Weet ik veul stond zo op internetquote:Op zondag 10 september 2006 13:20 schreef M5 het volgende:
3800cc in die skyline? ik dacht dat die dingen altijd iets van 2.6 of 2.7 liter hadden
Files heb je overalquote:Op zondag 10 september 2006 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij kent overduidelijk mijn omgeving niet.
Die topspeed van 432 km/h is ook wel vetquote:Op zondag 10 september 2006 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet ik veul stond zo op internet
Hier heb je echt geen filesquote:Op zondag 10 september 2006 13:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Files heb je overalDaar hoef ik die omgeving niet voor te kennen.
ja het lijkt mij allemaal beetje sterk, maargoedquote:Op zondag 10 september 2006 13:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Die topspeed van 432 km/h is ook wel veten 0-100 in 1.9 sec
je zegt net dat je d'r één gezien hebt, dus was er wel een file. Daarom zeg ook, die heb je overal.quote:
Ik was een beetje sarcastisch duhquote:Op zondag 10 september 2006 13:27 schreef M5 het volgende:
[..]
je zegt net dat je d'r één gezien hebt, dus was er wel een file. Daarom zeg ook, die heb je overal. [afbeelding]
ah, en je dacht dat ik serieus reageerde?quote:Op zondag 10 september 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was een beetje sarcastisch duh. Ik reed gewoon 40 km/h en het duurde nog geen 5 minuten voordat iedereen weer ongeveer 80 reed.
Ja, want jij hebt geen humor.quote:Op zondag 10 september 2006 13:29 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, en je dacht dat ik serieus reageerde?
Dat bedoel ik niet. Jij zegt iets over mij terwijl je geen idee hebt wie ik eigenlijk ben.quote:Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, dus je doet je hier anders voor?
Daarom vraag ik of je je anders voordoet hier?quote:Op zondag 10 september 2006 13:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Jij zegt iets over mij terwijl je geen idee hebt wie ik eigenlijk ben.
Maar ik ging tv kijken
Je hebt hier pas 3 postsquote:Op zondag 10 september 2006 14:48 schreef Piovan het volgende:
Waarom staat mijn avatar niet in de OP![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet je aan ThaFreak vragenquote:Op zondag 10 september 2006 14:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nu 4, plaats je hem nu,
Ik ben ook limburger jeweet![]()
Je bent niet de enige wiens avatar ontbreektquote:Op zondag 10 september 2006 14:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nu 4, plaats je hem nu,
Ik ben ook limburger jeweet![]()
De jouwe staat er wel bij. Dat laatste lege vakjequote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige wiens avatar ontbreekt![]()
ohja, over 't hoofd gezienquote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De jouwe staat er wel bij. Dat laatste lege vakje.
Of net zoals Paladijn WEKEN achtereen zeurenquote:Op zondag 10 september 2006 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat moet je aan ThaFreak vragen, maar ik gok op een welverdiende nee.
Dat is sneu.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of net zoals Paladijn WEKEN achtereen zeuren
quote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef BaraCuda het volgende:
je zag op het podium dat kimi al is aangenomen als teammember![]()
Maar schumacher blijft blijkbaar wel in het team als iets... teammanager ofzo![]()
quote:De Duitser zal wel bij het team betrokken blijven. Hij heeft echter nog niet bekend gemaakt in welke functie.
Ik gok op het laatstequote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef M5 het volgende:
[..]
't werd tijd ja.
Dat Spyker... tjsa. Als ze geld hebben wordt het wel wat. Anders niet.
en dat vind ik dus zo sneu, aan de hand van een paar posts denken dat je iets van iemand weet. Ik heb zeker wel gevoel voor humor. Maar dat is wel wat anders dan dat hier over het algemeen aan 'humor' voorbij komt.quote:Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom vraag ik of je je anders voordoet hier?
Ik zeg niet dat ik je niet ken, ik zeg dat je geen humor hebt. En die conclusie maak ik aan de hand van je posts.
Mja. ik wacht nog ff af. Die Gascoyne is wel 'n topper. Dus met wat geld voor een goede motor en de nodige testen kunnen ze een eind komen.quote:
Van jezelf zeggen dat je gevoel voor humor hebt.quote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef M5 het volgende:
[..]
en dat vind ik dus zo sneu, aan de hand van een paar posts denken dat je iets van iemand weet. Ik heb zeker wel gevoel voor humor. Maar dat is wel wat anders dan dat hier over het algemeen aan 'humor' voorbij komt.
Boeiend, je komt bij mij over als een gast die er de hele dag als de volgende smiley uitziet: "quote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef M5 het volgende:
[..]
en dat vind ik dus zo sneu, aan de hand van een paar posts denken dat je iets van iemand weet. Ik heb zeker wel gevoel voor humor. Maar dat is wel wat anders dan dat hier over het algemeen aan 'humor' voorbij komt.
quote:Hollywoods drukste regisseur van dit moment, Steven Soderbergh, is al begonnen aan een nieuwe film (Ocean's Thirteen), maar zijn eerstvolgende release is The Good Herman.
The best way to kill Herman.quote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met vervolgdelen op komst "The better" en "The best"![]()
Vervolg delen zijn vaak erg slechtquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met vervolgdelen op komst "The better" en "The best"![]()
Dat nooit, dat weet jij ook welquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hè verdamd. Die H moest een G zijn.
Deel 2 wel, 3 is meestal de beste.quote:Op zondag 10 september 2006 15:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vervolg delen zijn vaak erg slecht![]()
En ben knap, en heb een 4-in-lijn 8Vquote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb gevoel voor humor.
Ik was eigenlijk heul serieusquote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat nooit, dat weet jij ook wel
quote:Op zondag 10 september 2006 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heul serieus: http://imdb.com/title/tt0452624/
Gelukkig niet. Ha-ha-ha-haquote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
En toch heb je geen vriendin Ha-ha.
Ben je homoquote:Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ha-ha-ha-ha
Whehehe, ik moest glimlachenquote:Op zondag 10 september 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nee wacht, dat kan niet. De meeste homo's zijn schattig.
johquote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef MrSkyline het volgende:
skyline specs @ OP zijn fake
alleen met zo'n spoiler krijg je al problemen boven de 300
verdere motivatie is denk ik niet nodig
Voor altijd?quote:Op zondag 10 september 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik hou van m'n vrijheid.
Nu kan ik niet meer slapenquote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef MrSkyline het volgende:
skyline specs @ OP zijn fake
alleen met zo'n spoiler krijg je al problemen boven de 300
verdere motivatie is denk ik niet nodig
Dus morgen heb je een vriendinquote:Op zondag 10 september 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet; voor nu.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef mcintosh het volgende:
Kan hier iemand ff een Spyker F1 bak shoppen
Laat mij even denken.quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik dat willen?
Das wel heel patriotistisch... oranje...quote:Op zondag 10 september 2006 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Broem Broem!!! Zie 'm gaan gek![]()
!!!
Ik heb niet de drang mij altijd vast te klampen aan een ander.quote:Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laat mij even denken.
Dan lig je niet meer alleen in bed![]()
.
Als Terpstra erin gaat zitten hoeven ze het ding niet te verlagen vantevoren.quote:Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Das wel heel patriotistisch... oranje...
Ik verwacht dan ook dat die dikke Terpstra er als eerste in mag zitten (zij em aan mag trekken)
Ganz Geilquote:Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier heb je een paar stukjes. De rest mag je zelf doen.
Nog meer puzzelstukjes:quote:Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier heb je een paar stukjes. De rest mag je zelf doen.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb niet de drang mij altijd vast te klampen aan een ander.
Whehehe, domme opmerking hèquote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik ook niet. Gelukkig voelt dat ook helemaal niet zo.
Ieder zijn dingquote:Op zondag 10 september 2006 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, domme opmerking hè. Ik vond de vraag ook dom
. Ieder z'n ding schat
.
Hangmat met standaard is not done, zo'n ding hoort tussen 2 bomen te hangenquote:Op zondag 10 september 2006 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader gaat een hangmat kopen met standaard omdat ie geen zin heeft om mijn hangmat op te hangen.
Hangmat kaufen iemand?
We hebben geen bomenquote:Op zondag 10 september 2006 16:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hangmat met standaard is not done, zo'n ding hoort tussen 2 bomen te hangen![]()
Onze tuin is te klein voor een boomquote:Op zondag 10 september 2006 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dan plant je die maar, dan kun je over 10 jaar die mat ophangen![]()
Die house steekt ie maar in zijn holquote:Op zondag 10 september 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
Maar hij vindt je oude house juist zo tof
Ik heb volgens mij ergens nog wel fototjes, even kieken.
morgen ben je van hem afquote:Op zondag 10 september 2006 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die house steekt ie maar in zijn hol.
Cool!quote:
Mooi huisquote:Op zondag 10 september 2006 16:49 schreef Hugster het volgende:
Ik weet niet waar jij het over hebt.
Hier het huis. In Nederland zou je er echt 4x meer voor kwijt zijn volgens mij
Je mag het wel van mij lenen hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 18:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mooi huisDat oude erin verwerkt is super
![]()
Kom alleen nog 390000 te kort![]()
Oh ja?quote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je mag het wel van mij lenen hoor.
Zat er ook nog iets in?quote:Op zondag 10 september 2006 19:52 schreef ijsmeis het volgende:.
Ik ben mijn tas kwijt die ik mee had naar Q-Base.
Niet veel bijzonders. Mijn rijbewijs had ik eruit gehaald door die grenscontrole. En het geld had ik toevallig voordat ik ging aan Tim gegeven.quote:
Begin er zelf eens mee dan.quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef Piovan het volgende:
Maargoed wordt hier nog over auto's gepraat, of is dit een slap excuus voor kuttig slowchat?
OMFG LOLLERBYquote:Op zondag 10 september 2006 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ontopic: Ik ga een rondje karren in de CRX.
Kleur is supervet !quote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef Hugster het volgende:
Werd je bedreigd op het moment dat je de kleur moest uitkiezen?
Iemand die ik ken heeft het kleppendeksel van zijn Civic EK roze gespoten... Een vriend van hem had het kleppendeksel van zijn CRX VTEC Seat-lichtgevend-groen mét glitters gespoten...quote:Op zondag 10 september 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
Ik vind zulke kleuren altijd echt iets voor mensen die kleurenblind zijn.
Een kraanbedrijf hier in de buurt heeft ook kranen in een hele vieze gele kleur, maar de baas die kleurenblind is heeft de kleur uitgekozen en stond erop dat het er op ging
quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of net zoals Paladijn WEKEN achtereen zeuren
Maar Kimi past totaal niet bij Ferrari... dat interview met hem voor de race bv.quote:Op zondag 10 september 2006 15:28 schreef BaraCuda het volgende:
Kan kimi eindelijk eens in een betrouwbare kar rijden
Euj, sommige mensen hun hele leven is op fok. Dan mag je dat soort conclusies trekken!quote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef M5 het volgende:
[..]
quote:
mja, daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 10 september 2006 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Euj, sommige mensen hun hele leven is op fok. Dan mag je dat soort conclusies trekken!
Opel rijden ookquote:Op zondag 10 september 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
Terecht, mensen kwetsen is zooo 2003
Jij bent een kloon hè?quote:Op zondag 10 september 2006 20:05 schreef Piovan het volgende:
[..]
OMFG LOLLERBY
ich habe auch eine crx (del sol)![]()
OMFG !! TWEE freggelsquote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding].
Kom maar op met de freggelopmerkingen.
Je hoort mij niet hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding].
Kom maar op met de freggelopmerkingen.
Wedstrijd op het allerlaatste moment afgelastquote:
Handigquote:Op zondag 10 september 2006 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wedstrijd op het allerlaatste moment afgelast
Zat'ie lekkerl?quote:Toen maar een beetje getrained in het pak enzo
Verotte heet gekquote:Op zondag 10 september 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Handig
[..]
Zat'ie lekkerl?
Vooral onder je helm pffff, de druppels liepen naar beneden, en natuurlijk lekker in je toquequote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een wildwaterbaan in je bilnaad?
Een apart reservoir om je ballen vochtig te houden, kan het nog beterquote:Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooral onder je helm pffff, de druppels liepen naar beneden, en natuurlijk lekker in je toque
Ja, namelijk dat ingepakt in een twee centimeter dikke schuimgevulde broek.quote:Op zondag 10 september 2006 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een apart reservoir om je ballen vochtig te houden, kan het nog beter
En die broek in je sokken zodat iedere druppel binnen het pak blijft?quote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, namelijk dat ingepakt in een twee centimeter dikke schuimgevulde broek.
Korte broek, maar driekwart van je benen zitten ook nog bedekt in gigadikke grote schuimrubber scheenbeschermersquote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die broek in je sokken zodat iedere druppel binnen het pak blijft?
En daarover sokkenquote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Korte broek, maar driekwart van je benen zitten ook nog bedekt in gigadikke grote schuimrubber scheenbeschermers
Ik voel een nieuwe FBG-meet aankomenquote:Op zondag 10 september 2006 23:08 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, die dingen gaan over je HELE been, tot 15 cm boven je knie, en ze zijn kleine 10cm dik. Je kan vol uithalen met een stick erop en echt niks ervan merken
Je weet het maar nooitquote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
Aanstaande zondag 14:30 op het terein van Fletiomare in de Meern?
En wat staat er op mijn spandoek dan?quote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
Ja natuurlijk
"Hup latente homo, hup!"
"Sterf, stink-FBGay's !1!!1!!roflcopter!11!11!!!einszweipolizei!!1!!!11!!!1!!'quote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En wat staat er op mijn spandoek dan?
Ik had vanochtend om tien voor elf al een pilsner in mn klauwen, beat thatquote:Op zondag 10 september 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Sterf, stink-FBGay's !1!!1!!roflcopter!11!11!!!einszweipolizei!!1!!!11!!!1!!'
Toen lag ik nog te tukkenquote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had vanochtend om tien voor elf al een pilsner in mn klauwen, beat that
Je ziet mijn post niet, schelequote:Op zondag 10 september 2006 23:21 schreef Hugster het volgende:
ik zie dubbel
KUN JE GEWOON AANPASSEN BIJ JE OPTIESquote:Op zondag 10 september 2006 23:29 schreef Sjoewe het volgende:
WAAROM OPENT IEDERE LINK OP FOK IN EEN FUCKING NIEUW VENSTER
OMDAT JE TE LUI BENT OM EVEN IN JE OPTIES TE KOEKELOEREN, DE UPDATES TE LEZEN OF FEEDBACK TE BEKOEKELOEREN.quote:Op zondag 10 september 2006 23:29 schreef Sjoewe het volgende:
WAAROM OPENT IEDERE LINK OP FOK IN EEN FUCKING NIEUW VENSTER
Je caps-lock is kapütquote:Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
ok, weet ik veel. Ik heb al die forums helemaal niet in mn index staan normaal
éénquote:Op zondag 10 september 2006 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je ziet mijn post niet, schele
Maar hier hejje een foto:
[afbeelding]
Ik typ alles in morse.quote:
quote:Utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)
ben geboren in een huissie in de zakkedragesteeg vlak bij ut losement van jan de tentenneus
al het breuk de gekke bult en kols de kutjeskin schele okkeloen en blauwe teus woon al me leven lang in utreg en ik het ut naar me zin want der is bij ons van alles aan de hand je ken gaan dansen of naar kroegies en je stap het leven in met mooie mokkels en een flipper aan de wand
utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)
in het stadsjie met ze graggies daar is plaat svan iedereen ze kommen uit allehande landen naar ons toe k kijk haast nooit meer televisie een ander land hoef k nie heen k zie bij me voor de deur al buite land genoeg
knappe rug is ook het zandpad bij genategrummiedreef daar ken je genieten van een broodsjie warm vlees
als de gordijnen zijn gesloten nou dan hank de bood goed scheef het is daar dag en nag het rooie lampen fees
utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)
eens per jaar dan is het buurtfees en dan wordt de straat versierd we kwakken vlagge en wat slingers aan de kant
de worden spelletjies gedaan en iedereen drinkt blikies bier en na het dansen loop ut stevig uit de hand we happe koek we lopen zak we spelen bingo en een stamp mooie prijzen ken je winnen allemaal
maar het mooiste das mas klimmen man dan lach ie je een kramp alle die rijksgenoten als aapen in de paal
wat daggie wat van fc utreg gaan we zondags smidagdags met ze alle heen dan staan we te vlagge en te schreeuwen jopie geeft die bal een schup en geef die hondelul der ook meteen een
de sterrewijk het houtplein en het lange roze dal utreg het mooist van ellemaal
staat daar ook iets over verdwenen avatars?quote:Op zondag 10 september 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OMDAT JE TE LUI BENT OM EVEN IN JE OPTIES TE KOEKELOEREN, DE UPDATES TE LEZEN OF FEEDBACK TE BEKOEKELOEREN.
Ga je beginnen met Nordic walking ook dan?quote:Op maandag 11 september 2006 00:10 schreef Hugster het volgende:
OMG ik woon er zo ook [afbeelding]
strictly thee drinkende bergbeklimmer huisgenoten [afbeelding]
loik
quote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je beginnen met Nordic walking ook dan?
[afbeelding]
![]()
quote:
quote:Als ik boven op de Dom sta,
kijk ik even naar benee,
Dan zie ik ?t ouwe grachie,
't Vreeburg en Wijk C,
Ja dan gaat mijn hartsie open,
ik ben trots wat dach je wat,
Er is geen mooier plekkie,
As Utereg mijn stad,
As Utereg mijn stad!
Komt door Mukie.quote:Op maandag 11 september 2006 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch hopelijk wel bij een vrouwenteam he? De enigte reden om te gaan hockeyen is om hockeysletjes te neuken
En hoe ironisch dat het precies ijsmeis is die Fwnk aan zn uitgelekte leuterpics moet herinneren
Die had fwnk.zip nog staan?quote:
daar komt toch zeker zo'n 5% van mn voorraadje vandaan ja.quote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, dat was een mooi topic dat ik je destijds heb gepasst eh
Je hebt een hele harddisk eraan toegeweidquote:Op maandag 11 september 2006 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar komt toch zeker zo'n 5% van mn voorraadje vandaan ja.
Neequote:Op maandag 11 september 2006 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt een hele harddisk eraan toegeweid
Post eens wat dan
Dus je bluftquote:
Ik heb ze niet online staanquote:
Nee.quote:Op maandag 11 september 2006 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
Kan je geen selecties gaan maken van je foto's
De 100 beste.
Nee, de laatste note van Fwnk was door Mukie gezet.quote:Op maandag 11 september 2006 12:57 schreef Sjoewe het volgende:
Muuk had je gewoon opgestookt?
En dat terwijl ik die lummel altijd heb zitten verdedigenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef Fwnk het volgende:
hihi, ijsmeis.zip is het meest gedownloade van mijn server![]()
Geheel terecht dan inderdaad 14.gifquote:Op maandag 11 september 2006 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, de laatste note van Fwnk was door Mukie gezet.
[..]
En dat terwijl ik die lummel altijd heb zitten verdedigen. Daarom heb ik zijn foto ook even gepost.
daarom zet ik nog maar 150 foto's per pagina bij de evenementen, en nog maar 1 vehikel per post bij de reguliere topics.quote:Op maandag 11 september 2006 12:59 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn pc begint met pagina's op BB serieus moeite te krijgen
Firefox dat ongeveer 4/5 van je werkgeheugen opvreet om die pagina te laten zien
Dank jequote:Op maandag 11 september 2006 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
Welkom Bek trouwens Alex.
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 11 september 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarom zet ik nog maar 150 foto's per pagina bij de evenementen, en nog maar 1 vehikel per post bij de reguliere topics.
quote:
Schopje RIPquote:Op maandag 11 september 2006 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, heb je weer een leven, kan je door naar de volgende 40k (40k![]()
)
![]()
quote:
Dat is de nieuwe stijl van de Bewerkte userfoto-topic.quote:Op maandag 11 september 2006 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind ook wel dat je er wel eens beter uitgezien hebt
Mja ik kom daar al een hele tijd niet meer, iedereen doet precies hetzelfde, en dan maak je eens wat leuks en merkt niemand het op. Ik verwacht eigenlijk dat er een Steve Irwin hype op komst isquote:Op maandag 11 september 2006 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe stijl van de Bewerkte userfoto-topic.
Van porseleinen popjes naar zombie's. Wat zal het volgende thema worden denk je? Robocops?
Het zijn ook altijd dezelfde die een foto posten om te bewerken. Ik hou daar niet van.quote:Op maandag 11 september 2006 13:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik kom daar al een hele tijd niet meer, iedereen doet precies hetzelfde, en dan maak je eens wat leuks en merkt niemand het op. Ik verwacht eigenlijk dat er een Steve Irwin hype op komst is
Dat wijfquote:Op maandag 11 september 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb je vriendinnetje trouwens nog belachelijk gemaakt. Maar ze reageerde zo arrogant: Jouw mooiste foto
quote:Op maandag 11 september 2006 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel flauw dat iedereen mij negeert.
Nee Unimogquote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch* Dat heb jij toch niet gemaakt eh?
"Dat is voor z'n Superdudes profiel, da's goed voor z'n kudowsquote:Op maandag 11 september 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
Duh, heb je wel eens een random cu2 profiel bekeken.
2 foto's over elkaar heen en dan eentje een beetje transparant maken.
Mooi heur.
Mijn vader had laatst een foto gepakt van mijn neef en zijn hoofd blauw gemaakt.
Ik zat echt zo van 'Wtf, hoe weet ie hoe dat moet'
!
quote:Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Dat is voor z'n Superdudes profiel, da's goed voor z'n kudows"
quote:Op maandag 11 september 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
Duh, heb je wel eens een random cu2 profiel bekeken.
2 foto's over elkaar heen en dan eentje een beetje transparant maken.
Mooi heur.
Mijn vader had laatst een foto gepakt van mijn neef en zijn hoofd blauw gemaakt.
Ik zat echt zo van 'Wtf, hoe weet ie hoe dat moet'
!
Mja, maar het is dus niet ingekleurd, maar er is een kleurtje overheen gegooid.quote:Op maandag 11 september 2006 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat deed Sandra in 2002 nog met paint![]()
In een paupergemeente wonen waar Google Earth het plaatselijke voetbalveld maar amper kan zien.quote:Op maandag 11 september 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
Je meubelen in de tuin zien staan in via Google earth
Waren een heleboel civics. Ik heb ze alleen niet op de foto gezet. (was bij het overstappunt van onze bus). Ik was te druk met de vrachtwagens, en we moeten er ook nog eten en overstappen dusquote:Op maandag 11 september 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope! Wilde ik wel heen, maar helaas.
Vorig jaar stonden we bij Hondamatics geloof ik.quote:Op maandag 11 september 2006 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waren een heleboel civics. Ik heb ze alleen niet op de foto gezet. (was bij het overstappunt van onze bus). Ik was te druk met de vrachtwagens, en we moeten er ook nog eten en overstappen dus
Mooi plekje om foto's te maken, Asten, kom ik wel eens vaker denk ik
Ik zie het!quote:Op maandag 11 september 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
Nederland is voor het grootste deel geupdate eh
Het is geen grapjequote:Op maandag 11 september 2006 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Censuur(is een grapje!!).
Dat snap ik. Maar ik dacht eerst dat het een foutje was. (ik was maar wat aan het scrollen, dus ik had nog niet gezien welk oord het was)quote:Op maandag 11 september 2006 16:54 schreef M5 het volgende:
Alle militaire vliebasissen in NL zijn niet via Google Earth te bekijken(ok, eindhoven wel, maar die is half-civiel.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |