ik had zelf nog wat rondgekloot vanmiddag en precies wat jij zegt werkt inderdaad, dan doet ie het wel, en als ik in windows zit en dan wlan schuifje weer aan zet gaat ie meteen weer uit. morgen even naar de pc expert op school kijken of hij er wat op weet dat ik er wel kan internetten daarquote:Op maandag 11 september 2006 17:24 schreef TC03 het volgende:
Zet je WLAN eens uit (met het schuifje) voordat je hem opstart. Kan je kijken of het misscien aan de verbidinng ligt ofzo.
Hoe bijzonder origineel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:06 schreef extreme het volgende:
Friesland![]()
hek er omheen en afduwen in de waddenzee.
ik zal vast niet de eerste zijn die er zo over denkt neequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:45 schreef NoBody122 het volgende:
[offtopic]
op welke school zit je MotionMan0?
[..]
Hoe bijzonder origineel!
nee, er zijn idd meer meelopers op deze planeetquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:49 schreef extreme het volgende:
[..]
ik zal vast niet de eerste zijn die er zo over denkt nee![]()
mijn ouders wonen in Friesland ja, het schilderachtige Langelille,quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
nee, er zijn idd meer meelopers op deze planeet
dat ligt aan vodafone, niet aan Friesland...quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef extreme het volgende:
[..]
mijn ouders wonen in Friesland ja, het schilderachtige Langelille,![]()
ze hebben sinds de kerst breedband internet (voorheen niet mogelijk) en ik kan er met Vodafone nog steeds niet fatsoenlijk bellen () laat staan een UMTS verbinding opzetten.
dikke bullshit, meeste Friezen willen helemaal het Fries niet opdringen aan anderen.. De media schetst dat beeld door altijd die Friezen te interviewen die TE trots zijn en dat daardoor -wel- doen...quote:dan ook nog dat walgelijke dialect wat ze proberen te slijten als een taalga in Denemarken wonen als je zo nodig onverstaanbaar wilt zijn..
niks gefundeerd, zwaar bevooroordeeldquote:niks meeloper, gefundeerde mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |