quote:
Ja hoor en met jou?quote:
Ja, ik ben wel redelijk uitgerust.quote:Beetje kunnen bijkomen van het werken gisteren?
Gewoon een werkdag, het is niet dat ik met tegenzin naar het werk ga, maar ook niet met een gevoel vanquote:Al weer zin in morgen?
Jij ookquote:Op zondag 10 september 2006 22:23 schreef appelsientje het volgende:
o okehey ik ga TV kijken en daarna slapen
fijne avond iedereen
Hier stond het ook op.quote:Op zondag 10 september 2006 20:53 schreef borisz het volgende:
hier staat fahrenheit 9/11 op
Nee hoor net Shoarma gehaald. Ik moet ook aan de vitamines denken.quote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef pascalheister het volgende:
tong zit toch altijd aan de halve haan?
Lang niet alles, maar wel enkele onderdelen ervan.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
Geloven jullie echt die complottheorien?
Is geen kwestie van wel of niet geloven, in mijn opinie. Ik lees nu het boek van Griffin, een professor die alle vragen op een rijtje heeft gezet en het is vooral rete-interessant. Er zijn heel veel vragen te stellen, zoveel dingen die niet kloppen. Dat betekent niet dat die aanslagen nou direct gepleegd zijn door de CIA maar er zijn wel andere varianten die me niet helemaal onwaarschijnlijk voorkomen: bijvoorbeeld dat er wel voorkennis is geweest bij sommige inlichtingendiensten en er niets of weinig mee gedaan is.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
nee, maar wel leuk dat er een aantal vreemde details eens aan de kaak worden gesteld, de manier waarop de media in de tijd na 9/11 braaf achter het witte huis is aangelopen was een drama.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
dat sowiesoquote:
ze beweren eigenlijk vrijw einig, ze stellen vooral aan de kaak.quote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef Beschouw het volgende:
Heb de docu een paar weken geleden al op den Belg gezien. Wat ze beweren zou kunnen. Ik zeg zou kunnen.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef WEST het volgende:
[..]
tong datvind ik bij zulke berichten ongepast..., net of je dat niet serieus bedoeld.
kun je dat in het vervolg niet laten bij dit soort berichten.
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:West heeft weer iets gevonden om zich druk over te maken
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:West heeft weer iets gevonden om zich druk over te maken
[..]
ach ik zie die Tong niet als onderdeel van de post maar een vast dingetje. Iedereen weet dat Tong het niet post om zn bijdrage te ontkrachten.quote:Op zondag 10 september 2006 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |