Ze weet natuurlijk niet wat wij al weten..... Voor hetzelfde geld moeten ze iemand gaan nomineren.quote:Op zondag 10 september 2006 18:12 schreef Kinga het volgende:
Jezus Marlies, gaat niks met jou gebeuren hoor...doe es normaal.
Dan heeft Milica het niet van een vreemde.quote:Op zondag 10 september 2006 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde heeft ook een heel chagerijnig hoofd in ruststand.
Vind ik ook. Als het echt ergens over gaat (iets organiseren, presenteren) dan is ze veel rustiger.quote:Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef toxikon het volgende:
janine is wel erg veranderd, in haar voordeel vind ik. nog effe en ik ga haar tof vinden
Dit is al de derde keer dat je een cap plaatst en dat ik denk, waar is die kutkip? hierbovenquote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef kukeleku het volgende:
lekkere koffie met schuim![]()
[afbeelding]
Eigen kweek van Jeroen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef kukeleku het volgende:
lekkere koffie met schuim![]()
[afbeelding]
Mij ook!quote:Op zondag 10 september 2006 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia snapt nu pas waar het om gaat.
Tijn werd weer een beetje chagerijnig omdat de acht worden voorgetrokken. Hij gaat me steeds meer tegenvallen...
jammer dat ze een beetje mollig is en nogal kinderlijkquote:Op zondag 10 september 2006 18:15 schreef Kinga het volgende:
Mich heeft haren leuk!!!
quote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer dat je een cap plaatst en dat ik denk, waar is die kutkip? hierboven![]()
Ze is net 20.quote:Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
jammer dat ze een beetje mollig is en nogal kinderlijk
ik had die plofkop weleens in een rok willen zien. kijken of de billentikker zijn vette aars bedektquote:Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
Gelukkig hebben ze een smoking. Een rokkostuum zou een stuk moeilijker zijn...
Yep, de adel wuift minzaam naar het plebs.quote:Op zondag 10 september 2006 18:18 schreef Kinga het volgende:
Die anderen zien ze natuurlijk wel in vol ornaat straks naar de lounge lopen...
ze heeft meer buik dan mijn vriendin van 34.quote:Op zondag 10 september 2006 18:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze is net 20.
Dat mollige vind ik wel mee vallen.
Wát??quote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze heeft meer buik dan mijn vriendin van 34.
onnodig om met die leeftijd zo mollig te zijn. dat is een kwestie van gezond eten en genoeg bewegen. dus niet te vaak kfs , mac of snackbar
(voor degenen die vanwege medicijnen of ziekte te zwaar zijn geld dit dus NIET)
Klein of onhandig ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:20 schreef Kinga het volgende:
40,5....wat een kutmaat voor een man
Mischien is het erfelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
onnodig om met die leeftijd zo mollig te zijn. dat is een kwestie van gezond eten en genoeg bewegen. dus niet te vaak kfc , mac of snackbar
Hoe heet je vriendin?quote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
onnodig om met die leeftijd zo mollig te zijn. dat is een kwestie van gezond eten en genoeg bewegen. dus niet te vaak kfc , mac of snackbar
iig geen vetklepquote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe heet je vriendin?
S. Trijkplank ?
Egbert lijkt me echt een dommig persoon.quote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Egbert vertelt dat hij allemaal sneltoetsen op zijn gsm heeft ingesteld.
Egbert: "En Marcia staat bijvoorbeeld op 9"
Marcia: "9??? Waarom geen 1?"
of An Orexiaquote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe heet je vriendin?
S. Trijkplank ?
Laat hem maar, hij komt niet zoveel onder zijn steen vandaan....quote:Op zondag 10 september 2006 18:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wát??
Micheline té mollig??
OMG![]()
Staat 112 niet standaard op 1? Bij mij wel in ieder gevalquote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
En terecht!quote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat een chique naam voor een strijkplank. Zeker bij de Bonneterie gekocht ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:25 schreef toxikon het volgende:
tjonge als jullie het echt willen weten : ottolien Raal
Eens, ik vind Mich ook ietwat te mollig. Hou persoonlijk meer van het strakke van bijvoorbeeld Monique.quote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat meen je niet, heb je daar een sneltoets voor ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Staat 112 niet standaard op 1? Bij mij wel in ieder geval
quote:Op zondag 10 september 2006 18:28 schreef toxikon het volgende:
E10.. 3 bier met bittergarnituur voor tafel 6 effe opschieten aljeblieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |