ja , ongeveer de helft van elke zinquote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef ThaSandman het volgende:
Heb ik wat gemist?
Nouja, voorbereidingen tot zegmaarquote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef Papabear het volgende:
slapen??
Die zou ik ook niet afslaan hoorquote:Op zondag 10 september 2006 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
offtopic: ik heb vandaag een baco genomen, maar niet mijn ding...doe mij maar een cola/vodka of met Whiskey![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja , ongeveer de helft van elke zin
Black Label, colaatje. Heerlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet afslaan hoor
ja..quote:Op zondag 10 september 2006 02:13 schreef arneaux het volgende:
De zusjes bespreken nu Etiënne?
Wat word er gezegd?quote:
Voor zover het te volgen is door de buffering die ook af en toe om de hoek komt kijkenquote:
Ga ook nog maar eens een glas volgooienquote:Op zondag 10 september 2006 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic: ik heb vandaag een baco genomen, maar niet mijn ding...doe mij maar een cola/vodka of met Whiskey![]()
Alleen VR+ZAquote:Op zondag 10 september 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
Wat zijn we ook een sletteje alcholisten bij elkaar he.
Die typefout van mij ook..quote:
Ja. Die Hilde is me toch een zuipschuitquote:Op zondag 10 september 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
Praat voor jezelfquote:Op zondag 10 september 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
hier ook...quote:Op zondag 10 september 2006 02:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Praat voor jezelf![]()
*trekt nog een biertje open![]()
Bong ga met je poten van die kabel afquote:Op zondag 10 september 2006 02:06 schreef BONG4002 het volgende:
Maakt niets uit, alle gates hebben buffers omdat de livefeed vanuit Talpa niet goed loopt.
quote:Op zondag 10 september 2006 02:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bong ga met je poten van die kabel af![]()
![]()
Er kan geen signaal meer door![]()
doe met je meequote:Op zondag 10 september 2006 02:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Praat voor jezelf![]()
*trekt nog een biertje open![]()
das al een tijdje zo....quote:Op zondag 10 september 2006 02:19 schreef arneaux het volgende:
Hoe kan t zijn dat nu opeens de sterams zó kut zijn.
Ik wacht ff met het volgende glaasje.quote:
Kkttsssssjjjjjj !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 02:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Berenburg/cola
Weet je wel, laat maar zeggen
Schep af en toe wel ff een luchtje.quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Sinaasasppelsap hiero, dat hakt er ook in
Het is zaterdagavondquote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Iedereen zit gewoon te zuipen in dit topic..
nou nou nie ik dronken ben denk jij???? maard slejksm........quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
De lol komt niet uit het huis, dus je moet wat.quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Oh is die wakker, ik dacht dat de stream stilstondquote:
Je moet wat hequote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Ja, je moet wat !!!!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Morwenquote:Op zondag 10 september 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
Zusje wil Hilde wel wegZe was vast ooit een mooie vrouw
![]()
Ik vertrouw al heel de tijd op quotes maar er gebeurt niet veel geloof ik.quote:Op zondag 10 september 2006 02:26 schreef GeerenGoor het volgende:
pfff ik trek dat gebuffer nie meer hoor![]()
ga maar zo gillend men nest in als het zo door gaat....![]()
N-Nquote:Op zondag 10 september 2006 02:26 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Morwen![]()
![]()
![]()
Kan me er niets bij vorstellen trouwens, Hilde en mooie vrouw in een zin... brrr hoeveel heb jij gezopen?
maar waarom dan... niemand kan het volgen met dat gebuffer....quote:Op zondag 10 september 2006 02:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vertrouw al heel de tijd op quotes maar er gebeurt niet veel geloof ik.
He! Zuwwe msnen!quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
N-N![]()
Valt reuze mee, ik zie maar 1 Hilde![]()
Liever dat dan dat ik me helemaal dooderger.quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
maar waarom dan... niemand kan het volgen met dat gebuffer....
aaaah, jong toch...quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ik me helemaal dooderger.
Jeroenstyle :"Jaa, nee je hebt gelijk inderdaad."quote:
Ksssstttt... wegwezen.quote:
Zielig he.quote:
Jeroen quote is echt zooo lachequote:Op zondag 10 september 2006 02:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroenstyle :"Jaa, nee je hebt gelijk inderdaad."
whehehe...quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
N-N![]()
Valt reuze mee, ik zie maar 1 Hilde![]()
Ik borduurde eigenlijk door op gisteraonvd toen ik tzelfde vroeg. Sarcasme enzo.quote:Op zondag 10 september 2006 02:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ksssstttt... wegwezen.She's MINE
![]()
Make that 2 metersquote:Op zondag 10 september 2006 02:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
geef mij dan maar gelijk een meter bier![]()
had ik al gelezenquote:Op zondag 10 september 2006 02:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik borduurde eigenlijk door op gisteraonvd toen ik tzelfde vroeg. Sarcasme enzo.
Ze moeten 'm in de template opnemen!quote:Op zondag 10 september 2006 02:31 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Jeroen quote is echt zooo lache![]()
Dus. Vergeef mij!quote:
Jonge! doe us ff niet zo zeuren. We hebben geen fatsoenlijke streams.quote:
Voor deze keer dan!quote:
Jij zit niet meer in de crew dus kssssstquote:
Dan hebben we altijd nog de SCquote:Op zondag 10 september 2006 02:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jonge! doe us ff niet zo zeuren. We hebben geen fatsoenlijke streams.
Wat ik zie is een stilstaand beeld op Sjaan die Rik ergens uh goed zit te betsuderen
Djeppie is net onder de douche vandaan...quote:Op zondag 10 september 2006 02:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Sabrina heeft nu pas door dat Etienne meer wou dan alleen vriendschap, Sjezus.
doordat hijmoeite had met het feit dat tijn nu warme melk met honing staat te maken en hij niet dat gaf hem het gevoel dat hij afgedankt was, ze is er dus achter gekomen dat e10 jaloers isquote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Djeppie is net onder de douche vandaan...
maar hoezo, wat is er gebeurd tussen tien en saar dat ze het opeens door had??
Auw!quote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij zit niet meer in de crew dus kssssst![]()
omdat E10 nie leuk vond dat sabje na hun optreden naar Tijn ging inplaats naar E10....quote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Djeppie is net onder de douche vandaan...
maar hoezo, wat is er gebeurd tussen tien en saar dat ze het opeens door had??
Kan je even wachten...dat gaat niet meer gebeuren vannachtquote:Op zondag 10 september 2006 02:37 schreef uniekhoorn het volgende:
KutstreamsEn gewoon wachten tot ze het weer doen hé!
Jep. We gaan stuk doorquote:Op zondag 10 september 2006 02:37 schreef uniekhoorn het volgende:
KutstreamsEn gewoon wachten tot ze het weer doen hé!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |