Hehe Mr. Trivia zou het ook eens niet wetenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel eens eerder horen zingen door een Zweedse zangeres.
Ik vind het een behoorlijk degelijke drone/ambient track, maar dat is wel iets waar je van moet houden iddquote:Op woensdag 3 april 2013 12:32 schreef Fascination het volgende:
Kunnen jullie wat met Old Dreams Waiting To Be Realized?
s'nachts werkt ie dan ook erg goed, vind het ook wel een lekker break in het albumquote:Op woensdag 3 april 2013 13:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk degelijke drone/ambient track, maar dat is wel iets waar je van moet houden idd
Het album wordt voor mijn gevoel juist alsmaar beter naar het einde toe...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik was vooral aan het begin van het album enthousiast
Ik heb het nog maar 1 keer geluisterd hequote:Op donderdag 4 april 2013 00:29 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het album wordt voor mijn gevoel juist alsmaar beter naar het einde toe...
![]()
Wrap Your Arms Around Me
Crake
Old Dreams Waiting to Be Realized
Raging Lung
Networking
Oryx
Stay Out Here
![]()
Eind van de trip.
Met Fracking Fluid Injection komt het helaas wel tot een abrupte stop.
Daar kan ik ( nog steeds ) niet zoveel mee.
Zo negatief ben ik nou doorgaans ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef DO2 het volgende:
Oh, god. Ik verwacht hier over anderhalf uur donder en bliksem, mensen. Wees gewaarschuwd.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:28 schreef Arn0 het volgende:
Norrage kennende gaat hij of heel positief of heel negatief zijn. Nuance zit er niet in, en dat vind ik wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |