Weet ik veul stond zo op internetquote:Op zondag 10 september 2006 13:20 schreef M5 het volgende:
3800cc in die skyline? ik dacht dat die dingen altijd iets van 2.6 of 2.7 liter hadden
Files heb je overalquote:Op zondag 10 september 2006 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij kent overduidelijk mijn omgeving niet.
Die topspeed van 432 km/h is ook wel vetquote:Op zondag 10 september 2006 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet ik veul stond zo op internet
Hier heb je echt geen filesquote:Op zondag 10 september 2006 13:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Files heb je overalDaar hoef ik die omgeving niet voor te kennen.
ja het lijkt mij allemaal beetje sterk, maargoedquote:Op zondag 10 september 2006 13:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Die topspeed van 432 km/h is ook wel veten 0-100 in 1.9 sec
je zegt net dat je d'r één gezien hebt, dus was er wel een file. Daarom zeg ook, die heb je overal.quote:
Ik was een beetje sarcastisch duhquote:Op zondag 10 september 2006 13:27 schreef M5 het volgende:
[..]
je zegt net dat je d'r één gezien hebt, dus was er wel een file. Daarom zeg ook, die heb je overal. [afbeelding]
ah, en je dacht dat ik serieus reageerde?quote:Op zondag 10 september 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was een beetje sarcastisch duh. Ik reed gewoon 40 km/h en het duurde nog geen 5 minuten voordat iedereen weer ongeveer 80 reed.
Ja, want jij hebt geen humor.quote:Op zondag 10 september 2006 13:29 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, en je dacht dat ik serieus reageerde?
Dat bedoel ik niet. Jij zegt iets over mij terwijl je geen idee hebt wie ik eigenlijk ben.quote:Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, dus je doet je hier anders voor?
Daarom vraag ik of je je anders voordoet hier?quote:Op zondag 10 september 2006 13:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Jij zegt iets over mij terwijl je geen idee hebt wie ik eigenlijk ben.
Maar ik ging tv kijken
Je hebt hier pas 3 postsquote:Op zondag 10 september 2006 14:48 schreef Piovan het volgende:
Waarom staat mijn avatar niet in de OP![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet je aan ThaFreak vragenquote:Op zondag 10 september 2006 14:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nu 4, plaats je hem nu,
Ik ben ook limburger jeweet![]()
Je bent niet de enige wiens avatar ontbreektquote:Op zondag 10 september 2006 14:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nu 4, plaats je hem nu,
Ik ben ook limburger jeweet![]()
De jouwe staat er wel bij. Dat laatste lege vakjequote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige wiens avatar ontbreekt![]()
ohja, over 't hoofd gezienquote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De jouwe staat er wel bij. Dat laatste lege vakje.
Of net zoals Paladijn WEKEN achtereen zeurenquote:Op zondag 10 september 2006 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat moet je aan ThaFreak vragen, maar ik gok op een welverdiende nee.
Dat is sneu.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of net zoals Paladijn WEKEN achtereen zeuren
quote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef BaraCuda het volgende:
je zag op het podium dat kimi al is aangenomen als teammember![]()
Maar schumacher blijft blijkbaar wel in het team als iets... teammanager ofzo![]()
quote:De Duitser zal wel bij het team betrokken blijven. Hij heeft echter nog niet bekend gemaakt in welke functie.
Ik gok op het laatstequote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef M5 het volgende:
[..]
't werd tijd ja.
Dat Spyker... tjsa. Als ze geld hebben wordt het wel wat. Anders niet.
en dat vind ik dus zo sneu, aan de hand van een paar posts denken dat je iets van iemand weet. Ik heb zeker wel gevoel voor humor. Maar dat is wel wat anders dan dat hier over het algemeen aan 'humor' voorbij komt.quote:Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom vraag ik of je je anders voordoet hier?
Ik zeg niet dat ik je niet ken, ik zeg dat je geen humor hebt. En die conclusie maak ik aan de hand van je posts.
Mja. ik wacht nog ff af. Die Gascoyne is wel 'n topper. Dus met wat geld voor een goede motor en de nodige testen kunnen ze een eind komen.quote:
Van jezelf zeggen dat je gevoel voor humor hebt.quote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef M5 het volgende:
[..]
en dat vind ik dus zo sneu, aan de hand van een paar posts denken dat je iets van iemand weet. Ik heb zeker wel gevoel voor humor. Maar dat is wel wat anders dan dat hier over het algemeen aan 'humor' voorbij komt.
Boeiend, je komt bij mij over als een gast die er de hele dag als de volgende smiley uitziet: "quote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef M5 het volgende:
[..]
en dat vind ik dus zo sneu, aan de hand van een paar posts denken dat je iets van iemand weet. Ik heb zeker wel gevoel voor humor. Maar dat is wel wat anders dan dat hier over het algemeen aan 'humor' voorbij komt.
quote:Hollywoods drukste regisseur van dit moment, Steven Soderbergh, is al begonnen aan een nieuwe film (Ocean's Thirteen), maar zijn eerstvolgende release is The Good Herman.
The best way to kill Herman.quote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met vervolgdelen op komst "The better" en "The best"![]()
Vervolg delen zijn vaak erg slechtquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met vervolgdelen op komst "The better" en "The best"![]()
Dat nooit, dat weet jij ook welquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hè verdamd. Die H moest een G zijn.
Deel 2 wel, 3 is meestal de beste.quote:Op zondag 10 september 2006 15:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vervolg delen zijn vaak erg slecht![]()
En ben knap, en heb een 4-in-lijn 8Vquote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb gevoel voor humor.
Ik was eigenlijk heul serieusquote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat nooit, dat weet jij ook wel
quote:Op zondag 10 september 2006 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heul serieus: http://imdb.com/title/tt0452624/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |