schreef wolferl het volgende:
Ik wist niet dat Rik en Janine ook genomineerd waren?
Janine zeker. Die is wel vaak aan het slijmen.quote:Op zondag 10 september 2006 19:57 schreef Kinga het volgende:
Ik kan heel slecht tegen dat geslijm tegen "Big Brother"
Ohhh dank u wel.......
1 grote slijm zooi dus.quote:Op zondag 10 september 2006 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet, ze moesten dit "etentje" organiseren en ze zijn nu de "slaafjes"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |