Wiehie, creatief verzonnen hoor!!quote:
zeg wat over Cas en de rest, anders moeten we mogen we eindelijk weer gaan rellen!!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:51 schreef jessie het volgende:
Demi die haartjesIk vind je echt zo schattig. En wat Alicia-achtigs hebben nog steeds. Dat kleine en die oogjes en dat neusje!
Hee joh, je kind heb tampons in ze orenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef moussy het volgende:
[..]
zeg wat over Cas en de rest, anders moeten we mogen we eindelijk weer gaan rellen!!![]()
Ik ben er eindelijk achter waarom hij nooit luistertquote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee joh, je kind heb tampons in ze oren![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef moussy het volgende:
zeg wat over Cas en de rest, anders moeten we mogen we eindelijk weer gaan rellen!!![]()
*uit lurkstand rammelt*quote:Op donderdag 21 september 2006 13:59 schreef Sugar het volgende:
Echt reagerend op mijn stem en dus volwaardig lachend, mét kuiltjes!
[afbeelding]
Smeltquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:07 schreef cattie het volgende:
Ive heeft zijn vingers gevonden!
[afbeelding]
Ha, ik had hetzelfde kunnen zeggen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef Jelief het volgende:
oow wat lief! al vind ik het heel erg vies(ik hou niet van hondenkwijl)
Achteraan sluiten!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:04 schreef Ladybos het volgende:
Ik. wil. ook. een. Storm. Punt.
tis geen prullenbak, tis een speelgoedemmerquote:Op donderdag 28 september 2006 15:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zeg, als je Amber toch in de prullenbak gooit, mag je haar ook wel bij mij afleveren hoor!
hihi erg hequote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Githa het volgende:
Jolie op de schommelwat een lieffie...
Ronjeooohw wat geweldig! die beenwarmers
![]()
Amber in de emmerjij bent me er eentje hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |