ooh ronja!!!
en wat ligt
![]()
jets
![]()
er relaxed bij in 't water zeg, prachtig. jij trouwens ook sjak! (en ook het badpakje is zeer cute).
megumi wat een prachtig nichtje heb je, en wat een schitterende outfit had ze aan.
jolie je bent weer om op te vreten hoor. die laatste in al-bundy-houding, waaha!
![]()
en die met 't vriendinnetje, zo stoer vind ik haar dan al.
maria ik zie gewoon aan je dat je grote zus geworden bent, je kijkt er serieus van. en toch ook nog zo'n lief klein moppie. dat samen slapen in de wagen plaatje...
![]()
jordy met bambi is ook erg schattig!
![]()
ingrid, als ze zo klein zjin dan kunnen ze samen met jou (en een evt band oid) ook al wel in 't diepe. zodra ze zelf kunnen kruipen/lopen is 't voor die kleintjes ook wel erg leuk in zo'n pierebadje, om zelf een beetje in zo'n laagje water rond te scharrelen. hoe dan ook moet je ze verschrikkelijk goed in de gaten houden natuurlijk. ik vind 't omkleden altijd wel een gedoe met zo'n ukkie erbij. zeker als ze al te groot zijn om in de maxicosi te zitten, maar nog te klein om mee af te kunnen spreken dat ze niet door de plassen water in de kleedkamer moeten gaan kruipen met hun droge kleren aan... soms hebben ze wel een box in de kleedkamer, maar niet altijd...
[ Bericht 14% gewijzigd door bixister op 29-09-2006 16:32:10 ]