Ik deel geloof ik exact dezelfde meningquote:Op woensdag 3 april 2013 10:12 schreef Gehenna het volgende:
Deze is dus iets experimenteler? dat klinkt goed, ik vond dat album met 'Mt. Sims and Planningtorock' wel erg goed te doen
Hoewel ze bij veel mensen hoog in het vaandel staan, ben ik nooit echt een grote fan geweest, maar ze hebben zeker een paar erg toffe nummers.
Da's nu juist net die ene track die ze van mij wel achterwege hadden mogen laten.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:58 schreef Maisnon het volgende:
Wel vind ik Fracking Fluid Injection een gave tracknaam haha
Volgens mij heb ik dat wel eens eerder horen zingen door een Zweedse zangeres.quote:
Hehe Mr. Trivia zou het ook eens niet wetenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel eens eerder horen zingen door een Zweedse zangeres.
Ik vind het een behoorlijk degelijke drone/ambient track, maar dat is wel iets waar je van moet houden iddquote:Op woensdag 3 april 2013 12:32 schreef Fascination het volgende:
Kunnen jullie wat met Old Dreams Waiting To Be Realized?
s'nachts werkt ie dan ook erg goed, vind het ook wel een lekker break in het albumquote:Op woensdag 3 april 2013 13:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk degelijke drone/ambient track, maar dat is wel iets waar je van moet houden idd
Het album wordt voor mijn gevoel juist alsmaar beter naar het einde toe...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik was vooral aan het begin van het album enthousiast
Ik heb het nog maar 1 keer geluisterd hequote:Op donderdag 4 april 2013 00:29 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het album wordt voor mijn gevoel juist alsmaar beter naar het einde toe...
![]()
Wrap Your Arms Around Me
Crake
Old Dreams Waiting to Be Realized
Raging Lung
Networking
Oryx
Stay Out Here
![]()
Eind van de trip.
Met Fracking Fluid Injection komt het helaas wel tot een abrupte stop.
Daar kan ik ( nog steeds ) niet zoveel mee.
Zo negatief ben ik nou doorgaans ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef DO2 het volgende:
Oh, god. Ik verwacht hier over anderhalf uur donder en bliksem, mensen. Wees gewaarschuwd.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:28 schreef Arn0 het volgende:
Norrage kennende gaat hij of heel positief of heel negatief zijn. Nuance zit er niet in, en dat vind ik wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |