Iik vraag me idd af; hoeveel mensen zitten hier te lurken. Dat moeten er echt een hoop zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Onderschat het aantal lurkers nietIk denk wel zeker dat de verschillende media in de gaten gehouden worden en onderhouden worden. Waarom anders gratis streams?
pcies, want ik houd niet van voetbal!!quote:Op zondag 10 september 2006 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies...anders zou het een "voetbalwedstrijd" zijn zonder commentaar
ik had de hele bed scene gemist dus ook wat afspeelde voor jou filmpje of teminste het filmpje wat ik op het forum gezien hadquote:Op zondag 10 september 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ik was te laat met mijn filmpje?![]()
Of had je die gemist?
Ook de BB redactie want er is namelijk een redactielid dat heeft gereageerd in het topic over het BB crewlid dat is overledenquote:Op zondag 10 september 2006 03:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Iik vraag me idd af; hoeveel mensen zitten hier te lurken. Dat moeten er echt een hoop zijn.
Via welk adres bekijk jij de streams dan!?quote:Op zondag 10 september 2006 03:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb totaal geen last van haperende streams ofzo..
Ik zit met verbazing te lezen.
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zondag 10 september 2006 03:09 schreef Djep het volgende:
[..]
waar kijk je dan?
Dan gaan we dat ook even plat leggen![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meeste tv kijkers zullen ook wel eens de streams aanzwengelen. Maar ik denk niet dat het ze wat uitmaakt als er geen streams zouden zijn.
Standaard serverinstelling is gewoon Garnier en die buffertquote:Op zondag 10 september 2006 03:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
de redactie heeft toegegeven eerst hier te lezen en dan pas te beginnen met werken!quote:Op zondag 10 september 2006 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook de BB redactie want er is namelijk een redactielid dat heeft gereageerd in het topic over het BB crewlid dat is overleden
Die kijk ik dus ook altijd.quote:Op zondag 10 september 2006 03:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
gooi maar plat
Voor de feedback zal ze zeker de verschillende fora napluizen. Absoluutquote:Op zondag 10 september 2006 03:08 schreef latevogel het volgende:
[..]
maar ik weet wel dat ze eerst hier bij leest voor ze gaat vergaderen smorgens![]()
Hmmm niet mee eens, onderschat het aantal Talpa kijkers niet, en die haken nu massaal af na de vreselijk saaie uitzendingen....quote:Op zondag 10 september 2006 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies...anders zou het een "voetbalwedstrijd" zijn zonder commentaar
die kijk ik netquote:Op zondag 10 september 2006 03:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
gooi maar plat
gaat goed met je reclame héquote:Op zondag 10 september 2006 03:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
gooi maar plat
Dat is afhankelijk van de provider.quote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Standaard serverinstelling is gewoon Garnier en die buffert
Hmm mijn filmpje was ook iets van 6 minuten en zat geloof ik alles wel in, had je zo maar 90 cent kunnen besparenquote:Op zondag 10 september 2006 03:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik had de hele bed scene gemist dus ook wat afspeelde voor jou filmpje of teminste het filmpje wat ik op het forum gezien had
Het is niet zomaar dat de muziek van Moulin Rouge werd gedraaid.quote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de feedback zal ze zeker de verschillende fora napluizen. Absoluut
We hebben ook PC eend nogquote:Op zondag 10 september 2006 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze willen eerst de mensen verslaafd maken aan die filmpjes, en dan laten betalen....dus je geeft een joint...en nog een...etc. tot je meer wil en dan moet je ineens betalen
Gaat hij betalen?quote:
dan heb ik vast een ander filpje gekeken waarin het echte sexen gemistwasquote:Op zondag 10 september 2006 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm mijn filmpje was ook iets van 6 minuten en zat geloof ik alles wel in, had je zo maar 90 cent kunnen besparen
Tuurlijk heb je ook de mensen die alleen de TV uitzendingen bekijkt, maar als je eenmaal gewend bent om ook Inet te volgen en ook nog eens FOK! daarbij volgt voegt dat toch veel meer toe....eerst keek ik ook alleen maar (BB2 via Mr.Zap) maar had nog geen Inet...nu ik dit wel heb en BB volg met FOK! zou ik niet zonder meer kunnen...quote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm niet mee eens, onderschat het aantal Talpa kijkers niet, en die haken nu massaal af na de vreselijk saaie uitzendingen....
Jezus, dan moeten ze heel wat doorlezenquote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef latevogel het volgende:
[..]
de redactie heeft toegegeven eerst hier te lezen en dan pas te beginnen met werken!
Toen ze dat vertelde verslikte ik me ff in mijn biertje en heb toen gezegd ,,ja kan je nog wat van leren![]()
als eerste leest ze altijd hier net als de redactiequote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de feedback zal ze zeker de verschillende fora napluizen. Absoluut
En dan de reactie van Jeroen :"O? Ga ik? O, ja nee idd, ik ga."quote:
Ik zie dat verhaal over betalen om een filmpje te zien, en daar ben je de grote filmpjes leverancierquote:Op zondag 10 september 2006 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm mijn filmpje was ook iets van 6 minuten en zat geloof ik alles wel in, had je zo maar 90 cent kunnen besparen
Hier loopt het prima (De verbinding) dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 10 september 2006 03:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de provider.
quote:Op zondag 10 september 2006 03:18 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind de zusjes heel leuk en komissch, zolang E10 er maar niet bij is.
Egbert is t altijd met iedereen eens.quote:
Niet omdat jij het bent (quote:Op zondag 10 september 2006 03:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is niet zomaar dat de muziek van Moulin Rouge werd gedraaid.
ik heb denk ik ook de zusjes als favorietquote:Op zondag 10 september 2006 03:18 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind de zusjes heel leuk en komissch, zolang E10 er maar niet bij is.
lijkt Jeroen welquote:Op zondag 10 september 2006 03:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert is t altijd met iedereen eens.
quote:
Ik als arme student kan het alleen maar toejuichen!quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 03:22 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Jeroen? is dat zo?
Jeroen: eh eh nou eh ja denk het wel......ja...
E-10, bij Jeroen kan je nog gewoon lachequote:Op zondag 10 september 2006 03:22 schreef arneaux het volgende:
[..]. Wie word er nou meer afgezeken? Jeroen of Etiënne?
hoho gaan we boos worden?quote:Op zondag 10 september 2006 03:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die reclame stelt geen reet voor en hebben niets met de streams te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |