Ik ben al blij dat semih er bij mag zijn. Op de 1e lijst die ik zag stond hij niet.quote:Op zondag 10 september 2006 19:45 schreef MissJ. het volgende:
Wel wrang voor Semih en Micheline, hun grootste vijanden moeten nu dit galgenmaal delen.
Mooi die kleuren missJ.quote:Op zondag 10 september 2006 19:43 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Helaas is de 'Streamverslagen ' niet ingevuld en ook in de COS vind ik weinig terug over het moment dat de bewoners te horen kregen over vanavond. Ik las het net terug op Talpa.
Jammer. (al zat ik wel heerlijk met mijn gat inmijn speedboot op het Alkmaardermeer)
Ook jammer dat de andere bewoners er niet bij mogen zijn.
quote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef Kinga het volgende:
Micheline moet straks zo janken. Dat zie je gewoon aankomen...
Die komen straks bij de oscar-uitreikingen....quote:Op zondag 10 september 2006 19:46 schreef schatje het volgende:
Alles en leuk en aardig, maar ze zouden toch valse opmerkingen gaan maken
micheline": met kerst zit ik in mijn trainingspak.quote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef Kinga het volgende:
Micheline moet straks zo janken. Dat zie je gewoon aankomen...
quote:
hahaha dat noemen we bij ons in de familie otjeachtig. Wij hadden een kat die soms echt zo een domme blik had.quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Micheline heeft vaak wat weg van Carola van BZN vind ik. Ze kan ook zo Volendams kijken.
Beetje belediging voor Micheline hoorquote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Micheline heeft vaak wat weg van Carola van BZN vind ik. Ze kan ook zo Volendams kijken.
quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
micheline": met kerst zit ik in mijn trainingspak.
zal je kerel blij mee zijn. ik wist niet dat dat soort vrouwen nog bestond, eerst mooi maken en als de buit binnen is een trainingspak aantrekken en dik worden.
had ze bij mij niet moeten proberen, schop onder de hol 3 hoog naar beneden
quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |