Zwarte blouse en wit/zwarte rok bewerkt, met zilveren palletjes hier en daar. Ik dacht ook zwart, hoewel wit ook enig staat, maar die schoenen hebben zoveel tierelantijntjes en dat met die palletjes dus....quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:19 schreef MaJo het volgende:
Zwarte schoenen! Wat voor kleren heb je erbij (want dan kunnen we pas echt oordelen natuurlijk)
Dan zou ik voor zwart gaan ja, anders wordt het misschien te veel. Hoewel de witte wel heel leuk klinkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zwarte blouse en wit/zwarte rok bewerkt, met zilveren palletjes hier en daar. Ik dacht ook zwart, hoewel wit ook enig staat, maar die schoenen hebben zoveel tierelantijntjes en dat met die palletjes dus....
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:20 schreef DeSiever het volgende:
Ja.. foto!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zou ik voor zwart gaan ja, anders wordt het misschien te veel. Hoewel de witte wel heel leuk klinkenLastig he om vrouw te zijn
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:04 schreef DeSiever het volgende:
Vervolgvraag:
Welk liedje deed Raffaela bij haar eerste auditie (die wij op TV zagen, geen strikvraag of zo)?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:28 schreef Etcetera het volgende:
was het niet een nummer van India Arie
heb alleen geen idee meer welke
euh... Beautiful Hope dan maar? heeft ze d'r dochter naar het nummer vernoemdquote:
Nee, die is vernoemd naar een personage uit één van de slechtste films. Las ik gisteren in zo'n Raffëllabaggertopicquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:33 schreef Etcetera het volgende:
euh... Beautiful Hope dan maar? heeft ze d'r dochter naar het nummer vernoemd
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beautiful Hope ........ dan maar?
quote:
ik wou al zeggenquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:53 schreef Supersheep het volgende:
wie noemt haar kind nou Mooi Hoopje![]()
Mwoah, het is niet echt druk. Maar, waar is de vragensteller, is er al een goed antwoord gegeven?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
is t hier nog steeds zo rustig trouwens?![]()
quote:
quote:
Klein stukje songtekst:quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:17 schreef iamredleader het volgende:
OK, kom maar op!
merci voor het gek doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Klein stukje songtekst:
♫ The recklessness in water
They cannot see me naked ♪
Van wie en welk nummer?
Jawel, maar de vraagsteller is er niet meer. Beautiful is in ieder geval een nummer van India Arie, maar er moest nog wat achter en Beautiful Surprise is een ander nummer van haar dus heb ik daar maar op gegokt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:26 schreef Snuusje het volgende:
heb heel even snel de vraag gelezen in gesloten topic of was dit niet de vraag?
toch nog een reactie op m'n vraagquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
merci voor het gek doen
en ik heb geen idee
niks met muziek?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:34 schreef Etcetera het volgende:
nee, helaas niet....
en Dashboard Confessional zegt me ook al niks
en ik weet veel van Harry Potter![]()
![]()
Sorry, was even weg. Dit is inderdaad goed.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:53 schreef Supersheep het volgende:
dan zal t wel Beautiful Surprise zijn![]()
Ik wil de precieze naam hebben.quote:
Daar heb je twee soorten van, dit is de ander:quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef wyccie het volgende:
Koolwitje?
...bijnaquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef wyccie het volgende:
Dwergkoolwitje?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:53 schreef DeSiever het volgende:
groot koolwitje?
Ja, een klein koolwitjequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:54 schreef Supersheep het volgende:
klein koolwitje?
ok, ik geloof jequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, een klein koolwitje
+1 Supersheep
jah, maar volgens mij heeft iedereen hier een zonnesteek of zo, zo'n moeilijke vraag is t al nietquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga er weer vandoor, naar het ziekenhuis. Tot vanavond![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:19 schreef DeSiever het volgende:
Nightswimming?
Iets met Theodore Roosevelt di eaan het jagen was en een berenjong het leven spaarde. Toen werden er ineens allemaal knuffelberen gemaakt met de naam Teddy...de teddybeer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:43 schreef Freeling het volgende:
Hoe komt de teddybeer aan zijn naam?
Dit is idd het volledige antwoordquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met Theodore Roosevelt di eaan het jagen was en een berenjong het leven spaarde. Toen werden er ineens allemaal knuffelberen gemaakt met de naam Teddy...de teddybeer.
Dat is de medische naam voor gordelroos, niet voor het virusquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:52 schreef wyccie het volgende:
Herpes zoster?
gordelroos geeft ook wel jeuk, maar doorgaans niet daarquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:00 schreef Freeling het volgende:
viruelus zoster om er maar een mooie latijnse naam aan te geven
Oh plaatje was niet meer nodig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tofu
Jaja, ik geef je maar 1 punt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wederom tofu.
Helemaal correctquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik gok op de spitsmuis.
En het konijn dus.
Da's de revolutie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt in MyAt nu bij elk topic een nieuw venster geopend
Ik vind het stomquote:
Ja, ik had zo'n gekke plug in of add on geïnstalleerd waardoor ik dat wel had. En daarbij zat ook gelijk zo'n snelquoteknopje, wardoor je dat ook gelijk in het vakje onderin had zonder naar een nieuwe pagina te gaan. Die ben ik nu kwijt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:26 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij stonden PI's nooit boven het snelreageerscherm maar alleen in het "uitgebreide" scherm. Er zit inderdaad meer ruimte boven (=lelijk). Wel handig de linkjes nu helemaal bovenin naar bijv de frontpage. Maar vooral met die nieuwe schermen ben ik echt absoluut niet blij
dat kun je uitzetten bij optiesquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt in MyAt nu bij elk topic een nieuw venster geopend
Er staat er geen meer open, dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ja lijkt me een goed plan. Wat was de vraag?
Goed ideequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, zullen we verdergaan met de quiz?
Ja heb ik ook. Dacht eerst dat dat kwam door dat de post op de volgende pagina stond....quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook dat als je gepost hebt dat hij dan niet automatisch naar onderaan de pagina gaat? Moet nu zelf naar beneden scrollen
Nee, dat is in België.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef MaJo het volgende:
Rode Kruis?
Volgens mij is dat goed.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:52 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zit met Sanquin in m'n kop, maar dat is het volgens mij niet
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat goed.
Dartfanaat +1
Peaceman +1quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef peaceman het volgende:
Miss Saigon?
majo +1quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:05 schreef MaJo het volgende:
the Wiz?
Ik was al bang dat ie te moeilijk zou zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nurlaila Karim?
[me ook. Politiek mag ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
* MaJo] hoopt op meer musicalvragen[/me]
Echt kennen niet, maar zij was toch uitgekozen voor Aïda? Of was zij nou juist tweede geworden?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef MaJo het volgende:
Kende je haar al voor the Wiz? Ze is echt heel goed
Dartfanaat +1quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:24 schreef dartfanaat het volgende:
Girl, Interrupted
Wyccie +1quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Jessica Tandy, Driving Miss Daisy.
Ja, leuk hequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:33 schreef MaJo het volgende:
Wow, ik heb de vraag gemist, het antwoord én de puntentoekenning terwijl ik een antwoord posteDat gaat wel erg snel
Even better! Thanks.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef MaJo het volgende:
Daf, ik heb de punten nageteld en zie dat ik bij jou de punten ben vergeten op te tellen, voor de rest klopt het wel. Je had 2 punten gehaald in vorig topic en ik snap niet waarom ik dat niet erbij geteld hebHet klopt nu weer helemaal en je staat bovenaan nu
Coole avatarquote:
Ik speel 'm dan idd in het engels.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef MaJo het volgende:
Volgens de regels krijg ik hem dan ja
Speel jij hem in het engels dart?
MaJo +1quote:* Miss Scarlett (Miss Scarlet in NA versions) (a red piece)
* Professor Plum (a purple piece)
* Colonel Mustard (a yellow piece)
* Rev. Green (Mr. Green in pre-2002 NA versions) (a green piece)
* Mrs. White (a white piece)
* Mrs. Peacock (a blue piece)
-Kolonel van Geelen
-Proffessor Pimpel
-Dominee Groenewoud
-Leonardo da Vinci
-Rosa Roodhart
-Mejuffrouw de Wit
Bij opties webicons laten zien aanzettenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Hmm, lastig. Had niet de Nederlandse namen verwacht. Maar die kloppen wel.
[..]
MaJo +1
En inderdaad jammer dat je je vertikt hebt! Vond het al zo gek.
Ik zie jullie avatars niet eens.![]()
Ik zag het veel te laat.........quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Hmm, lastig. Had niet de Nederlandse namen verwacht. Maar die kloppen wel.
[..]
MaJo +1
En inderdaad jammer dat je je vertikt hebt! Vond het al zo gek.
Ik zie jullie avatars niet eens.![]()
Die heb ik al jaren, maar kon 'm hier niet online krijgen, tenzij ik 'm zou verkleinen. En dat lukt me met gewone .jpg'tjes best, maar animated .gif is een heel ander paar mouwen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coole avatarWas je daarom even verdwenen?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef DeSiever het volgende:
39?
Veel te veel in elk geval.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef MaJo het volgende:
Leonardo da Vinci? Die zit er bij mij niet in hoor
Maar evengoed: JeeSorry dart
Daarom een politieke vraag:
Hoeveel zetels heeft PvdA op dit moment in de tweede kamer?
Vraag me alleen af hoe de zesde nou heetquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Haha, Leonardo! Was me niet opgevallen. Heb het gewoon gekopieerd en geplakt.
En dat is het 3e punt vanavondquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef MaJo het volgende:
Er heerst hier een anti PvdA stemmingSluit ik me volledig bij aan trouwens
MaJo +1quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef MaJo het volgende:
Financieën
Oh ja... Daar heeft hij schijnbaar ergens opgestoken dat je geld best kunt uitgeven als je 't niet hebt....quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef MaJo het volgende:
Financieën
En met daf en DeSiever blijkbaar ookquote:
Ah, nog zo'n verstandig iemandquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh ja... Daar heeft hij schijnbaar ergens opgestoken dat je geld best kunt uitgeven als je 't niet hebt....
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Les Miserables
Wat een hoop VVD'ertjes trouwens schaapje voelt zich ongemakkelijk
Ik ben totaal geen VVD'erquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Les Miserables
Wat een hoop VVD'ertjes hier trouwens (schaapje voelt zich ongemakkelijk)
Van mij heb je ook niets te vrezen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Wat een hoop VVD'ertjes hier trouwens (schaapje voelt zich ongemakkelijk)
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen VVD'erIk ben juist tegen PvdA omdat ik niet rechts stem
GLquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
SP of GL?
Ik ben ook geen PvdA stemmer, maar ik hoop wel dat de PvdA gaat regeren...
Volgens mij is het forum een beetje veranderd?
Het zal mij een grote rotzorg wezen. Ik woon (gelukkig) niet meer in Nederland. Toegegeven; hier in België is het ook niet alles, maar toch.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
SP of GL?
Dat meen je toch niet serieus......PvdA regeren. Moet er niet aan denken dat we een Kabinet Bos krijgen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
SP of GL?
SPquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
GLen jij?
Heb ook liever dat PvdA regeert dan bijv. VVD maar ik kan Wouter Bos echt niet uitstaan![]()
Ik kan mezelf wel links noemen dus dan hoop ik dat zeker ja, als ik ook nog realistisch blijf. Dan hoop ik natuurlijk gewoon op een regering van PvdA, SP en GL. (waar bij de SP en GL ook zeker de wil voor is)quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus......PvdA regeren. Moet er niet aan denken dat we een Kabinet Bos krijgen.
denk overigens dat wanneer de PvdA, onverhoopt, de grootste wordt Job Cohen premier wordt
Daf +1!quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Airplane!
Dan dromen ze maar lekker verder. Komt er niet.quote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
PvdA, SP en GL zou echt een droomkabinet zijn ja
I knowquote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dan dromen ze maar lekker verder. Komt er niet.
Ik merk op dat je nog niet werkt en geen auto hebt. Sorry dat ik 't zo zie, maar vooral met een parasiet als GL gaat het leven zoals je het nu hebt heel snel heel duur worden.quote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
PvdA, SP en GL zou echt een droomkabinet zijn ja
Zijn we het daar iig over eensquote:
Liever een duur leven waar de sociale dingen goed geregeld zijn dan weinig belasting betalen en een slecht zorgstelsel en dergelijke...quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik merk op dat je nog niet werkt en geen auto hebt. Sorry dat ik 't zo zie, maar vooral met een parasiet als GL gaat het leven zoals je het nu hebt heel snel heel duur worden.
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:42 schreef MaJo het volgende:
Ik heb er gewerkt
Ben benieuwd hoe het geworden is. Wel grappig om de scenes terug te zien die je gefilmd hebt zien worden
Goed idee. De discussie zet ik wel een keer graag met je voortquote:Op zondag 10 september 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
Maar laten we niet al teveel offtopic gaan en doorgaan met quizzen
Ik moest even denken waar je het over hadquote:Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* Supersheep jaloers is
wat heb je er gedaan?
Wie bedoel je nu?quote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef DeSiever het volgende:
Naief, naief, naief.. ik heb het al eerder gezegd. Daarom mag je stemmen vanaf je 18e. Je wordt dan geacht je naïviteit afgelegd te hebben.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest even denken waar je het over hadIk heb op de set gewerkt (maar 2 dagen), als bewaking. Dus opletten dat er niet mensen komen die daar niet horen. Heb ook bij Ocean's 12 gewerkt maar daar stond ik steeds in the middle of nowhere dus heb ik helaas niets kunnen zien. Bij Zwartboek heb ik een paar scenes gezien dus dat is wel cool
andere manier om "oneens" te zeggenquote:
Zo'n vermoeden had ik al, maar gezien de leeftijd van DeSiever vind ik het wel een opmerkelijke uitspraakquote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
[..]
andere manier om "niet eens" te zeggen![]()
Ja, ik benijd je anderszijds weer om die naïviteit, maar als je het zo zwaar laat wegen in je politieke voorkeur, verleis je de realiteit uit het oog, denk ik.quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, maar gezien de leeftijd van DeSiever vind ik het wel een opmerkelijke uitspraak
Tot later Wycciequote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ga heel eventjes ligen omdat ik moe ben. Niet te snel doorstomen naar het dubbele punten topic!
schapen slachten?quote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
De religieuze politie in Saoudi-Arabië heeft sinds kort een nieuwe bezigheid naast het controleren op kledingvoorschriften, de presentielijsten van de moskee bijhouden en zo meer.
Welke bezigheid hebben ze sinds kort bijgekregen?
pas maar op, hij staat bekend als een topickillerquote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, maar gezien de leeftijd van DeSiever vind ik het wel een opmerkelijke uitspraak
rust ze!quote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ga heel eventjes ligen omdat ik moe ben. Niet te snel doorstomen naar het dubbele punten topic!
Als je als enige tegenargument tegen links "naïviteit" kan verzinnen dan ga je het niet echt redden in een debat ben ik bangquote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ja, ik benijd je anderszijds weer om die naïviteit, maar als je het zo zwaar laat wegen in je politieke voorkeur, verleis je de realiteit uit het oog, denk ik.
Begin niet met me.quote:Op zondag 10 september 2006 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je als enige tegenargument tegen links "naïviteit" kan verzinnen dan ga je het niet echt redden in een debat ben ik bang
Geen flauw ideequote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Welke bezigheid hebben ze sinds kort bijgekregen?
Jij begint met insinuatiesquote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Begin niet met me.
Dit is geen debat toch?
Dat is geen insinuatie, want het ligt er allemaal zo dik bovenop..quote:Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij begint met insinuaties
En nee dit is geen debat en dat wil ik graag zo houden
Mooi. Misschien dat we dan wel een idee hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik wil wel een paar tips geven hoor...
Laten we zeggen dat de jeugd in de steden Jiddah en Mekka loopt te pronken met iets duidelijk Westers. En dat zeer tegen de zin van de religieuze politie.quote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Mooi. Misschien dat we dan wel een idee hebben
Er is ook een Majo_jo en een MaJa, soms wel verwarrend jaquote:Op zondag 10 september 2006 00:26 schreef DeSiever het volgende:
Ok sorry..
MaJo, er is ook een user met de naam 'Moja'. Je zou er nog van in de war raken.
Ligt aan je browser denk ik. Ik heb hier Netschaap en nergens last van.quote:Op zondag 10 september 2006 00:29 schreef Supersheep het volgende:
irritant dat t het forum niet meteen naar je reactie gaat als je iets gepost hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |