Ja he vandaag met mama en oma voor het eerst naar de kapper geweest.quote:
ja klopt! En de kinderboerderij bij de Delfse Hout.quote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hee de Delftse Hout
Mooie foto`s van mooie kindjes
Oh die is leuk!!quote:
vrolijk mannetje! en wat een leuk kleed (quote:Op maandag 11 september 2006 14:23 schreef cattie het volgende:
Wat een mooie meid is Chinook!
Hier even weer foto's van mijn mooie man:
Lachen en hoofdje om hoog!
[afbeelding]
Wat is dat voor een ding?
[afbeelding]
Hoe gaat het met de moeders deel 25quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef lcicle het volgende:
Wat een mooi idee sjak! Lieve foto'sMooi meisje
En ik ben nu wel nieuwsgierig naar de héle trouwjurk hoor
* lcicle] is aan het denken om Merlijn ook d'r trouwjurk aan te doen.. hm.. nah.. toch maar niet[/me]
[me=lcicle wil oohook een meisje!
Klopt, ze lijkt sprekend op Djeez. Zelfs dezelfde wijnvlekken en ooievaarsbeet.quote:Op maandag 11 september 2006 16:49 schreef sjak het volgende:
Wat is Kim een vrolijke meid, en wat lijkt ze op die onderste foto op Djeez!
quote:Op woensdag 13 september 2006 07:12 schreef Sugar het volgende:
Ik wil even bewijzen dat mijn zoon (ja ja, een zoon![]()
) echt wel kán slapen:
Waaah die is gaaf!! Als ik zo'n rampoline zie denk ik echt dat wij te vroeg geboren zijn. Zo'n ding had ik vroeger ont-zet-tend gaaf gevonden! En nu nog..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:31 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie op een supergrote tramponline
[afbeelding]
Vet he. De mensen die daar wonen hebben twee dochters, van acht en vier. Als je daar voorbij loopt zie je regelmatig hoofden en soms zelfs benen boven de schutting uitkomenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:26 schreef lcicle het volgende:
[..]
Waaah die is gaaf!! Als ik zo'n rampoline zie denk ik echt dat wij te vroeg geboren zijn. Zo'n ding had ik vroeger ont-zet-tend gaaf gevonden! En nu nog..
Wat let je?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:26 schreef lcicle het volgende:
Waaah die is gaaf!! Als ik zo'n rampoline zie denk ik echt dat wij te vroeg geboren zijn. Zo'n ding had ik vroeger ont-zet-tend gaaf gevonden! En nu nog..
Ik ga het bestemmingsplan van onze tuin maar eens aanpassen denk ikquote:Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat let je?Mijn collega is al 'groot' en die heeft er ook 1
quote:Op woensdag 13 september 2006 07:16 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vergat helemaal te vertellen dat ik de foto's van Demi echt super vind. Wat is dat een leuk meisje, zeg! Echt snakelady, ik denk dat je heeeeeeel trots bent, niet?
Jaha dat doet ie ook. En daar ben ik zooooo trots opquote:Op woensdag 13 september 2006 13:16 schreef Belana het volgende:
ik heb het idee dat Mika erg op jou lijkt MeNicole
En je bent nooit te oud om te lerenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:02 schreef lcicle het volgende:
Ik ga het bestemmingsplan van onze tuin maar eens aanpassen denk ik
arme papaquote:Op woensdag 13 september 2006 13:24 schreef MeNicole het volgende:
We hebben er ook nog nix van Kevin in kunnen vinden, ja behalve dan dat ie zo snel zweet met dit weer.
Papa twijfeld ook stiekum of Mika wel van hem isquote:
Ik vind het echt zo super die foto's (de rest ook, maar dit was gewoon te lief) dat ik René ook in mijn jurk ga hijsen als we 8 jaarquote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef sjak het volgende:
Dank jullie allemaal voor de complimenten. Ik ben zelf ook ontzettend trots op mijn mooie dochter. Het idee om haar in mijn jurk te fotograferen komt vanuit een discussie in het trouwtopic (wat moet je met die jurk?). Daarin schreef iemand dat haar moeder en zij elk jaar op de trouwdag haar moeders jurk aandeden, ik vond dat zoiets moois dat wilde ik ook met mijn dochter als ze groot was. Afgelopen zondag moest ik daar weer aan denken en ik vond het toen ineens onzin om te wachten tot ze groot was.
En ik wil ook zo'n trampolineWas het lekker op het strand Jolie?
Het zijn echt prachtige mannen, Kozakken. Wat een leuke familie foto ook, dat moeten wij hier ook nog doen.
Ik vind het leuk het haar van Noah, Tex. Het ziet er nog niet te braaf uit.
Oeh, die Storm, die vraagt om knuffels
neeeeh, 't is NOU EN OF!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:19 schreef Smirre het volgende:
Ik kan Jordy hier horen zingen (en ik woon erg ver van de Efteling af); Bob de Bouwer, kunnen wij het maken, JA, DAT KAN! Ondersteund door die armpjes om zijn kracht te ondersteunen .... geweldig!![]()
JA, ZEG JAquote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef melonovy het volgende:
Ik vind het ook super leuk Sjak, die meid van je in de trouwjurk, ga je dat ieder jaar doen (zeg ja, zeg ja)
Wij hebben er zelf ook eentje staan en ik spring er zelf ook regelmatig opquote:Op woensdag 13 september 2006 09:26 schreef lcicle het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het zelf nu ook.quote:
Morgaine is ook verslaafd aan Bob de Bouwer en zingt iedere keer hou nou op!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:44 schreef bixister het volgende:
[..]
neeeeh, 't is NOU EN OF!
erg leuke foto's allemaal weer.![]()
(moet 't ff kort door de bocht doen ivm stapel werk die ligt te wachten)
PS jahoor YouNicole, 2 druppels water!
Ik heb een keer een fotoreportage gezien van een kindje dat ieder jaar de trouwjurk aankreeg van haar moeder voor een foto. Van 0 tot 18 jaar op haar verjaardag. Was echt heel erg mooi. Ieder jaar op dezelfde plek in de tuin, onder de boom, die je ook mee ziet groeien. Heel bijzonder vond ik dat !quote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef sjak het volgende:
Daarin schreef iemand dat haar moeder en zij elk jaar op de trouwdag haar moeders jurk aandeden, ik vond dat zoiets moois dat wilde ik ook met mijn dochter als ze groot was. Afgelopen zondag moest ik daar weer aan denken en ik vond het toen ineens onzin om te wachten tot ze groot was.
hihi wat leuk dattie bij jullie was!quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:41 schreef Ireth het volgende:
Samen met Erik van het Hof (Samenwonen en Het Blok!) op de foto tijdens het DE Buurtfeest
[afbeelding]
hihi ook leukquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:45 schreef Ireth het volgende:
Nee was niet bij ons, maar bij de Douwe Egberts fabriek (hier 200 m. verderop) Die hadden dus open dag genaamd BuurtfeestHij kwam een prijsuitreiking doen samen met Belle Perez die kwam optreden. Met een helicopter kwamen ze en gingen ze. Suus ging helemaal uit haar dakpan bij het zien van die helicopter!
Ohhh is HIJ datquote:Op zondag 17 september 2006 08:30 schreef Ireth het volgende:
Misschien ken je hem wel als leadzanger van Roberto Jacketti & The Scooters?
[afbeelding]iiiiI saved the day, iiii saved tomorroooow!!!
Die schoentjes heeft ze nu een week of 5 gok ik zo, en ze draagt ze elke dag, ook op de psz en met buiten spelen, door het park rennen, in de zandbak. Irl zien ze er echt niet zo heel schoon meer uit hoor!![]()
Dat mag alleen bij oma.quote:Op maandag 18 september 2006 09:13 schreef Githa het volgende:
Tristan aan de afwasdáár zal je mama blij mee zijn.
Prinsesheerlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 11:46 schreef Suzanna het volgende:
Noa zit prinsheerlijk in de zandbak
[afbeelding]
Benthe is nu bijna 22 maanden Suzannaquote:Op donderdag 21 september 2006 10:53 schreef Suzanna het volgende:
Wat is hier lang niet meer gereageerd! Ik ga het even omhoog schoppen met reacties op anderen én daarna wat eigen foto's!
Stiekemurd, wat is Benthe een echt meisje geworden! is ze niet net ietsje ouder dan Noa? (Noa is 21 maanden) Lang haar heeft ze ook, liefen dezelfde stoel als Noa!
Zat er nog over te twijfelen hoe ik het op ging schrijven, maar ja, prinsesheerlijk is geen Nederlands officieelquote:
Wiehie, creatief verzonnen hoor!!quote:
zeg wat over Cas en de rest, anders moeten we mogen we eindelijk weer gaan rellen!!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:51 schreef jessie het volgende:
Demi die haartjesIk vind je echt zo schattig. En wat Alicia-achtigs hebben nog steeds. Dat kleine en die oogjes en dat neusje!
Hee joh, je kind heb tampons in ze orenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef moussy het volgende:
[..]
zeg wat over Cas en de rest, anders moeten we mogen we eindelijk weer gaan rellen!!![]()
Ik ben er eindelijk achter waarom hij nooit luistertquote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee joh, je kind heb tampons in ze oren![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef moussy het volgende:
zeg wat over Cas en de rest, anders moeten we mogen we eindelijk weer gaan rellen!!![]()
*uit lurkstand rammelt*quote:Op donderdag 21 september 2006 13:59 schreef Sugar het volgende:
Echt reagerend op mijn stem en dus volwaardig lachend, mét kuiltjes!
[afbeelding]
Smeltquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:07 schreef cattie het volgende:
Ive heeft zijn vingers gevonden!
[afbeelding]
Ha, ik had hetzelfde kunnen zeggen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef Jelief het volgende:
oow wat lief! al vind ik het heel erg vies(ik hou niet van hondenkwijl)
Achteraan sluiten!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:04 schreef Ladybos het volgende:
Ik. wil. ook. een. Storm. Punt.
tis geen prullenbak, tis een speelgoedemmerquote:Op donderdag 28 september 2006 15:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zeg, als je Amber toch in de prullenbak gooit, mag je haar ook wel bij mij afleveren hoor!
hihi erg hequote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Githa het volgende:
Jolie op de schommelwat een lieffie...
Ronjeooohw wat geweldig! die beenwarmers
![]()
Amber in de emmerjij bent me er eentje hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |