ja , ongeveer de helft van elke zinquote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef ThaSandman het volgende:
Heb ik wat gemist?
Nouja, voorbereidingen tot zegmaarquote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef Papabear het volgende:
slapen??
Die zou ik ook niet afslaan hoorquote:Op zondag 10 september 2006 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
offtopic: ik heb vandaag een baco genomen, maar niet mijn ding...doe mij maar een cola/vodka of met Whiskey![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja , ongeveer de helft van elke zin
Black Label, colaatje. Heerlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet afslaan hoor
ja..quote:Op zondag 10 september 2006 02:13 schreef arneaux het volgende:
De zusjes bespreken nu Etiënne?
Wat word er gezegd?quote:
Voor zover het te volgen is door de buffering die ook af en toe om de hoek komt kijkenquote:
Ga ook nog maar eens een glas volgooienquote:Op zondag 10 september 2006 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic: ik heb vandaag een baco genomen, maar niet mijn ding...doe mij maar een cola/vodka of met Whiskey![]()
Alleen VR+ZAquote:Op zondag 10 september 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
Wat zijn we ook een sletteje alcholisten bij elkaar he.
Die typefout van mij ook..quote:
Ja. Die Hilde is me toch een zuipschuitquote:Op zondag 10 september 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
Praat voor jezelfquote:Op zondag 10 september 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
hier ook...quote:Op zondag 10 september 2006 02:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Praat voor jezelf![]()
*trekt nog een biertje open![]()
Bong ga met je poten van die kabel afquote:Op zondag 10 september 2006 02:06 schreef BONG4002 het volgende:
Maakt niets uit, alle gates hebben buffers omdat de livefeed vanuit Talpa niet goed loopt.
quote:Op zondag 10 september 2006 02:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bong ga met je poten van die kabel af![]()
![]()
Er kan geen signaal meer door![]()
doe met je meequote:Op zondag 10 september 2006 02:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Praat voor jezelf![]()
*trekt nog een biertje open![]()
das al een tijdje zo....quote:Op zondag 10 september 2006 02:19 schreef arneaux het volgende:
Hoe kan t zijn dat nu opeens de sterams zó kut zijn.
Ik wacht ff met het volgende glaasje.quote:
Kkttsssssjjjjjj !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 02:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Berenburg/cola
Weet je wel, laat maar zeggen
Schep af en toe wel ff een luchtje.quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Sinaasasppelsap hiero, dat hakt er ook in
Het is zaterdagavondquote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Iedereen zit gewoon te zuipen in dit topic..
nou nou nie ik dronken ben denk jij???? maard slejksm........quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
De lol komt niet uit het huis, dus je moet wat.quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Oh is die wakker, ik dacht dat de stream stilstondquote:
Je moet wat hequote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Ja, je moet wat !!!!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Morwenquote:Op zondag 10 september 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
Zusje wil Hilde wel wegZe was vast ooit een mooie vrouw
![]()
Ik vertrouw al heel de tijd op quotes maar er gebeurt niet veel geloof ik.quote:Op zondag 10 september 2006 02:26 schreef GeerenGoor het volgende:
pfff ik trek dat gebuffer nie meer hoor![]()
ga maar zo gillend men nest in als het zo door gaat....![]()
N-Nquote:Op zondag 10 september 2006 02:26 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Morwen![]()
![]()
![]()
Kan me er niets bij vorstellen trouwens, Hilde en mooie vrouw in een zin... brrr hoeveel heb jij gezopen?
maar waarom dan... niemand kan het volgen met dat gebuffer....quote:Op zondag 10 september 2006 02:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vertrouw al heel de tijd op quotes maar er gebeurt niet veel geloof ik.
He! Zuwwe msnen!quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
N-N![]()
Valt reuze mee, ik zie maar 1 Hilde![]()
Liever dat dan dat ik me helemaal dooderger.quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
maar waarom dan... niemand kan het volgen met dat gebuffer....
aaaah, jong toch...quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ik me helemaal dooderger.
Jeroenstyle :"Jaa, nee je hebt gelijk inderdaad."quote:
Ksssstttt... wegwezen.quote:
Zielig he.quote:
Jeroen quote is echt zooo lachequote:Op zondag 10 september 2006 02:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroenstyle :"Jaa, nee je hebt gelijk inderdaad."
whehehe...quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
N-N![]()
Valt reuze mee, ik zie maar 1 Hilde![]()
Ik borduurde eigenlijk door op gisteraonvd toen ik tzelfde vroeg. Sarcasme enzo.quote:Op zondag 10 september 2006 02:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ksssstttt... wegwezen.She's MINE
![]()
Make that 2 metersquote:Op zondag 10 september 2006 02:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
geef mij dan maar gelijk een meter bier![]()
had ik al gelezenquote:Op zondag 10 september 2006 02:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik borduurde eigenlijk door op gisteraonvd toen ik tzelfde vroeg. Sarcasme enzo.
Ze moeten 'm in de template opnemen!quote:Op zondag 10 september 2006 02:31 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Jeroen quote is echt zooo lache![]()
Dus. Vergeef mij!quote:
Jonge! doe us ff niet zo zeuren. We hebben geen fatsoenlijke streams.quote:
Voor deze keer dan!quote:
Jij zit niet meer in de crew dus kssssstquote:
Dan hebben we altijd nog de SCquote:Op zondag 10 september 2006 02:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jonge! doe us ff niet zo zeuren. We hebben geen fatsoenlijke streams.
Wat ik zie is een stilstaand beeld op Sjaan die Rik ergens uh goed zit te betsuderen
Djeppie is net onder de douche vandaan...quote:Op zondag 10 september 2006 02:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Sabrina heeft nu pas door dat Etienne meer wou dan alleen vriendschap, Sjezus.
doordat hijmoeite had met het feit dat tijn nu warme melk met honing staat te maken en hij niet dat gaf hem het gevoel dat hij afgedankt was, ze is er dus achter gekomen dat e10 jaloers isquote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Djeppie is net onder de douche vandaan...
maar hoezo, wat is er gebeurd tussen tien en saar dat ze het opeens door had??
Auw!quote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij zit niet meer in de crew dus kssssst![]()
omdat E10 nie leuk vond dat sabje na hun optreden naar Tijn ging inplaats naar E10....quote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Djeppie is net onder de douche vandaan...
maar hoezo, wat is er gebeurd tussen tien en saar dat ze het opeens door had??
Kan je even wachten...dat gaat niet meer gebeuren vannachtquote:Op zondag 10 september 2006 02:37 schreef uniekhoorn het volgende:
KutstreamsEn gewoon wachten tot ze het weer doen hé!
Jep. We gaan stuk doorquote:Op zondag 10 september 2006 02:37 schreef uniekhoorn het volgende:
KutstreamsEn gewoon wachten tot ze het weer doen hé!
hij zei dat? dat ie zich afgedankt voelde????quote:Op zondag 10 september 2006 02:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
doordat hijmoeite had met het feit dat tijn nu warme melk met honing staat te maken en hij niet dat gaf hem het gevoel dat hij afgedankt was, ze is er dus achter gekomen dat e10 jaloers is
nee, nog zwaar onder de maat!quote:Op zondag 10 september 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
Streams al aan de beterende hand?
Mwah, we posten deze gewoon vol, daar kijken ze immers niet inquote:Op zondag 10 september 2006 02:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw!![]()
Maar als je jouw posts waardevol vind kan je dat beter in SC posten die niets met de streams te maken heeft omdat een fikse delete zeker op een duffe zondagochtend zou kunnen plaatsvinden met een chagerijnige mod
dag het ff nieeeeequote:Op zondag 10 september 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
Jep, maar ik heb ervoor betaaldquote:Op zondag 10 september 2006 02:38 schreef BorTheWolf het volgende:
offtopic:
Het moet niet gekker worden, moet er nu ook al betaald worden voor de filmpje op de BB site ?
wat een prutsers.
quote:Op zondag 10 september 2006 02:39 schreef Djep het volgende:
[..]
hij zei dat? dat ie zich afgedankt voelde????![]()
![]()
sterker nog volgens hem had ze zelfs iets tegen tijn gezegd wat daar opneer kwam ,maar dat had zei helemaal niet gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 02:39 schreef Djep het volgende:
[..]
hij zei dat? dat ie zich afgedankt voelde????![]()
![]()
Liefquote:Op zondag 10 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, we posten deze gewoon vol, daar kijken ze immers niet in![]()
Kusje op je auw![]()
Héééé'l langzaam !!quote:Op zondag 10 september 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
Echt?quote:Op zondag 10 september 2006 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, maar ik heb ervoor betaald
Tja....het was al aangekondigd, en ze hebben nog even de ruimte gegeven...het zou een ander verhaal worden als ze ook de streams betaald zouden maken....dan zou ik ook gaan twijfelen of ik het programma nog zou gaan volgen...
ja, opzich trekt ie um wel... maar ben nog steeds aan switche.....quote:Op zondag 10 september 2006 02:41 schreef Papabear het volgende:
wat vinden jullie op dit moment van http://www.hanff.nl/bbstreams.php ?
Voor mij persoonlijk zijn ze nu goed, maar ik kan ze evt. nog wijzigen naar b.v. xs4all
Ja, gelijk heb je, want het is inderdaad huilen met de pet opquote:Op zondag 10 september 2006 02:42 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
ja, opzich trekt ie um wel... maar ben nog steeds aan switche.....
Ach ik had nog heel oud beltegoed, dus ik knalde het maar uit aan de filmpjesquote:Op zondag 10 september 2006 02:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt?
Nah, kan me er niks bij voorstellen, wij als streamers moeten betaald krijgen, want het is soms echt een hel![]()
Je bent het niet verplicht om ernaar te luisteren hoorquote:Op zondag 10 september 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
Tijn mag nu wel gaan slapen, totaal oninteressant dit![]()
ik stream liever.... maaja als je dit soort momenten hebt.....quote:Op zondag 10 september 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ik had nog heel oud beltegoed, dus ik knalde het maar uit aan de filmpjesOpzich is ¤ 2.90 voor 7 dagen nog niet echt heel duur als je een fan bent van het programma
ik heb gisteren ook betaald want was heel nieuwschierig naar het filmpje van semih en michilinequote:Op zondag 10 september 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ik had nog heel oud beltegoed, dus ik knalde het maar uit aan de filmpjesOpzich is ¤ 2.90 voor 7 dagen nog niet echt heel duur als je een fan bent van het programma
het gaat ging heel goed maar tis weer buffertimequote:Op zondag 10 september 2006 02:41 schreef Papabear het volgende:
Voor mij persoonlijk zijn ze nu goed, maar ik kan ze evt. nog wijzigen naar b.v. xs4all
Beetje gelul over het (wit-)wassen van geldquote:Op zondag 10 september 2006 02:43 schreef GeerenGoor het volgende:
plofkop is weer aanwezig bij de zusjes.....
Maar wat vind je van de prijs?quote:Op zondag 10 september 2006 02:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb gisteren ook betaald want was heel nieuwschierig naar het filmpje van semih en michiline
ik hoor alles driedubbelquote:Op zondag 10 september 2006 02:41 schreef Papabear het volgende:
Ik kap d'r mee....heel irritant !!!quote:Op zondag 10 september 2006 02:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, gelijk heb je, want het is inderdaad huilen met de pet op![]()
hanff gebruikt Garnier als basis-stream en die werkt normaliter goed, maar nu niet (ook door het tijdstip zullen de buffers deze nacht voortduren denk ik)quote:Op zondag 10 september 2006 02:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
het gaat ging heel goed maar tis weer buffertime
Mja, ieder z'n ding. Maar wat wil je daar in godsnaam gaan kijken dan, er gebeurt geen ene kut?quote:Op zondag 10 september 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, er staat iemand van Talpa achter me met een zweepquote:Op zondag 10 september 2006 02:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je bent het niet verplicht om ernaar te luisteren hoor![]()
Het was wel aangekondigd bij aanvang van deze BBquote:Op zondag 10 september 2006 02:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind het zowiezo absurt dat je moet betalen (heb ook maar 0,90 betaald)
Als je iets zou missen op de livefeed (streams) dan kan je het altijd ff snel terugkijkenquote:Op zondag 10 september 2006 02:46 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mja, ieder z'n ding. Maar wat wil je daar in godsnaam gaan kijken dan, er gebeurt geen ene kut?
jawel wist het ook wel ,maar blijf het absurt vindenquote:Op zondag 10 september 2006 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was wel aangekondigd bij aanvang van deze BBZolang de streams niet betaald worden heb ik er niet echt veel problemen mee
*even een notitie in crew forum achterlaatquote:Op zondag 10 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, we posten deze gewoon vol, daar kijken ze immers niet in![]()
Arme morwen tochquote:Op zondag 10 september 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jawel, er staat iemand van Talpa achter me met een zweep![]()
E10 ook al smalltalk tegen de zusjes, ik heb er de kracht niet meer voor![]()
Ik vind de streams van www.nowlive.eu beter.quote:Op zondag 10 september 2006 02:41 schreef Papabear het volgende:
Tja het programma loopt ook veel minder en buiten dat moeten ze ook verdienen omdat BB ook veel geld kost, ergens kan ik dat ook wel begrijpenquote:Op zondag 10 september 2006 02:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jawel wist het ook wel ,maar blijf het absurt vinden
Als ze er geld voor willen moeten ze dat vanaf t begin doen en niet opeens.quote:Op zondag 10 september 2006 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja het programma loopt ook veel minder en buiten dat moeten ze ook verdienen omdat BB ook veel geld kost, ergens kan ik dat ook wel begrijpen
Vergeet mijn note nietquote:Op zondag 10 september 2006 02:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
*even een notitie in crew forum achterlaat
ik vind deze BB nie echt leukquote:Op zondag 10 september 2006 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja het programma loopt ook veel minder en buiten dat moeten ze ook verdienen omdat BB ook veel geld kost, ergens kan ik dat ook wel begrijpen
Ik weet ook niet wat de strategie erachter is, maar het was al aangekondigd met het betalen voor filmpjes dus dat is opzich legitiem....pas als ze ineens ook de streams betaald zouden maken, dan gaan ze in de foutquote:Op zondag 10 september 2006 02:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als ze er geld voor willen moeten ze dat vanaf t begin doen en niet opeens.
ach heb het inprincipe ook niet nodig volg ene hoop zelf alleen toen ik ging plassen werd het feest met semih en micheline en dat had ik net gemist dusquote:Op zondag 10 september 2006 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik heb dan zoiets van, doe t vanaf t begin.quote:Op zondag 10 september 2006 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat de strategie erachter is, maar het was al aangekondigd met het betalen voor filmpjes dus dat is opzich legitiem....pas als ze ineens ook de streams betaald zouden maken, dan gaan ze in de fout
Wie zei dat ik dat erg vindquote:Op zondag 10 september 2006 02:49 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Arme morwen tochAls ie lastig is geef je maar een gil, kom wel alngs om m in elkaar te beuken
![]()
![]()
Idd. Kijk al heel de tijd niet meer.quote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef NorthernStar het volgende:
Nou bij mij stottert alles nog. Verwisselen vanserver maakt niks uit.
Niet echt naar te kijken zo.
Neuh, vandaar ook de TT, het ligt dus aan de streamfeed van Talpa directquote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef NorthernStar het volgende:
Nee precies. Ik heb ze inmiddels ook allemaal getest, maar het haalt allemaal niks uit.quote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef NorthernStar het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 02:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan moet je het geluid van de andere streams uitzetten
Ze willen eerst de mensen verslaafd maken aan die filmpjes, en dan laten betalen....dus je geeft een joint...en nog een...etc. tot je meer wil en dan moet je ineens betalenquote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja, ik heb dan zoiets van, doe t vanaf t begin.
Nee inderdaad. Dus dat wachten we dan maar afquote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neuh, vandaar ook de TT, het ligt dus aan de streamfeed van Talpa directEn dat gaat niet meer opgelost worden vóór de ochtend
Ja nu is het toch (gelukkig) niet echt meer zeer belangrijk en gelukkig hebben we nog de reguliere uitzending, dan krijg je toch de belangrijkste items sowieso te zienquote:Op zondag 10 september 2006 02:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dus dat wachten we dan maar af
Ach. Ik ga er zowieso geen cent voor betalen. Ze moeten het hebben van de internetters en als ze die op deze manier gaan benadlen zijn ze gewoon fout bezig.quote:Op zondag 10 september 2006 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze willen eerst de mensen verslaafd maken aan die filmpjes, en dan laten betalen....dus je geeft een joint...en nog een...etc. tot je meer wil en dan moet je ineens betalen
juist en net het belangrijkste hebben we gemist!quote:Op zondag 10 september 2006 02:56 schreef Coraatje het volgende:
volgens mij tussen het happeren door begreep ik dat monique iets sjenant (geen idee hoe je het schrijft) van zichzelf iets met betrekking op tijn ik begreep eruit dat ze geloof ik wel iets voelt voor tijn maar nogmaals het happerd te veel om goed te verstaan
Ben ik ook zeker met je eens, de kijkcijfers zijn al niet best dus dit is zeker geen goede stap...zo verlies je alleen maar kijkers uiteindelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 02:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Ik ga er zowieso geen cent voor betalen. Ze moeten het hebben van de internetters en als ze die op deze manier gaan benadlen zijn ze gewoon fout bezig.
Denk je echt dat die paar duizend internetters die BB op het net volgen belangrijker zijn dan 200.000 of 300.000 tv kijkers?quote:Op zondag 10 september 2006 02:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Ik ga er zowieso geen cent voor betalen. Ze moeten het hebben van de internetters en als ze die op deze manier gaan benadlen zijn ze gewoon fout bezig.
De ruzie of het goedmaken?quote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ach heb het inprincipe ook niet nodig volg ene hoop zelf alleen toen ik ging plassen werd het feest met semih en micheline en dat had ik net gemist dus
Ja, dat denk ik wel, de internetters steken anderen aan om te kijken. Ik heb BB2/3 en 4 nauwelijks gevolgd. Nu volg ik het wel weer door FOK en internet. Ik zal vast de enige niet zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat die paar duizend internetters die BB op het net volgen belangrijker zijn dan 200.000 of 300.000 tv kijkers?
Nee, nu staan ze alleen op mute.quote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah!
Ben het zat, ik zet de streams uit!
Zo
Hier precies hetzelfde iig.quote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel, de internetters steken anderen aan om te kijken. Ik heb BB2/3 en 4 nauwelijks gevolgd. Nu volg ik het wel weer door FOK en internet. Ik zal vast de enige niet zijn.
Zit mij nou s niet heel de tijd aan te vallen.quote:Op zondag 10 september 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat die paar duizend internetters die BB op het net volgen belangrijker zijn dan 200.000 of 300.000 tv kijkers?
ja, ik wacht daar ook steeds opquote:Op zondag 10 september 2006 03:04 schreef Coraatje het volgende:
damn moet weer even wat doen wedden dan klappen de zusjes er weer iets zinsvol uit
Ja, wij volgen het vooral door fok inderdaad. Maar dat gaat dus maar om een paar duizend (hooguit) mensen.quote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel, de internetters steken anderen aan om te kijken. Ik heb BB2/3 en 4 nauwelijks gevolgd. Nu volg ik het wel weer door FOK en internet. Ik zal vast de enige niet zijn.
Nou ik had laats iets gelezen over het aantal streamers, en dat was flink wat meer dan ik iig had verwacht.quote:Op zondag 10 september 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef Djep het volgende:
[..]
heeee, iemand aait me over mijn haar...![]()
ehh,...tja, hier ookquote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus ik was te laat met mijn filmpje?quote:
LOL... Ik ben echt serieus. Ik denk dat Hummie echt niet wakker ligt van de internetters. Het is mooi meegenomen, maar wij zijn echt niet waar ze het van moet hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zit mij nou s niet heel de tijd aan te vallen..
Tuurlijk, de meeste tv kijkers zullen ook wel eens de streams aanzwengelen. Maar ik denk niet dat het ze wat uitmaakt als er geen streams zouden zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ik had laats iets gelezen over het aantal streamers, en dat was flink wat meer dan ik iig had verwacht.
maar ik weet wel dat ze eerst hier bij leest voor ze gaat vergaderen smorgensquote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik ben echt serieus. Ik denk dat Hummie echt niet wakker ligt van de internetters. Het is mooi meegenomen, maar wij zijn echt niet waar ze het van moet hebben.
Ergens betwijfel ik dat serieus......quote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik ben echt serieus. Ik denk dat Hummie echt niet wakker ligt van de internetters. Het is mooi meegenomen, maar wij zijn echt niet waar ze het van moet hebben.
Formuleer t dan anders.quote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
waar kijk je dan?quote:Op zondag 10 september 2006 03:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb totaal geen last van haperende streams ofzo..
Ik zit met verbazing te lezen.
Onderschat het aantal lurkers nietquote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies...anders zou het een "voetbalwedstrijd" zijn zonder commentaarquote:Op zondag 10 september 2006 03:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Zonder FOK is heel bb6 niks aan... jullie maken het leuk!
Iik vraag me idd af; hoeveel mensen zitten hier te lurken. Dat moeten er echt een hoop zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Onderschat het aantal lurkers nietIk denk wel zeker dat de verschillende media in de gaten gehouden worden en onderhouden worden. Waarom anders gratis streams?
pcies, want ik houd niet van voetbal!!quote:Op zondag 10 september 2006 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies...anders zou het een "voetbalwedstrijd" zijn zonder commentaar
ik had de hele bed scene gemist dus ook wat afspeelde voor jou filmpje of teminste het filmpje wat ik op het forum gezien hadquote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ik was te laat met mijn filmpje?![]()
Of had je die gemist?
Ook de BB redactie want er is namelijk een redactielid dat heeft gereageerd in het topic over het BB crewlid dat is overledenquote:Op zondag 10 september 2006 03:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Iik vraag me idd af; hoeveel mensen zitten hier te lurken. Dat moeten er echt een hoop zijn.
Via welk adres bekijk jij de streams dan!?quote:Op zondag 10 september 2006 03:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb totaal geen last van haperende streams ofzo..
Ik zit met verbazing te lezen.
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zondag 10 september 2006 03:09 schreef Djep het volgende:
[..]
waar kijk je dan?
Dan gaan we dat ook even plat leggen![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meeste tv kijkers zullen ook wel eens de streams aanzwengelen. Maar ik denk niet dat het ze wat uitmaakt als er geen streams zouden zijn.
Standaard serverinstelling is gewoon Garnier en die buffertquote:Op zondag 10 september 2006 03:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
de redactie heeft toegegeven eerst hier te lezen en dan pas te beginnen met werken!quote:Op zondag 10 september 2006 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook de BB redactie want er is namelijk een redactielid dat heeft gereageerd in het topic over het BB crewlid dat is overleden
Die kijk ik dus ook altijd.quote:Op zondag 10 september 2006 03:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
gooi maar plat
Voor de feedback zal ze zeker de verschillende fora napluizen. Absoluutquote:Op zondag 10 september 2006 03:08 schreef latevogel het volgende:
[..]
maar ik weet wel dat ze eerst hier bij leest voor ze gaat vergaderen smorgens![]()
Hmmm niet mee eens, onderschat het aantal Talpa kijkers niet, en die haken nu massaal af na de vreselijk saaie uitzendingen....quote:Op zondag 10 september 2006 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies...anders zou het een "voetbalwedstrijd" zijn zonder commentaar
die kijk ik netquote:Op zondag 10 september 2006 03:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
gooi maar plat
gaat goed met je reclame héquote:Op zondag 10 september 2006 03:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
gooi maar plat
Dat is afhankelijk van de provider.quote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Standaard serverinstelling is gewoon Garnier en die buffert
Hmm mijn filmpje was ook iets van 6 minuten en zat geloof ik alles wel in, had je zo maar 90 cent kunnen besparenquote:Op zondag 10 september 2006 03:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik had de hele bed scene gemist dus ook wat afspeelde voor jou filmpje of teminste het filmpje wat ik op het forum gezien had
Het is niet zomaar dat de muziek van Moulin Rouge werd gedraaid.quote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de feedback zal ze zeker de verschillende fora napluizen. Absoluut
We hebben ook PC eend nogquote:Op zondag 10 september 2006 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze willen eerst de mensen verslaafd maken aan die filmpjes, en dan laten betalen....dus je geeft een joint...en nog een...etc. tot je meer wil en dan moet je ineens betalen
Gaat hij betalen?quote:
dan heb ik vast een ander filpje gekeken waarin het echte sexen gemistwasquote:Op zondag 10 september 2006 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm mijn filmpje was ook iets van 6 minuten en zat geloof ik alles wel in, had je zo maar 90 cent kunnen besparen
Tuurlijk heb je ook de mensen die alleen de TV uitzendingen bekijkt, maar als je eenmaal gewend bent om ook Inet te volgen en ook nog eens FOK! daarbij volgt voegt dat toch veel meer toe....eerst keek ik ook alleen maar (BB2 via Mr.Zap) maar had nog geen Inet...nu ik dit wel heb en BB volg met FOK! zou ik niet zonder meer kunnen...quote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm niet mee eens, onderschat het aantal Talpa kijkers niet, en die haken nu massaal af na de vreselijk saaie uitzendingen....
Jezus, dan moeten ze heel wat doorlezenquote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef latevogel het volgende:
[..]
de redactie heeft toegegeven eerst hier te lezen en dan pas te beginnen met werken!
Toen ze dat vertelde verslikte ik me ff in mijn biertje en heb toen gezegd ,,ja kan je nog wat van leren![]()
als eerste leest ze altijd hier net als de redactiequote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de feedback zal ze zeker de verschillende fora napluizen. Absoluut
En dan de reactie van Jeroen :"O? Ga ik? O, ja nee idd, ik ga."quote:
Ik zie dat verhaal over betalen om een filmpje te zien, en daar ben je de grote filmpjes leverancierquote:Op zondag 10 september 2006 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm mijn filmpje was ook iets van 6 minuten en zat geloof ik alles wel in, had je zo maar 90 cent kunnen besparen
Hier loopt het prima (De verbinding) dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 10 september 2006 03:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de provider.
quote:Op zondag 10 september 2006 03:18 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind de zusjes heel leuk en komissch, zolang E10 er maar niet bij is.
Egbert is t altijd met iedereen eens.quote:
Niet omdat jij het bent (quote:Op zondag 10 september 2006 03:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is niet zomaar dat de muziek van Moulin Rouge werd gedraaid.
ik heb denk ik ook de zusjes als favorietquote:Op zondag 10 september 2006 03:18 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind de zusjes heel leuk en komissch, zolang E10 er maar niet bij is.
lijkt Jeroen welquote:Op zondag 10 september 2006 03:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert is t altijd met iedereen eens.
quote:
Ik als arme student kan het alleen maar toejuichen!quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 03:22 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Jeroen? is dat zo?
Jeroen: eh eh nou eh ja denk het wel......ja...
E-10, bij Jeroen kan je nog gewoon lachequote:Op zondag 10 september 2006 03:22 schreef arneaux het volgende:
[..]. Wie word er nou meer afgezeken? Jeroen of Etiënne?
hoho gaan we boos worden?quote:Op zondag 10 september 2006 03:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die reclame stelt geen reet voor en hebben niets met de streams te maken.
Zit je weer te rellen?quote:Op zondag 10 september 2006 03:24 schreef latevogel het volgende:
[..]
hoho gaan we boos worden?
Moest gewoon ff lachen omdat je die streams er iedere keer ingooi![]()
Ach ik denk maar zo.. dan heb ik weer meer tijd voor andere dingenquote:Op zondag 10 september 2006 03:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je ook de mensen die alleen de TV uitzendingen bekijkt, maar als je eenmaal gewend bent om ook Inet te volgen en ook nog eens FOK! daarbij volgt voegt dat toch veel meer toe....eerst keek ik ook alleen maar (BB2 via Mr.Zap) maar had nog geen Inet...nu ik dit wel heb en BB volg met FOK! zou ik niet zonder meer kunnen...
nee johquote:Op zondag 10 september 2006 03:24 schreef latevogel het volgende:
[..]
hoho gaan we boos worden?
Moest gewoon ff lachen omdat je die streams er iedere keer ingooi![]()
Ja bedankt, neukzequote:Op zondag 10 september 2006 03:26 schreef Papabear het volgende:
Het wordt me nu wat te eentonig, dus ik ga m'n vrouwtje opzoeken
Prettige voortzetting allemaa en slaap lekker voor straks!!![]()
Je hebt gelijk, knal het af hierquote:Op zondag 10 september 2006 03:26 schreef Papabear het volgende:
Het wordt me nu wat te eentonig, dus ik ga m'n vrouwtje opzoeken
Prettige voortzetting allemaa en slaap lekker voor straks!!![]()
gelukkigquote:
Forget it. Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 10 september 2006 03:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
gelukkig![]()
had wel ff zin in een lekkere rel eingelijk![]()
Dan moet je een katje verzuipen in een zwembad. Althans, doen alsof.quote:Op zondag 10 september 2006 03:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
gelukkig![]()
had wel ff zin in een lekkere rel eingelijk![]()
En nu is het saai...en geen buffers meer....dus je zou bijna denken dat ze met opzet die buffers lieten staan tot het niet meer boeiend zou zijnquote:Op zondag 10 september 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, knal het af hierOersaai gesprek weer over het roken met Marcel, E10, Jeroen en Eggbert.
graag zelfs,heb ik wel behoefte aan na zo'n lange dag werkenquote:
Ik volg deze wel maar straks begint ook DGK tijdens BB dus dan wordt het even goed kijken wat meer interessant isquote:Op zondag 10 september 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach ik denk maar zo.. dan heb ik weer meer tijd voor andere dingen![]()
( op de 1 of andere manier boeit deze BB mij minder dan voorgaande BB's )
Geslacht: Vrouwquote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
graag zelfs,heb ik wel behoefte aan na zo'n lange dag werken![]()
Ik zou mn emailadres gewoon in mn profiel zetten als ik jou was.quote:Op zondag 10 september 2006 03:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Ok: msn@hanff.nl![]()
En nu ben ik echt pleitte
Trusstttt!!
net was je mij nog aan het aaien....wissel jij zo snel?quote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
![]()
Gaan we nou ook al vreemd tegenwoordig?quote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
![]()
Staat 'ie ookquote:Op zondag 10 september 2006 03:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou mn emailadres gewoon in mn profiel zetten als ik jou was.
Vreemd??quote:Op zondag 10 september 2006 03:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan we nou ook al vreemd tegenwoordig?
Ja stel je GVD eerst ff voor, voordat je vreemdgaat !quote:
Big Brother's Bonte Avond. Veel genante momenten en dames in ondergoed.quote:Op zondag 10 september 2006 03:48 schreef Coos het volgende:
Heb ik nog iets gemist??
nee het lukt me (goed he) hij vind het niet erg om te gaan ls hij maandag moet vertrekken in het kort hij maakt er een lang verhaal vanquote:Op zondag 10 september 2006 03:47 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie ook zo'n moeite om Marcel te verstaan![]()
Met een "bunch" extra optionsquote:
haha ik was je niet aan het aaien hoorquote:Op zondag 10 september 2006 03:39 schreef Djep het volgende:
[..]
net was je mij nog aan het aaien....wissel jij zo snel?
dan hoef ik niet meer![]()
papabear is niet lief
Maar niets schokkends??quote:Op zondag 10 september 2006 03:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Big Brother's Bonte Avond. Veel genante momenten en dames in ondergoed.
doe ik nooit hoor stel me altijd eerst voorquote:Op zondag 10 september 2006 03:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan we nou ook al vreemd tegenwoordig?
En jij weet niet dat er ook199kbs streams zijn die wel gewoon doorlopen?quote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En nu is het saai...en geen buffers meer....dus je zou bijna denken dat ze met opzet die buffers lieten staan tot het niet meer boeiend zou zijn
Hotmail blijft het doen hoorquote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef Bluezz het volgende:
Lachen dit.
E10 heeft het over zijn hotmail account, als ie 30 dagen niet aktief is, wordt alles afgesloten
quote:Op zondag 10 september 2006 03:52 schreef Bluezz het volgende:
[BB SC #15] Als god het wil... daar mot je sc-en.
Hier gaat het over de streams
Die eindelijk niet meer bufferen
Dat is toch niet zo vreemd?quote:
Je moet hem dan weer activeren, maar je bent de mail kwijt die erin stondquote:Op zondag 10 september 2006 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
Hotmail blijft het doen hoorÓók na 30 dagen
Dat zou kunnen, heb ik nooit meegemaaktquote:Op zondag 10 september 2006 03:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet hem dan weer activeren, maar je bent de mail kwijt die erin stond![]()
Nee man, dat doen we al jarenquote:Op zondag 10 september 2006 03:52 schreef Coos het volgende:
Ik heb het idee dat jullie iets voor me verzwijgen!!![]()
Zij dat die extra options??![]()
o ga dan maar gauw weer wegquote:Op zondag 10 september 2006 03:49 schreef latevogel het volgende:
[..]
haha ik was je niet aan het aaien hoor![]()
We? We????quote:
Ik kan er lichamelijk niets in vinden wat op Lieske lijktquote:
Henk, niet zeiken.quote:Op zondag 10 september 2006 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik kan er lichamelijk niets in vinden wat op Lieske lijkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |