Tja, ik heb dan zoiets van, doe t vanaf t begin.quote:Op zondag 10 september 2006 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat de strategie erachter is, maar het was al aangekondigd met het betalen voor filmpjes dus dat is opzich legitiem....pas als ze ineens ook de streams betaald zouden maken, dan gaan ze in de fout
Wie zei dat ik dat erg vindquote:Op zondag 10 september 2006 02:49 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Arme morwen tochAls ie lastig is geef je maar een gil, kom wel alngs om m in elkaar te beuken
![]()
![]()
Idd. Kijk al heel de tijd niet meer.quote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef NorthernStar het volgende:
Nou bij mij stottert alles nog. Verwisselen vanserver maakt niks uit.
Niet echt naar te kijken zo.
Neuh, vandaar ook de TT, het ligt dus aan de streamfeed van Talpa directquote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef NorthernStar het volgende:
Nee precies. Ik heb ze inmiddels ook allemaal getest, maar het haalt allemaal niks uit.quote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef NorthernStar het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 02:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan moet je het geluid van de andere streams uitzetten
Ze willen eerst de mensen verslaafd maken aan die filmpjes, en dan laten betalen....dus je geeft een joint...en nog een...etc. tot je meer wil en dan moet je ineens betalenquote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja, ik heb dan zoiets van, doe t vanaf t begin.
Nee inderdaad. Dus dat wachten we dan maar afquote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neuh, vandaar ook de TT, het ligt dus aan de streamfeed van Talpa directEn dat gaat niet meer opgelost worden vóór de ochtend
Ja nu is het toch (gelukkig) niet echt meer zeer belangrijk en gelukkig hebben we nog de reguliere uitzending, dan krijg je toch de belangrijkste items sowieso te zienquote:Op zondag 10 september 2006 02:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dus dat wachten we dan maar af
Ach. Ik ga er zowieso geen cent voor betalen. Ze moeten het hebben van de internetters en als ze die op deze manier gaan benadlen zijn ze gewoon fout bezig.quote:Op zondag 10 september 2006 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze willen eerst de mensen verslaafd maken aan die filmpjes, en dan laten betalen....dus je geeft een joint...en nog een...etc. tot je meer wil en dan moet je ineens betalen
juist en net het belangrijkste hebben we gemist!quote:Op zondag 10 september 2006 02:56 schreef Coraatje het volgende:
volgens mij tussen het happeren door begreep ik dat monique iets sjenant (geen idee hoe je het schrijft) van zichzelf iets met betrekking op tijn ik begreep eruit dat ze geloof ik wel iets voelt voor tijn maar nogmaals het happerd te veel om goed te verstaan
Ben ik ook zeker met je eens, de kijkcijfers zijn al niet best dus dit is zeker geen goede stap...zo verlies je alleen maar kijkers uiteindelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 02:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Ik ga er zowieso geen cent voor betalen. Ze moeten het hebben van de internetters en als ze die op deze manier gaan benadlen zijn ze gewoon fout bezig.
Denk je echt dat die paar duizend internetters die BB op het net volgen belangrijker zijn dan 200.000 of 300.000 tv kijkers?quote:Op zondag 10 september 2006 02:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Ik ga er zowieso geen cent voor betalen. Ze moeten het hebben van de internetters en als ze die op deze manier gaan benadlen zijn ze gewoon fout bezig.
De ruzie of het goedmaken?quote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ach heb het inprincipe ook niet nodig volg ene hoop zelf alleen toen ik ging plassen werd het feest met semih en micheline en dat had ik net gemist dus
Ja, dat denk ik wel, de internetters steken anderen aan om te kijken. Ik heb BB2/3 en 4 nauwelijks gevolgd. Nu volg ik het wel weer door FOK en internet. Ik zal vast de enige niet zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat die paar duizend internetters die BB op het net volgen belangrijker zijn dan 200.000 of 300.000 tv kijkers?
Nee, nu staan ze alleen op mute.quote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah!
Ben het zat, ik zet de streams uit!
Zo
Hier precies hetzelfde iig.quote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel, de internetters steken anderen aan om te kijken. Ik heb BB2/3 en 4 nauwelijks gevolgd. Nu volg ik het wel weer door FOK en internet. Ik zal vast de enige niet zijn.
Zit mij nou s niet heel de tijd aan te vallen.quote:Op zondag 10 september 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat die paar duizend internetters die BB op het net volgen belangrijker zijn dan 200.000 of 300.000 tv kijkers?
ja, ik wacht daar ook steeds opquote:Op zondag 10 september 2006 03:04 schreef Coraatje het volgende:
damn moet weer even wat doen wedden dan klappen de zusjes er weer iets zinsvol uit
Ja, wij volgen het vooral door fok inderdaad. Maar dat gaat dus maar om een paar duizend (hooguit) mensen.quote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel, de internetters steken anderen aan om te kijken. Ik heb BB2/3 en 4 nauwelijks gevolgd. Nu volg ik het wel weer door FOK en internet. Ik zal vast de enige niet zijn.
Nou ik had laats iets gelezen over het aantal streamers, en dat was flink wat meer dan ik iig had verwacht.quote:Op zondag 10 september 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef Djep het volgende:
[..]
heeee, iemand aait me over mijn haar...![]()
ehh,...tja, hier ookquote:Op zondag 10 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus ik was te laat met mijn filmpje?quote:
LOL... Ik ben echt serieus. Ik denk dat Hummie echt niet wakker ligt van de internetters. Het is mooi meegenomen, maar wij zijn echt niet waar ze het van moet hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zit mij nou s niet heel de tijd aan te vallen..
Tuurlijk, de meeste tv kijkers zullen ook wel eens de streams aanzwengelen. Maar ik denk niet dat het ze wat uitmaakt als er geen streams zouden zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ik had laats iets gelezen over het aantal streamers, en dat was flink wat meer dan ik iig had verwacht.
maar ik weet wel dat ze eerst hier bij leest voor ze gaat vergaderen smorgensquote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik ben echt serieus. Ik denk dat Hummie echt niet wakker ligt van de internetters. Het is mooi meegenomen, maar wij zijn echt niet waar ze het van moet hebben.
Ergens betwijfel ik dat serieus......quote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik ben echt serieus. Ik denk dat Hummie echt niet wakker ligt van de internetters. Het is mooi meegenomen, maar wij zijn echt niet waar ze het van moet hebben.
Formuleer t dan anders.quote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
waar kijk je dan?quote:Op zondag 10 september 2006 03:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb totaal geen last van haperende streams ofzo..
Ik zit met verbazing te lezen.
Onderschat het aantal lurkers nietquote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies...anders zou het een "voetbalwedstrijd" zijn zonder commentaarquote:Op zondag 10 september 2006 03:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Zonder FOK is heel bb6 niks aan... jullie maken het leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |